Maar geen sms is zo niet klingel... Ik weet het, na een bevalling is alles anders... maar ze stuurt ook onder morfine een sms
idd morfine sms vanacht om 03.29 op mn gsm ontvangen..... ze was lekker high schreef ze mischien geniet ze nog na van die buzzzzz
Ik denk dat Barbie er wel al is nu maar dat de bevalling echt tegengevallen is en ze echt heel erg moet bijkomen. en haar verhaal kwijt moet bij haar famillie als aller belangrijkste haar mama natuurlijk. denk dat als haar naaste geliefde personen op de hoogte zijn dat ze dan de rest wel in zal lichten. Maar neemt niet weg dat wij ons zorgen maken vanwege ellelange radiostelite vanuit klingels kamp. oh so
Meiden, zou ik misschien van iemand het mobiele nummer van Klingel mogen hebben, ik zou haar ZO graag een sms willen sturen als kleine Barbie geboren is .
ik moet zo mijn schoonzus even ophalen van haar werk dus ben niet online dan wil iemand me op de hoogte houden als er iets veranderd aub???????????????????????????
Ik denk ook dat Barbie er is, maar dat Klingel echt doodop is van de zware bevalling de slechte nachtrust van de afgelopen dagen. Maar toch vind ik het gek dat ook Elke niet reageert. Ik maak me gewoon een beetje zorgen.
Sodeju...wachten duurt altijd lang! Zou klingel weten dat ze zoveel te weeg brengt...of eerder...zou klingelbarbie weten dat ze zoveel teweeg brengt! Ik ben wel positief hoor, maak me geen zorgen! Het kan allemaal nog zo lang duren en wie denkt er nu aan een stelletje overspannen babyrinthmeiden als je net een barbie hebt geworpen! hihi! Sil, mooie plaatjes!!!! Voor die zwangeren barbie, errug grappig! Ik zou het wel leuk vinden om met het hele babyrinth een kaartje te sturen als barbie geboren is...maarja, weet niet of Klingel het zo leuk vindt dat iedereen haar adres heeft...haha! Is het niet een idee (eigenlijk mag Klingel dit dan niet lezen) dat iemand die haar adres heeft een grote kaart haalt en de namen van alle babyrinthmeiden erop zet?!?! Dan wil ik evt wel betalen...maar ik heb haar adres dus nie, dus kan de kaart nie halen...
Kunnen de moderators het niet groot in beeld brengen als het goede nieuws er eindelijk is? Net als met de crash? Of een mailtje naar alle gebruikers, we willen toch allemaal weten hoe het met Klingel + beeb is, dan hoef ik alleen mijn mail maar open te laten staan ipv F5'en!
Jeee.... kom ik snel weer ff hier om bij te lezen, nog geen nieuws . Heb ook al een sms van Pip met de vraag hoe het met Klingel gaat... Iedereen leeft wel erg mee! Maar inderdaad, soms duurt 't echt wel even en het kan ook best zijn dat ze ligt bij te komen van een heftige bevalling. Spannend!!!
Hehehe botervliegje, das een briljant idee Loesie, jou idee is ook briljant btw! Ik doe mee! Ik stort het geld wel naar degene die de kaart schrijft en stuurt. Lijkt me leuk, een babyrinth-kaart!
Ik heb Klingel haar adres en mob nummer. Maar die geef ik zonder haar toestemming niet aan iemand anders. Dat is zeker niet om jullie maar wel om de privacy van Klingel. Ik hoop dat jullie dit snappen. Dat van die kaart vind ik een super idee.
Tuurlijk Nynke, ik zou ook niet willen dat iemand mijn nummer en adres zo even doorgeeft. Dat zegt alleen maar hoe lief jij bent
Nyn, tuurlijk snappen we dat! Je hebt groot gelijk. Het is misschien onhandig om jou de kaart te laten halen, want dan moeten er weer extra postzegels op en wordt het een franse kaart (wat Klingel misschien nie eens erg vindt trouwens) Maar heeft Lauwtje of Blij meisje haar adres ook nie?!
Hihi, ja met ons enthousiasme staan we straks met 50 man, pardon, vrouw, voor haar deur om roze beschuitjes te komen eten. Doen we de Babyrinth-meeting bij haar thuis, dit weekend
Geld hier hetzelfde wel adres en nummer. maar geef het ook niet zomaar door sorry maar wil best een kaart sturen van het hele babyrinth hoor roept u maar ga nu snel even op pad met mn schoonzus... kom zo snel ik kan weer spieken dikke stresssssssssss smakkkkkkkkkkkkkkkkk