nu de rust is weergekeerd ga ik offline en even genieten van mn eigen wondertjes en zieke man tot morgen allemaal.. smakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk op allll
Ik dacht dat ze helemaal niet wou dat de naam bekend gemaakt zou worden op zsp. Maar ik kan er natuurlijk gewoon helemaal naast zitten hoor.
** Inbraak ** Lieve Klingel en Klingelman: van harte met de geboorte van jullie dochter! Een super mooie naam! Geniet van elkaar. ** Uitbraak **
Lieve Nyn, ik weet het niet zeker, maar we hebben er laatst nog wel over gesmst en volgens mij wou ze dat wel hoor.. In ieder geval de 1e naam... Ik zal het ook nog even terugzoeken...
Ja hoor, wat een spanning maar daar is jullie wondertje dan en wat een mooie naam. Nu heerlijk gaan genieten met zijn drietjes en alle geluk, liefde, voorspoed en gezondheid gewenst. Eindelijk!!!! Het is jullie zo gegund!!
Joeheeee, wat een prachtig nieuws!!! Klingel en Klingelman, gefeliciteerd met jullie (ongetwijfeld) prachtige dochter!!!! Rust maar goed uit en GENIET!!!! @Nynke; bedankt voor de update! *KUS*
*** inbraak van stiekeme meeleeflezer hele dag *** Lieve Klingel en Klingman! Van harte gefeliciklingelteerd met jullie klingelmeisje! Geniet van de tijd met elkaar! *** uitbraak stiekeme meeleeflezer ***
* hier ook een inbreker * Klingel en Klingelman: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINE KLINGELTJE! * breekt weer uit *
Hier dan nog maar een inbreker Klingel en Klingelman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Lekker genieten nu
Lieve Klingel en Klingman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Kom lekker bij met zijn drietjes en geniet van al het moois. Liefs Michelle
Stiekeme meelezer breekt in! Gefeliciteerd Klingel en Klingman met de geboorte van jullie dochtertje. Stiekeme meelezer breekt uit!
Lieve Babyrinthtantes, Ik heb onze klingel natuurlijk al op diverse manieren gefeliciteerd, maar ik wilde jullie ook allemaal even de felicitaties overbrengen. Jullie zijn tenslotte de trotse babyrinthtantes geworden van de mooie bloem SMAK SMAK SMAK Gefeliciteerd!
*ook hier een kleine inbraak* Klingel en Klingelman: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!! Hopelijk gaat alles goed met de kleine, met mama en natuurlijk ook met de kersverse papa. Geniet er van! Liefs Mia * breekt gelijk weer uit hier*
@nynke, ik zie net je berichtje over naam plaatsen, ik weet zeker als ze het niet had willen hebben dat ze dat uitdrukkelijk gezegd zou hebben. Klingel kennende