Gezellig en ik heb gekregen (van mijn mannetje) een.................tromgeroffel..............................nieuwe laptop!!!!!!! Kan ik nog beter en luxer zp'en! Wahoeeeeeeeeeeeeeeee!!
Zooooo...de laatste keer vandaag voordat ik ga slapen...(poging tot...) Maartje, goh, je gaat nu dus wachten tot dag 5!?! Ben benieuwd! Bij mij hebben ze dat in zwolle 2x gedaan, heeft niet goed gewerkt en in DD dus eerder en dat werkte wel...dus zal vast voor iedereen anders zijn... En...die champagne kun je volgens mij naar fluiten, want Klingel heeft de wedstrijd afgeschaft vanwege openbaar namen roepen ipv pbtje, haha! Dus iedereen was gediskwalificeerd... Duimen voor morgen dus, spannend!!!!! BM, mmooooooooooooooooooooie kaart, snik! Kon alleen m'n naam nie vinden, haha! Maar volgens mij is staat ie iets linksonder het hartje! Tekst idd heel mooi!! Sas, hoe ging het vanavond?! Was het te doen?!? Nyn, we gaan straks met je mee aftellen tot februari hoor! Maar nu nog even niet...sorry, haha! En stressen om mij en loesiebeeb?!?!!? Komt vast allemaal goed! Ik hou er 3 op de hoogte hier, dus jullie horen het vast snel! Maar tot nu toe op wat gerommel af en toe na, nog niks aan het handje! Maar woensdag komt heel dichtbij en ik hoop zooooooooooooo dat er al iets aan het gebeuren is en ze me gaan inleiden... Weet dat het beter is dat de bevalling uit zichzelf op gang komt en ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen en eigenlijk wil ik dit hier ook niet zeggen maar: maar ik kan niet meer...heb zoveel pijn dat het niet meer zo leuk is nu! Geniet erg van het beebje en het getrappel in mijn buik, maar van mij mag het komen nu! Let maar niet op mij hoor! Zorra, een laptop, wauw!!!! Dat is lief van mannetje, nu kun je niet meer te lang wegblijven hier hoor!!! En eh...ik zou wel een dr. Utker aan mijn bed willen hoor, haha! Nou, ik ga nog even verder neuzen en dan naar bed!!! Tot morgen lieve meisjes!!!
Loesie: wat onwijs Kl*te dat je zo'n pijn hebt......Ik begrijp dat je het daarom zat (klinkt ook niet echt leuk.....) bent. Je bent er bijna, zet 'm op!! Hou je taai, welterusten en droom maar lekker over dr Utker.
hoi hoi klingel en klingelman. van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje florine!!! en een erg leuke naam ook!!! geniet ervan zou ik zeggen.
Klingel en Klingelman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prachtige naam ook!!! Geniet van jullie kraamweek!!! (hij is zó voorbij )
Blijmeisje super leuke kaart gaat ze vast en zeker waarderen Lauw mij ook pb-tje voor overmaken voor boeket Loessie ik begrijp zooooooooooooooooooooo goed hoe jij je voelt... ik hoop dat deze week je verlossing word bij de controle.... ik duim mee voor je.. je hebt al een hele mooie termijn gehaald...(Mathijs was met 38+5) nog even en dan mag je genieten van jullie eigen wondertje Ik wil ook FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sien
Slecht nieuws. Van de 11 waren er 7 geschikt voor ICSI. En daar zijn slechts 2 van bevrucht. Geloof niet dat er een TP gaat komen, dezen redden het nooit tot aan dag 5. Ben kapot.
Ach neeeeeeeeeeeee Lieve Maartje.... Oooh wat ontzettend erg voor jullie!!! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik hoop alleen maar met heel mijn hart dat die 2 wel goed doordelen!! *huil* Hele dikke knuffel meis, weet niet wat ik nog meer moet zeggen..
Echt...? Oh meis, ook ik heb er niet echt de goede woorden voor. op alles zit je niet te wachten..... Ik kan alleen heeeeeeeeel hard voor je duimen dat deze twee wel gaan delen.. Heel veel sterkte deze dagen en hou je taai......
Maartje NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O, wat f*cking gemeen zeg. Zoveel eicellen en dan maar twee bevrucht. Ik gooi al mijn hoop nu op deze twee toppers. Dit moet gewoon goed gaan. PLETKNUFF later meer reactie meiden ben druk met huis schoon maken en als manlief terug is van werken gaan we denk ik even lekker op stap. Denk aan jullie en wil een foto sien en anders graag een update over hoe het nu gaat met de Klingelfamilie.
Aaaaaaaaaah, Maartje...g*dv*rd*mm*:x:x:x:x:x (sorry voor mijn taalgebruik) Wat is dit verrekte oneerlijk en gemeen!!!! Dan word je zo blij gemaakt met 11 eicellen, vallen er al 4 af die niet goed genoeg zijn en dan blijven er maar 2 over die zich bevruchten!! En dag 5 halen MOETEN ze!!!!!!! Kun je er nie alsnog voor kiezen om ze toch morgen terug te laten plaatsen?!!? Of kan dat nie...weet het niet hoor?! Goh, ben er stil, boos en verdrietig van...ik neem wel wat traantjes van je over... Sil, bedankt voor je berichtje, maar als ik dit dan zo lees, laat mij dan nog maar even doorlopen en niet klagen over dit soort onbenullige dingen...Voel me nu erg rot dat ik dat ook nog gister plaats en er vandaag zulk rotnieuws komt. Dan maar pijn, geeft niks...de pijn die je van binnen voelt omdat het niet goed gaat is veel erger... En Maartje, die pijn voel ik nu met je mee hoor...ga niet zeggen dat ik het begrijp, want ik heb dit nooit gehad, maar ik huil wel met je mee... Dikke knuffel!
@Maartje, NEEEEEEE wat ontzettend k.u.t.k.l.o.t.e. Wat oneerlijk toch weer :x. Ik ga heel hard duimen dat die 2 goed doordelen. Dikke Megapletknuffel
@maartje e n maartjeman natuurlijk; wat een enorme domper, toch blijf ik hopen en duimen dat ze gaan superdelen. Wanneer hoor je hoe of wat. Hou jullie taai, ik denk aan jullie. @loes: ik hoop dat jullie ook snel je kleine spruit mag verwelkomen en ik vind dat je ook mag zeggen dat je het beu bent. De meiden hier zitten allemaal in een andere situatie maar iedereen mag hier lekker vrijuit spuien. Soooooo! @klingel: jaaaaaa, een klingel update of klingelfamiliefoto of ( nog beter ) BEIDE!!!
@Loesie, ik ben het met natascha eens hoor . Hier moet over alles gesproken kunnen worden dus ook dat jij er klaar mee bent vanwege de pijn . Ik hoop dan ook echt dat jullie kleintje nu snel geboren gaat worden. Maar ik geloof dat Zora je nog even voor gaat . Knuffel