klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, sil, zag al dat je gereageerd had!!!!

Die van mij zit er ook niet op te wachten, maar ik zelf ook niet, bah!

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Blijmeisje: ik mis ook geen mensen op je lijstje.

@Maartje: wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super.:D

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zit er ook niet op te wachten Loesie, moet er niet aan denken. Ik geil mijn eigen vent wel op ;)

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, precies...ik ook! (op dit moment alleen wat minder, haha!)

Jeetje, schoonmoeder is boven bezig, ze heeft me een lawaai!
    Volgens mij staat de hele boel op de kop straks!

5. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hallo Lieve Babyrinth vriendinnen!!

Ik kreeg gister van Jo een super mooi "wereldnieuws" sms. Wat fantatisch dat kleine Barbie is geboren. Welkom lieve Florine op deze wereld, weet zeker dat jouw Klingel mama en papa je met zoveel liefde, veiligheid zullen omringen. Wens je een heel gelukkig leven toe!

Klingel: Lekker genieten van je kraamtijd, ik hoop dat je lichamelijk snel herstelt. Wat een prachtig cadeau heb je gekregen.

@ Allen: Ik doe graag mee aan de bloemen en kaart, aan wie kan ik mijn bijdrage overmaken.

Ben zo gelukkig voor Klingel, (heb al menig traantje gelaten) heb door haar ervaringen, zelf in mijn eigen MMM zoveel moed door haar gekregen.

Ik zal de komende dagen wat meer bijlezen. Blij meisje: Las wel dat jij de afgelopen week ook in het ziekenhuis bent geraakt. Jee wat een verhaal en schrik. Ben je nu weer aardig hersteld? Doe je rustig aan?

Loesie: JIj bent de volgende 'werpster' zie ik. Spannend, ik hou alle berichten hier goed in de gaten. Hoop op een voorspoedige bevalling voor jou.

Maartje: Zie net je goede berichtje hierboven, 11 eicellen!! Wat super, dat is prachtig.

De rest: Dikke knuffel voor jullie allemaal. Met mij gaat het weer iets beter, werk nog steeds halve dagen, maar ik raak wel steeds meer in balans. En de baby doet het super goed!! Ik heb afgelopen week de 20 weken echo gehad en dat was helemaal super. Denk dat we een lang kindje krijgen. Het kindje loopt een week voor op groei en de beentjes zijn heul lang. Zo grappig te zien. Ben er al zo verlief op! Dikke kus en knuffel..xxxx

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    PIP!!!!!!!!!! fijn weer iets van je te horen!!
    Goed dat het goed gaat met jou en pipbeeb..20 weken echo goed is super!!!
    Hier waren bij alle drie de beentjes kort :) nu nog alhowel Mathijs nu ieens een groeispurt heeft .

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    20 weken alweer Pip, jeetje... de tijd vliegt echt!!
    Fijn dat je je langzaamaan wat beter begint te voelen. Rustig aan blijven doen, wij lopen niet weg :)
    En super dat de kleine Pip-spruit het zo goed doet!!!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw Maartje wat geweldig!!
    proficiat met de goede opbrengst wauw:D

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @blijmeisje, voel me geen babyrinth-meisje-thuis... Dus ik hoef niet op de kaart.... Wellicht over een tijdje voel ik me wat minder meeleeflezer en wat meer meeschrijver;)
    (lekker onzeker ben ik he?)

@maartje, WOHHHHHHHH...... (was punctie vandaag dan ook??)

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    taliaaa-dedaliaaa-degaliaaaaaa-meloen hoort er toch ook op! Klingel zou niet anders willen :D;)

Nee hoor, Talia, als jij niet wil is dat tuurlijk helemaal ok!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Taliaaaa Natuurlijk hoor je er gewoon bij..je hoeft niet veel te schrijven om erbij te horen hoor ;)
    maar als je er niet op wil is dat ook goed natuurlijk :D

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Taliaa: juist jij, als taal maatje van Klingel, moet wel op kaart!!:D

Pip: wat fijn weer wat van je te lezen. Alweer 20 weken wat gaat de tijd toch hard.

Blijmeisje: hoe voelt u zich vandaag?:)

Is het al Februari?;)

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    oei oei alle klingende eierstokjes op eenrij :D

Hoe gaat het met jou nu nyn? alweer een beetje bijgeslapen sinds sms gisternacht? :D

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha Nyn, ik ken je gevoel!

Is het al december? ;)
    *segt se heul stoer, maar misschien krijgen we wel weer slecht nieuws dinsdag...*

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    sas komt vast en zeker heulemaal goed!!!!!!!!!!

16. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Maartje, Waaaauw! 11eicellen!!! Ik duimhoopbid op heul veel mooie bevruchtingen!

Pip, 20wk alweer! Time flights.. Fijn dat je je langzaamaan wat beter voelt. En pipbeeb ook helemaal in orde? Lange benen? Straks (als t een meisje is) fotomodel jo ;)

Loes, Jou bevlling gaat hier net zoveel spanning op leveren hoor! Of je moet het even in een poep en een scheet doen ;)

Ik moet er ook echt niet aan denken om "vieze" smsjes naar vreemde mannen te sturen. Dan bedenk ik wel wat anders om wat bij te verdienen..

Klingel, vandaag gelukkig weer thuis. Ik hoop dat je snel weer opknapt meid!

Ik had dinsdag bij de nietdoorgaande TP een brief meegekregen dat er 8 embryo's zijn ingevroren. Ik wist dat ze die ene die ze zouden terugplaatsen ook nog gingen invriezen. Krijg ik vandaag een brief door de deur met de melding dat er 10 embryo's zijn ingevroren. Huh? Meteen maar even gebeld. Klopte ook wel. De overige embryo's gooien ze direct nog niet weg en er was er toch nog 1 mooi verder gedeeld! (een soort babrie denk ik, eerst niet, dan wel :D )
    Dussss toch weer 1 extra! Me heppie! :D

Ohja, ik voel me vandaag echt weer goed! Nog een klein beetje last van buik en wat slappig, maar voel me echt een stuk beter.. Eindelijk!!!

Over de bloemen, zou ik dat maandag regelend? Of liever later in de week..Jullie zeggen het maar. Ik kijk dan wel hoe duur hij wordt als jullie het er mee eens zijn. Kosten van de kaart erbij op doen? (BM even pbtje sturen wat kosten zijn?) Kunnen jullie daarna mij het geld storten en trekken we de kosten van de kaart van BM haar bijdrage naar mij toe af.. Mee eens?

SMaaaaaaaaaaaaaaak

17. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Maartje, SUPER 11 eicellen!!!! Ik duim me suf voor veel bevruchtingen.

@Taliaaaaaa, heel eerlijk vind ik dat je ook op de kaart moet, je hoort er hier gewoon bij hoor meid ;). Maar goed, als het voor jou niet goed voelt, jij moet beslissen.

@Nyn, jaaaaaaaa was het maar alvast februari :D.

@Hé PIP, leuk dat je weer een keertje langs komt waaien :). Fijn dat het langzaamaan weer wat beter met je gaat, en klein Pipje doet het ook goed, SUPER!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ooooh wat goed Lauwtje :)
    10!! :D

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Morgen kraamvisite meiden...
    En ik heb er moeite mee :(
    Ik heb het al onwijs uitgesteld, want het kindje is al op 12 september geboren. Dat was net voor onze vakantie dus uitgesteld tot na de vakantie en toen aangegeven dat ik het even niet aankon en niet in tranen uit wilden barsten daar. Tuurlijk alle begrip, maar ik vond dat het er nu toch maar van moest komen. Maar ben nogal emo omdat ik vandaag zo goed als ongi ben en de hormonsters steken de kop op! :x
    Ik wil echt wel gaan, want ben ook benieuwd naar het kindje en kan niet overal voor weglopen maar toch... het maakt me ook verdrietig ;)
    Stom hè!

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: gaat goed met mij hoor. Ben nog niet helemaal bijgekomen van Klingelnieuws.:p Beetje last van klingelende eierstokken maar dat zal wel even zo blijven.:D

@Saskia: jij krijgt wel goed nieuws de 26e. Nu Florine is geboren komt er hier een megaroze golf. Die begint ergens deze maand en gaat zo mooi door tot jullie allemaal zwanger zijn. Elke maand minimaal 1 mmmmeisje op roze.

((knuff)) voor je kraamvisiteverdriet.

@lauwtje:
    Mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zou kiezen voor later in de week trouwens.;)

10 ingevroren?? SUPER!!!! En fijn dat je je weer beter voelt.

Deel Deze Pagina