klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    hihi sorry! Ik sta gelukkig ook op kling haar tel lijstje... :D maar zal niet meer plagen.. Ik denk dat ik maar beter wat kan gaan doen want zo duurt het wachten wel heeeel lang...

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
  3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Het is wel weer gezellig druk :)

We zouden toch met gemak wel x iets moeten horen???

ja ja sorry ik weet ben ongeduldig! Van werken komt vandaag ook weer niet veel terecht ;)

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Straks komt ze hier opeens vertellen dat ze weer thuis is, dat het niet doorzet en nog steeds 2 cm heeft! :D

Nou dan ga ik gillen!

(zij waarschijnlijk ook... )

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    filmpje eigenlijk pas vanaf 4:13

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Jeetje, alweer 19 lezers! Kom op Barbie, we're waiting!!
    Zo gaan we toch die 5000 berichtjes nog wel halen :).

Maartje: morgen alweer punctie? Jeetje, heb jouw hele voortraject even gemist geloof ik :). Heel veel succes meid!!

Lauw: hoe is 't met buikje? Valt flink tegen die OHS he? En dubbele pech, want dan moet je ook nog wachten. Gelukkig wel heul veul bevruchtingen! (En genoeg afleiding hier ;))

Sikki: ah, wat een lief berichtje! Klinkt alsof ze het erg leuk hebben daar! Stiekum best wel jaloers!
    Maar het is haar/hun zooo onwijs gegund!!

Pleeg: eigenlijk niet zo veel nieuws gehoord, we hadden ons al aardig ingelezen, maar het lijkt ons wel wat. We willen dan eerst weekend / vakantie opvang gaan doen. Dan kunnen we het eens proberen en belast je niet meteen heel erg. Je kunt kiezen voor eens in de 2 weken of eens in de 3 weken. En met vakanties kan het 5 dagen zijn, maar ook 1 week of 2 weken.
    Een ander voordeel is dat je precies kunt aangeven wat je wilt, hoe oud, jongen/meisje, wat voor problemen bij kind/ouders, hoelang je wilt opvangen (langdurig of kort). Eigenlijk alles kun je kiezen! Bovendien word je door heel veel mensen begeleidt en kun je voor elk detail of probleempje iemand inschakelen.
    Natuurlijk is het niet alleen maar rozegeur, een vervelend punt kan het contact met de echte ouders zijn. Je bent verplicht contacten te onderhouden, maar dat kan ook juist goed uitpakken. Zeker als de ouders vrijwillig de kinderen bij pleegzorg onderbrengen.
    Pff... nu al een lang verhaal sorry. Willen jullie nog meer weten? Hebben we iets om de tijd te doden...

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ojee, wat een doemscenario, met als zsp opeens uitvalt...
    ik wil dan wel sms hoor....

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

ik ben ook zeeeeeeer ogeduldig

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :( waarom is het hier zo druk? Is er wat spannends aan de gang of zo??

:p Ik schrik me dood bij elk sms-je. Ik wil het alle liefde sms-en hoor maa echt alleen als Barbie uit buik is. Ik wil ook werkelijk de rekening van deze maand NIET zien.:):D
    Maar sms ketting is ook prima. Ik ben zo flexibel.;)

Ga zo terug lezen maar eerst even kids eten geven. Kreeg net onverwachts vriendin op de koffie. Gezellig maar niet handig nu.:p

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Klinkt best goed Jo :)
    Ik heb me ook al eens verdiept in pleegzorg. Ik vind pleegzorg een heel mooi initiatief en we sluiten zeker niet uit ooit pleeggezin te zijn.
    Er zijn zeker veel voordelen t.o.v. bijvoobeeld adoptie, maar ook nadelen inderdaad. Zoals contact met ouders in de meeste gevallen, afscheid nemen, juridisch geen papa en mama. Persoonlijk begin ik de nadelen van adoptie ineens heel goed in te zien en sta ik daar steeds minder achter.

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ai mn kind is wakker! Werk aan de winkel.. Hou het hier in de gaten....

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Jo, buikje gaat redelijk. Ben er echt flauw van nu..

Zo te zien hebben jullie erg veel keus wat betreft pleegzorg. Dus eerst in de vakanties? Je moet ergens beginnen he.
    Blij dat jullie er zo positief over zijn. Jullie zullen een heleboel kindjes goed doen.
    Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat allemaal in zn werk gaat. Gaat zo'n kindje weer terug naar de ouders? Maar het zijn toch over het algemeen toch kindjes die het slecht hebben thuis? Sorry ben echt een leek op dat gebied..

Ik ga even mn bad vol laten lopen en dan even weken!

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dat heb ik dus ook met adoptie. De nadelen zijn voor mij toch best groot geworden en ik vraag me af of het wel opweegt tegen de voordelen. En bij pleegzorg heb ik dat gevoel nog steeds wel...

(Wel tref je trouwens veel vooroordelen. Mensen zeggen heel snel, pleegzorg, zou je dat nou wel doen, alleen maar problemen.
    Het toppunt was iemand die tegen mij zei (en ons hele voortraject kent): 'ik weet niet hoor, pleegzorg, ik zou toch liever eigen kinderen hebben...'
    Tja, was even met stomheid geslagen en toen heb ik maar gezegd, 'ja, ik ook, maar ik kan ze niet krijgen, he?'. :x:x

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    ff lunchpauze nu, brb :)

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jo, klinkt erg goed! Wij hadden ons ook al ingelezen en waren eigenlijk ook best enthousiast. Wij wilden dan ook eerst rustig beginnen, zodat we er aan konden wennen!
    Wat is nu de volgende stap?!

BM, SEG, wil jij zp niet op een idee brengen! Zullen we voor de zekerheid een topic openen bij 'deze site' dat ze er absoluut niet uit mogen!!!!

Ik denk dat Klingel al een heel eind is hoor...kan gewoon niet anders...ze heeft niet voor niks morfine gekregen, dat krijg je volgens mij niet als er nog niet zoveel gebeurd!
    Ik ben benieuwd, vind het zooooooooooooooooooo spannend!

BM, je mag mijn nummer ook wel hoor, haha!
    Liever teveel smsjes dat Klingel bevallen is dan te weinig!

Lauw, hoe gaat het vandaag met je buikje?! Moet je nog weer komen voor controle?!

KLINGELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!
    WIJ ZIJN NIET NIEUWSGIERIG, WE WILLEN ALLEEN GRAAG ALLES WETEN!!!!! Dus...kom maar op met dat mooie nieuws!!!!

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sjongejonge Jo, dat soort mensen zou je toch ^#@&^$&$@%&!!! :x

Maare Jo en Sas ik ben wel heel benieuwd welke nadelen jullie dan nu zien bij adoptie waardoor je toch overweegt dat niet te doen..

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    moet even huisvrouwen dikke smak op jullie allemaal!!!!!!!!!!!!

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Klingel aan het bevallen? Of misschien al bevallen? Veel succes!! Zet hem op! Spannend, zeg!!!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even snel spieken (tis tenslotte mn verjaardag), maar nog geen barbie..... Begrijp ik dat Klingel morfine heeft gekregen??
    Ik kom af en toe, tussen de visite door, even gluren!!

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Wat is het spannend!!!!!!

@Nynke, ik ben al gelukkig als je mij een sms stuurt als Barbie 's avonds laat of 's nachts geboren wordt. De rest van de tijd hang ik achter de computer en lees ik al het nieuws wel via het babyrinth ;)

@Jo, dus niet veel nieuw nieuws gehoord gisteravond en nog steeds enthousiast :). Hebben jullie ook een idee vanaf wanneer jullie met pleegzorg willen gaan beginnen?
    Ik heb het er met Emmaman wel eens over gehad maar hij ziet zowel adoptie als pleegzorg niet zitten en dan inderdaad door die vooroordelen van 'alleen maar pobleemkinderen'. En daarnaast wil hij alleen kinderen als ze van onszelf zijn, hij wil niet andermans kinderen gaan opvangen en opvoeden. Hij denkt vooral zo dat als we geen kinderen kunnen krijgen we met z'n tweetjes van het leven moeten genieten. Op zich deel ik die mening, ik zou ook niet voor adoptie gaan maar ergens is er toch die drang naar een kindje. Ik sta dan ook zeker open voor pleegzorg maar ja je moet er wel samen achterstaan.

@LadyZorra, GEFELICITEERD met je verjaardag :)

SMAK

Deel Deze Pagina