klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    #381 Nynke, 7 jul 2010
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
    V.d Wiel speelde deze wedstrijd niet mee. Was idd de Zeeuw die een mega rotschop kreeg en na de wedstrijd gewoon nog naar het zh moest.

V.Persie kan prima spelen maar dan wel in combinatie met v.d Vaart, Kuyt en Sneijder. (of hoe je al die namen ook schrijft;)) V. Persie moet gewoon gaan spelen en zich niet druk maken om het feit dat hij niet scoort. Scoren is leuk en zeker zo'n doelpunt als Robben maakte gisteren, maar niet zaligmakend. Goed SAMENspel is veel belangrijker.

Ik hoop dat Elia en Afellay de kans krijgen om mee te spelen in de finale. En dan niet de laatste paar minuten.

@Klingel: fruit is ook eten. Ik was al bang dat je heulemaal niets at.

Condooms doen we niet aan, geheelonthouding? was da?;) Voor het zingen de kerk uit? is niet leuk.
    Gewoon zien waar het schip strand dat is wat we dan gaan doen.:p

2. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Heel stuk getypt... weg... grr!

Nog een keer:

Ha ha, vrouwen die over voetbal praten! Ik doe ook mee!

Nynke: het ging zo goed, maar v. Bommel scoorde gisteren niet, denk dat je Giovanni v. Bronckhorst bedoelt? :D

Sneijder/vd Vaart: Vd Vaart hoort bij Silvie, die zijn al zo lang getrouwd dat ze hem met baard ook nog wel accepteert denk ik. Alhoewel ik het helemaal niks vindt!

Jolantha: bleeehhh! Geldwolverige, aandachttrekkende, zogenaamdspontane, zelfvoldane, muts!

v. Persie: eruit met die kerel, te arrogant, te zelfzuchtig en scoort toch niet. Hij heeft de vorm gewoon niet, jammer dan.
    Kuijt dan maar in de spits, die loopt altijd wel, en Elia op de plaats van Kuijt.

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @nyn: amen wat betreft persie.
    en wat betreft schip stranden: ik denk dat je dan eerder zwanger zou kunnen zijn dan huis af, dat bedoelde ik :D
    (en nynman denk ik)

trouwens: als je NU zwanger wordt dan heb je helemaal geen dikke buik meer met verhuizen :p

trouwens, word jij soms niet een beetje ' bang ' van alle MMMverhalen, ook van meisjes die bv de eerste ' gewoon ' kregen en dan opeens de MMM moeten?
    kan ik me wel voorstellen..

in de bus ook 2 meisjes: 1e 2 kwamen ' gewoon ' en de ene is na 6 IUI helemaal gestopt met 3e wens..
    getsie...

@sas: de zeeuw ja, die bedoelde ik! nooit gezien, die piemel!

@uitslapen: was wel 1100 :) nadat ik in slaap was gevallen na vroege nachtmerriewakkerstress ;)

@30 graden: nou, tis hier max 25 hoor! beter trouwens.

*kast in*

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: ik had het al aangepast. Bedoelde Robben.;)

@Klingel: ik snap je en nynkeman ook. daarom spiraal eruit zo rond mei ofzo. dan misschien wel zwanger verhuizen maar niet al 8 maanden heen zijn.

Verhalen van mmmmeisjes maken me soms idd wel bang.:( Je bedoeld Gieg denk ik? Vreselijk en zo oneerlijk. Ik blijf positief en hopen. maar mocht het echt niet lukken dan stop ik wel. De wens is groot heel groot maar niet zo groot om de mmm in te willen. En dat bedoel ik dus echt niet rot he?

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @nyn: haha ik dacht spiraal er NU uit! ;)

ik bedoel idd gieg, maar ook zuurtje heeft na 2 kids nog steeds geen 3e na 2 jaar proberen.
    moet wel zeggen dat die niet in de MMM zit, geen hulp meer krijgt even.

over de grootte van je wens, hm, daar moet ik even over na denken.
    ik denk eigenlijk (en ik denk nu hardop) dat als je merkt dat het niet zomaar zou lukken, de wens groter, en de moeite die je ervoor zal willen doen beide toenemen..

vb: ik dacht 3 jaar geleden ook niet dat ik naar dusseldorf zou gillen, mezelf op 3 verschillende wachtlijsten zou zetten en zelfs mijn goede baan aan de kant zou gooien mede (mede, 60 uur per week is ook so 1945 op een gegeven moment!) voor beebwens.

maar das allemaal een kwestie van zien hoe t loopt.

en jij hebt 2 bewijzen van goede gezamelijke vruchtbaarheid rondlopen dus je hoeft je ook geen zorgen te maken :)

tis alleen dat je er hier wel veel over leest enzo, hoop dat het je niet teveel afschrikt...

KNUF

*vraagt zich heus niet af waarom robben dan bronkhorst (bronckhorst) is*

zwaai!

vanaaf DL ES, we zijn toch wel, voor ein mal, voor ze germans he?

4-3!

SO!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik snap het Nynke, over wat je zegt niet de mmm in te willen als het niet lukt.
    Tuurlijk kan het zijn dat je grenzen gaat verleggen, maar ik snap heel erg goed dat je dan tevreden bent met 3 kids en de wens probeert te laten varen.

Ik weet zelfs niet of ik het een tweede keer nog wel zou doen eerlijk gezegd :)
    Maar das nu schreeuwen en later zien... dat trekt vast nog bij ;)

7. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ja, hier ook voor de DE-ers, maar wel 2-2 en dan DL met strafschoppen door denk ik.
    Maar alleen voor de buurtjes omdat ik wel een finale NL-DL wil meemaken!

Robben/Bronckhorst: nog ingewikkelder, er stond eerst van Bommel. Enfin... hij zat erin :D

4e: Ja, denk ook dat die wens steeds groter zou worden en je je grenzen gaat verleggen, maar zover gaat 't vast niet komen! Nynke is gewoon binnen 3x hartstikke swanngg!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    DS/ESP wordt 2-1 denk ik.
    Ik ben niet voor de Duitsers, maar ik denk dat ze het wel flikken.

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    euh ik was een beetje dom....v/d vaart inderdaad met silvie maar van bijgeloof klopt wel hihihihi samen met verloofde huisjesmelkerportomeneeverslindende yolanthe....bleeeeeeeeehhh te erg om mijn vingers moe van te tikken op zp hihihihihi
    enne vrouwen praten over voetbal pffffff we zijn gewoon beter in alles dan die mannen dus ook in praten over voetbal ook al hebben we de feiten nogal eens door elkaar...

maar wat een rottrap he de zeeuw jeetje maar gelukkig geen gebroken kaak....

ik kan me de laatste keer nog herrineren dat we kampioen werden dat waren nog eens voetballers gullit , van basten , koeman toen konden we nog penalty's schieten en raken... ben bang als duitsland wint vanavond dat we weer met hangende pootjes naar huis mogen zondag pfffffff

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    oh ja ups nog steeds een no show dus geen eigen laptop dus geen fotoverkleinprogje erop dus geen foto update van mijn eigen kleine miss piggy ;) die meid heeft me een bolle toet zeg jeetje....
    is een aardig gewicht aan het worden op je arm zo pffff

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zijn we toen kampioen geworden?
    Ik dacht dat NL nog nooit een finale gewonnen had.

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ja echt wel in 1988 hihihihihi..
    daarna nooit meer
    :(

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ik vrees het ook Silvia, als duitsland wint, gaan wij zondag met hangende pootjes terug. Die duitsers zijn net zo gebrand op het winnen van NL als andersom!
    En ik heb op youtube vanmorgen een stukje van 88 gezien, wat was dat fantastisch om te zien. Gullit met dat megalangerastahaar! Koeman met die kogels van 35 meter afstand. En van Aarle, Rijkaard, van Breukelen! Dat was nog eens een team! Ik kan me nog herinneren dat we de dag erna allemaal in het oranje naar school gingen en de hele dag in een euforische stemming waren.

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O ja, toen waren ze Europees kampioen toch?
    Wereldkampioen nog nooit of wel?

Zou wel mooi zijn als het nu dan gaan flikken :D

Wij gaan trouwens de finale in Eindhoven kijken.

15. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    sas: 88 was een EK... dus nog nooit een WK-finale gewonnen inderdaad ;).
    Finale in 1974 was op een WK tegen west-duitsland en toen verloren we met 2-1

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik weet dat allemaal niet meer, ik was in 1988 pas 3,5 :)

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    weet niet of het europees was of wk was toen 14 jaar oud dat weet ik nog wel hihihihi heb het op personeelsfeestje gezien die wedstrijd en daar hadden ze bijbehorende cocktails met passende oranjenamen..dat herriner ik me nog goed ;)

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    verliezen altijd tegen duitsland pffffff zakt de moed toch van in je schoenen

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Halliehallogoeiedagenmiddag,

Zo wat hebben jullie in een paar uurtjes tijd flink gekletst zeg!!!!!!!

Klingel, loop je nog steeds tegen die kastklus aan te hikken? Bleh...
    Wat een rotdroom heb je gehad zeg!!!!!!! BAH. Succes met de echo vanmiddag!! Het komt allemaal goed lieverd, maak je niet te druk en trek je niet te veel aan van verhalen die je om je heen hoort.
    @ PIP :D, zooooooooo leuk en wat een goed idee om dat van een dekbed te doen. So klingeliaans crea bea!!!!

Nynke, whoeeeeeeeee spannend allemaal zeg. Ik zeg ook spiraal eruit NU hihih en dan gaan met die banaan uhhhhhhh piemel :p. Whahahahaa. :D

Jo, hoe moeilijk het ook is maar probeer vertrouwen te blijven houden!!!!!!!!! Ik duim in ieder geval voor je!!!

Silvia, zo druk met dusselkids? Zal toch wel heftig zijn he, 3 van die kleintjes. Heb heel veel respect voor je! Je doet het hartstikke goed!

@ ORANJE: pfffffff ben totaal geen voetbalfan maar vond het toch wel zooooooooooo megaspannend!!!!! Die van Persie heeft zooo''n mega ego terwijl hij er niets van bakt. Ik ben wel fan van Kuyt hij is altijd overal op het juiste moment. Jolanthe en Wesley trouwen volgende zaterdag de 17e geloof ik en Heitinga trouwt dan ook met de zus van Boudewijn Senden (die ik trouwens ongeloflelijk lekker vind :D) nee niet die zus maar Boudewijn zelf :p.

Ga maar weer eens verder an die arbeit, nog 2 dgn werken en weekend. Begint al op te schieten en dan nog 4 weken tot aan de kavantie, JOEPIE :D.

Smakkerdesmak!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We verliezen normaal ook (bijna) altijd tegen Braziliƫ ;)

Deel Deze Pagina