@Lettertype: ja, mooi he? Trouw of Beeb? @Mama: fijn dat beter gaat. Komt ze al weer wat aan in gewicht? @Papa: papa is papa en die veranderd niet. Gelukkig is de ergste kwaadheid wel weg. @Flirt: SOP!!!!!!!! @Huwelijk: komt allemaal goed dus. Waarneer zitten jullie eigenlijk in LDF? @Beebkamer: nog steeds atelier? Flauw Nynke, heul flauw. @Taalfouten: ik ga mijn best weer doen om in deel twee minder fouten te maken. @Werk: is jammer idd maar beeb en trouwen zijn toch veul belangrijker nu. @Kookeiland: wou je graag bruin worden Klingel? Meiden een fijne avond en tot gauw weer. Ik ben een beetje bleh.
PROEST! Flirtmoment is toch heerlijk Ik kan daar wel van genieten hoor, een goede flirt mag best op zn tijd hihihihihihihi!
m'n eigen hol! *huil* en als ik bovenkom kan ik zo aan de Barolo! *huil* wat mooi wat mooi wat mooi en een hol voor Sas en Nyn, je hoeft niet meer zo te sjouwen! en al die wiegjes... voor ieder meisje 1! en een heuse glitterwieg! en die encyclopedie daar zou ik nog wel eens fijntjes op willen inzoomen
aaaaargh, heb ik net op iedereen gereageerd, loopt er iets vast. Sorry meiden maar heb ff geen puf om opnieuw te beginnen maar hier alles goed. gister was beste vriendin hier en die zat nog helemaal te stuiteren van ons zwangerschap-nieuws. Ze vond mij erg rustig en ingetogen. Haar toch even tactisch proberen uit te leggen dat wij as vrijdag, hopleijk na de echo het complete zkh bij elkaar stuiteren, schreeuwen en brullen maar dat we eerst even bewijs willen. dikke knuf alvast truste voor strakjes
Meisjes! Bis morgen, ik ga badderen en slapen. Morgen IUI Om 9 uur in potje droppen en om half 11 met glitterstring bij gyn!
Hmmm steel scherp? mmmmm... Ik vraag me alleen af van die die mooie tweeling is, die niet het dusselduo is....
@nyn: nyn is even aan t kijken @blijmeis: ja jij bent scherp, steel is scherp, jij is ....., bloem is ...... moet ik m nog verder uitleggen? @2ling? das een plaatje op de wieg, zit geen 2ling in. maarrrr ik verwacht nog wel een 2ling ergens! seg, ik ga ook naar bed, met een goed boek dikke smak in vers, schoon, nog niet ondergeSOPT babyrinth
@nyn: ik zie t ook pas. waarom blugh? gamaar vertellen. @babykamer/atelier: pestkop! dan ga ik ook pesten: 2 Vouten in dat bericht! wij gaan na trouwen naar LDF, dus mid/eind aug!
@sas: ik duimmmmmmmmmmmmmmmmm voor jou!!!! @pip: en ook voor jou en je TP! @maartje: heheh, het gaat weer hard he gamaar een wiegje uitzoeken
Haha leesze Klingel! en ik snap um helemaal hoor! Hoop alleen dat ie niet stekelig bedoeld was! (grapje!) Ik ga ook slapen lieve meisjes... Ik heb morgen COCO-dag. U gelooft het niet. Contact- en communicatiedag. Yak. HZOR! Middagprogram is klootschieten en met heul veel pech (dus dat zal m wel worden) word ik ingedeeld bij Nordic walking. :x Nou dan ben ik hier veel te vinden morgenmiddag want dan ga ik naar huis! Zo! Lekker slapen allemaal, morgen goed soppen hier! Dikke smak voor jullie allemaal!
nordic walking :x wat heeft dat nu weer met COCO te maken? ik zou helemaal op slot schieten zowel in communicatie als in contact als ik met 2 van die groot uitgevallen sate-prikkers door t bos moest punniken! :x anyway, veel plezier! *bed*
Ben morgen ook niet. Morgen ECHT aan het werk. Zit de hele ochtend in overleg en de hele middag in een strategische sessie die zeer waarschijnlijk gaat leiden naar een enge reorganisatie. Maar kom daarna hier snel weer loeren op, effe gokken, pagina 15! En vanavond lekker dromen over wiegjes. Heul veul wiegjes. Wat las ik Klingel, had je er 1 gereserveerd voor nog een 2ling...