Ha! Ik ben niet de enige die de tekening erbij heeft gepakt.. Maare een i kan ik zo snel niet terugvinden... Sowieso wel de F, R, N, O, L, E Dus Florine lijkt me helemaal zo gek nog niet... Spannend!!
als het j&J champie moet worden hoop ik dat er een heleboel meiden de juiste naam hebben geraden want dan is iedereen op roze op naar J&J bubbels voor iedereen !!!!!
Florine is idd een prachtige Klingelwaardige naam!! Maar eigenlijk hoop ik dat ik ongelijk heb want het is meer tof voor Klingel als ze het straks zelf mag gaan vertellen
Wacht, nu zie ik het, er staan ietsiepietsieteenieweenie lettertjes in die hartjes.... Hmmmm, dus puzzelen bij deze. Maar sluit me aan bij Female dat het wel eens de Franse richting in kan gaan. En vindt Florine wel Klingelig!
Hihihihihi Blijkt het kindje straks Albertine te gaan heten NEEEHEEE ik blijf toch bij Florine!!! Ik ben benieuwd naar mn Jip en Janneke champie!! :d
Zelfde letters maar dan stem ik toch op Florine.. Inderdaad met Franse slag, beetje klassiek (heeft ze me verteld) en niet veel voorkomend... Ben benieuwd!
Voor mij zijn duidelijk: O N r e F Minder helder zijn die L, maar die is heel krullerig, lijkt wel omgekeerde J. Ik vind (nog) geen i Ik blijf bij Florine / Florien ...