Nynke Saskia JA Emma Jo Sikki Zara Maartje Silvia JA Loesie JA LadyZorra JA Lauwtje Sabrien Pip Bright JA Alexandra Natascha Blijmeisje JA
Even inbreken: gefeliciteerd met je dochter Klingel, ik hoorde dat je het goed gedaan hebt! Liefs Vlinderbloem
Hallo lieverds! Bedankt dat mijn naam ook op de kaart stast, hele lieve tekts en mooie kaart!!! Zal klingel zeker blij mee zijn! Heb niet alle berichtjes teruggelezen maar als ik iemand geld verschuldigd ben dan hoor ik dat graag!!!!!!! Lief dat jullie ook aan mij gedacht hebben. Maartje, heb net t vervelende nieuws gelezen, wat ontzettend verdrietig! Ik ga megahard duimen dat die 2 bevruchte eicellen uitgroeien tot 2 mega topembryos!!!! Ik geef de hoop niet op en steek een kaarsje voor jullie aan!!!! Denk aan jullie, dikke kus. Wat heerlijk dat klingel en klingelman zo genieten! Hoop dat ze snel wat slaap inhalen en dat klingel snel opknapt! Fijn weekend nog!!!!! Xxxxxx
Nynke JA Saskia JA Emma Jo Sikki Zara Maartje Silvia JA Loesie JA LadyZorra JA Lauwtje Sabrien Pip Bright JA Alexandra Natascha JA Blijmeisje JA @Maartje: nogmaals een hele dikke knuffel. Het is en blijft zo oneerlijk. @Blijmeisje: morgen reactie op meel. En ja, ik was ook heel blij. @Sil: zou idd raar geweest zijn he? Ook wel een beetje jammer dat ik nu hier woon en jij daar. @loesie: en toch hoop ik voor jou dat je snel mag bevallen. (knuf) @All: hele dikke ((knuff)) voor iedereen. Ik ben helemaal kapot. Slaap al nachten heel slecht en veel wakker en dat breekt me nu op. Zo dus lekker onder de douche en naar bed.
Later meer reacties hoor! Nu UIT-GE-TELD... Loesie, trouwens, wist niet dat je op tv kwam vanavond!!!
zijn er anaconda's op tv Blijmeisje? Slecht slapen door Marijn die slecht slaapt en slechte nachten gehad door slapen met mobiel onder kussen. Niets ernstigs maar wel lastig. Jij ook helemaal af en uitgeteld?
Ja ik blijf maar ziekig en kwakkelig.. Vandaag weer af en toe enorme buikkrampen en diarree.. En manlief heeel hard aan het klussen en zoon zit ook al hele week niet echt lekker in zn vel. Dus veel jengelen. Geeft allemaal niet, maar nu wel moe En ik ben heeeeeeel erg klaar met dat gekwakkel! Zo! Maar jij dus ook even rustig aan en lekker vroeg slapen! Mail was trouwens van voor 14.40 he! Snappie?!?! Truste!
Ikke snap. O, ik vind het zo kl*te voor je dat je zo blijft kwakkelen. Is gewoon stom en vreselijk MOK. ((knuff)) En nu echt douchen en bedje in. En hopen en duimen dat Marijn deze nacht in zijn eigen bedje blijft liggen. En ik wil, nee EIs zsm een foto van Florine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maartje, wat onwijs klote dat er maar zo weinig echt bevrucht en doorgedeeld zijn! Met 11 heb je zo veel hoop! Ik vind het echt weer een klote-tegenslag voor je! Ik hoop dat deze toch beloond gaat worden met een fijne TP en dan nog 8 maandjes bij jouw in je buik. Dikke knuffel!
Reageer morgen langer, vandaag heerlijk welnessmiddagje erop zitten en hele avond op bank liggen slapen, nu verder in bed, . Lekker slapen allemaal!! xxx
POTVERDORIE ZEG:x....Die anaconda's ook steeds! Whaha! Wel een mooie naam voor loesiebeeb trouwens... Als het een meisje wordt, noem ik haar Anna en dan tweede naam Conda, aaaaaaaaaaah, da's leuk!!! En was idd op tv...vond je me leuk?! Mooi accent heb ik he?! Ik vond dat met Dan trouwens leuker...Ushi dus...Marco had geloof ik meteen wel door dat er iets niet klopte! Nyn, ik hoop ook dat ik snel ga bevallen, ben nieuwsgierig naar dit frummeltje in mijn buik! Wat kl*ten dat je zo slecht slaapt! Hopen dat je (en Marijn) beter slaapt vannacht!!!! BM, ook nog steeds aan het kwakkelen...jeetje...da's ook ontzettend irritant! Dan kun je beter even heel ziek zijn en opknappen dan de hele tijd die halve gedoe! Ik probeer het naar bed gaan altijd zo lang mogelijk uit te stellen! Als ik om 22.30 in slaap val, dan ben ik meestal rond 1.00 al voor het eerst weer wakker...Slaap ik pas tegen 0.00, dan is het vaak 2.00/2.30 voordat ik weer wakker word en dat is toch wel lekker! Mannetje heeft morgen geen voetbalwedstrijd...(inhaal, maar dat hoeft hij niet) dus we kunnen lekker samen uitslapen... Alleen nu zegt hij net dat hij nog een nachtje op de logeerkamer gaan slapen, omdat hij het irritant vindt dat ik hem steeds wakker maak als hij snurkt... Tja...ik vind het irritant dat hij snurkt... maar dit is dan al de 7e nacht dat hij ergens anders slaapt, dus wordt wel saai...Geen anaconda's voor mij iig! Slaap lekker lieverds en tot snel! SMAK
Nynke JA Saskia JA Emma JA Jo Sikki Zara Maartje Silvia JA Loesie JA LadyZorra JA Lauwtje Sabrien Pip JA Bright JA Alexandra Natascha JA Blijmeisje JA
*strompelt binnen* Zwaai!!!! @Nyn, Wat naar dat je zo slecht slaapt meis. Hoop dat je kereltje snel wat beter slaapt. Enne, die mobiel kan er nu onder vandaan hoor @BM, Hoest met jou? Alweer wat opgeteld @Loesie, Ben jij mal geworden?? Anna en Conda, tssssss. Heb je nog een beetje geslapen vannacht? En is Loesieman bij je blijven slapen of toch maar op ander bed gekropen? @Maartje, Hoest nu meis? Dikke knuf @rest, PLETKNUFFIE!!! @Klingel, Hier op aan met de fotospam van Florine!!!! Hoop dat je je vandaag wat beter voelt en wat energievoller. Lekker weer een dag genieten van jullie drietjes. @hier, Alles goed. Dochterlief zit weer in een sprongetje, dus af en toe kan ik haar wel achter het behang plakken haha. Zo klein en dan soms al zo vervelend Hebben het huis te koop gezet. Wil weg van dit dorp en van deze grote woning. Wil naar een gezelliger dorp en een kleiner knusser huis. Nu maar hopen dat het snel verkocht wordt, maar ga er zelf vanuit dat het nog wel een paar jaar kan duren Zo even Lynn-spam hoor. Ik weet dat iedereen zit te wachten op Florine. Maar tot die tijd ..
Wauw Bright wat een supermooie meis is dat toch...ze straalt helemaal!!! ben verliefd... ik heb hier nog een zeker vrijgezel Luuk in de aanbieding 5 maanden oud en zeer charmant
Moooooooooooooooie foto's Bright!!!!! En had idd op hyves gezien dat je een huis te koop had! Hoop dat hij snel verkocht wordt! Ennuh...Anna Conda...niet mooi?!?!!? Goh... Heb trouwens vanmorgen nog wel gebruik gemaakt van een andere anaconda!!! Hopen dat het helpt!!! Weet dat het alleen helpt als je lichaam er klaar voor is, maar je weet nooit! (waarom vertel ik dit in godsnaam!) Klingel, ik ben ook benieuwd naar Florine-spam!!!! Rest...SMAK!!!!
Loesie als die anaconda zijn werk goed gegdaan heeft en het wil helpen vergeet mij dan niet te smsen he vind het nu wel heel UW worden voor jou Ben ik nu echt de enigste die het heel erg stil vind worden hier ? Of is iedereen ineens in een ander topic aan het schrijven ofzo? Ben het echt niet gewend dat er zo weing gescherven word.