poeh das jammer dat het niet meteen goed geprikt werd. Maar ik weet zeker dat ze alles vergeten was op het moment dat die mooie rozewolk op haar buik werd gelegd eerst BIB toen BUB en meteen daarna BOB hoe bijzonder
Goedemorgen meiden... Gadverdarrie, wat een verhaal...rugggeprik die niet goed zat, kotsen, paniek...hhhmmm...als de altijd zo kalme-klingel zelfs al in paniek kan raken, dan wordt dat nog wat voor mij!! Maar, wat super dat je vandaag weer naar huis mag!!!!!! Lekker jullie wondertje mee en dan kan het nieuwe leven echt beginnen! Je bent gewoon ineens vader en moeder en hebt je hele leven de zorg voor een prachtig mensje....goh, wat bijzonder! Geniet van deze tijd meid!!!! Hier, rustige nacht gehad...mannetje slaapt al 5 nachten op de logeerkamer vanwege z'n benauwdheid en gesnurk, haha! Kan dus redelijk slapen, wel vaak wakker, maar kan iig wel heerlijk doorslapen! Vannacht gaan we het weer samen proberen, hij is vandaag ook weer naar z'n werk gegaan! Vanmiddag komt schoonmams de bovenverdieping voor de laatste keer voor beeb komt schoonmaken! Ook wel fijn...heb mannetje wel even laten zeggen dat schoonmama niet moet verwachten dat ik lekker meepoets. Ik voel me altijd zo lullig als ik dan gewoon 'niks' doe, maar ik kan het ook gewoon niet meer... Eigenlijk moet ik er van genieten, maar ik voel me alleen maar bezwaard! Zorra, hoe was de verjaardag?!?! Vielen de taarten in de smaak!? Was die kwarktaart van dr. Oetker, van zo'n pak?! Ik vind die zoooooooooooooooooooooooooooooo lekker he! Mijn zus grapte al: als jullie kindje geboren wordt, dan maak ik een kwarktaart voor je, ipv beschuit met muisjes, haha! Sas, over 4 weken pas de uitslag...bah, wat duurt dat lang! Even duimen draaien dus nog! Sil, kan het niet meer teruglezen, maar je had een kleine ziekenboeg thuis?!?! Leuk filmpje had je op hyves staan trouwens! Bowen, zie dat je ook uit overijssel komt...we zijn wel goed vertegenwoordigd hier of niet?! Ik ga zo de hond maar eens uitlaten...nog 2 daagjes... morgen en zondag is mannetje thuis, dus doet hij het, dan alleen maandag nog en maandag is mijn zwager jarig, dus gaan we daarheen en nemen we de hond mee, die blijft dan bij schoonouders. Ik kan het gewoon niet meer en as woensdag dus afspraak bij de gyn ivm inleiden...schoonouders en zwager/schoonzus weten dat helemaal niet...vonden wel leuk om dat als een verrassing te houden. We weten natuurlijk niet of het woensdag of donderdag gaat gebeuren, maar goed! Fijne dag! SMAK
Oja, had jullie toch verteld over buurman die overleden was 2 weekjes terug?!?! Heb gister met buurvrouw aan de stok gehad...naja, zij met mij, ik snapte het probleem nie en ik had meer recht van spreken dan zij. Als je nieuwsgierig bent, gisteravond in bed dat hele verhaal nog getypt in het verlengde wachtbankje! SMAK
*** Breekt in *** Klingel & Klingelman Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Florine. Nu kunnen jullie eindelijk gaan genieten van jullie meissie. Rust goed uit. *** Breekt uit ***
Even over die Kaart!!! mischien als Lauw bloemen regeld datze ook de Kaart kan regelen? ik heb hier dus alles ziek in huis silman Mathijs Luuk en Sanne :S loop de hele nacht te troosten en neusjes leeg te halen... ben bang dat ik de deur niet uit kom vandaag....dus Lauw als je je geroepen voelt of blijmeis... laat maar weten waar en hoeveel ik moet storten. dikke snottersmak voor jullie allemaal.
Pfoeh, het klinkt erg heftig allemaal, maar gelukkig is ze er!!! Vandaag lekker naar huis en genieten! Laat je maar lekker verwennen! @ Loesie, ik snap dat je je bezwaard voelt maar schoonmams snapt het vast wel en zou niet eens willen dat je mee zou helpen. Heel begrijpelijk hoor, jij moet goed voor Loesie en Loesiebeeb zorgen. Jij bent de volgende WOEHOE Spannend!
Haai! Iedereen goed geslapen? En dan vooral ons mamaKlingel? Ik matig.. Wordt steeds snachts wakker en voel me dan heeeel beroerd. Last van mn maag. Misschien maagzuur?! Net iig naar de gyn geweest en alles weer helemaal toppie. Altijd fijn. De bevalling van Kling klinkt wel heel heftig zeg. Pffff... We horen het vast snel van haar! De kaart: ik ga vanmiddag wel een grote kaart halen, maar dan moeten jullie even gillen wie daar allemaal op moeten! Echt iedereen noemen, want anders vergeet ik iemand. Wordt het een Bus/Babyrinth kaart of alleen babyrinth of alleen wie wil!!?!?!??! Ik hoef daar geen geld voor, kost amper wat. Geld mag naar Lauw voor de bloemen!
Check! Maare sas, ik denk dat lang niet iedereen online komt vandaag. Ik denk dat alle babyrinth-schuilnamen er wel op mogen toch!? Wil je dan even helpen met lijstje maken wie dat allemaal zijn???
Nynke Saskia Emma Jo Sikki Zara Maartje Silvia Loesie LadyZorra Lauwtje Sabrien Pip Bright Alexandra Natascha ....
@MamaKlingel, klinkt als een heftige bevalling, brrrrr. Vandaag lekker naar huis met jullie meisje. Geniet van jullie wondertje en laat je lekker vewennen. @Loesie, JIJ BENT DE VOLGENDE WHAAAAAAAAA @Kaart en Bloemen: ik doe mee hoor! Ik hoor wel waar het geld heen moet . Staat Zara al op het lijstje?
Loesie: jaaaaaaaaaaaa! die van dokter Utker. Ik wil ook wel meedoen met kaart/ bloemen, maar heb gister beetje gemist hoe en wat. Dus hoe en wat????
@blijmeisje, fijn dat je mij er ook bij hebt gezet want wil zekers meedoen maar heb ook even gemist hoe en wat dus laat maar weten mocht ik nog iets meer moeten doen!!
BARBIE IS BORN!!!! Klingel en (nu vast niet meer zo nuchtere ) Fries; van harte gefeliciteerd met jullie meesterwerk!!!
Whaaaaaaaaaaaaa, ja ik ben de volgende!!!! Maar mijn bevalling is niet zo spectaculair als die van Klingel hoor! Voor mijzelf natuurlijk wel, maar voor jullie nie! Ik ben maar een volgeling van, haha! Kaart... pppfff...zal eens kijken of ik de lijst nog aan kan passen... Sil je hebt een heel blij pbtje terug! Zorra, ja, dr Utker! Stom dat ze dat ineens in de reclames zo overdreven gingen noemen he?!?!