Klingel Update: Florine is uiteraard de allerknapste, zoetste, zachtste, bloemigste en voorbeeldigste baby ooit! Geleidelijk daalt het besef welk een onbetaalbaar magisch wonderlijk geschenk zij is en dat zij er ook echt echt is en blijft, van ons!! Drinkt goed, slaapt goed, maakt hele lieve geluidjes, alleen vannacht krampjes paniek. Mijn god wat een toestand! Klingman is fantastische natural vader, echt te schattig! Wel allebei dizzy vierde nacht geen slaap maar dat proberen we overdag in te halen. Hebben lieve kraamzorg. Ikzelf ben naast zeer gelukkig ook echt enorm total loss wat vooral komt door mislukte 1e ruggenprik. Hierdoor acuut knalhoofdpijn als verticaal dus moet blijven liggen. Stuit ook in crash. Maar slechts 1 inwendige hechting! Verder heeft bevalmarathon veel indruk impact gemaakt dus dat moet verwerkt... Komt goed! Iedereen superdank voor lieve woorden! Lieve kus van ons
Maartje nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan dat nu...waarom wil het nu niet zoals jullie willen..kutterdekutkutkut &*%$#&)&&%$%#$^*:x kaarsjes moeten nu gaan branden voor jouw mini en mo . ze moeten het redden naar dag 5 en dan ihns bahrmutti voor 8 maanden zodat er een mooie happy maartfamillie ontstaat... tis gewoon kl*te maar neemt natuurlijk niet weg dat je er maar eentje hoeft te hebben die een beetje wil blijven plakken bij mamamaartje. en die zit hier tussen dat moet gewoon alles sal reg komen..... dikke knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat klinkt dat goed en mooi en lief en gelukkig en van alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SMELT!!!! Echt balen van die ruggeprik...moet het verlichting geven en dan brengt het je alleen maar verder van huis! Emma/Natas, bedankt voor lieve woordjes!! Erg lief! En ja, potverdorie, Zora gaat me even voor...!!! haha! Liefs
Klingelmama het word nu echt tijd om eens een kleine korte update te geven...stuur klingman naar beneden voor laptop neem hem op schoot ( de laptop niet klingman ) en tik even een kort verhaaltje over je mooie bloemenmeisje die oh zo goed gelukt is en zoveel liefde voortbrengt... en een fotooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmmmmmz was weer eens te laat Klingel klinkt super fijn...blij dat jullie zo genieten...we leven intens met jullie mee
Klingel, ook van mij van harte gefeliciteerd!!! Yeahhhhhhhhh! Maartje, ik stuur je alle knuffels en klavers vier die ik heb. Wat klote zeg. Nogmaals hele dikke knuffel!
Maartje, NEEEEEEEEEEEEE!!! :x Wat ontzetten kut klote oneerlijk!! Geeevee!! Ik duim en hoop sooooo ontzettend hard dat die 2 zich verder gaan delen! Dat moet en zal!! Supermegapletknuf! Sil, hoe gaat t inmiddels met silman? BM, wat een prachtigmooie kaart! En wat een superlieve tekst! Die gaat Klingel vast heul mooi vinden! Klingelupdate, klinkt heul gelukkig! Hoop dat je zelf ook gauw weer opknapt! Ben ook zeeer benieuwd hoe mooi ze is gelukt! Bloemen, Tja ik weet nog niet wat t gaat kosten. Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon een bepaald bedrag afspreken nu en dan zorg ik ervoor dat dat goed besteed wordt. Dusssss wie bied!!!
Maartje wat een kl*tek*tzooi!!! Ik hoop en duim dat je 2 embryootjes goed doordelen en je woensdag gewoon TP hebt. Niet een optie om ze eerder te laten TP-en?? Op dag 3 bijv? Dan kunnen ze ins bahrmutti verder delen. Liefs en dikke knuf
Lauw, voor een mooie grote roze glitterbos iets van 40 euro?? Dan heb je denk ik wel een enorme bos!!! Klingeldingel, wat klink je ontzettend gelukkig En wat naar van je ruggeprik. Hoop dat je je snel weer beter voelt en je weer mobiel wordt. liefs
Even mega-snelle rea! @ BM, wat een prachtige kaart met prachtige tekst. Huil! @ Klingel, wat klinkt het heerlijk (behalve het gecrashte gevoel dan). Overdag lekker bijslapen en genieten van jullie prachtige glittermeisje! @ Loesie, je mag best zeggen dat je niet meer kan en dat je klaar bent voor de beeb! Pijn is niet fijn, dus kom maar op met Loesiebeeb! @ Maartje, en dan even een rea voor onze lieve Maartje Meid, wat moet ik toch zeggen. Ik vind het zo verschrikkelijk dat het nou nooit eens meezit bij jullie. Godver, de godver Ik wou dat ik iets kon doen... Dikke knuf voor jou en weet dat ik aan je denk! Meer kan ik helaas niet doen...
Lijkt me prima Bright. Ik heb de lijst van de kaart even gepikt. Weet niet wie er wel of niet mee willen doen met bloemen? Dus als iedereen even een ja of een nee achter de naam wil neerzetten.. Dan weet ik wie ik een pbtje moet sturen Nynke Saskia Emma Jo Sikki Zara Maartje Silvia Loesie LadyZorra Lauwtje Sabrien Pip Bright Alexandra Natascha Blijmeisje
Nynke Saskia Emma Jo Sikki Zara Maartje Silvia Loesie LadyZorra Lauwtje Sabrien Pip Bright Alexandra Natascha Blijmeisje JA
Nynke Saskia Emma Jo Sikki Zara Maartje Silvia Loesie LadyZorra Lauwtje Sabrien Pip Bright JA Alexandra Natascha Blijmeisje JA
Nynke Saskia Emma Jo Sikki Zara Maartje Silvia Loesie JA LadyZorra Lauwtje Sabrien Pip Bright JA Alexandra Natascha Blijmeisje JA
Dames waar zijn jullie allemaal op deze gure vieze herfstdag? Omdat onze opper piemelin nu mama geworden is en heel druk met poepluiers krampjes ondergespuugd worden etc etc wil niet zeggen dat iedereen nu maar niks meer hoeft te schrijven hoor Ego dan maar even Silman gaat redelijk tot goed eigenlijk valt me niks niet tegen hoe hij zich er doorheen geslagen heeft. Meneer slaapt met onze andere heer in zn armen op de bank...heb net filmpje daarvan gemaakt want Mathijs snurkt das te zot voor woorden zoooo hard hihihihihi. Hier in tegenstelling van Klingel een heerlijke nacht gehad...toch een klein voordeel van zieke kindjes zetpil erin en ze slapen de hele nacht zonder klagen door en mama dus ook . verder is mn stiefzoon weer hier de ak 2 weken. Boodschappen gehaald vanmorgen schoonmama opgepast op alle vier de kids. Ik neem mn petje af voor dat ouwe mens ( niet oneerbiedig bedoeld maar zo zeggen ze dat bij mn man in de fam ) Neemt zomaar de zorg ineens voor een tweeling als ik ben werken en dan soms ook Mathijs er nog bij als de tante niet kan toevallig.. echt super goed ze is tenslotte ook al 71 jaar.Mn schoonvader is alweer 3 jaar overleden (21 oktober ) en sindsdien is ze minder actief geworden en meer een thuisblijfster etc maar nu ze die kleintjes heeft om voor te zorgen zie je haar weer helemaal opbloeien geweldig!!!! @Nyn reed gister nog door je ouwe straat heen..dacht ineens zou toch raar zijn als je al zolang online babbeld met elkaar en dat je dan ineens in de straat ervoor zou wonen en je elkaar helemaal niet kent en gewoon voorbij loopt op straat hahahahahaha. Bijna December dus de bouw gaat snel beginnen nu...hoop dat alles meewerkt en dat jullie snl mogen verhuizen en vooral mooi swang raken...... Maartje hoe gaat het nu meis? wou je zo graag iets bieden wat je kan helpen maar dat kan helaas niet maar weet dat ik aan je denk xxx Sas spannend he nog een paar daagjes voor de uitslag....ik weet zeker dat het wel goed zit...en dan snel door met ivf/icsi en op naar een roze knaltest.Check mn Handtekening Loesie hou je ons wel op de hoogte van hoe of wat? ook al hou je het geheim voor je vrienden en fam over mogelijk inleiden etc... ik ben wel heel nieuwsgierig en dan vooral ook om welke kleur hihihihi Sikki je leest dit niet maar toch wil ik laten weten dat je in mn gedachten bent en ik je al helemaal voor me zie tussen al die monnikken Heilige koeien rode kastelen tijgertempels boedha's etc etc...kom je in katmandhu is het rode paleis een aanrader Emma hoe is het met UW nu? vertel eens Blijmeisje heb je mailtje gehad van onze Klingel of telefoontje (vanwege update) Lauw maakt me niet uit welk bedrag als ik maar weet waarheen te storten aaaarrrghhhhh ik onthou het allemaal niet zo dus megarea lukt me niet!!!!! sorry baaaaaiiii zwaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Nynke Saskia Emma Jo Sikki Zara Maartje Silvia JA Loesie JA LadyZorra JA Lauwtje Sabrien Pip Bright JA Alexandra Natascha Blijmeisje JA Silvia: heb je even erbij gezet op deze Wat een mooie update! En nu maar geduldig8) afwachten op een mooie foto...