Vooruit dan maar, dan doe ik maar gezellig met Saskia mee met de piemelijsjes! Zijn ook eigenlijk veel lekkerder!
Zijn jullie nou alweer aan het piemelen geslagen? schandalig... Sabrien heeft net lekker een Magnum op Mmmmmmmmmmmmmm, ben eigenlijk altijd chronisch aan de lijn maar een collega heeft getrakteerd en dat kon ik echt niet afslaan. Mmmm zooooo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Zou die magnum lekkerder zijn dan jullie piemelijsje? Jo, jij nog 10 minuten en dan VAKANTIE . Ik ga zo lekker op terras eten met mijn beste dinnetje, gezellig!
Sabrien, heb jij dat piemelijsje gezien??? Die is natuurlijk veeeeeeeeeeeeel lekkerder dan een magnum
Eigen schuld Klingel, had je maar met je aardbeienperencitroenijsjes moeten komen... nu spijt he? En jaloers zeker
ik ben een puriteinse, groene, maagdelijke, reine, zedige, celibataire, onbeduimelde, nimmergezogenhebbende, nietwetenhoeeenpiemeleruitzietende brave maagd!! dat was toch wel duidelijk? of heb ik mij bij het verkeerde forum aangemeld!
*trekt agentenpakje aan* ORDE! anders breng ik deze lederen echodildo bij jullie in!!! Bekijk bijlage 84232
Hihihi Klingel je bent onbevlekt ontvangen. Heilige Maagd Maria, hahahahahaahahahahahahaahahhahahaaaaaa . Sexy pakje trouwens , hebben ze dat ook bij de HEMA .
Ja, super pakje! Staat je goed ! En ach, zo'n echodildo ben ik toch niet bang (meer) voor!! Vakantie, vakantie, vakantie!!!
hee SEG! ik zal jullie een geheim vertellen. het is echt wel heel erg intiem hoor, en ik hoop dan ook dat ik dit geheim hier veilig met jullie kan delen.. de reden dat wij ICSIVF hebben gedaan, is niet wegens onverklaard verminderd vruchtbaar... .. maar omdat ik bang ben voor piemels!! echt waar. echt. heul eerlijk!
Hahahahahahahahaha, waar gaat dit allemaal weer over . Jaja Klingel, jij bang voor piemels, ik geloof er helemaal geen snars van , hahahahaha. Bah, dat piemelijsje lijkt mij niks, ik hou niet van pijpen geef mij die Magnum maar of nee doe mij maar een cornetto. Nu snel gaan koken, mannetje komt zo thuis. Doeiiiiiiii
*KLOINK* krijgt piemel tegen hoofd aangesmeten.. Hallloooooo lievelingen! Hier was ik weer eens! @Sikki, Bijna naar Kreta! Lekkerrrrrrr! Hoe is t verder? @pipbehang, I like that! @Klingel alias heilige maagd maria *proest*, Fijn dat mams weer wat opkrabbeld! Gister in ondertrouw gegaan zie ik, en bijna trouwen, wat gaat dat snel hee! Joepie voor echo! Zet m op met kast! Die van mij moet ook weer eens, alleen vermoed ik dat hij wat kleiner van formaat is dan die van oe! @Jo, TP van 2 gehad?? Duimerdeduimmmmm!!! Deze moeten blijven plakken hoor! So! @pip78, Gefeliciteerd met zwangert!! Geniet er lekker van. 21 juli echoooo, spannend! @nyn, Een 4de! Wat leuk!! Heul spannend allemaal. @Sas, Wat gaaf dat jullie jullie droomhuis hebben kunnen kopen! Lekker is dat he. Jeetje, wat heftig zeg van overleden vriend. Dikke knuf voor jou meid! Maar wat heb je nu ook een geweldige man! Zo begripvol, en dat bankje dat hij voor je gemaakt heeft, zo lief! Lucky you met sasman! Wij hebben ook een heerlijk huis, met mega tuin. Alles in huis aangepakt dus helemaal naar onze smaak! Wil hier nooooooit meer weg! @maartje, Dus primolut heeft goed werk verricht. Nu op naar volgende ivf die niet wordt afgebroken... @Natas, Aiii wat eng van paps! Kan me goed voorstellen dat je bang bent. Getsie.. @Blijmeis, Leuk van vertellen m t-shirt! @piemelijs, iiiiiiiiiiieuw! Ik heb lekker een split op, puh! @Sil, Love your spam! Jeetje wat een verschil ja Maar wat zijn ze mooooooi!! Dinsdag trouwens ongi geworden, goh heul verrassend! Dik buikpijn, toen maar in snikheet bad gegaan.. Lekker gejankt enzo omdat ivf nu een feit is, wat ik eigenlijk al wist. Maar toch... Ik ben het weer kwijt! Lauwie gaat deze zomer lekker terrassen met wijn. Varen met wijn. BBQen met wijn. Feestjes vieren met wijn. Babyrinthen met wijn. Poepen met wijn. In de achtertuin zitten met wijn. Bij de buren zitten met wijn. Bij vrienden zitten met wijn. Sexen met wijn. Bij familie zitten met wijn (dankzij lieve geschenk van klingel ). Eten met wijn. UIT eten met wijn. Stappen met wijn. Gezellig doen met wijn. Enz............................. Straks weer hardlopen (zonder wijn)! Ik kom snel weer buurtjes skatjesssssss!!! Kussssssssssssssssss smak!
Hai lieverds! Ik ben erg nog wel hoor!!! En denk ECHT aan jullie allemaal! Maar heb tegenwoordig (nou ja, de laatste 3 dagen ) niet zo veel zin en puf meer om te ZP-en. Het gaat heel goed hoor, maar ben beu om met zwanger zijn bezig te zijn. En aangezien dat hier toch na Klingel de rode draad is... Af en toe lees ik een keer een kreet, maar dan houdt het ook wel een beetje op. Weet wel dat het schandalig is dat ik Klingel nog niet gefeliciflapstaart heb met d'r ondertrouw. Bij deze: GEFELICITEERD! En verder gewoon erg druk en hard aan het werk. Nog 2 weken en dan naar Kreta! Maar eerst moet de nieuwe ICSI weer verdiend worden En Siklief z'n trip naar South Africa! Jaah, Siklief gaat gewoon naar de finale!!! Via via kaartjes weten te bemachtigen, maar helaas niet genoeg voor 2 Dus hij gaat nu met m'n zwager en z'n jaarclub. Ik gun het hem wel. En Sikki gaat met Sikkizus dit weekend maar samen de bloemetjes buiten zetten. Meisjes, dikke knuffel allemaal!!! En Jo, ik hou je in de gaten!