klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hey dames,

Zondag finale van onze mannen! ( klinkt nu wel even grappig aangezien we zover zijn gekomen )
    Ik begin even met ego-berichie want dan hebben we dat gehad. heb een goede tweede echo gehad. hoofdje en armpjes en beentjes waren al te zien. krijg nu iedere 2,5 week echo. ( luxe maar dat komt door de geweldige schat van een arts die ik heb ) Dus mag 21 juli alweer ;)
    Helaas ook wat minder nieuws; mijn pap is in februari met spoed geholpen aan zijn hart, heeft 5 omleidingen gehad. kort samengevat, een zeer heftige periode met hart-longmachine en intensive care gebeuren. hoop het nooit meer mee te maken en hij is ook pas 58. Altijd gefietst, gewandeld, niet roken, niet drinken maar dat zegt dus ook niets! Helaas sinds 3 weken zijn hartklachten terug en nog erger als voor de operatie, nu met spoed een fietstest gehad en toen werden de klachten heel erg waardoor hij nu as dinsdag een uitgebreide hartcatheterisatie gaat krijgen :( Gelukkig heeft hij wel een cardioloog die meteen actie onderneemt want het gaat nu gewoon niet goed. Is dus een enge en spannende tijd want je hoopt toch dat er iets uitkomt maar hoe dan weer verder aangezien de hoofdvaten al zijn vervangen....Ik vind het erg eng zeker omdat het hart toch de moter is, dus ga dinsdag na mijn werk meteen na het zkh.

Zo, heb ook weer nachtdienst dus alle tijd om de 11 bladzijdes bij te lezen en op iedereen te kunnen reageren want dat is natuurlijk wel zo leuk!!

@emma: zag dat Shanghai al dichterbij komt, nog 1 week en 2 dagen. Hoelang gaan jullie en dan rondreis of iets anders??

@nynke: gekke, maffe nynke. hoe kun je het nu toch in je bolletje halen dat er hier op dit topic niet positief gereageerd zou worden op iemand met een kinderwens, al was het je tiende!! En ik sluit me aan bij Sikki; gewoon starten en niks plannen :) Ook voor jullie zou dit super zijn en een wens die uitkomt. Dus niet twijfelen en gewoon lekker typen wat je kwijt wilt!! natas kijkt streng naar nynke.

@Jo: weer een spannende tijd voor jojo, hopelijk 2 heerlijke plakkertjes deze ronde! Las dat je dubbele gevoelens had maar al is het poging 5, probeer positief te blijven want zolang de kans niet 0% is, blijft er hoop! Klinkt voor mij nu wel beetje makkelijk om zo te zeggen wanneer je zelf zwanger bent maar ik meen het wel. hou ons op de hoogte van alle ups en downs he, ook van je pap.

@sas: hoe is het afgelopen met de kijker? klinkt helemaal niet slecht, 3 kijkers in ruimeen maand! en jullie hebben nog even, en als jedan je droomhuisje ervoor terug krijgt is toch super!

@sikki: hoe is het verder met jou en je mannetje want ik lees wel dat je reageert op anderen maar lees niet zoveel over jou hebben en houden terug......Red je het allemaal nog een beetje? Dikke knuf voor jou,mmmmmwaa.

@klingel: alles goed op de echo? Ik vind het nu zo snel gaan bij jou, wow. Hoe is het met moeders, nog kwakkelende of zit er al een stijgende lijn in??

@maartje: ik hoop zo dat jullie plan van aanpak gaat werken en jullie snel kunnen starten met de volgende IVF. Goed dat je toch blijft lezen over IVF, je weet nooit welke tips je tegen komt!@pip: ik sluit me bij de andere aan, ook een prille zwangere is een zwangere want zo begint iedereen. Spannend hoor, we gaan er vanuit dat alles goed zal gaan. porbeer er eenbeetje van te genieten!

@sil: ben wel benieuwd naar miss piggy zoals je haar noemt, gaat echt zo snel. Weet nog dat jij de eerste foto plaatste. gata het nu s'nachts wel beter?

Voor iedereen een dikke knuf en een fijne dag met niet teveel zonnesteken!!

liefs
    natas

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Natas, super dat je tweede echo ook helemaal goed was :)
    Maar wat een slecht nieuws van je vader :( Kan me voorstellen dat je bang bent. Zoals je al zegt, het hart is de motor. En zo kort na de heftige operatie al zoveel klachten, maakt je erg onzeker.
    Gelukkig is hij in handen van een goede cardioloog die meteen aktie onderneemt en dat is in ieder geval wel een geruststellend gevoel. Ik ga heel hard duimen dinsdag!

@ Pip, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

@ Loesie, ik schrijf me alvast in voor april 2011!!! :)

@ Moestuin, heb ik niet. Heb totaal geen groene vingers :) Sasman wel, dis is dol op tuinieren en ik vind het lekker om er in te zitten hihi! We hebben wel zo'n paprikaplant met van die snoeppaprika's en een cherrytomatenplant en nog wat kruiden. Maar dat was het dan ook.

@ Kijkers, ze komen om 10 uur. Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte :) Ik hoop dat er nu toch een bod uit komt en beter nog dat het gewoon kopers zijn. Ook al moeten we dan tijdelijk huren, das niet zo erg. Als we het maar vast kwijt zijn!
    Toch gek als het huis waar je zolang in gewoond hebt, ineens te koop staat. Ik ben enorm blij met nieuw huis, maar ergens is het toch een beetje een vreemd gevoel.
    Ik ben hier op mijn 18e al komen wonen en woonde daar samen met mijn vorige vriend. Op mijn 20ste overleed hij. Vrij snel kwam ik Sasman al tegen die altijd begripvol is geweest en mij enorm heeft gesteund met alles. We zijn samen gaan wonen in mijn huisje zodat ik geen afscheid hoefde te nemen van alle herinneringen. Nu zitten de herinneringen inmiddels in hart, maar toch voelt het gek om nu afscheid te nemen van het huis met zoveel herinneringen. Mooie en verdrietige.

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!

Jeetje Sas wat een verhaal... :( Dan heb jij ook al veel meegemaakt.. Lijkt me heel gek inderdaad om een huis met zoveel herinneringen achter te laten, maar zoals je al zegt, de herinneringen verdwijnen niet. Die zitten in je hart. Zal nog wel even een slikmomentje worden als het zo ver is.. Maar voor nu hopen dat het snel verkocht wordt en jullie heel veel MOOIE nieuwe herinneringen kunnen gaan maken in jullie droompaleis!

Jeeeeh! Natas. Wat fijn weer een goede echo. En ook dat je zo vaak mag komen... Super van je arts! Wel heel eng en naar van je vader. Ik sluit me volledig bij Sas aan. Gelukkig een goede cardioloog die snel actie onderneemt. Juist omdat het hart zo vreselijk belangrijk is weten ze er ook heel veel vanaf!!!!

Hee Maartje kom eens uit die boeken! ;) :p Ik kan me na hier enige tijd meegelezen te hebben haast niet voorstellen dat er iets is op dat gebied dat jullie nog NIET weten... ;)
    Die schildklier van jou is wel een beetje raar ja.. Het lastige is dat je pas na 6 weken weet of de huidige dosering goed is of niet. En als het dan blijft veranderen wordt je helemaal krankzinnig. Een blauwtje was dat 25 of 50 mcg? Hopelijk stabiliseert het snel!!!

Spanje dus he! Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel een geruster gevoel over heb. Ik was echt bang voor die Duitsers, maar was wel en mooie finale geweest. Is Spanje trouwens niet Europees kampioen? Ook niet ongevaarlijk dus....

Ik zag Nynke trouwens net hieronder hangen, zitten we vast tegelijk te typen! Ha Nyn! Alles goed???

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Kan ik nou niet eens even een middag weg zijn en s'avonds bezoek krijgen? 3 pagina's bijlezen moet ik gewoon. Heb maar een tweede venster geopend om te reageren.

@Klingel:
    Ik heb geen idee hoe ik ga reageren mocht ik niet binnen een jaar zwanger raken. Misschien ga ik mijn grenzen dan ook wel verleggen. Maar of ik nynkeman daarin mee krijg vraag ik me af. En eigenlijk ben ik gewoon heel naief.;):) Ik ga er gewoon vanuit dat het weer gaat lukken en wil stiekem ook niet denken aan wat als. Dom en naief misschien en ook een stukje zelfbescherming.

Robben, v.Bommel en Bronckhorst: allemaal goed spelers van Oranje alleen haalde ik Robben en v.Bommel door elkaar. Snapje het nog?:p:D

Hoe was de echo Klingel??

@Sil: zeg eens even tegen upc dat ze heel snel je nieuwe laptop komen brengen. Ik wil foto's van miss piggy.:D

@Voetbal: nu we tegen Spanje moeten zondag heb ik wel een beetje meer hoop. Al speelde Spanje best goed gisteren.
    Ik hoop gewoon dat onze jongens het teamspelen weer gaan begrijpen en een mooie wedstrijd gaan laten zien. En mochten we vor komen te staan dat ze dan heel goed bedenken dat we nog niet hebben gewonnen. Pas als het fluitje klinkt is de wedstrijd afgelopen.

@Sabrien: nog maar 1 dag werken!!!!!

Kado petekind: ik zou ook voor een mooie boek gaan.

@Maartje: ik denk zeker dat als je in de mmm zit je je grenzen gaat verleggen. Maar toch ook wel dat er een verschil zit in het feit dat ik al drie moppie's heb rond lopen. Denk ik hoor.
    En het wordt dat geen Fransoosje. Omdat wij allebei gewoon NL staatsburgers zijn wordt ons kindje dat ook. Kinderen die langer dan 8 jaar hier in FR wonen mochen daarna wel kiezen om het Frans staatsburgerschap te krijgen.

Klinkt super je tuintje. Ik wil straks bij ons nieuwe huis ook een moestuin.

Ranzig die ongi zeg. Ik heb een keer primolut gebruikt en had toen ook echt een mega ongi.
    Ik hoop dat je staks gewoon zonder verdere ellende weer kan starten en met zeer goed resultaat!!

Kan jou nou echt niet wat korter stukjes schrijven?;) Je begint op Klingel te lijken.:p

@Blijmeisje: ik hou ook van jou.;):D

@Pip: geVEELiciteerd!! Ik hoop dat beebje lekker blijft plakken.

@Sas: ik ga duimen om 10.00 uur. Wat een triest verhaal over je 1e vriend zeg.:( En vergeet niet herinneringen zitten in je hart en die pakt niets of niemand je meer af. PLETKNUFF

@Loesie: roddel jij met je mannetje over ons?:x Gelijk heb je we zijn ook hilarisch:p

@Natas: super dat je weer een goede echo had. En wat heerlijk dat je gyn zo meeleeft.

:( kl*te van papa zeg. Ik hoop dat jullie heel snel duidelijkheid krijgen. Deze onzekerheid is helemaal niets. Sterkte meid.

Gistermiddag belde manlief dat hij om 14.15 al thuis was. Snel spullen gepakt en lekker met zijn allen naar de rivier geweest. Thuisgekomen kregen we vistite en die ging pas om 21.45 uur weer naar huis. Heb maar weinig van de wedstrijd kunnen zien helaas. Maar goed vandaag weer een dagje thuis. Kids zijn toch wel erg moe.

fijne dag allemaal.

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wie hangt waaronder????

goedemorgen!
    :D

@duitsers: wat stom speelden ze :x beetje defensief voor t doel hangen en dan opeens uitbreken voor 1 mislukte aanval.
    counteren heet dat, heb ik geleerd. BUH!
    en schwalbes all over the place.

terecht dat ze ook deze oorlog niet gewonnen hebben :p

@be happy: grappig zeg, ik zie je hier nooit maar het voetbal maakte een reactie in je los ;)
    hoe gaat het verder met jou????

@maartje: jij bent inderdaad soms net zo hopeloos lang van stof als....... IK :)
    :D
    goed dat je blijft lezen, en ook je nieuwe plan! :)

@natas: super van 2e echo! dat geeft weer meer rust he :)
    wat vreselijk naar van je lieve papa.. ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen, zeker op deze spannende dag.
    hou je ons op de hoogte?

@pip: haai! supergefeli, ook nog even hier! :D
    leuk dat je hier even kwam koekeloeren!

@PIP: PIP is geweldig!
    iedereen aan de PIP!
    ohnee toch niet! :p
    @maart: jij ook PIPgek, goesooooo!!!!! :)

hun site is alleen al zo leuk he.
    hou sowieso van broccante enzo, hoewel ons huis verrassend genoeg juist ' design/modern ' is.
    maar voor beebkamer is het so cute!

@sas: duim voor de kijker!!! heb je appeltaart al aan staan? ;)

@sas: jeetje, wat zeg je nu even tussen de regels door?
    vorige vriend overleden?
    tijdens jullie relatie? :(
    phoei meisje... heftig..... :(
    knuffel nog, in dat verleden!
    en ik snap je gevoel qua huis. en dat het jouw huis is, met zoveel herinneringen. verwarrend dat je dan toch ook wel weg wil he.

neem de mooie herinneringen mee, er is genoeg ruimte voor in jullie nieuwe mooie huis.
    en laat de lelijke herinneringen achter.. okee?
    knuf!

@jo: duimmm voor jou!!!!!
    wanneer is testmoment?
    geen bloedprik meer (vroeg) he denk ik? hmz?

@moestuin: respect!!! hier verwelken de bij de AH gekochte groenten al als ze mij zien, zulke groene vingers heb ik!
    hoewel,de rode besjes doen t WEL!
    maar ja, die wil klingman (die rodebesjesverslaafd is) niet eten.
    hij denkt dat die uit de supermarkt in de fabriek gemaakt zijn denk ik ;)

@sikki: eens met natas, vertel eens nog meer over jou en hoe het met jou gaat. en je hartje.. enzo?
    kus?

@sil: spam!?

@nyn: lekker schaduwen vandaag weer?
    gaan jullie trouwens nog op vakantie, als in ' weg in eigen LDF ' ofzo?

@blijmeis: ES wel degelijk EKampioen!
    en ben echt wel banger voor hen!
    ze spelen een stuk beter en vooral mooier vind ik.. hmz...

spannend!!!

hoest verder met jou?
    geen S meer bij de HEMA?
    (@all: het klopt als jullie dit onderwerp niet terugvinden hier in babyrinth- was smsonderwerp ;))
    er zijn nu dus weer andere jurkjes dan diegene waarop ik je vorige week attendeerde!

misschien is de roze/grijze iets te lang voor je (waarom denk ik dat??), is een soortvan ' overhemdjurkje ' maar onwijs leuk.
    S in t mandje gedaan, met in gedachte mijn evenzo knalroze pumps en sierraden! :D
    maar ja, toen kwam ik ook nog een zwart/wit stipje tegen dat riep ' IK OOK IK OOK ' ja wat moet je dan!
    :)

schaam me wel, geef veel te veel geld uit, en ook aan gewone kleding. then again- dat gaat prima. ik denk nu eigenlijk dat ik de hele zwangerschap zonder zwangerschapskledij door ga komen :p

over kleding gesproken: aha, de kast. ja t gaat gebeuren!

@echo: echo was perfect, 770 gram, helemaal leuk, klingman ook vertederd zo lief!
    wel uitgebreid bloed laten prikken, ook op B12 (gyn kijkt nu niet meer op dat ik dat zelf opper. hij zei ' goed idee ' proest) dus ben benieuwd.

*sjokt trap op*

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Is niet naïef Nynke. Jij bent gewoon binnen een jaar SWANG :D Daar geloof ik heilig in!

@ herinneringen, die zitten inderdaad in hart. Ik zal straks bij de overdracht vast wel een brok in mijn keel krijgen. En ook met het opruimen van de spullen (er ligt namelijk nogal wat in kasten op zolder wat nog van vorige vriend is).
    Maar... wat wel heel belangrijk en fijn is. Wij hebben een droomhuis gevonden en dat is een huis wat wij samen hebben uitgekozen. Das toch wel een hele belangrijke stap richting een echt leven voor ons samen. En tuurlijk zal Dennis (vorige vriend, typt makkelijker) nooit uit mijn hart/leven verdwijnen maar stapje voor stapje gaat het steeds meer naar achtergrond.
    Maar ik heb ook zo'n lieve begripvolle man!! Ben zo trots op hem. Hij heeft mij nooit verplicht iets op te ruimen, gaat altijd mee naar de begraafplaats (is overigens geen kerkhof en ook geen graf, maar een zelf gekozen boom in een natuurbos speciaal daarvoor bestemd, dus er hangt niet zo'n bah-sfeertje) en heeft zelfs een bankje van boomstronken voor mij gemaakt en daar neergezet als verrassing zodat ik daar rustig een boek kan lezen/ of wijntje kan drinken. Ik ben hem zo dankbaar en vind hem zo bijzonder! Daardoor ook een hele sterke band met Sasman, das het mooie ervan :)

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    HOERA voor perfecte echo!!! :D

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sas krijg echt tranen in mijn ogen door Sasman... Wat ontzettend lief! Het lijkt me heel moeilijk de nieuwe partner te worden van iemand wiens vorige partner is overleden. Maar de manier waarop hij daar mee omgaat klinkt geweldig. Zo lief, zo respectvol, zo... LIEF! Huil. Een bankje daar, geweldig... Geen enkele jaloezie. Volgens mij is jaloezie in zo'n situatie ook funest maar goed. Dat moet je maar lukken.

Nou ik wou alleen maar even zeggen dat je het zo te horen erg getroffen hebt met sasman!!! PLETKNUF!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jaloezie zou inderdaad funest zijn geweest, maar wel heel begrijpelijk. Nog nooit heeft hij mij gekwetst hiermee. Altijd lief en begripvol en altijd alles aan mij overgelaten qua verwerking. De schat!!

Nu ik dit weer allemaal schrijf, besef ik nog maar eens hoe ik het heb getroffen met Sasman. HUIL!

Trouwens ook met mijn lieve familie en vrienden. Dennis en ik waren bevriend met een ex-vriendinnetje van hem. En zij is nu één van mijn beste vriendinnen. Zo bijzonder eigenlijk.

Ik heb gewoon een fantastisch engeltje bij me :)

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ha Kling! Goedesmorgens in ondertrouw gegaande dame!

Ik zal weer opnieuw naar Hema togen, maar van die vrolijke blauwe met bloemen jurkjes en rokjes en ook de blauwe en zwarte met witte stippen was geen enkele S!!! Stom he! Er wonen hier denk ik te veel dunnerige dennen... ;) :D

Ik heb de eerste maanden van zwangerschap ook heel veel gewone kleren gedragen. Alleen broeken niet, maar daar doe jij toch niet aan! Maaar.... Aan het eind gaat die buik toch echt wel groeien hoor! Ik had ook bescheiden buikje, maar was toch wel groot. ;) :p Ik heb met 39 weken een jasje van 90 :$ euro :$ gekocht in het kader van WHAAAAAAA hebbuhebbuhebbu en past vast wel straks... Uch. En een gaaf jurkje bij de Mango die prachtig uit elkaar viel (door plooien) om buik heen en nu nog net zo geweldig zit!

Over kleine buik: ik baalde ook, maar mijn mama zei 'wees maar blij' en achteraf was ik dat ook echt! Het gaat alleen maar in de weg zitten en je nagels lakken belemmeren! :p Hoop nu zeker dat ik langzaam groei met nog een beeb. Hoewel... Ik heb na lunch en avondeten echt een MEGAbuik! :$

SMAK! en kledingopruimze!

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sas: ik heb de tranen in mijn ogen staan. Wat super dat Sasman zo lief en begripvol is.
    Hoe lang is dit alles nu geleden? En mag ik vragen waaraan Dennis* is overleden?

@Klingel: joepie een goede echo!! Succes met kast vandaag.

Wij gaan van 14 tot 21 augustus een weekje naar de Ardèche. Maar volgens mij valt dat precies in de periode dat jullie ook deze kant op komen of niet? Ik hoop eigenlijk van niet.

@Sikki: idd vertel eens? Mag allemaal hoor. Ga je nou niet bezwaard voelen aub.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nynke, bijna 5 jaar geleden nu. En het bizarre is dat ik Sasman 2 maanden later al leerde kennen :) Heb me daar best lang naar en schuldig over gevoeld, maar nu weet ik wel dat het helemaal niks af doet aan mijn liefde en geluk met Dennis toen. Het liep gewoon zo en we klikten heel erg goed. Van het een, kwam het ander :)
    Dennis is overleden aan een heel bizar ongeluk. Ik stuur je even een pb ivm herkenbaarheid.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sas: wat een rijkdom. geef sasman maar een dikke knuffel, zoeentje waarvan hij zal denken ' waar komt DIE nu opeens vandaan ' ;)
    mooi ook dat er ruimte is voor je engelvriend in relatie.
    KNUF VOOR SASMAN!

@blijmeis: zeker, ik zal gaan ploffen. en dat is in blije zomerjurkjes (please september, late nazomer?) wel superhandig!
    inderdaad, nu wel blij met weinig aankomen maar vooral dat ik desondanks wel kan showen nu.
    WORK THAT BELLY!

@blijmeis: na eten dikbuik, zijn de darmen he, ja daar doe je niets an! lekker uitbuiken!

@blijmeis: S gaat ook t snelst volgens mij, mok!
    maar ze hebben wel een andere kledingontwerpen bij de HEMA en die mag van mij een prijs krijgen voor blije ' mee-gris-jurkjes '

@nyn: HUIL!
    wij komen vanaf de 16e jouw kant op inderdaad.
    maar dat komt ook wel goed uit: na 1 week bruidelen en privacy-en kunnen we mooi een W doen!
    SHIT ik wil ook een W!
    maar een sap de la druives will do too. in een wijnglas dan!

misschien samen eten in C bij die lekkere pizzeria? ik gil maar een debiel plan?

lekker trouwens, ardeche even! :)

@kast: OUI!

heb net plan gemaakt, ga van boven naar onder werken en alles dat ik al 1 jaar (of zullen we 2 doen?) gedragen heb moet meteen op grote uitzoek&dumphoop.

dumphoop?
    wanhoop!

*mok*

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Klingel! We willen ook een nieuwe buikfoto!!!!!

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh en darmen, ja idd... Maar had ik vorige keer ook echt mega. Dat je gewoon met 7 weken al zag dat ik zwanger was. Nu is het nog erger. Normaal heb ik GEEN buik, en nu echt een bolle buik. Zijn dus wel darmen maar echt door zwangerzijn. Ach, kan ik snel pronken. Nu alleen beetje lastig te verbergen..

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @blijmeis: darmen verhuizen volgens mij heul snel naar boven, en de progesteron blaast je sowieso wat op. allemaal van zwanger! :)
    show it baby!

nou ja, ik snap dat je nog even wilt wachten ;)

@buikfoto ja moet! alleen accu steeds onwijs snel leeg, mok, zal m even in lader doen.

buik zie je nu ook van voren op de foto, nice!

*zwaai*

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, nieuwe buikfoto inderdaad!! :D Opladen dat ding... *kijkt heul streng*

Blijmeis, is lastig te verbergen dan inderdaad. Maar straks lekker snel showen die buuk hihi :p

18. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Saskia: * huil! * Wat een geweldige man heb jij toch! Dat verhaal van dat bankje * huil *! Echt fantastisch dat hij daar zo mee om gaat!! Knuff voor Sasman!!

natas: sterkte en veel succes voor je vader! Dikke knuff voor deze moeilijke tijd.

klingel: joepie van echo! Dus was weer gezelli bij dr Z?

blijmeisje: in jurkjes zie je sowiso al sneller een buikje is mijn ervaring, dus nu nog maar even rokjes aan en straks in de jurkjes?

nynke: ardeche, ook heerlijk. En zo vlakbij :). Vandaag warm bij jou en airco aan?

rest: ik weet 't niet meer. Zit op mijn werk en moet vandaag toch echt wat klusjes doen. Dus heb snel bijgelezen, maar niet zo goed geonthoud vrees ik

hier: nog één dagje!! Of eigenlijk nog 6 uurtjes :D! En dan vakantie!!!
    Testen: geen idee, heb er niks over gehoord van H'veen, denk dat ik 14 dagen na ovu maar een test moet doen? In ieder geval niet meer zo vroeg bloedprikken bij Dr V :(

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jo, bijna vakantie! Wat heerlijk!!!
    Ga je nog ergens naartoe? (heb ik vast gemist/niet onthouden :)...)

20. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    HALLO KLETSKOUSEN,

Bedankt voor jullie tips over het doopcadeautje en uiteraard luister ik braaf naar jullie dus wordt het een babyboekje van kotercadeau waar al zijn gegevens in vermeld worden. Nogmaals THANKS!!!
    Echt heeel erg leuk! Daar kan ik me vast mee vertonen :D.

Klingel, jurkjes klinken heeeel leuk!!! Fijn dat de echo goed was, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Nynke, niet druk maken om zwanger te raken, het is 3 keer goed gegaan en dat gaat het nu ook!! Je moet je nooit teveel aantrekken van andermans belevingen. Ik laat me soms ook teveeel meeslepen. Komt allemaal goed lieverd :D. Pfffffff inderdaad nog 1 dagje werken en dan WEEKEND. En dan nog 4 weekjes werken en dan Vakantie, heeeeerlijkkkkkkkkk. Begin nu echt af te tellen.

Sas, wat vreselijk dat je zo vroeg afscheid hebt moeten nemen van Dennis en wat mega ontzettend lief hoe Sasman daar mee om is gegaan. Wauw, slik.....

Natascha, wat ontzettend verdrietig dat het niet goed met je vader is. Sterkte en knuffffffffff

Jo lekker nog 6 uurtjes werken! JOEPIE. VAKANTIE!

Deel Deze Pagina