Hey!! Net ff thee gedronken met schoonmams, maar ik ben er weer! Sas...zooooooooooooooooooooooooo begrijpelijk! Ik stelde dat ook steeds maar weer uit hoor!!! Alleen bij mijn zwager en schoonzus kon dat nie natuurlijk, dat jongste kindje was 3 dagen nadat wij te horen hadden gekregen dat alleen ICSI een optie was, geboren... jeetje, wat heb ik zitten janken met dat kleintje op mijn arm! Maar de rest stelde ik ook uit... Toch was het bij mij zo dat ik er heel erg tegenop zag, maar als ik er dan was, ik het wel even aankon...Natuurlijk was ik daarna weer heel verdrietig! Maar dat mag hoor!!! Ook als je daar verdrietig wordt, ik denk dat ze het zo waarderen dat je er bent, dat ze het helemaal niet erg vinden als je even instort! En stom?!?! Natuurlijk net, heel normaal, kut, dat wel, maar normaal! PIP!!!! daar was joe weer! Had je al gemist! Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! Een lang kindje, haha, hier hetzelfde...beentjes lagen al op 40 weken!!! Hoofd en buikje wel rond de 37 weken (wat ik toen was) We zien het wel hoor! Fijn dat de echo goed was, weten jullie wat het wordt?! Lauw, WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! SEG, heb jij UBERFANTASTISCHE EMBRYO'S OFSOW?!?!!? Sodeju, ik kreeg er met moeite 2 in de vriezer en jij propt er zo even 10 in!!!!!!!! Wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!! Bloemen, goed plan! Misschien is het leuk om tot het einde v/d week te wachten...dan heeft ze al veel kaarten enz binnen en dan wordt ze als klap op de vuurpijl verrast door ons! Maar owee als ze dit leest eigenlijk...Dus kies jij maar...wanneer jij het meeste tijd hebt! Als je ziet welke meiden er allemaal mee willen doen, dan gaat dat met de kosten heel hard meevallen hoor, dus kies maar een mooi boeket uit! Emma, hoest met jou meissie?!?! Nyn, februari, nog niet meis! Maar je zult zien, de tijd gaat snel!!!! Taliaaaaaaaaaaaaaa, meisje, niet zo onzeker...jij bent hier allang geen meelezer meer! Maart, is joe weer thuis?!?! lekker rustig aan doen he?! Sodeju, schoonmoeder verbouwt echt de hele boel, whaha! Al kwam ik voor de thee boven en toen zag het er wel prima uit, maar ze heeft echt een hoop kabaal! Sil, thanx voor reactie terug! Kan niet wachten om dat hangmatje in de box te gebruiken! SMAK
@Lauwtje, SUPER van toch nog 10 ingevroren . Fijn ook dat je je weer wat beter begint te voelen. Knuffel @Sas, dikke knuffel voor moeite met kraamvisite van morgen. Kan het me helemaal voorstellen, ik moet in de laatste week voor NOD ook niet teveel prikkels van zwangerschappen en baby's krijgen . SMAK Vanochtend gesprek met Emmaman gehad over wat te doen. Hij is er nog helemaal van overtuigd dat we gewoon zwanger gaan worden via IUI . Nou goed, ik wil die laatste 3 IUI's ook nog wel doen, voor wat betreft slagingskans denk ik wel anders dan Emmaman, maar goed hij is een positieve denker en ik meer een negatieve . Dus besloten dat we eerst de IUI's afmaken in huidig ziekenhuis en dan overstappen naar MCK. Ergens in december ga ik alvast een afspraak maken voor een intake-gesprek .
Oh, nyn en ik denken hetzelfde over bloemenplan...da's dan wel weer fijn! Nyn...knuf voor klingelende eierstokjes...da's altijd rot he...dat gevoel andere kant opgaat dan verstand...of mannetjes verstand...
Emma, klinkt goed! Mijn collegaatje is zwanger geraakt bij de 5e IUI, dus kan allemaal nog hoor!!!!! Dus positief blijven he!!!
@ Emma, mannen zijn toch vaak iets positiever of is het misschien wel naïever? Ik denk dat het wel een goede keuze is om nog te IUI-en en dan in december alvast de intake. Zo kan Emmaman ook een beetje wennen aan het idee. @ Loesie, haha je schoonmoeder is goed bezig dus! @ Lauwtje, ook eens met bloemenplan en ik zeg ook ja tegen later in de week! Meisjes, thanks voor de steun.
Dames, ik ga later de laatste pagina doorlezen en er op reageren (Haaaai Pip!! ) Maar ik heb een kaart gekocht. Blijkbaar doen ze niet meer aan reuzenkaarten, maar ik heb de grootste meegenomen en die is roze MET glitters EN bloemetjes dus een echte barbie-kaart! Later meer!
Hihi, ik zal m'n best doen Hahaha, dus schoonmoeder is een luidruchtige schoonmaakster . Ik zie je ook helemaal beneden zitten met zulke ogen bij ieder hard geluid wat ze maakt, bang dat ze de boel afbreekt .
GOESO!!! Zat net idd te denken: kom ik straks boven, allemaal deuken in de meubels en de kast half uit elkaar, whaha! Snap echt niet wat ze allemaal uithaalt hoor! En als ze dan beneden komt om iets te vragen komt ze gewoon met een stalen gezicht alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ze zo'n herrie maakt! haha! BM, voor jou! Klinkt als een KLINGELKAART!
Loes, hahaha hou je je schoonmoeder wel een beetje in de gaten voordat ze de boel afbreekt? Wel ontzettend lief van haar! Mijn schoonmoeder had laatst ook een ingeving om mij eens een zaterdag te helpen poetsen. (die neemt echt dingen af waar ik niet aan denk hihi) Afgelopen zaterdag was ze er weer omdat ik eigenlijk niks kon.. Zegt ze: "je moet niet denken dat ik nu elke week kom". Ooooh? Duhh.. Toe maar, het is wel heul lief! Bloemen, okiiii eind van de week wordt het. En ik zorg ervoor dat hij echt groots wordt inclusief glitters!!! Koop inderdaad gewoon een zakje roze glitters (weet niet meer wie dat zei) Haaa wat zal Kling dr huis onder de glitters komen! Hmmm, hoop niet dat Klingeding dit allemaal gaat lezen.. Oh, en ik zal dr natuurlijk even een fotootje van maken! Sas, begrijp dat je verdrietig bent Dikke knuf for joe! BM, Barbiebloemwaardige kaart gekocht! *is wederom trots op je* Nyn, voor je het weet is het februari!! Emma, Samen met emmaman besloten toch nog even door te iuien. En in december intake voor ivf. Hoop voor jullie dat t niet zo ver hoeft te komen!
zei iemand dat het al Februari is?? nee hoor eerste gaan vele mmmmeisjes mij voor. Dat moet namelijk. @BM: goeso van kaart!! SIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Lauwtje: goeso van bloemen. Ook sien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! volgende week dan. @Loesie: huis zo schoon dat er gewoon geen spullen meer staan? @Emma: door iui-en gewoon doen en begin Dec al bellen met MCK. Er loopt hier een hele UW hond in huis seg.:x Lopen, mij aankijken, piepen bij de deur, dan weer op zijn plaats, weer lopen etc. Om gek van te worden. Hij zal echt nog even een 15 minuten moeten wachten hoor.
@saskia, bahbah, kraamvisite!! Mensen zijn wel op de hoogte van reden eventueel poker face? of juist traantjes? succes hoor!!! @emma, dus eerst nog iui. dus je hebt "recht" op 6 keer! ik geloof emma-man! iui gaat hem toch worden hoor!!! @lauwtje: 10??? WOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH goed hoor!!!! Heb zoveel respect voor je, dat je ondanks mega-tegenvallen toch weer een lichtpuntje ziet!!!! *petje af* @nynke, haha, febr. is zo hoor!!! @alle babyrinthmeisjes, vind jullie zo leuk. hihi.... En zo hartverwarmend! dat kan dus ook nog (heb hier ook een clubje met HEULE lieve meisjes, dus wist wel dat het kon, maar gelukkig is het niet zo uniek als ik dacht *grijns*)
Lieve klingel en klingelman, van harte met jullie dochter!Florine,mooie naam! Nu lekker genieten en bij komen!!
Taliaa aangezien je onze vragen/opmerkingen negeert... heb ik je gewoon op de kaart gezet! Puh! Hoop dat je het niet erg vindt....
Loesie: whoehoe, jij bent de volgende!!! Misschien heb je wel een sexy dr UTKER aan je bed straks Maartje: WOWIE!!! Unglaublich, daar zit vast een hele mooie roze (of lichtblauwe) tussen!! Lauwtje: Zeg maar nee, dan heb je er 2 eehhhhh 10 Emma; Hier was man ook heilig overtuigd van IUI, misschien hebben zij iets langer nodig om aan het idee te wennen Nynke: wij samen geduldig wachten tot februari, is een koude maand, dus veel tijd om warm te worden Sas: heeeeeeeeeeeeeeeel begrijpelijk.... Heb ook heel wat afgejankt... maar deze 26-10 wordt bijzonder!! Aan wie moet ik geld overmaken, hou niet van schulden En evt als het makkelijker is via hyves, ik wil best mn hyvesadres pb-en.
Ik hoef echt geen geld! Gaat om paar euro.. Voor de bloemen moet geld naar Lauw, Lauw hoe wil je dat regelen???
HIIII!!! ff snel want ik moet van Maartman gaan koken (Voor wie denkt dat dat zielig is na de punctie: dat is niet zo Hij is zielig: heen en zuruck gereden en een uur bij de apotheek gestaan omdat ze mijn recept kwijt waren!!! Uiteindelkijk goedgekomen, maar nu mag hij ff lekker chillen op de bank en ga ik ff wat in de pannen gooien!! Ik wil jullie wel eerst ff snel heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes op mijn uberbroedkipaantaleicellen - al heb je altijd baas boven baas, zie Lauwtje maar met mijn overgang is dit echt UNGLAUBLICH!! - Thnx lieve babyrinthschattepetatjes!!! Vanavond kom ik zuruck!! En dan moeten we met zn allen maar ff proberen de 5000 berichten te gaan halen zodat als Klingel weer online komt weer een nieuw babyrinth kan gaan maken SMAK
Nou de kaart is met de post meegegaan dus die moeten ze als het goed is morgen krijgen! Zal even foto's plaatsen (en nu maar hopen dat Kling niet een of andere opleving heeft en zp gaat checken.. )
En de binnenkant, namen even weggehaald! EDIT: je ziet het niet zo goed, maar er zijn aan de randen nog witte bloemen, een paar heb ik nog een keer met stift overgetekend, die zie je wel, maar het zijn er nog veel meer... Nou tot zo ver.