Dank je Zuurtje...maar vind het eerlijk gezegd heel normaal.... ik zou er ook blij mee zijn als het gewoon niet zou lukken. Nu maar eens rondneuzen of het haalbaar is.. in dusseldorf wel geloof ik sinds kort
@Sylvia: Ik ben benieuwd of dat kan, wij hebben het daar ook al eens over gehad namelijk (Niet dat wij cryo's over hebben van de eerste poging maar wie weet wat de toekomst nog brengt...) Sowieso een hele mooie gedachte.
@Sil: wat een groots gebaar van jullie. Echt zo lief. Ik hoop dat het gaat lukken en jullie de grote wens van anderen kunnen doen laten uitkomen.
Nynke dat moet wel lukken toch...ze hebben het voor ons ook drie keer gedaan...dus ik weet zeker dat ze bij een liefdevol gezin ook hun uiterste best zullen doen om uit te groeien tot mooie babies Raar he op het topic zelf reageerd niemand hihihi zal het wel heel dom neergezet hebben denk ik....
Ik heb gereageerd! Maar vind het de uitstekende beslissing , heb je geschreven in je topic dat wij dit ook hadden aangegeven als de jaren voorbij waren van onze cryo's. We hebben er nu natuurlijk geen meer, maar we dachten hetzelfde als jullie
Hier moet ik toch weer even voor inbreken...... Silvia; wat een prachtig idee! Ik vind het echt super dat jullie dit willen doen. Ik kan me voorstellen dat jullie hier iemand intens gelukkig mee maken.
Meteen maar een mail gestuurd naar uber S kopie staat in topic ben benieuwd eigenlijk...zou je zelf een stel kunnen kiezen als je iemand zou kennen die dat wil?
@silvia, vind het ook echt heel super en bijzonder dat jullie dat gaan doen! Is niet niks hoor! Vind het echt super!
Hee Silvia, Ik heb de afgelopen weken al eens na zitten denken wat je dan zou moeten doen met die cryo's. Heel lastig. Ik vind het heel bijzonder dat jullie ze misschien willen doneren! Niet negatief bedoeld maar het lijkt me wel heeeeel gek dat er ergens volwaardige kindjes van jullie (bloed/genen) rondlopen. Aan de andere kant weet ik als geen ander dat genen echt niet alles zeggen en dat de kinderen die je draagt en opvoed net zo intens jouw kinderen zijn.. Ik ben heel benieuwd wat de mogelijkheden zijn en waar jullie voor gaan kiezen!!!
Oh trouwens de pompoensoep was errug lekker!! En dat was serieus de eerste keer dat ik soep heb gemaakt! *trots*
Laatste sms van Klingel:. Winkelen was grappig wegens stress en shock winkelpesoneel na vragen bevaldatum. Verder beviel!!! het mijzelf verwennen niet wegens meer en zwaardere weetjes. Ook in bad. Ga zo offline voor prikkelloze zenavondje.
Blij meisje de keuze is al gemaakt hoor... we gaan daarvoor 100% ons gezin is helemaal compleet gelukkig. nu alleen even goed kijken hoe het allemaal werkt in NL mag het gewoon en dan mag alleen het onstane kind vanaf zijn 16e verjaardag de gegevens opvragen als ie dat wil maar ze mogen er geen rechten en/of plichten aan ontlenen. En tja volwaardige broertjes en zusjes van ons trio...ergens wel natuurlijk maar ook weer niet...snap je . Mathijs en Luuk en Sanne zijn alle drie zo verschillend je zou zo niet zeggen dat het broers en zus zijn op de neusjes na karakter wel hahaha maar ik denk echt dat dat gevormd word in de baarmoeder.... hoop alleen mensen heel blij te kunnen maken en het liefst meteen ouders..zodat ze hetzelfde geluk mogen belven als wij dat hebben. heb Dusseldorf al een mail gestuurd.
Jaaaaaaa Klingel geniet er lekker van neem je rust je zal het nog hard nodig hebben einde van deze week ... ik denk heel de dag aan joe!!!!!!!!!!! xxx
Hee Sil, ik snap en lees dat de keus al gemaakt is. Bedoelde ook vooral of je dan zelf iemand kan/mag/gaat kiezen en hoe dat gaat. Heel nieuwsgierig naar. Ik bedoelde het ook echt helemaal niet negatief hoor! Vind het juist zooooo superlief en bijzonder!! Juist omdat het ook best een gek idee is waar jullie vast over nagedacht hebben. Maar dat idee heb ik ook al met cryo's in de vriezer die ook mensjes hadden kunnen worden. We lezen hier allemaal zoveel dramatische verhalen en jullie weten zelf natuurlijk als geen ander hoe naar het is als het (misschien) niet lukt. En godzijdank is het jullie wel gegund met jullie prachtige trio! Het lijkt me ontzettend geweldig bijzonder dat je weet dat je anderen dat geluk ook kan geven! Super!
Mensen ik ga offline voor vandaag voor breaking WEE nieuws staat mn gsm paraat go Klingel go!!!!!!! tot morgen dan rea op iedereen....waar is Sas trouwens gebleven???
@Sil, ik vind het heel bijzonder dat jullie dit gaan doen. Lijkt me heel fijn als je weet dat een ander stel hierdoor hun wens kan laten uitkomen. Ben benieuwd hoe het verder gaat. @BM, dus je allereerste zelfgemaakte soep was lekker, heel goed! Ik weet niet of ik van pompoensoep hou maar had het best willen proeven . @Lauwtje, k.u.t. van OS. Hoe gaat het nu met je, nog steeds zo belabberd als vanmiddag? @Jo, KNUFFEL @Sas, hoe ging je examen? Verder weet ik het even niet meer . Knuffel voor iedereen.
@sil, toevallig vandaag verhaal gelezen over eiceldonatie, stond in boekje wat ik gister kreeg van mvm. Echt heel bijzonder. En vond het wel mooi wat ze daar schreven, kindje kan dan wel niet op mij lijken maar het is wel gevoed met mijn bloed!
Sil: wat een bijzondere beslissing! Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik heb volgens mij een folder daarover gekregen tijdens mn IVF, weet alleen niet meer precies hoe en wat Heb er ook weleens in een flits aan gedacht, zitten er nog 12 in de vriezer en hoop ze niet alle 12 nodig te hebben en wil ook geen 13 kinderen