Als wij gaan overstappen naar het MCK dan denk ik ook dat ik ga aangeven om verder te gaan met IVF. Ik heb inderdaad niet echt meer een goed gevoel bij IUI. En omdat je toch hormonen gebruikt, er meerdere eitjes proberen te rijpen, maar die zwangerschap maar niet ontstaat vind ik het eigenlijk zonde van mijn kostbare eitjes . Goed, bij IVF gaan er natuurlijk ook eitjes verloren en weet je ook niet of je zwanger raakt. Maar ik weet niet, IUI voelt zo zinloos.
ik meeleesleef mee!!! *pffft* Zelfs ik begin de kriebels te krijgen, hihi!!! maar alles is goed hoor met barbie en klingel!!! 't is gewoon veel te heftig allemaal!!! *proest* barbie tóch Ken, zou wel helemaal Klingel-style zijn!!! hahahaha... (nee, moet je niet aan denken, alhoewel, als "dat alles is" hahaha....) Klingelman is Fries toch? Die moet eerst flierljeppen en skutjesielen eer dat hij een smsje naar babyrinth front stuurt En klingel zelf die verkeert in zevende hemelen en verder als Barbie er eenmaal is!!! Die verandert helemaal in een mamsie, dus sms-en? wat is dat!!! *uch* maar laat ons nu maar eens wat weten!!!
@emma, hoeveel iui pogingen krijg je eigenlijk?? (vergoed) en kun je na IVF nog terug naar IUI? (doom-denken, sorry) En ik denk dat het heeeeeel belangrijk is om je gevoel te vertellen aan de Heren en Dames medici!!!! Vaak heb je het toch bij het rechte eind hoor!!!!
Kan ik goed begrijpen. Waarom ermee doorgaan als je het gevoel hebt dat t toch geen zin heeft? Als je er zelf niet in geloofd is het zinloos. Zou het inderdaad ook aankaarten bij het mck. Met ivf heb je wel meer kans! Ik moet zeggen dat ik hier ook een veel beter gevoel bij heb. Heb weer het idee dat we ervoor gaan!
Kom toch nog ff snel tussen alle drukte door online. Sorry hoor, ik knijp 'm toch echt wel. Ik weet ook wel dat waarschijnlijk alles goed is en dat Klingel flink aan het bijkomen is en aan het genieten van Barbie, maar MELD JE nou eens!!!!!!!! Ook niks meer van Elke gehoord op de sms?
Jeempie, vol spanning 20 pagina's bij gelezen en nog geen Barbie!! Om de ongeruste meiden gerust te stellen; mijn bevalling duurde 36 uur. Vier uur na het begin kreeg ik een mega weeenstorm met rugweeen, maar daarna stopte het ineens weer helemaal.:x Pas ruim een dag daarna is ze geboren. Klingel; zet hem op meid!
@Sis: waarom 20 blz lezen? Je hebt toch geen sms-je gehad? Had je trouwens niet iets eerder je verhaal kunnen doen? :x Had ons een hoop UW gescheeld ja?!
Geboren om 14.40 FLORINE! 3390 gram en 50 cm! Ze zijn zielsgelukkig en Klingel is total total loss en enorm aan gort
Ze is er. Geboren op 21-102010 om 14.40 uur 3390gram en 50cm. Wat is ze goed gelukt. Wij zijn zielsgelukkig(en ik ben total loss en enorm aan gort) Lieve Klingel en Klingelman gefeliciteerd met jullie dochter!! En voor nu: genieten.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze is er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 gefeliciteerd klingel en klingelman met de geboorte van jullie mooie dochter florine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet onwijs van elkaar !!!!!!
Exacte sms: Ze is er. Onze stralende bloem, oftewel Florine, Geboren op 21-10-2010 om 14.40 uur en 3390 gram en 50 cm. Wat is zij goed gelukt! Wij zijn zielsgelukkig (en ik total total loss en enorm aan gort ) Liefs....
Tjeeeeee, ik kom es even kijken of Klingel al bevallen is, en wat staat daaar??? 1 minuut geleden??? HET IS GEBEURD!!! Van harte Klingel!!!!