Lauwtje raar maar waar ik krijg altijd de bibbes als ik op kraamvisite moet gaan....te pas en onpas word daar dat kind in je armen gedrukt en ik wil dat vaak niet eens.. niet omdat ik niet van kinderen hou natuurlijk maar gewoon omdat ik zoooooooooooooooo bang ben dat ik iets verkeerds doen en dat ik er iets van af breek ofzo iets dergelijks. Raar he heb zelf 3 kinderen maar dat is toch heel anders dat is van mezelf. Niet om kids met auto's te verglijken maar ik rij liever in mn eigen auto dan in die van een ander want daar maak je altijd brokken mee zal je zien maar de geur en het zien van zo'n lief hulpeloos kindje is altijd een feest...
Denk dat klingel zich net als ik de 1e x aan de 1cm per uur regel houd. dus houd in dat ze nu wel een rpik heeft gehad en aan de weeopwekkers zou kunnen liggen en dat ze ongeveer over een uurtje of wat mag gaan persen en daar schiet onze Barbie dan met heul erg veel lawaai en het hoogste woord zo het Doolhof in om een glimlach op ieders gezicht te toveren.
Ik snap je Sil, ik heb dat ook. Heb dan wel geen kinderen, maar ik had geen moeite met mijn kleine nichtjes. Die knuffelden ik wanneer het maar kon. Maar met kindjes van collega's of vriendinnen die niet heel dichtbij staan, vind ik het wel wat minder hoor. Hoe gaat het trouwens op je werk? Heb je je ritme een beetje kunnen vinden met de kids en het werk?
Sil, Ja ik vind zo'n klein teer mensje ook supereng! Van jezelf zou het inderdaad anders zijn. ik denk ook dar Barbie al krijsend het babyrinth binnenkomen. Op Barbie's wee! En natuurlijk met heeul veeul glitters!!
@Sas: ik duim, hoop en bid dat deze 26-10 wel geluk gaat brengen. @Bow: DTL!!!!!!!!!!en dat maal 1000
Sas het gaat super goed op mn werk ook de combi met mn huishouden en gezin gaat heel erg goed. Scheelt natuurlijk ook dat ik oma en tante als oppas heb voor de kinderen ben ik ze ook eeuwig dankbaar voor. Denk als ze naar kinderopvang zouden moeten dat ik het dan niet had volgehouden. Ik ben iemand die heel erg moeilijk dingen uit handen kan geven en mn gezin al helemaal niet. Maar goed ik werk 4 dagen van 5 uur per dag en de rest heb ik lekker met de kinderen in huis en mn mannetje nu nog een keer een vriendegroepje opbouwen hier en dan vind ik alles best *edit zag ineens typVout staan *
geen zorgen maken meiden!!!! Bij mij duurde het ook heel lang! en ookal heeft ze morfine gehad, wil idd nog niet zeggen dat de ontsluiting ook vordert! Natuurlijk hoop ik dat ze al een heel eind is, maar als dat niet zo is, wil nog niet zeggen dat we ons zorgen moeten maken hoor!!! Bevallen is gewoon een h*l!!! En ook erna: ik wist dat mensen zaten te wachten op telefoon/sms, maar kon de eerste uren gewoon niks uitbrengen en manlief had zijn handen vol aan mij en beeb. Dus: NO WORRIES!!!! barbie doet het HER WEE!!!!!
*Komt vol spanning het babyrinth binnen rennen* Shit, nog geen nieuws! Maar we moeten ons niet bang gaan maken hoor meiden. Ik ken veelal vlotte bevallingen maar een collega en vriendin waren allebei zo'n 36 uur bezig. En zoals we weten doet Barbie het helemaal op haar WEE. @Sas, heb je deze keer wéér op de 26e een uitslag . Dan moet deze uitslag gewoon goed zijn, dat MOET!
@ Emma, ja niet normaal hè! Hoe toevallig @ Silvia, goed om te lezen dat het zo goed gaat. Vind het zo knap, wat ben je toch een toppertje! Jammer dat je zo ver weg woont, anders mocht je mijn vriendinnetje wel zijn @ Taliaaaa, je hebt gelijk. Echt waar. En toch... maak ik me zorgen.
Hmfz nog steeds niks? Straks maar weer kijken! Hihi, inderdaad veel meelezers, ben zelf ook een stille meelezer meestal, maar dit is wel erg spannend! Kom maar snel lieve kleine Skipper Barbie!
hihihihihi moet toch wat te doen hebben he Mathijs slaapt op de bank silman ook op de bank L&S slapen in bed boven en ik zit hier te stresskippen voor barbie on her WEE
Jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen hè anders had ik jullie allemaal graag als vriendin gehad . Daarom ben ik nog steeds voor een babyrinth-meeting . Ik had het Medisch Centrum Kinderwens een mail gestuurd over hun wachttijden. Die hebben ze dus niet , voor een intake-gesprek kun je al begin/half november terecht. Zij bepalen dan of er een laparoscopie nodig is, daarvoor moet je dan weer naar het Groene Hartziekenhuis maar daar zijn de wachtlijsten een paar weken. Voor IVF/ICSI hebben ze ook geen wachtlijst. Ik ga vanavond eens even met mannetje overleggen @Sil, ik vind het zo knap hoe je je gezin zo goed draaiende houd. Ik hoor je eigenlijk nooit klagen dat je het zwaar hebt, het lijkt je ook allemaal zo makkelijk af te gaan, knap hoor .
Misschien is de beeb er al lang en zijn Klingel en Klingman zo onder de indruk, dat er even geen tijd is voor sms... even met zijn drietjes genieten.
Dat zou ik me helemaal voor kunnen stellen . Eventjes genieten met z'n drietjes *smiley met hartjes boven hoofd*