klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oeh jarig ladyzorra? Wat ga je doen? Feestje? Vrienden/familie? Vertel waar je het druk mee hebt! ;)

Nyn: nou zat ik toch in de buurt.... ;) Ik zag gister inderdaad beelden op tv, maar dat leek het midden oosten wel zeg. :$ Wat een drama daar. En dan Sarkozy die heeeuuul zielig staat te vertellen dat ze echt niet gaan luisteren maar gewoon doorgaan met wat ze willen! :D

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @LadyZorra: succes met alle voorbereidingen.

En ja, ik snap best dat het rot is die stakingen. Maar ik vind het wel oke dat de Fransen niet alles zomaar aannemen. Nederlanders roepen steeds dat ze van alles niet willen maar meer als roepen doen ze niet. Alleen jammer van de rellen, dat is nu toch weer niet nodig.

@Blijmeisje: En het erge is nog dat Sarkozy echt niet snel gaat toegeven.:x Maar goed hij heeft dan ook geen last van de stakingen. Benzine genoeg en vrouwtje lief kan rustig shoppen in Italie.:x

Ik hoop dat Klingellief nu lekker even ligt te slapen en dat daarna de weeen losbarsten.

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Blijmeisje: ik ga 2 taarten bakken en morgen komen wat vriendinnetjes/ ouders en oma langs. Niets bijzonders, maar gewoon gezellig. Misschien kan ik een extra taartje op barbie eten!!

Nynke: tuurlijk is het waar dat het af en toe goed is om van jezelf te laten horen, maar laatst zat ik 4 uur op een houten stoeltje te wachten op Schiphol, omdat de Franse verkeersleiding staakt en toen vond ik het echt niet meer grappig........

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oooh ik was er al bang voor dat jij 'gewoon' even twee taarten ging bakken! :D Wat voor taarten?? Vertel!

Ik kan me trouwens voorstellen dat je dan niet heel blij wordt van stakingen als je werktijd ook nog eens verlengd wordt met 4 uur op een houten stoel.. :x ;)

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.247
    113
    Brabant
    haaaaa, nog geen barbie in zicht:( ahhhh, spannend hoor voor hun (en voor ons!!!!)
    Hoop dat ze vandaag nog even bij kan tanken en dat het dan maar vlug helemaal doorzet!!!

@nynke, jeetje, moest aan je denken toen ik het journaal zag. Heb het even gemist, maar heb je er veel last van???

@blijmeisje, doe rustig aan!!!!!

@Lauwtje, hoe gaat het meisje?? Een beetje geslapen na gisteren:(:(

@ll, we wachten weer in spanning af!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik snap echt heel goed dat de stakingen voor mensen buiten Frankrijk heel erg vervelend is. Ik zou het zelfde hebben als ik nog in NL zou wonen.
    Bij ons hangt het er nu om of mijn schoonmoeder volgende week kan komen. En ik zou vreselijk balen als ze niet zou komen. Niet voor mezelf maar wel voor de kinderen.

Maar we zullen het zien. Ik ben alleen ban dat als Sarkozy niet gaat toegeven het veel grimmiger zal gaan worden. En dat is niet fijn. Nu zullen wij daar weinig van merken maar de mensen in en rond Parijs wel. Klinkt misschien heel raar, maar het is net even een ander slag mensen die daar wonen.;)

Blijmeisje: zou jij mij tussen 10.30 uur en 12.30 uur op de hoogte kunnen houden bij nieuws van Klingellief? Ik ben dan namelijk even met de kinderen bij een vriendin en dus niet bij de pc.;)

@Taliaa: ik heb er nog niet echt last van. We hebben een volle tank en voldoende eten in huis. We zullen pas vanaf volgende week echt er iets van merken hier.

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Whoeeeeeeeeeee, SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!

Hopelijk kan Klingel vandaag nog wat slapen en uitrusten en dan rustig (zover dat kan natuurlijk) aan de bevalling beginnen.

We wachten het af...............

SMAK!

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ah oui Madame! Ofcourse... ;)
    EDIT: kans ik trouwens klein, volgens mij moet ze daarna pas naar H'veen...

Lauw hoe gaat het met jauw vandaag? Bij klachten meteen dok bellen he!!! (*kijkt heul streng*)

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Een appel- en een kwarktaart. 1 in de oven en 1 in de koelkst, kan ik er 2 "tegelijk" maken;)

Als je na 4u zitten nog moet beginnen is niet echt lekker8)

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Jee... nog steeds spannend hier dus!
    Ik hoop voor Klingel dat het niet te lang meer gaat duren, lijkt me zo vervelend als je zo weinig slapen kunt! Misschien toch vanavond om 20.10 uur? :D. Dat zou toch een stunt zijn!!

Nynke: vervelend die grimmigheid. Stakingen tot daar aan toe, maar waarom nou die rellen erbij?!
    Hoe is 't weer eigenlijk? Hier best goed vanochtend, een waterig zonnetje en fris, maar tenminste een zonnetje :)
    (Die knuffel van een paar dagen terug zou ik nog steeds graag ontvangen, mis Turkije nog steeds. Snap mezelf ook niet, maar voelde me gewoon zo vrij en vrolijk en happy daar... :()

Sas: te laat waarschijnlijk, maar heel veel succes! Ik duim voor je!

BM: weer een beetje aan 't opknappen? Klinkt wel heftig allemaal! Zelfs beschuitjes niet binnen kunnen houden is wel heel erg! Hoop dat het vandaag beter gaat!

Vanavond: pleegouderbijeenkomst. Ben benieuwd!

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    U Goois meisjes is de domste niet hoor ik al! :D :p

Ik heb wel zin om pompoensoep te maken. Iemand ooit gedaan?

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Jo.. Wat naar dat je na zo'n bevrijd gevoel daardoor nu juist zo'n rotgevoel houdt. Kan je er voor jezelf achter komen wat het precies is dat je mist? Het is vast niet Turkije zelf, maar eerder iets dat je daar hebt gevoeld. Snap je wat ik bedoel? Als je dat weet kan je misschien kijken wat je hier kan veranderen om meer dat gevoel te krijgen.
    Klinkt beetje vaag zo, maar hoop dat je me snapt...

Ben heeeel benieuwd wat jullie van de pleegbijeenkomst vinden!! Wel vertellen he.

En dan nu *tromgeroffel* een HEEEEEEEEEEELE DIKKE KNUFFEL VOOR JO!!!!!!!

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    nee:D, wel blonT, maar gelukkig niet zoals die op tv8) (of was iemand daar groots fan van??:))

Pompoensoep.....wel gegeten niet gemaakt. Mn mama wel, dus als je iets wil weten.......

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen

allemaal goed geslapen :D

@blijmeis, ik zag dat Smallie uit onze bus recept had voor pompoensoep recept

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    valt het trouwens op dat ik verveeld op de bank lig en voor de 2e keer dezelfde aflevering van ATWT kijk?!?!

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ooooooh Bow!! Thanks!! En ja eigenlijk best goed geslapen.. Alleen midden in de nacht even mn tel gecheckt.. En jij??

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hihi ik ook paar keer wakker en direct op telefoon kijken:D

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik hops vandaag weer tussen bus en bayrinth! Natuurlijk met plu, want mààààààn, wat een zeikweer. Goed weer om lekker warm binnen te blijven en een kindje te werpen!

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Slecht weer Juud? Hier vanochtend even mega stortbui, maar nu blauwe lucht hoor! Succes met opruimen!

(hihi ik hop ook tussen bus en babyrinth.. ;))

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Doe mij een beetje van die zon Blijmeis. Dan kan ik vanmiddag ook nog een beetje schilderen, want de kast van Femke moet af!

Deel Deze Pagina