Kom morgen terug maar.......JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, WE ZITTEN IN DE FINALE! HUP HOLLAND HUP!!!!! Nyn, een 4e gaaf!!!!!! Lekker doen en hou ons op de hoogte!!! Superleuk! Mijn zus heeft 3 meiden en die gaan niet voor een 4e, maar soms kriebelt het bij haar ook nog wel! Kan me dat zooooooooooooo voorstellen! Zet hem op! Nu ga ik slapen, I'll be back! Liefs
@ Jo, 2 topcryo's wat goed!!!!! Vasthouden meid, allebei @ Sil, wat een drukte meid! Rustig aan. @ Nynke, een 4e kindje waaauuuuuwwww!! Dat zou echt geweldig zijn!! En je hoeft je niet bezwaard te voelen met je mooie banner en je vierde kinderwens. Jij bent iemand die meeleeft met iedereen en je merkt aan alles dat je echt en oprecht bent. Wij leven met jou mee en het zou fantastisch zijn als er een 4e kindje komt!!!
Een hele goede morgen allemaal. Wat een wedstrijd gisteren zeg. Ik werd helemaal gek in de laatste 5 minuten. Maar we hebben het geflikt. FINALE!!!!!!!!!!!! Ik werd gisteravond op straat gewoon gefeliciteerd toen ik de hond ging uitlaten. Rare Fransen. @Sil: was het even heftig de afgelopen dagen zo met drie kleine moppie's? Geeft niets hoor hebben we allemaal wel eens. Nu even lekker rustig aan doen voor zover dat gaat. Wij lopen niet weg. Vandaag wordt een hele warme dag hier ben ik bang. De zon schijnt al flink en er staat geen wind. Wordt de airco aanzetten vanmiddag gok ik zo. Nu maar even wat in het hh doen. Is nu nog te doen. FIJNE DAG ALLEMAAL!!!!!!!!!
Pff het was eigenlijk te heet om het hh te doen. Maar de badkamer en wc zijn weer schoon. De rest moet maar even wachten hoor. Ben ondertussen nog even naar het postkantoor geweest en brood gehaald. Nu kom ik echt niet meer buiten voor vanavond 20.00 uur. Ja, op het terras om het badje te vullen en in de schaduw te zitten. Ik heb het trouwens nog even met manlief gehad over het eerder verwijderen van het spiraal. maar hij is te bang dat ik straks met een dikke buik moet verhuizen etc. We zullen het wel zien allemaal. Had ik gisteren nog een brokbeton in mijn maag om het te vertellen nu heb ik alleen maar kriebels in mijn buik. Toch hoop ik dat Zara,Jo,Emma,Saskia, Sikki en alle andere mmmmeisjes me nog voorgaan.
Ik hoop gewoon met zn allen tegelijk Nyn Het is veels te warm om te poetsen inderdaad, hier ook zo. Gisteren heb ik wel flink gepoetst, maar das meer omdat we morgen een bezichtiging hebben. Vanavond nog even snel door het huis om de laatste rommeltjes op te ruimen en dan zijn we er weer klaar voor!
@Saskia: gaaf zeg kijkers. Ik hoop dat de kijkers kopers worden. En met zijn allen zwanger zijn is wel heul gaaf idd. Wat zal het dan een kippenhok hier worden zeg.
Hallo zeg!! Wat kletsen jullie veel!!! Foei! :x Dat kan ik toch nooit bijhouden!? Snorrie, was even Sjaak Afhaak... Maandag hebben we natuurlijk vrij genomen om de ouders het blijde nieuws te vertellen. Was erg leuk, vooral ook omdat mijn moeder mijn zoontje wel 5 minuten in de lucht hield en knuffelde en echt NIET zag wat er op zijn tshirt stond! Maar we waren pas om 22.00 thuis dus meteen mijn bed ingerold. Gister gebarbeknoeid met werk en om 20.15 thuis en daarna... Tja dat hoef ik jullie niet te vertellen! Poeioeioei wat spannend het dat einde!!!! Maar we zitten er in! DE FINALE! Whoeiii!! Maar goed, @nyn: ik zit steeds meer op een roze wolk, nu meer mensen het ook weten. De misselijkheid gaat redelijk, vooral 's avonds vervelend, maar niet meer zo erg als laatst.. @Jo: jeeeeeeeeeeeeeeh!!! 2 superdepupertopcryo's im bauche!! SUPER! Dodelijk spannend voor jullie! Ik ga echt heeeel hard duimen en alles dat deze heel goed blijven zitten!! @Klingel: schat, dat weet je niet, maar maak me gek! I LOOOOOVE PIP!! Ik vind het ge-wel-dig! Dekbedovertrek, servies, behang. Suprgaaf! Zo had ik mijn kamer denk ik gemaakt als het een meisje was geweest (of wordt...).. Hoe voel je je verder??? @Nynke: wat super dat jullie toch een nr 4 willen!! Vooral omdat jij het toch al wou en Nynkeman eerst niet, maar nu dus wel!!!!! SPANNEND!!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat als je dat eenmaal besloten hebt het helemaal gaat kriebelen en je NU NU NU wil! Ben benieuwd wanneer het uiteindelijk gaat worden!! Leuk leuk! @Syl:even pittig meis? Gelukkig voel je je nu weer wat beter! Trekken de kleintjes de hitte een beetje?? @Natas: ai ai ook zo misselijk? Bllgggh... Letterlijk! Hopelijk voel je je snel beter! @Jo: lees iets over je vader maar kan jouw berichtz o snel even niet terugvinden... Dikke knuf in ieder geval! @Loesie:"loesieman ongeluk(je) gehad? Auw! Gaat het weer goed?? @Sas: ongesteld?? Nooit leuk! Maar je klinkt wel blij/optimistisch/ontspannen.. Fijn!!! @Emma: whaaaa fijne dromen!! Is gelukkig alleen waar je zelf mee bezig bent ennu je hebt geloof ik nog wel even de tijd om wat dingetjes te regelen! @Sikki: bijna vakantie! Fijn!! Ging je nog weg? Ben het even kwijt... @ Zara: fijne vakansie gehad??? Malta klinkt heel gaaf! @Maartje: waar is u en hoe gaat het?? @ allemaal: jaja ik ga weer aan het werk! Maar we zitten vlak voor de zomervakantie dus draaien een beetje op halve toeren.. Zo dus even lekker lunchen met collega's! Tot laterrrrr XX
Saskia: spannend, kijkers! Zijn er al veel mensen geweest? Nynke: ha ha, nu al kriebels . Dat spiraaltje gaat er vast eerder uit . En ja, veel te warm om te poetsen! Dus een lekker dagje relaxen en ZP-en? Of wordt er nog ge-WIZ't vandaag? Blijmeisje: Wat grappig dat je moeder het eerst niet eens zag!! En hier ook op halve toeren. Ik moet nog 1,5 dag werken en heb eigenlijk al mijn klusjes die ik voor de vakantie af wilde hebben wel klaar. Betekent wel dat ik na de vakantie flink aan de bak moet, maar ach... dan is 't weer met frisse moed, toch? cryo's: wat fijn dat jullie allemaal zo hard duimen! Ik heb er zelf een beetje een gemengd gevoel over. Eigenlijk heb ik er weinig vertrouwen in dat de 5e TP ineens wel aan gaat slaan en aan de andere kant zegt er zo'n stemmetje steeds 'je weet 't maar nooit'. voetbal: wauw, wat een wedstrijd gisteren. Dacht ik na 3-1 dat de spanning er nu wel af was, werd het na die 3-2 toch zenuwslopend! Zelfs mijn hubbie die niet van voetbal houdt en de hele dag had geroepen dat het hem niks uitmaakte of nederland doorging werd fanatiek en ging meeschreeuwen . Zondag finale!! En ik heb lekker maandag vrij ! Waar gaan jullie kijken?
haai! lieve meisjes, wat een wedstrijd he gister! vreselijk spannend, zeker met een partijdige FLUITFETISJscheids die 2 minuten extra tijd gewoon verdubbelde :x kreeg er gewoonweg harde buiken van, proest! @nyn: goeso, rustig an vandaag! veuls te warm. beeb4wens in laten gaan na verhuizing was t idee, dus pas over 1/1.5 jaar.. maar ik hoor hier nu toch inderdaad een NUNUNUklank in je schrijven ben t trouwens wel met nynman eens dat verhuizen met dikbuik niet handig is. but- je weet nooit wanneer maman nature het tijd vindt voor jullie. en dan kan die spiraal er natuurlijk maar wel beter uit zijn.. (laat deze opmerking maar niet aan nynman lezen ) @blijmeis: proest, zagen ze t eerst niet, t shirtje? hiihihihi! doe jij ook rustig aan met werken? PIP is HIP he. moet wel zeggen dat ik eerst even anti was, wegens ' te hip ' (lees: niet bijzonder onvindbaar uniek genoeg) maar nu ik de behangboeken (en die andere 24972947 die er bestaan op behanggebied) heb doorgewapperd kan ik ook niet anders. heb er zelfs van gedroomd vannacht haha. dat was nog in het leukedromendeel van de nacht... @sik/meerderen: HO! er ontstaat geheel onterecht dat deze klingel tot 0500 is uitgeweest zaterdag in ensche! ik heb juist, om 2330 , een taxi besteld naar hotel, maar zatte vriendinnetjes met wie ik de kamer deelde kwamen wel om 0300 thuis en bleven tot 0500 bij mij in bed miauwen, tot ik ze eruit heb getrapt! ben dus alleen in kater, samsam en (iew, maar ja, 1 nuchtere tegen 12 dronken danslustige dames wint t niet in kroegkeuze!!) paddy's! @sas: whoeii bezichtiging!! wat spannend! wat waar willen jullie eigenlijk heen verhuizen? en wat voor huis? en en? @sil: lief pas je goed op jezelf?? en hier hart luchten he als je tijd hebt.. (dat laatste zal wel lastig zijn, huil) @bright: hoest met jou, en jullie? vertel eens? @blijmeis: voetbal hier, met schoonouders, as always eigenlijk. sinds wij een XXXXXL tv hebben zijn we opeens HEUL populair met sportwedstrijden, toevallig he! @jo: ik snap je wel. dat je denkt ' waarom nu wel opeens ' nou ja. waarom nu wel.. omdat het EENS moet gaan lukken. en je hebt wederom samen met joman 2 TOPbevruchtingen gemaakt! das al een mooi teken. nu moet jolijf ze welkom heten. zit je lekker aan de bolletjes? en slik/snuif/spuit je nog meer ter ondersteuning? van je vader, en dus van en voor jou, vind ik zo zielig en zwaar... het zal erbij horen, maar daar heeft hij nu niets aan. het zwarte lege gat zo vlak na haar overlijden is nu zo groot he.. is hij wel een type dat erop uit durft te gaan? vrienden heeft? zou hij bv alleen op vakantie willen? @maartje: waar is jij? en hoe is jij? vertel eens even? @loesie: ieks, hoest nu met loesieman? echt wel eng! sigtig an seg! @lauw: wanneer jij NOD eigenlijk? @rest: dikke lieve knuffel! @hier: vandaag toch wel even beetje kledingkast. en verder straks echoooo om 1530. werd wakker met 3dubbele nachtmerriepaniek: ten eerste ging mama dood, en toen werd opeens barbie geboren (door mijn navel ) en die was ook dood dus. vreselijk! ik was helemaal in paniek en ben nog steeds niet helemaal lekker, en dus ook wat stressjesig (wat segt se?) voor echoo. hoorde vorige week in een winkel 2 dames met elkaar praten: ' ja ze moest nog even terug om te kijken of ze het kindje uit de stuitligging konden halen, klopte het hartje niet meer, vanavond wordt de bevalling opgewekt ' dat zet je wel weer even van roze glitterwolk op de grond met je glitterhakjes hoor... maargoed, het sal regkom dus het sal regkom. en vanavond? in ondertrouw tralala een romantisch diner erna zal er wel niet inzitten .. iets met de duitsers en de spanjaarden... en nu: een dekbedovertrek van pip bestellen. ja, en daar dan, door de oma's , een overtrekje voor barbie, en een paar kussens van laten maken! dat bedacht ik mij vannacht, toen ik lag te piekeren over de stukjes stof op marktplaats die je er ook wel voor kan gebruiken maar dan nooit aan 1 stuk. slim he! en ik denk nog goedkoper ook, want die piphandel op MP is gewoonweg maffia. SO! anders nog iets? waarom schrijf ik toch altijd zo snelveelbrabbel? broodjes dan maar. is lunch en ontbijt in 1.. (en je maar afvragen waarom je nog maar 3.5 kilo bent aangekomen...???) SMAK op warm doolhof! *zet sproeier aan*
@ Klingel, brrrr wat een nare droom Als je zoiets hoort over hartje niet meer kloppen, dan zet je dat wel aan het denken. Het is zo makkelijk gezegd dat je er niet te lang bij stil moet staan en dat het meestal goed gaat... ik snap dat je even van de roze glitterwolk afgetrapt wordt. Vanaaf ondertrouw, WHOEIII! Leuk, ook al stelt het niet veel voor op zich, het is toch weer een belangrijke stap richting huwelijk en das WHOEIII @ Bezichtiging, wij hebben in mei een nieuw huis gekocht. Wel hier in het durp, maar groter, vrijstaand, mooier en een ruimere tuin Eigenlijk gewoon ons droomhuis, want we geilen al jaren op dat huis en nu stond het te koop. We waren niet op zoek, want we wonen prima waar we nu wonen maar dit buitenkansje wilden we niet missen. Dit is een huis voor het leven, met vele kinders hopelijk! We krijgen volgend jaar mei pas de sleutel maar dat geeft ons de tijd om ons huis te verkopen hopelijk. Het staat nu een maandje te koop en we hebben 2x kijkers gehad, maar dat is niks geworden. Morgen het 3e stelletje, dus op zich is er wel interesse genoeg. Zeker in deze tijd, is niet makkelijk nu. 2 deuren verder staat ook een huis te koop en dat staat al ruim een jaar te koop. Zij hebben pas 1 kijker gehad. Dus op zich... doen we het zo slecht nog niet
@Blijmeisje: super van vertellen zeg. Ja, dan wordt het allemaal wel echt echt. En dat je moeder het niet zag van t'shirtje. *proest* @Jo: het kan soms ook WEL goed gaan met een cryo. Ja, echt dat kan hoor, dat is lastig te geloven maar toch......... @Klingel: ik ben boos op jou.:x Nu pas eten is heul slecht voor duizeldraai/flauwval en voor barbie. Je suiker spiegel moet goed stabiel zijn en dus moet je zeker 3 keer per dag goed eten. Succes met kleding kast. Maar wel rustig aan. Dromen zijn bedrog. maar bah, zulke dromen zijn echt niet leuk nu. Echo is gewoon helemaal goed vandaag. Slimme oplossing van pipdekbed laten vermaken door mama. Is al duur zat allemaal. @4ebeeb: nee, als het spiraal er al eerder uitgaat wordt dat pas als ze al bezig zijn met de bouw. Ik weet dat je niet kan plannen maar in dit geval wil ik een kleine poging gaan doen. @Wedstrijd: als ik zwanger was geweest had ik spontaan weeen gekregen. Die scheids is een mega eikel. V. Persie moet beter gaan spelen of anders lekker op de bank gaan zitten. Hij kan prima voetballen maar niet op deze plek. En hij moet niet zo hard zijn best om perse te willen scoren. SO!! Ik ga zondag weer gezellig in mijn alleentje kijken. Ach, de buren kunnen dan weer gezellig mee genieten.
@sas: ieks, volgens mij wist ik dat wel van dat huis waarop je liep te soppen al jaren! *dement* gaaf zeg, en dan helemaal hopen dat kijkers kopers worden. dubbele lasten is klote! @ondertrouw: stelt geen ene bruidssluier voor, maar inderdaad wel weer een stapje dichterbij het burgelijke, gezapige leven! ohnee toch niet! @taliaa de daliaa de galiaa meloen: haai! @nyn: ik combineer heel vaak ontbijt met lunch, als ik wat later ben opgestaan... hmm.. ik luister wel naar lijfje/honger hoor. alleen dat zegt nooit zoveel! heb hier al wel een nectarine, druiven en een banaan opgehapt. goed he? @kledingkast: argh.
@nyn: aha, aan de comdooms dan dus! of de geheelonthouding! je weet dat voor t zingen de kerk uit niet werkt he! @nyn: trek jij die van persie ook zo slecht :x ? die staat inderdaad op de verkeerde plek... ik vind van bommel echt DE held. en kuit (kuyt?) (kyut? kyuit?) rent zich ook rot, de cameleon. trouwens, de sneijder (snijder? snyeder? sneyder?) is ook een opgefokt ventje zeg. tis dat hij zo vaak scoort (los van jolanthe) (yolante? yolanthe? jolanthththe? jodommedante??) maar anders kon hij wat mij betreft ook de bank op. wat is er trouwens aan de hand met van der vaart? die ziet er uit als een zwerver. en wie de fuk is van der wiel? de 1e x dat ik m zag was toen hij die vreselijke trap tegen gezicht kreeg, en dat was ook meteen weer zijn einde! proest, vrouwen die over voetbal praten. vind dat jij (nyn) er nog wel manlijk over kan briesen! ohja trouwens, kuit kyut kuyt is niet zo lekker, die mag zijn shirtje aan houden hoor! so. en nu ZOEF.
Klingel heul veul plezier bij je echo zwaai maar even naar barbie voor mij denk dat het een hele sterke meid is en word want ik blijf toch met KEN in mn hoofd hangen en waarom
V/d vaart is bijgelovig en samen met een aantal andere teamleden hebben ze de afspraak niet te scheren totdat ze uit de race zijn...ze denken dat ze verliezen als ze hun gezichtshaar scheren bleehhhh *edit* maar volgende week zal ie wel scheren denk niet dat Yolanthe cabeau van kassatjingtjinghebbendierijkekipikplukhemhelemaalkaal met hem wil trouwen de 17e als ie nog zo'n baard heeft hhihihi
@ Nynke, ik snap dat je wacht met spiraal. Bij jou is de kans dat het wel snel lukt veel groter dan de kans dat het niet lukt. Gewoon wachten dus, hoe moeilijk het ook is. @ Klingel, das niet vd Wiel, maar de Zeeuw... die kreeg een trap tegen zijn bek Dat was de invaller voor vd Wiel volgens mij. Van Persie is een stakker, ik mag die vent niet. Met zijn ego-rotkop! Maarrr en dat mag dan ook wel gezegd worden, gisteren was het na de eerste helft beter. Hij speelde de bal zowaar over en wilde het niet alleen maar zelluf doen. Ik wist niet wat ik zag.... Van Persie die samenspeelt met anderen?! @ huis, heb ik dat hier geschreeuwd al? Wist ik zelf ook niet zeker meer
bolletjes etc: nee, alleen bolletjes. Zijn er nog meer dingen die ik zou kunnen krijgen ter ondersteuning? Ben altijd op zoek naar andere lijm-mogelijkheden! vader: aan de ene kant is hij altijd heel zelfstandig en zo en hij reist altijd veel en graag. Hij zal in november wsl. zelfs 2 maanden naar Australiƫ gaan (naar zijn ouders en zussen) maar veel vrienden heeft hij hier eigenlijk niet. Is altijd met zijn werk bezig geweest en verder met mijn moeder, ons als kinders en zijn tuin. Meer had hij niet nodig, maar ja, nu.... Ik zal er morgenavond maar weer eens langsgaan denk ik. dromen: ieks, wat eng! Ach, ook de goeie komen meestal niet uit, dus dat is met deze gewoon ook niet zo! ondertrouw + echo: leuk, leuk, leuk! Had een goeie dag geweest voor een luxe etentje... dat stomme voetbal ook dekbedovertrek: goed idee zeg! lunch + ontbijt: kan alleen als je tot 11 uur hebt liggen snurken, maar dat is vast niet zo? Jeetje, schrijf niet zoveel! Valt niet mee om alles te onthouden hoor! Maar dan is er wel weer eens iets om over te kletsen cryo's: op zich heb ik wel vertrouwen in cryo's, maar na 7 cryo's 'versleten' te hebben, twijfel ik meer aan mijn eigen lichaam. Of zijn er meer mensen die eerst mislukte cryo's hebben gehad en daarna toch nog zwanger werden??