Klingel en Klingman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ook namens Aquiman! Wat een mooie namen zeg! Vooral zo samen en de betekenis... Hoop dat je snel herstelt en volop van jullie meisje kan genieten.
Klingel en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Florine! Heel veel geluk saampjes, geniet ervan en laat je lekker vertroetelen!!! Liefs MG Alle suikertantes van het babyrinth natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met dit bijzondere meisje!
Lieve klingel en klingelman, daar is ze dan eindelijk jullie dochter. Super gefeliciteerd. Zo te lezen is het heel heftig geweest, dus rust goed uit en laat je lekker verwennen. En het allerbelangrijkste GENIET saampjes
Klingel en Klingelman, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie princess barbie! Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen! (en wat een mooie dag, zo op mn verjaardag)
Al een hele tijd meegelezen, nu tijd voor een berichtje Klingel en man, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige wonder, geniet van dit mooie meisje. Groetjes Lampie
Goedemorgen Dames!!!!!!! Hebben jullie ook zo heerlijk geslapen na dit geweldige nieuws van onze allerliefste Klingel? Klingel is gewoon een bloemenmama hoe gaaf is dat. Na alle ellende en verdriet kan ze nu onwijs genieten van haar eigen glitterbarbie...geweldig. Hier een zielig ziek hoopje Luuk.....Sanne lichtjes ziek en Mathijs weer opgeknapt....... Klingel liefje..... ik hoop dat jullie de nacht lekker heerlijk en genietend zijn doorgekomen...doe kalm aan denk goed aan klinglijf en laat je heerlijk verwennen door je kraamhulp en klingman...en als het mogelijk is mag je wel een foto spammen hoor
Lieve Klingel en Klingelman, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Florine! Heel veel geluk samen! Veel liefs, Saskia Bekijk bijlage 102719
En lieve meiden bedankt voor de update gister!!! Zat net in de auto en kreeg de sms, helemaal kippenvel! Vooral toen ik daarna zag dat het volle maan was, hoe bijzonder
Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! Goh, zijn jullie ook allemaal de weg kwijt? Bus en rinth loopt een beetje in elkaar over
Dank je wel. Klingel, beetje kunnen slapen of staar je alleen naar de lieve barbie en loop je over van adrenaline??
Dat was ik! Dank voor de update. We hebben destijds zo meegeleefd in het Nadine-topic dat het eigenlijk gek voelt om niet te weten hoe het nu verder gaat met de dappere dame. Klein maar fijn dus, heel goed! Net als mijn meiskes, die dan wel niet zó vroeg waren als Nadine (en volgens mij twee keer zo zwaar ), maar zeker niet zo keurig op tijd als de dochter van Klingel! Mooi bruggetje : @ Klingelmama en Klingelpapa: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Florine. Wat een ontzettend mooie naam! Geniet van jullie gezinnetje!
Lieve Klingel en Klingelman, GEFELICITEERD, met de geboorte van jullie wonder!! Geniet van alle mooie momenten en rust goed uit, laat je maar lekker verwennen. Wauw, wat is dit toch mooooiiiiiiiiiiiii!!!! Hopelijk mogen jullie vandaag lekker naar huis en kan het genieten echt gaan beginnen. Hele dikke felicitatiesmak, Sabrien.
-------------------------------------------------------------------------------- hoi hoi Even weer een Klingel update (sms via Elke) Sus heeft net gebeld. Maakt het goed en mag zometeen naar huis. Hebben vannacht met 3 in hippe pipsuite geslapen. Weeen kwamen eerst niet goed op gang, maar wel pijnlijk. Daarom meds gekregen voor sterkere wee en ruggeprik die helaas niet meteen goed zat, Klingel wat in paniek en kotsen van de pijn. Gelukkig 'klonk' ze vanochtend wel weer goed!