Nyn ik wil ook wel wat smsers van je overnemen hoor! Ik heb namelijk nog 225 smsjes voor deze maand! Jij moet uit het buitenland smsen dus dubbel zo duur... EDIT: moet ik wel nummers hebben!
Jeetje zeg, zit iedere keer met spanning te kijken. Kom aan mijn werk amper toe haha. Arme Klingel, wat een lange bevalling heeft ze.... KOM BARBIE!!!!
Ik Sms Sikki en wil Maartje ook wel op de hoogte houden heb haar ook maar de sms van klingel gestuurd. Ik heb meer dan genoeg beltegoed erop staan aangezien in me scheel betaal aan abbo en nooit gebruik maak van de telefoon hahahahahaha
Loesie heeft mijn nummer ook, dus zij mag mij uiteraard ook sms-en. Scheelt Nynke ook weer, want vanuit het buitenland is het erg duur. Kunnen we geen sms-ketting maken ofzo Nyn smst Loesie, Loesie smst mij, ik sms (van wie ik het nummer krijg) en zo verder?
haha ja laten we zo'n ouderwetse telefoonboom (got hoe noem je zo'n ding toch van de middelbare school) maken! Om de tijd te doden...
Mag ik ook in die boom??? Ga om 12:00 uur offline, want moet met Lynn naar het ziekenhuis voor een echo. Maar wil wel heel graag op de hoogte gehouden worden. Liefs
WHAAAAA SPANNEND!!! BARBIE IS ON HER WEE!!!!! Jemig! Ik hang vandaag ook aan de pc! Nog steeds last van buikk dus heb niks beters te doen Komt goed uit! LadyZ, Gefeliciteeerd met je verjaardag!! LuukSanne, Alweer 5 maand! Gefelii! Sillieverd, Wat een prachtig idee om cryo's af te staan! Jullie gezin compleet. Mooi en lief om andere stellen dat geluk ook te geven. Wauw! Jullie zijn echt lieverds! *huil* Maart, 6 mooie follikels! Super! Spannend hoor!! Mijn duimen draaien uiteraard! BM, gefeliciteerd met je eerste eigen gemaakte pompoensoep! Ben trots op je! Dus gaat goed met zoon op creche? Goeso! Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ik hou zp goed in de gaten vandaag!!
Trouwens Maartje, ik heb gisteravond je bericht gemist. Maar vrijdag dus PU! Spannend!! Ik hoop dat er ook 6 eitjes inzitten en dan 6 bevruchtingen en dan 6 kinderen!!! Ik duim voor je!
BM, dat gaat echt niet gebeuren hoor, dat onderhoud! Dat KAN en MAG niet als klingel druk aan t puffen is en wij allemaal knettergek worden!!!! Maar ik woon niet meer vlakbij, ben anderhalf jaar geleden verhuisd. Paps en mams wonen wel vlakbij, zal mn moeder wel even sturen!! Normaal werk ik op donderdag tegenover klingel, maarja zit nu thuis. Conclusie: aan mij heb je eigenlijk niets!!