is die kledingkast nu nog niet opgeruimd? Volgens mij zou je daar al 10 keer aan begonnen zijn. *schopt Klingel de kledingkast in* Maar moet dat echt vandaag? Als je al zo kraakt zou ik vandaag iets rustiger aan doen. Ok je bent zwanger en niet ziek maar je lijf moet nog wel even mee. Is echt nog maar 1 jaar geleden idd. Lijkt voor ons ook al veel langer. Maar dat is een goed teken toch? Socializen is super en leuk maar TE is niet goed. Dus nu even rust idd. Of is geen W niet helemaal gelukt. Succes met de kast, je gaat het toch wel doen En kom af en toe even melden hoeveel er al uit is ok?
@Natascha, he gats misselijk en overgeven de hele dag door . Het is dan voor een goed doel maar fijn is anders. Ik hoop dat je er snel vanaf bent. *Knuffel* Oh trouwens, doet me denken aan een vriendin van mij die ook de hele dag door misselijk was en moest overgeven. Zij heeft een middeltje van de huisarts gekregen hiervoor en toen was het goed te doen. Moet ik even voor je vragen wat zij toen heeft geslikt? @Nynke, dus geen 4e kindje voor jullie . En toch geen seks gehad he terwijl Ysa bij jullie op de slaapkamer sliep . @Sabrien, FOEI aan het werk jij (zegt zij die zelf ook illegaal op werk zit te internetten ) @Klingel, leuke kast en wat stoer dat je hem helemaal zelf in elkaar hebt gezet. Ga je die kast dan nog onder handen nemen of blijft hij zoals hij nu is? SMAK
@emma: kast krijgt, net als dressoir, blije diamanten glitter knoppen op de lades ipv de domme zwarte die er nu op zitten voor de rest rustig an met de basis- de kleur en WOWfactor komt van muur en van nog te vinden loveseat met overload aan mooie bloemenvogeltjeskussens enso. ohja EN een heul groot hert dat tevens een lamp is! klinkt kitsch, is het ook , maar dan wel sierlijk en verfijnd. zal wel foto neerzetten nog. @nyn: vergat te zeggen dat je geenspijtconclusie op deze jubileumdag fijn is om te horen! je weet t van tevoren niet, en daarom altijd spannend. maar je klinkt ook, op heimweemomenten na , gelukkig en ' thuis ' in LDF! dat je moet afkicken van de W is alleen maar een goed teken daarvan @kast: ik doe zeker kalm an. ik heb net eens even gekeken, het is echt heul erg. denk dat ik t inderdaad NIET ga doen vandaag. serieus, die planken en rekken en hangafdeling en vage dozen vol nog vagere inhoud bevatten wel 10 jaar klingelfashion. en hoewel ik dingen erg lang blijf dragen wegens ' leuk is leuk ' moet er nu toch wel 25% weg vind ik. alleen, maar niet vandaag.. maar ik ga wel beebkleertjes wassen, nou ja, de machine dan @thee: ja kom dran!
stoer van je liefnyn. ik heb zo'n idee dat het door alle piemelina's goed zal worden ontvangen en ik ben alvast blij dat je je hart hebt gelucht: ook jij moet dat hier kunnen! we zijn allemaal andere (mm)meisjes met een ander verleden en ook een ander heden, maar wat ons bindt, volgens mij, is dat we zo meeleven met elkaar om ieders toekomstdroom te verwezelijken. nou ja, dat en wijn en piemels natuurlijk! het duurt nog even, voordat je uberhaupt gaat beginnen aan het gaan voor nummer 4, en niemand weet hoe dat zal gaan. maar dat we het weten, is volgens mij alleen maar goed, omdat het een belangrijk nynkedyng is maar- ik praat namens de rest, en dat mag eigenlijk niet misschien word je alsnog wel helemaal afgemaakt hoewel die kans mij net zo klein lijkt als dat ik nu mijn inloopkast ga uitmesten! KNUFFEL!!!!!!!!!!!! pour tous la babyrinthe! Bekijk bijlage 83613
Lieve Nynke, Wat ontzettend LEUK!!!!!!!! Wij kunnen/mogen niet over andermans kinderwens oordelen en ik zal ook de laatste zijn die dat zal doen. Ik kan ook blij zijn voor andere zwangeren/mensen met kindjes of een bestaande kinderwens en kan ook intens meegenieten van hun zwangerschap/kindjes. Ik gun het jullie dan ook van harte. Ik vind het te gek!!!! Whoeeeee spannend, eerst huisje verbouwen en dan zie je wel hoe het allemaal loopt! En wij leven met je mee. We zijn hier inderdaad zoals Klingel zegt om mee te leven en steun te bieden daar waar nodig is. Jij biedt zovaak steun aan ons (MMM-ers) en ik vind uit het diepste van mijn hart dat jij die steun ook verdiend. Je bent een toppertje! Dikke SMAK
Nynke, vond je mijn opmerking vervelend? , want zo bedoelde ik hem niet hoor Maar Nynke, een 4e kindje zou toch helemaal GEWELDIG zijn . En waarom zou je het hier niet kunnen vertellen, ondanks dat het bij ons nu al best lang duurt gun ik altijd iedereen een kindje en of dat nou de 1e, 2e of 4e is daar maak ik geen onderscheid tussen . Jij leeft met ons allemaal mee dus wij ook met jou in voor en tegenspoed. Dus als het zover is dat je zwanger bent dan ben ik hartstikke blij voor jullie . SMAK
Hi babes, Back aus Deutschland! (Beetje internationaliseren hier!) Weer 2 topcryo's (vrijwel perfect aldus duitse assistente! Zegt niks, maar klinkt toch stoer?!) teruggeplaatst, dus het wachten, onzeker worden en bolletjes schieten (oh ja, moet er nog 2) is weer begonnen. Nynke: wat leuk een 4e! Maakt toch niks uit of het voor jou de 4e is of de 1e? Hoor je er juist een beetje meer bij , allemaal een kinderwens, gezellig! Klingel: inloopkast = veel ruimte = veel opslag = veel opruimwerk dus? Klinkt zo leuk een inloopkast, maar er zitten misschien toch ook nadelen aan dus. Ik heb niet zo'n grote kast, maar wel een hekel aan dat ding opruimen. Het lukt ook nooit echt lang om 'm netjes te houden. Stapeltjes vallen om, of gaan toch door elkaar liggen, ik kan het gewoon niet denk ik vader + hondje: zou op zich een prima idee zijn, alleen zit mijn vader elke 3 weken 1 week in Turkije. En dan moet er weer iemand op dat hondje passen. Nee, dat doet hij vast niet. En hij heeft ook nog eens weinig hobby's. Vroeger altijd aan het werk geweest en daarna mijn moeder verzorgd. Sporten heeft hij een hekel aan, en tuinieren wat hij wel super vindt doe je toch echt in je eigen tuin (en die is groot zat, anders stuurde ik 'm naar een volkstuintje). Nog maar ff over na denken dus.
Druk op het werk, maar hier MOET ik toch echt even op reageren!!! Nynke, ik vind het echt niet kunnen hoor! :x Hoe kun je dat nu hier melden :x Je weet toch dat we het hier alleen maar over ellende hebben :x Nee natuurlijk niet, GEK WIEF! Tis toch helemaal harstikke gaaf!!! En ik vind trouwens nog iets. Je moet niet zeggen we wachten nog 1,5 jaar. We leven in het hier en nu. En de wens is er hier en nu! Financien, huis, etc. is allemaal onbelangrijk voor zo'n belangrijke wens! En je weet niet wat de toekomst je brengt! Tuurlijk, toen ik nog naïef was (lees de MMM niet kende) dacht ik ook zo praktisch. Maar nu denk ik, GA ERVOOR! Heute bitte! Aujourd'hui! Want over 1,5 jaar is het misschien wel te laat. Enne, we willen van jou ook ALLES weten! Jij weet ook wat er in onze doos allemaal heeft plaatsgevonden. Nu is het onze beurt
Joehoe, Joooooooooooooooo!!! Zwei stuck ins gebahrmutti!!! Duimen gaan weer draaien! En nu weer aan het werk
Yes JO, 2 cryotjes !!!!!!!!!!!!!! Ik ga mega keihard duimen!!!! Spannend weer hoor. Sikki, hahahhaahaha lig helemaal in een deuk hier. GEK WIEF hahahahahaahaa.
Dank jullie, meiden! En Sikki, inderdaad, wat een geweldige reactie op Nynke ! Kun je het weer mee doen, Nynke!
@Jo: Hoe lang geleden is je mama overleden? En nieuwsgierig vraagje; Wat doet jouw vader daar zo vaak in Turkije? Ik duim voor je wat die cryo's betreft!!!!Hoop zo dat ze blijven plakken!aan de kwaliteit kan het in ieder geval niet liggen. @Nynke: Respect hoor, 4 kinderen!Als het hier mocht lukken hou ik m'n hart al vast bij 1,laat staan 4.(als het mijn karakter zou krijgen tenminste haha) Maarreh, over dit soort dingen kun je gewoon praten hoor!Wat Sikki al zei: Die dozen zijn niet privé hier! @Sikki: Die uitslag van dat DNA, wat houdt dat in?Is dat positief of juist minder? @Klingel: Nog meer respect voor het in elkaar zetten van die kast.Zeker met die altijd vreselijk onduidelijke bijsluiters van de IKEA. @De zieke zwangere (sorry ff naam kwijt): Heel veel beterschap, hoop dat die misselijkheid snel overgaat. @oude garde dusseldorfbeebtopic: Daar moet ik dan maar eens gaan kieken.. @Mijn vakantie: HEERLIJK!!!!Malta is een supermooi eiland. Enkele zandstranden, maar wel ongelofelijk mooi, knalblauw water en dat binnen Europa.En ze spreken er allemaal Engels, dus geen gedoe. En geen brokken gereden, aangezien ze er links rijden.Was wel ff spannend, aantal stoepranden geraakt. Ik zou er zo weer naar terug willen en dan blijven! En natuurlijk lekker geshopt, overal uitverkoop!
@Klingel: een wat hogere commode is voor jou juist wel fijn. In bedoel je bent zelf namelijk ook niet klein. Beebkamer wordt prachtig weet ik zeker!! Krijgen we nog foto's te zien? Ben heul benieuwd naar het hert namelijk. Heimwee is echt kl*te idd maar verder voel ik me echt thuis hier. Raar maar waar. Maar goed ik ben dan ook raar. Slim om de wasmachine haar werk te laten doen en zelf lekker niets te doen. Je kledingkast loopt echt niet weg hoor en de inhoud ook niet. En thanks voor je support. @Emma: nee hoor helemaal geen vervelende opmerking. Alleen een beetje jammer dat Klingel vond dat ik maar moest gaan inkoppen. @Jo: 2 toppers binnen. Ik vind dat deze twee moeten blijven plakken. Waarom: daarom. Het is gewoon Jobeebtijd. SO!! @Sikki: dat jij boos zou worden had ik juist verwacht. En weet je je hebt ook nog gewoon helemaal gelijk. Alleen heb ik Nynkeman nog niet zover. Die is meer van we zien wel of en waarneer het komt. Ik zou het liefst vandaag die spiraal nog laten verwijderen. Maar goed wie weet of manlief nog bij draait. Lieve allemaal, dank jullie wel voor jullie woorden. Ik voel me gewoon soms enorm bezwaard als ik hier met mijn blijde banner mee schrijf. Jullie zoveel ellende en ik heb gewoon al drie kids. Is echt mijn gevoel, dat geven jullie mij helemaal niet. Ik sta gewoon niet graag in de belangstelling ik leef liever mee. Maar zodra ik meer nieuws heb zal ik het melden hoor.
@Zara: van 1 naar 2 kinderen vond ik echt even vet tegenvallen maar van 2 naar 3 was al weer makkelijker dus van 3 naar 4 word een eitje. Klinkt als een heerlijke vakantie. Lekker luieren, shoppen en zwemmen. Heerlijk. @Emma: en valt weinig te vertellen nog. Alleen mijn libido gaat altijd mega omhoog als ik richting eisprong ga dus daar zal manlief wel weer heul blij van worden. Ik temp niet, geen ovutesten niets. Als mijn cyclus is wat hij altijd geweest is zonder anticonceptie heb ik een keurige cyclus van 28 dagen en op dag 13/14 mijn eisprong. Ik ben nooit overtijd geweest tenzij ik zwanger was. Meestal begon met met twee dagen bruinverlies en dan ongi. Nog meer vragen iemand???????????
Zara: dat mag hoor. Mijn mamsie is 27 mrt overleden (aan ALS), dus nog maar kort geleden en mijn vader is een ingewikkelder verhaal in Turkije. Het komt erop neer dat hij projectleider is daar van een project voor de Europese Unie. En dat aansturen kan grotendeels vanuit NL, maar eens in de maand gaat hij daar een weekje heen om de vinger aan de pols te houden. En malta klinkt heerlijk! Staat ook al lang op ons lijstje, maar is er nog niet van gekomen. Toch maar een stapje hoger op de lijst plaatsen geloof ik
MP ik leef nog maar heb het even zwaar gehad. maar krabbel weer terug hoor dus geen zorgen maken over mij... als mijn eigen laptop weer terug is deze dagen kom ik weer reageren op iedereen..... zag mooie beebkaam voorbij komen en tp van 2 cryo's... pas daar mee op want je zit zo net als ik tot aan de ellebogen in de poepluiers...heerlijk sikki vakantie komt eraan zara weer terug van vakantie mooie echo las ik ergens Nynke gaat voor een vierde wauw respect voor jou meis... zo gauw de tijd daar is dat jullie er voor willen gaan staan wij met zijn alle klaar voor jou... verder sorry even vergeten... nu verder met wachten op mn laptop van acer via ups.. even genieten van de rust met de ddt op bed mannetje naast me op de bank . en tv aan en even gedachten op nul hoop ik... dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffff