D echt TL!!! Scheelt wel, vergeet gewoon zenuwachtig te zijn voor personeelsfeest morgenavond waar ik jubilaris ben
Oke nu echt even archief in, kan niet langer uitstellen, neem fooon mee edit: ownee krijg net thee, wat verveeeeeeeeeelend
Ben wel blij dat ik huisvrouw ben zeg. Kids gaan zo weer naar school dus ik kan weer rustig verder UW-en. Alleen jammer dat mijn F5 knop het niet meer doet.
AAAAARGHHHHH KLingel en BArbie en Klingman!!!!!!!!! waar blijft bericht nu??? Hoop wel dat alles goed gaat met haar en Barbie...begin me beetje zorgen te maken nu zolang zonder bericht...... weet er echt niemand wat? ook Elke niet????????
*Breekt weer in* Oeiiiiiiiiiiiiiii...........SPAAAAAAANNEND hier!!! Gooooooooo Klingelllllll. You can do it!! Maar ook met rugweeën ....oeiiiiiiiiiiiiii......ik voel ze ook zó weer op komen zetten.......ieeeeeeeeeksssssssssssssssss ! Vermoeiend kan dat zijn hè...........bevallen............Morfine dan idd even een uitkomst!! Zennnnnnnnnnnnnnnnnnn. Maar.....voor het goede doel!! Straks (hoop dat het nog echt zo kort is als dat het woordje straks klinkt...) een prachtig barbiepopje in you arms . *Breekt weer uit*
@sil ja dat zorgenverhaal begint nu hier ook te komen, heb elke straks al sms gestuurd, nog niks gehoord
Ook niemand nummer van klingman of mama natuurlijk sjips het zal toch wel goed gaan allemaal Bowen...dat moet gewoon... ze is in alle liefde en commotie rond Barbie ruiken voelen en zien gewoon vergeten dat het doolhof op nieuws wacht. *Steek nu toch een kaarsje aan voor Klingel en Barbie en bid voor snel en voorspoedig nieuws *
Ook hier beginnen zorgen een beetje toe te slaan. Vannacht morfine en nu nog geen bericht, ik vind het een beetje eng worden. Maar ik zie nogal snel beren op de weg...
Ik kijk de laatste dagen ook elke dag wel een paar keer... tjonge wat spannend allemaal!! Hoop ook dat alles gewoon goed is, maar Klingel zal sowieso wel supervermoeid zijn denk ik! Even wat positieve energie richting 't noorden! Fwvvvvvveeeeeeeew!!
Dames ik moet even voor twee hongerige kindjes gaan zorgen sms me aub als er belangrijk nieuws is. ok alvast bedankt van een beetje zorgmakende mij
Kom meiden posipower voor Klingel. Ik geef toe ik maak me ook zorgen. Maar Blijmeisje zei ook al: we weten natuurlijk eigenlijk helemaal niets. Ja, dat ze morphine heeft gehad omdat ze hele heftige rugweeen had. Kan best zijn dat het gewoon niet echt opschiet en daarom dat we nog niets hebben gehoord. Ik praat nu BM na en hou me daar aan vast. Het MOET namelijk gewoon ok zijn daar in Heerenveen.