Lieve Klingel en klingelman, gefeliciteerd met jullie dochtertje! En wat een prachtige naam! *zwijmel, zwijmel, zwijmel!* Lieve babyrinthers, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van een prachtig nieuw meisje!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben gewoon de volgende!!! Eng hoor...en zo te horen aan Klingels bevalling staat me nog wat te wachten! Hoop dat die van mij wat beter bevalt! hihi! KLINGEL, OOK VAN HARTE GEFELICITEERD NAMENS ZARA, DIE LEKKER IN SPANJE ZIT!!! SMAK
*snif* Lieve Klinkelderinkel, enorm gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld knappe poeperd van een dochter! ze is er!!!!!!! Welke ellende het ook is geweest, de beloning is er!!!! Geniet en vooral: rust uit en laat je verwennen!!!!!!
KLINGEL EN KLINGMAN! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE WONDERLIJKE (ONGETWIJFELD) PRACHTIG MOOIE DOCHTER! GENIET!!!! *JANK* Ik was echt nét weg toen dit bericht kwam! Heb heeerlijk met beeb op arm gezeten, en wat is hij mooooooi!! Oooooooooooooh ik ben echt heeelemaal hyper na mooie beeb in armen en prachtig barbienieuws!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Daar is ze dan!! Super van harte gefeliciteerd!!! Ben heel erg blij voor je!!! Eindelijk na al die tijd dan, ongetwijfeld een prachtige PIPwaardige meid!! En wat een superrrrrnaam!!!! Geniet Geniet en Geniet!! En als je eens een foto spamt... Make me happy!! SMAK
FLORINE: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DEZE BIJZONDERE DAG! WELKOM OP DEZE WERELD!! Ik wens je een leven vol mooie, gelukkige en fantastische momenten en belevenissen. Ga er lekker van genieten! Maar laat je eerst lekker verwennen en liefhebben door die gekke glitterende moeder van je en die lekkere nuchtere fries van een vader! KLINGEL/KLINGMAN: eindelijk, na alle moeilijke momenten om eindelijk een kindje in je handen te kunnen houden is het eindelijk zover! Van harte gefeliciteerd en ga er lekker samen van genieten!!
Gefeliciteerd babyrinthers met het babyrinth-barbie-meisje Florine! Ze is er! Groetjes van bustante Juud
**** Ik breek even in **** Ik las af en toe mee, maar wil nu toch even reageren Klingel, van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Wat een mooie naam! Geniet van alles en je mag trots zijn op jezelf! Groetjes Cathie *** en breekt weer uit ****
*breekt even in* Klingel, gefeliciteerd met jullie dochtertje en jouw prachtige prestatie! Ik hoop dat je snel weer op de been bent! Babyrinthers, gefeliciteerd met jullie forum-nichtje en ik hoop dat babyglitters besmettelijk zijn. *breekt weer uit*
Ja inloggen op zp en eerst even naar het babyrinth, en jaaa eindelijk ze is geboren! Gefeliciteerd met jullie mooie wonder! *gaat weer afkicken van meeleesleven*