Hey Klingel, daar ist u nog even . En ja hoor, meteen weer die pagina uit z'n verband rukken :x Barbie doet het op haar manier, very good! Dat deed ze in het begin al en nu dus nog steeds . Lieve Klingel ik wil je nogmaals heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes wensen! Je kunt het meissie! SMAK
Kling denkt ook: ik rek nu uit, dus dat babyrinth mag ook wel wat uitrekken...... Hee lieverd, leuk dat je zelf even wat laat horen. Hoop dat je beetje rust kan blijven vinden en dat Barbie tocg snel doorzet, zodat je inderdaad niet uitgeput raakt. Dikke bevalsmak!
Milk had het gemeld.... moest even zoeken barbie bepaald het lekker zelf wanner ze komt, probeer jij maar gneoeg energie te verzamelen
Tss... zomaar nog weer bezoek van Klingel! Ga 's ff bevallen of zo . Nee hoor, Barbie mag het zeggen. Als ze daar nog lekker zit, blijft ze nog maar ff... (alleen zijn wij zoooo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet!!) Dikke knuff klingel! En groetjes aan Dr Z vanmiddag
@BM: thanks voor je sms-je. @Jo: ik sluit me aan bij BM haar wijze woorden en geef je nog wel een pletknuff. @Klingel: geniet van ME tijd. Straks is het WE(E) tijd. We horen vast wel hoe het was in Heerenveen via de een af andere tamtam.
Ik heb een nieuwe naam aangemaakt maar ken klingel ook wat langer en volg het allemaal een beetje..spannend!!!!!!!Zet m op meid, you can do it!!!!!!!
Jaaaaa daar was Klingel zelf wel.. ik gok nog steeds op morgen de 21e Neem lekker de ME time en geniet van elkaar.Je zal het nu wel weten maar dit is zo'n speciale en emotionele tijd nu je met zijn tweetjes toewerkt naar julllie Glitterbarbiegeboorte. zo is die stugge fries toch ineens zo stug niet zet hem op meis en laat op de een of andere manier wel even weten wat ze in H'veen hebben gezegd. Denk aan joe xxx Silman om 11.30 achter gelaten in het ziekenhuis hij naar de ok en ik naar huis Mathijs opgehaald die had een mooi herfstbakje gemaakt op school toen snel boodschappen gedaan en nu thuis aan het wachten op telefoon dat ik silman mag ophalen....ga ik samen met Mathijs L&S zijn nog steeds bij oma. Sas hoe is je examen gegaan? Nyn jij ook al gsm aan been geplakt ik ook vast bij me Loessie jij ook nog BIB en de hond uitlaten sóchtends vroeg bleeeehhh Is niet fijn ook met BI helemaal niet jakkes... HMmmmmmz ruik een sterk aroma ineens voorbij waaien.... hup tot aan mn ellebogen in de poepluiers tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xxx
@Sil: hoe is het met Silman? :x onze geweldige president heeft een verklaring afgegeven. Sarkozy garandeert dat pensioenhervorming voltooid wordt. (Belga) President Nicolas Sarkozy heeft woensdag herhaald dat de pensioenhervorming voltooid zal worden. Hij waarschuwde ook voor de gevolgen van de stakingen voor de werkgelegenheid en de economische activiteit. Hij heeft de stakers op geroepen om de brandstofdepots weer vrij te geven. Sorry, maar ik geloof niet dat dit gaat werken en lees nu al dat de stakers juist hardere actie's willen omdat Sarkozy in niets hun tegemoed komt. We zullen het gaan meemaken. Sorry dat ik jullie hier mee lastig val. Maar moest het even kwijt.
Mag het niet zeggen maar vind die man echt zo'n enge potloodventer als ik hem op tv zie bleeeeehhh wat dat model in hem ziet? hij zal wel meer geld hebben dan zij en van een goede piemelpraat houden hihihihihii
Zwaaaaaaaaaaaai, Klingel meid, daar was je gewoon nog!!!!!! Ga maar lekker me-en! Is goed voor je! Ontspanning werkt bij de ontsluiting heb ik gehoord! Barbie blijft barbie he...daar valt nie mee te spotten! Wel sigtig doen met boodschappen enz... En ik blijf aan je denken! Sil, al wat van silman gehoord?! Hoop dat de operatie goed gelukt is! Jo, knuffel voor jou...wat vervelend dat je je zo voelt. Ik heb dat gevoel altijd in januari...echt een afterdip. Nu zal dat anders zijn, maar eerder had ik dat ook... Sas, hoe ging je examen?! Maartje, je moest vandaag toch naar DD?! Ik heb nog steeds BIB ja...net bij vk geweest...hartslag was nu goed, 160-164, dus onze joggende baby was weer iets rustiger geworden! Gelukkig maar! Rommelen klonk goed zei ze...dat scheelt straks alleen maar bij het echte werk! Heb geen nieuwe afspraak meer, omdat ik dus volg week naar de gyn moet en daar ws onder controle blijf! Gek idee hoor, weet nog zo dat ik er voor het eerst binnen kwam. Time flies when you have fun! Hond uitlaten, cker irritant, maar met mannetje gaat het redelijk, dus hij gaat morgen weer aan het werk. Weer m'n eigen ritme 's ochtends, haha! Voor de rest is het heel gezellig dat hij thuis is hoor! Knuffel!
Oh ja....nyn, heb een deel in de krant gelezen...ben benieuwd wat er verder allemaal gaat gebeuren!!! Hoop dat het snel opgelost wordt!
Nog niks gehoord van silman. Om 10.30 melden voor opname om 11.30 werd ie naar de ok gereden en ik dus naar huis operatie zou ongeveer 40 minuten duren.lag eraan wat de dokter tegen zou komen zei ie.dan 1 uur op uitslaapkamer en nu is het 2 uur en nog niks gehoord *zucht* Tis dt Mathijs op de bank in slaap is gevallen anders was ik wel al naar het zh heen gereden hoor.ik word nu wel ongedurig eigenlijk. *edit zh belde net ik mag hem op gaan halen yeah!!!!!*
Spannend Sil. Hopelijk krijg je heel snel het verlossende telefoontje. Waarom is Klingel haar bericht aangepast? Nu is de pagina niet meer uitgerekt.
Nieuwe regel??? Er staat reden: pagina te breed Ik ga denk ik even een poging wagen naar de etos en AH te lopen voor zwangerdoos en ingrediënten voor pompoensoep...
Nou ja seg!! Succes met boodschappen doen. Zwanger worden doos is volgens mij best een leuke doos toch? Ik zit te wachten tot de vloer droog is. en tot Barbie komt
Haaai darlings!! Nog geen Barbie?! Ze doet het echt her wee! Zoals altijd.. Ben benieuwd hoe het met silman is.. Nyn wat een gesodemieter daar in France! :x Hier ook gesodemieter! Vanmorgen weer enorme buikpijn gehad Werd wederom zwart voor mn ogen en ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest! Gadver de gadver.. Gyn gebeld, moest langskomen. Gedaan en bloed afgetapt. Buikpijn is wel weer gezakt, is nog wel gevoelig en ben t zoooooo zat!! gvdtyfusteringklotekutfuckhoerig *jank*
NEWSFLASH ctg was prachtig, één weetje op te zien. Belangrijker: verstrijken was een stuk verder dat gisteren. Vk van kmraamafdeling zei wél dat gyn gisteren iets te optimistisch was met wil je blijven. Tsk. Maar wegens geboekte vooruitgang verwacht zij Barbie ook deze week gewoon. En mag van haar wel gewoon in bad lekker puh!! Vrijdag terug als we willen ook voor handje helpen indien komende nachten uitputten. We zien wel. So, goed gevoel over. Nu verder met "er niet mee bezig zijn' Zouden ze bij de hema honden of vakantie's verkopen??
@Lauwtje: wat een vreslijke ************************zooi!! Waarneer nu weer controle en hoe nu verder?? MEGAPLETKNUFF