klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Maar geen sms is zo niet klingel...
    Ik weet het, na een bevalling is alles anders... maar ze stuurt ook onder morfine een sms :D

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Aquilegia daar gaan we ook maar vanuit dat het zo is maar het is wel spannend......

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    idd morfine sms vanacht om 03.29 op mn gsm ontvangen..... ze was lekker high schreef ze :D mischien geniet ze nog na van die buzzzzz

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, spannend is het zeker wel,... ik kom hier ook steeds even spieken!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik denk dat Barbie er wel al is nu maar dat de bevalling echt tegengevallen is en ze echt heel erg moet bijkomen. en haar verhaal kwijt moet bij haar famillie als aller belangrijkste haar mama natuurlijk. denk dat als haar naaste geliefde personen op de hoogte zijn dat ze dan de rest wel in zal lichten.

Maar neemt niet weg dat wij ons zorgen maken vanwege ellelange radiostelite vanuit klingels kamp.

oh so:D

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    31 actieve gebruikers op dit moment!! ;)

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Meiden, zou ik misschien van iemand het mobiele nummer van Klingel mogen hebben, ik zou haar ZO graag een sms willen sturen als kleine Barbie geboren is :).

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
  9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ik moet zo mijn schoonzus even ophalen van haar werk dus ben niet online dan wil iemand me op de hoogte houden als er iets veranderd aub???????????????????????????

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik kom telkens ff spieken maar nog steeds geen nieuws jammer genoeg.

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik denk ook dat Barbie er is, maar dat Klingel echt doodop is van de zware bevalling de slechte nachtrust van de afgelopen dagen.

Maar toch vind ik het gek dat ook Elke niet reageert. Ik maak me gewoon een beetje zorgen.

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sodeju...wachten duurt altijd lang!
    Zou klingel weten dat ze zoveel te weeg brengt...of eerder...zou klingelbarbie weten dat ze zoveel teweeg brengt!

Ik ben wel positief hoor, maak me geen zorgen! Het kan allemaal nog zo lang duren en wie denkt er nu aan een stelletje overspannen babyrinthmeiden als je net een barbie hebt geworpen! hihi!

Sil, mooie plaatjes!!!! Voor die zwangeren barbie, errug grappig!

Ik zou het wel leuk vinden om met het hele babyrinth een kaartje te sturen als barbie geboren is...maarja, weet niet of Klingel het zo leuk vindt dat iedereen haar adres heeft...haha!

Is het niet een idee (eigenlijk mag Klingel dit dan niet lezen) dat iemand die haar adres heeft een grote kaart haalt en de namen van alle babyrinthmeiden erop zet?!?!
    Dan wil ik evt wel betalen...maar ik heb haar adres dus nie, dus kan de kaart nie halen...

13. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Kunnen de moderators het niet groot in beeld brengen als het goede nieuws er eindelijk is? Net als met de crash? Of een mailtje naar alle gebruikers, we willen toch allemaal weten hoe het met Klingel + beeb is, dan hoef ik alleen mijn mail maar open te laten staan ipv F5'en! :D

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Jeee.... kom ik snel weer ff hier om bij te lezen, nog geen nieuws :(. Heb ook al een sms van Pip met de vraag hoe het met Klingel gaat...
    Iedereen leeft wel erg mee! Maar inderdaad, soms duurt 't echt wel even en het kan ook best zijn dat ze ligt bij te komen van een heftige bevalling.

Spannend!!!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hehehe botervliegje, das een briljant idee :D

Loesie, jou idee is ook briljant btw! Ik doe mee! Ik stort het geld wel naar degene die de kaart schrijft en stuurt. Lijkt me leuk, een babyrinth-kaart!

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb Klingel haar adres en mob nummer. Maar die geef ik zonder haar toestemming niet aan iemand anders. Dat is zeker niet om jullie maar wel om de privacy van Klingel. Ik hoop dat jullie dit snappen.:)

Dat van die kaart vind ik een super idee.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Tuurlijk Nynke, ik zou ook niet willen dat iemand mijn nummer en adres zo even doorgeeft.
    Dat zegt alleen maar hoe lief jij bent :)

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Nyn, tuurlijk snappen we dat! Je hebt groot gelijk.

Het is misschien onhandig om jou de kaart te laten halen, want dan moeten er weer extra postzegels op en wordt het een franse kaart (wat Klingel misschien nie eens erg vindt trouwens)
    Maar heeft Lauwtje of Blij meisje haar adres ook nie?!

19. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hihi, ja met ons enthousiasme staan we straks met 50 man, pardon, vrouw, voor haar deur om roze beschuitjes te komen eten. :D Doen we de Babyrinth-meeting bij haar thuis, dit weekend ;)

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Geld hier hetzelfde wel adres en nummer. maar geef het ook niet zomaar door sorry:)
    maar wil best een kaart sturen van het hele babyrinth hoor ;) roept u maar :D ga nu snel even op pad met mn schoonzus... kom zo snel ik kan weer spieken :D

dikke stresssssssssss smakkkkkkkkkkkkkkkkk

Deel Deze Pagina