Lauwtje, Emmaman vind het vast een goed idee, van hem mag ik alles regelen en doen zoals ik het wil, hij volgt wel zelfs naar Dusseldorf . Maar Lauwtje hoe gaat het vandaag met je? Voel je al verbetering? SMAK
rozen: leuk! met glitters? Zeg maar waar de bijdrage naar toe moet... Ken: whaha, dat zou een shock zijn!
Hihi.. hier net zo! Vriend is het overal wel mee eens! Hier gaat t wel wat beter. Heb zelfs de was opgevouwen haha.. Hoop dat t na t weekend over is en ik weer de ouwe lauw ben! Bij Klingel in t dorp zit heul leuke bloemenzaak! Ik kan daar eventueel wat laten maken, kunnen ze dan zi bezorgen! Kaartje erbij met "het babyrinth" erop ofzo??
@Bloemen vind ik ook erg leuk. Eerst kaart doen en dan na een week of zo pas bloemen. Ze zal vast meer krijgen. Waarom maken we er geen bus-schommel-babyrinth kaart bloemetje van?
Haaaaai! Ben ik weer! Weliswaar gebroken en gesloopt maar MET winterjas voor zoonlief. Mijn hemel, half oktober en alles al uitverkocht! Anyway ik heb klingels adres en wil met alle liefde een grote kaart in elkaar knutselen en opsturen en daar hoef ik geen geld voor hoor!
Ik ga zo naar huis dus even geen nieuws update van mijn kant mocht er nieuws zijn. Maar er zijn meerdere wegen
Oh, je zei roze bloemen, ik zag gelijk een grote bos roze rozen voor me... Nou ja, maakt ook niet uit, als 't maar roze en glitterig is!