Jammie lekker! JAAAAAAAAAAAA<SPANJE IS OOK DOOR!!!! Wat er ook gaat gebeuren zondag, ik vier feest! (Alleen m'n ouders uit elkaar trekken haha)
@ Lauwtje, shit van ongi :x Kan me voorstellen dat je even flink hebt moeten janken om IVF-stap. Je weet dat het onvermijdelijk is, maar ergens heb je toch nog hoop dat het met IUI lukt. Want het zal toch es... Ik ken het gevoel @ Sil, wauwwww!!! Wat zijn ze groot geworden al zeg, vooral Sanne inderdaad hihihihi Prachtige kids! @ Sikki, Sikman naar de finale!!! Wowie!!!! Wat gaaf zeg Ga jij zondag maar lekker de bloemetjes buiten zetten. Groot gelijk! En af en toe in hol kruipen is ook niet verkeerd. Daar is hol voor @ Heilige maagd Maria, yeah right!!! @ Emma, geen piemelijsje voor jou?! En ze zijn zo lekker... mmmmm yammie! Met die nootjes en sjokolaai! Je weet echt niet wat je mist hoor
GOEDEMORGEN!!!!!!! so @sik: ik snap, geen zp is best wel even lekker he. en zeker met al die zwangere prietpraat die er niet te ontlopen is, ook hier niet. hoewel ik zelf moet zeggen, dat t hier de laatste tijd toch steeds meer over PIEMELS gaat dan over iets anders!! @lauw: KLOINK? dat was een harde piemel dan! wat goed, van je wijnplan. wijn jij maar lekker tijdens alles! wijn tijdens het werken? samen stiekem een flesje open draaien als N en B (en B) even zitten te slapen? trouwens, WAAR BEN JIJ STEEDS?? ik mis je op de wodo tegenwoordig! :x @lauw: oh das lekker, en passent even melden dat je ongi bent geworden ach lief, wat klote nou toch. ja, je verwachtte er niet al te veel van. maar toch maar toch maar toch. klote, en slikken. dat IUI is afgesloten, zonder enig succes, en dat je door moet naar IVF.. we gaan je erdoorheen slepen hoor!!!! en: IVF= nu grotere kansen! alleen: wanneer is nu??? mag je nu, of moet je wachten tot de heren P en V enz weer uit de caravan zijn??? (ik zie P al helemaal zitten met zijn geitenwollensokken voor de caravan in een of ander biologisch oord! met een KRUISbessensapje ofso proestttt! en V ligt op t nudistenstrand. en die gaat elke avond mooi aan de sangria ) @luuk en sanne: wauw! wat gaan ze hard, en ongelooflijk, dat verschil! *domme vraag* is dat standaard bij twins? dat de 1 harder groeit? trekken ze de hitte een beetje trouwens? @sas: hoe was kijkerskijk? vertelll? @zara: heheheh! ouders uit elkaar trekken, verschillende belangen he? wordt een mooi feest maar ik ben nu al bang voor de penaltys hoe gaat t verder met je? vertel eens wat meer over joe en joe alles? @maagd maria: ja dat ben ik! ik zegen u allen! @nyn: en jij, wat ga jij doen vandaag tralala? doe je sigtig in de zon? @zon: al factor 50 op hier! jazeker! ben ook al zo'n wit spook. met sproetjes. dat dan weer wel. weet iemand een mooie ' egaal- iets - bruiner- tip ' voor aanstaande bruidjes die niet onder de zonnebank mogendurven? iemand zichzelf wel eens laten sprayen? (waarom denk ik opeens aan t woord mukake?????) @mukake: GOOGLE DAAR MAAR EENS OP, DAMES! als de pc dan niet crasht! kan trouwens ook bukake zijn, ik weet niet of die japanners de B voor een M uitspreken zoals de chinezen de R voor een L @ehhh ja nu heb ik mezelf dusdanig afgeleid dat ik t niet meer weet hoor hops, de kast in maar weer dan. SONNEKNUFFEL!
O ja, helemaal vergeten Kijkers worden geen kopers denk ik. Ze waren wel heel positief over de ruime woonkamer, de prachtige tuin (thanks to Sasman) en grote en mooie garage (met puntdakje, zo liefff... net een mini-huisje!). Ze waren erg te spreken over de afwerking (thanks to Sasman en mijn vader). Maarrr... en das een te grote maar denk ik. Ze vonden het boven aan de kleine kant. Wij hebben op de eerste verdieping maar 2 slaapkamers en een badkamer. Badkamer lag eerst voor, maar was zo inmens klein dat het een waskamer is geworden. Badkamer ligt nu achterin, wat eerst een mini-slaapkamertje was waar je eigenlijk niks mee kon. We hebben wel een dakopbouw die erg goed geïsoleerd is en daardoor heb je een grote zolderslaapkamer die niet heul heet wordt. Maar goed, ik kan me voorstellen dat je er met 2 kids bijvoorbeeld liever niet woont ivm de ruimte. Maar aan de andere kant... wat doe je boven? Ik alleen slapen eigenlijk... en piemelen offcourse Anyway, ik denk niet dat het iets wordt.
sjesus klingel, ik weet gewoon de helft van de tijd niet waar je het over hebt... mukake of bukake? bij lauw, stiekum flesje opendraaien net als N en B? Zuipschuiten? mis je op de wodo (is dat nou weer )? heren P en V? Jij kent ook iedereen? Ach, als lauw waar weet waar je het over hebt! Anywayyyy... Moet zo rennen, gaan PSZ opruimen, laatste dag voor de vakantie! Lekker uitgeslapen vanmorgen, totdat de temperatuur in de slaapkamer opliep tot ver boven de 25 graden, dan drijf je er zo uit... lauw: dikke knuff voor ongi! En boze blik voor ons niet op de hoogte houden :x. Maar vanaf nu wel he? Wanneer mag je beginnen? sikki: dank je lieverd! En Sikman naar de finale.... jalooooeeerss! Ik wil ooohoook! Maar hij heeft 't wel verdiend, lekker even er tussenuit en gek doen! zara: leg eens uit, ouders uit elkaar trekken? Heb jij een spaanse vader of moeder?
ieks! helemaal vergeten een jaloerse krijs te doen wegens sikman naar finale! KRIJSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! gaaf voor hem zeg! wel jammer dat de vrouw van de sikman niet mee kanmag :x waar gaat zij kijken dan? oude markt, tralala? @sas: klinkt als heul fijnlief huis(je) maar idd, wellicht voor gezin van 4 wat klein boven.. nou ja, weet niet waar zij allemaal piemelen willen inderdaad? komen weer andere kijkers! die ervoor vallen! in welke omgeving woon joe eigenlijk? @jo: is toch logisch allemaal -m/bukake: GOOGLE MAAR EENS OP! denk dat meteen de piemelpraat exit is hier -lauw: lauw heeft mij, toen ik een paar maanden geleden (net zwanger, wist ik zelf nog niet) mijn halve duim eraf kaasschaafde HERKEND op haar werk. aan mijn fijne ingezwachtelde duim, in combi met de glitters waarover ik hier ook altijd gil. blijkt dus te werken waar ik vaak kom! zodoende weten wij van elkaar wie we zijn! -B en N zijn mensen die daar ook werken, en die niet zouden moeten (willen) zien dat wij stiekem an de drank gaan onder lauw's werktijd! -wijn: wij hebben laatst een volvo gekocht. degene die ons hielp, vertelde dat zijn zus ook een KA (ik net ingeruild) had, en later vertelde lauw dat haar vader en broer een volvobedrijf hebben. kortom, toen viel t kwartje de andere kant op bij de koop hebben we ze een onwijze kist superwijn kado gedaan, voor de goede service en de fijne relatie blabla. vandaar de wijn! -wodo: dat zijn 2 dagen in de week, tsk! -P en V: lauwtjes ziekenhuis, en dus gynnen, is het ziekenhuis waar ik in 2008/stukje 2009 heb gelopen. ik ken dus de heren gynnen P en V (die ik altijd woody noem) ook! slogisch toch? -iedereen: ik ken niemand hoor. ik als zedig persoon praat sowieso niet met piemels.. SO! en nu even in de kast, dan uit de kast, en dan OP TERRASSSSSSSS zwaaismak!
Hello ladies, Klingel, jij terug die kast in Heilig boontje . Jij niet van piemelen houden, yeah right. Ik geloof je meteen, maar niet heus. Als ik me niet vergis ben jij hier over piemels begonnen . Och ja ik vind het niet erg, ik piemel hier gewoon mee hoor!!!!!!!!!! Sas, jammer zeg van kijkers..............Och ja er is altijd wel iets aan te merken denk ik dan. Komt vast allemaal goed, jullie hebben gelukkig de tijd ervoor!!! Sikki, ik snap wat je bedoelt, heb soms ook helemaal geen zin om over onze zwangerworden/kinderwens te kletsen of zelfs na te denken en daar wordt je op het forum toch altijd mee geconfronteerd. Heb het er toch wel erg moeilijk mee (miskraam was vorige maand 1 jaar geleden) en moet alles proberen een plaatsje te geven. Wil er niet teveel mee bezig zijn maar onbewust ben je dat toch . Ben echt een struisvogel maar merk dat dat ook niet echt goed voor me is..........Och ja alles sal regt kome (of zoiets) zal Klingeltje zeggen . Enne Sikkilief naar AFRIKA, WAUW, das once in a lifetime. Wat GEWELDIG zeg. Och ga jij maar lekker het weekend de bloemetjes buiten zetten zal vast heeeel leuk worden!. Nog 2 weekjes en dan gaan jullie lekker op vakantie, heerlijk lekker vooruitzicht. Fijn weekend, geniet ervan. Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moet nog een paar uurtjes werken, dan boodschappen doen, poetsen ennnnn oh ja het is dan weekend....genieten van zonnetje met hubbie. SMAKKERDESMAK!
Klingel, ik heb toen gelezen dat je herkend was inderdaad. Dat was dus Lauw! Wat grappig en toevallig eigenlijk hè. Jij bent gewoon heel herkenbaar Ik woon in omgeving Eindhoven. Een Brabootje dus.
@sas: aha! een brabootje! we moeten eens een kaart maken wiewaarwoont. relatief veel oost/noord volgens mij. met hier en daar een uitgezwermde belg (bright) en fransoos (nyn) haah. @herkenbaar: hehe, denk dat er gewoon niet zoveel meisjes met een duim in verband en glitters rondlopen! ik zou loesieman nu denk ik ook herkennen, alsie korte broek aan had. best wel gek en grappig he, aan de ene kant ben je (denk je) volledig anoniem maar aan de andere kant is de wereld kleinklein... so, weg nu. smak voor allemaal!
Dank voor de uitleg Klingel! Ben ik weer helemaal bij! En ik kan me inderdaad ook herinneren dat je eens herkend was, maar had daar nu niet meer aan gedacht... En wodo....tsk! So, psz is verhuisd naar een ander lokaal, waaarrum! Dus vanmiddag vrij, misschien poetsen, als ik zin heb en anders lekker buiten in de tuin op het terras! Vanavond BBQ met de collega's, wat een mazzel dat we zulk weer hebben, we hebben het in april al gepland... Over Bright gesproken: hoe gaat 't??? Alles ok met babybright?
Sorry meiden maar ik moest gisteren ineens stoppen omdat Sterre ziek werd. Hoge koort en veel overgeven. Gelukkig gaat het vandaag alweer iets beter. @Saskia: ((knuff)) Jammer van kijkers maar wie weet. Ziet er goed uit zo'n piemel ijsje. deel je vandaag weer uit?? @Klingel: eten in C is een heul goed plan. En aan de W ga ik zeker. Sokken weer terug op hun plek. hoeveel zakken met kleding staan er nu klaar? Over wie heb je het nu??? Vandaag even heul rustig. Sterre is nog niet de oude. Veel plezier trouwens morgen. @Blijmeisje: nog maar 4 weken verbergen en dan lekker buikje showen hoor!! Hoe is het met de misselijkheid? @Jo: gisteren was het heul warm en had ik idd de airco aan. Vandaag erg bewolkt maar wel benauwd. Psz weer op de plek en nu maar even lekker niets doen. Testen: waar zit je nu ergens? Hoeveel dagen na TP? @Sabrien: nog een halve dag en dan weekend!! Hoe was eten op terras? @Sil: wat een heerlijke spam. Sanne geniet van het goede leven. @Lauwtje: *kijkt heul boos naar lauwtje* wil je niet zo klakkeloos even snel melden dat je ongi bent geworden? Ongi is kl*te en daar mag je vreselijk van mokken. Ik ga nu hopen dat ivf/icsi met wel gaat worden. En eindelijk nog iemand die de hele dag aan de wijn gaat. T'is gewoon jammer dat je zover weg woont nu. @Sikki: *gooit een fles barolo het hol in* Nog twee weken en dan vakantie. Maar eerst nog werken. En dan gaat Sikkilief gewoon naar de finale!! Gaaf voor hem zeg. Ga jij maar heerlijk de bloemen buiten zetten en je gedragen als een breezersletje. Zo, ik had vanochtend 5 kinderen over de vloer. Best druk maar wel heul leuk. Kon ik vast even oefenen voor straks. Sterre is nog niet helemaal lekker en het weer is vandaag ook wat minder dus even een dagje thuis en verder niets.
Ben buiten weggestoomd... tjee, wat is 't warm zeg! Ben wel aan een ijsje toe Jakkes Nynke, arme Sterre! Beterschap en knuff voor haar! En ik zit nu op dag 3 na TP, dag 5 na ovu. Pff... duurt weer lang!
@Jo: de tijd kruipt als je moet wachten. Kom maar lekker afleiding zoeken hier. piemels genoeg. *gritst een piemelijsje bij Sas weg*
@Saskia, ben jij dat die op dat plaatje dat piemelijsje loopt te likken Nou vooruit ik probeer ook zo'n ijsje, als hij onweerstaanbaar is dan moet ik hem ook proeven natuurlijk *likt erop los* @Nynke, beterschap voor Sterre. Had ze iets verkeerds gegeten of denk je aan een virusje? @Jo, wachten duurt lang hè :x. Ik duim nog steeds hoor! En bijna vakantie, HEERLIJK! Hoe lang heb je eigenlijk vakantie? @Sikki, WAUW sikkiman naar Afrika voor de FINALE . SUPER!!!! @Sabrien, werk ze nog die paar uurtjes en dan een heel fijn weekend! @Lauwtje, balen van ongi :x. En dan nu voor IVF/ICSI, wanneer denk je te kunnen beginnen? Maar eerst lekker genieten van alle wijntjes . @Silvia, wat een moppies en wat zijn ze alweer gegroeid. Vanochtend kruising Cocker Spaniel naar trimsalon geweest, ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over 8). Ik had nog gezegd, doe maar lekker kort en geen model (vind het Cocker model namelijk niet mooiiii). Nu ben ik thuis en zie ik amper dat hij gekortwiekt is, en het groeit bij hem al zoooooo snel. Nou ja, volgende keer maar weer naar mijn oude trimsalon of misschien toch maar een tondeuse kopen . Verders weinig spannends, heb geen flauw idee wanneer m'n ei is geweest. Emmaman en ik hebben wel besloten om geen Clomid te gaan slikken als ik ongi wordt in Shanghai. Wij gaan waarschijnlijk maar 1 keer naar Shanghai dus ik wil er ook lekker een weekje uit zijn en niet met koppijn door die pillen daar rondlopen. We stellen de 2e IUI dus nog een maandje uit . PiemelijsjesSMAK
@Emma: ik denk dat Sterre een beetje ziek is/was van een virusje of de ontlading van de laatse weken school. Gelukkig is ze nu wel weer de oude. Ze snoept aan een WATERijsje nu dus dan gaat het wel weer goed. Ik denk dat het slim is om even echt te genieten van je weekje. Is natuurlijk kl*te dat je weer een maand moet wachten maar met koppijn lopen is helemaal niets.