Lieve tekst Blijmeisje! En een beetje eng: je hebt echt precies hetzelfde handschrift als één van mijn beste vriendinnetjes. Het is dat ik wéét dat ze niet zwanger en mama is, maar anders...
*huil* wat mooi Blijmeisje. @maartje: ik ben nog steeds helemaal blij voor je. Waarneer bellen voor hoeveel bevruchtingen? En hoeveel terug deze keer? @ladyzorra: deal!! O, ik ben zo benieuwd hoe het met Klingel en Florine is. Ze zal vast lekker aan het genieten zijn en helemaal niet bezig zijn met ons. Wat ook zo hoort. Maar toch hoop ik stiekem dat we snel wat horen.
Nynke dat hoop ik ook! En was blij om te lezen dat ik niet de enige ben die niet kan wachtne op een fotoooooo!
Mooie kaart en mooie tekst!! Goeso Blij meisje!! Nynke, morgenochtend tussen 10 en 11 kan ik bellen. Als we een TP krijgen is het op woensdag en we hopen weer 3 terug te krijgen. Maar we laten het dus tot dag 5 emmy's ontwikkelen. De kans bestaat dus wel dat 1 of meer stoppen met door te delen, dus we weten nog niet zeker of we wel een TP gaan krijgen!! Maar ik hoop gruwelijk dat ik wel een TP ga krijgen en en en dat Klingel straks niet echte champie door mijn brievenbus gaat smijten, maar verplicht alcoholloze!!! (ivm met naam raden ) SMAK
@Maartje: jij MOET aan de alcoholvrijechampagne. Morgen al uitslag. Spannend. Waarom doordelen tot dag 5 als ik vragen mag? @Blijmeisje: waarom luisterd je man niet naar mij? :x
Hihi jaaaa ik hoop echt dat het Jip en Janneke champie word!! We willen tot dag 5 het laten door delen omdat het kan gebeuren dat ze na dag 3 stoppen met door delen. En als je ze dan wel op dag 2 of 3 hebt laten terugplaatsen, dan zit je zinloos 2 weken in de afschuwelijke wachtweken!! De kans dat het lukt als je ze op dag 5 laat terugplaatsen is groter dan wanneer je ze op dag 2 of 3 laat terugplaatsen, omdat je dan simpelweg niet weet of ze uberhaupt wel zo groot gaan worden... Dus als het dag 5 emmy's worden, dan hebben we weer een iets grotere kans... Mannen luisteren trouwens niet omdat ze eigenwijs zijn Al ben ik geloof ik weer eigenwijzer dan mijn kerel Maar ik ben ook wel een uitzondering geloof ik
Duidelijk verhaal Maartje. Maar je loopt dan dus wel de kans om minder cryo's te hebben toch? Omdat als ze stoppen met delen ze gelijk afvallen en dat zou je niet hebben als ze morgen de vriezer in gaan maar dan weet je niet wat ze zouden doen op dag drie. 8) Ik volg het nog en jij? Jij bent en uitzondering op iedereen Malle Maartje.
Hihi Nynke, maar als ze de vriezer in gaan, dan zouden ze er ooit weer uit moeten gaan en als ze het vers niet verder dan dag 3 brengen, dan zal het na ingevroren zijn ook niet tot verder dan dag 3 (de dagen dat het in de vriezer ligt mag je niet meerekenen). Want invriezen en ontdooien is link voor het emmy'tje Dus het is slim. De ene arts zegt trouwens dat je met een dag 5 grotere kansen hebt, al zijn er ook artsen die zeggen dat bij oude eierkipjes en zo snel mogelijke terugplaatsing beter zou zijn, maar daar is geen keiharde theorie voor.
blij meisje mooie kaart en een hele lieve mooie tekst lauwtje dat met die glitters erin strooien was ik 10 schatjes ingevroren super dat het er 2 extra zijn geworden, hoewel je liever had gehad dat er konden teruggeplaatst worden zonder die overstimulatie ik duim heel hard dat er meerdere plakkertjes bij zitten. maartje voor jou 11 eicellen ook supergoed ik duim voor jou dat er veel bevruchtingen gaan zijn en dat ze allemaal blijven verderdelen. wie voor de bloemen zorgt wil degene naar mij dan behalve het bedrag ook bic en ibannr doorsturen (woon in België)
Ja sorry Nyn! Hij luistert ook nooit naar mij! Maar vanaf iphone toch een poging tot reactie. Beetje in stacato. Kaart wel ok? Gelukkig! Was geen moeite! Lauw wat goed dat je er nog een cryo bij hebt gekregen!! Maartje: nogmaals super!! Hoop dat er veel bevrucht worden en doordelen en je heul snel swang wordt!! Nyn wel raar dat we naar dezelfde maand aftellen! Gaat wel heul snel hoor! nog even volhouden wijfie! Sas wat moeilijk die kraamvisites... óók bijzonder en mooi maar juist dát maakt jou verdrietig. Gewoon even je tranen laten komen lucht vaak wel op! Knuffel!! Emma wat lastig hee! Kan me voorstellen dat je het vertrouwen wat kwijtraakt in IUI maar je wéét t niet he! Dus hou wel een sprankje vertrouwen... Hopelijk kom je nooit aan IVF toe! Pip!! Wat fijn om even van je te horen. Ik dacht tijdens het lezen 'goh die zal ook al wel 15 wkn ofzo zijn' maar het is al 20!!! Wat fijn dat alles goed is en het met jouook wat beter gaat! Rustig an he! Taliaaa wij vinden jou ook leuk!! Cin: wat grappig! Ben zelf niet heul erg blij met handschrift maar ach! Uhm Uhm Klingel schatje... Hoe gaaaaat het??? Ik ben zoooo benieuwd!! Dikke knuffel schat! Loesie ja loesie vergeet ik bijna! Wat fijn van schoonmama (en ook dat de boel nog heel is haha)! Nog heeeel even en dan zitten wij weer te stressen hier of loesiebeeb er sl is!!
Welke man luisterd er wel naar zijn vrouw/vriendin?? Idd samen aftellen naar Feb. Maar ik tel eerst af naar laatste week Dec.