Eyy Piemellina's Zit ik volkomen onschuldig op mn werk illegaal te ZPen, vliegen de piemels me rond mn oren... Emma, wijs besluit om niet te gaan Clomid'en op je vakantie. Verder wil ik ook wel een lekker ijsje En verder: fijn om weer eens iets van Zara en Sikki te lezen. Ben nu wel benieuwd naar Zara en of jullie ook plannen weer voorzichtig een het maken zijn richting behandelingen. x
Gezellig zo monologen. Ik ben bezig met een echte Franse salade. Is toch echt te warm om stevig te eten dus deze maar eens proberen. Wij eten vanavond Salade nicoise. Een echte Franse salade met aardappel,sperciebonen,tonijn, sla,kersetomaten, olijven en eieren. Eigenlijk hoort er ook ansjovis in maar die lusten we niet. Vinaigrette van knoflook,mosterd,wittewijnazijn,citroensap en olijfolie. Jo: veel plezier met de bbg en één wijntje kan best wel. *proost*sta te koken met een glas rosé in mijn handen.
ik heb maar een beetje suiker aan de vinaigrette toegevoegd. Schoot uit met de wittewijnazijn. Maar hij is nu wel lekker. Nu wachten tot manlief thuis komt dan pas kan ik de rest afmaken. Kids eten lekker patatjes met appelmoes. Hebben net lekker frambozen en aardbeien gegeten. En vanochtend al een perzik en appel. Mogen ze nu best even ongezond eten.
@Nynke, eet smakelijk, het klinkt in ieder geval heerlijk . Ik wil hier trouwens ook wel wat regen, wat een hitte! @Zooooooooooooo Saskia, wat een lekker ding ben jij Oh, en je ijsje was lekker hoor maar vanavond toch maar weer een cornetto. Knuffels
Zo Klingel jij bent lang van stof vandaag. Beetje oververhit van je kast? Ik ga nu lekker eten en zal jullie straks vertellen hoe de salade was. En manlief heeft lekkere magnums meegenomen.
@Sil: wat een kanjer is die Matthijs zeg!! @Klingel: mijn vinaigrette had een beetje teveel een oliesmaak. Enig idee wat ik daar aan kan doen? Heb keurig het recept gevolgd maar helaas wat hij net niet helemaal lekker. @Salade: de salade was heerlijk. Echt een aanrader met dit warme weer. Nu zit ik lekker aan een witte magnum.
@nyn: lang van stof? kort jurkje aan hoor! 2 zakken voor roemenie, 2 vuilniszakken ' moet echt weg ' en 1 stapel ' kan nog geen afscheid nemen ' en ben nog niet bij shirtjes truitjes beland @nyn: klinkt lekker, je salade! teveel olie? als je je aan recept hebt gehouden, zou ik haast denken dat t aan de soort olie heeft gelegen. wat voor olijf olie? extra verge? @mathijs: knap wonder!!! liebchen!!! @magnum: net caramel op! slecht; echt maaltijdvervanger. verder geen honger zeg, BEH! maar goed geluncht dus helemaal goe. dorst dorst dorst!
*Gritst een caramelmagnum weg bij Klingel* zo dat zijn al een hoop zakken stof en dan moet je nog de halve kast. Ach, Roemenie zal blij met je zijn. Idd olijfolie extra verge. Volgende keer dus gewone oliefolie nemen? Nu eerst twee glazen water en dan mijn wijntje verder opdrinken. Was best warm nog een half uurtje de hond uitlaten.
*dweilt het babyrinth, schopt Sikki even haar hol uit om de wijnlucht te verwijderen, zet het ontbijt klaar en zegt: GOEDEMORGEN* Wat hebben we een noodweer gehad vannacht zeg. Regen en mega onweer. Ik lag echt te klapperen in mijn bed. Gelukkig hebben de kinderen lekker doorgeslapen. Maar het weer is wel een stuk opgeknapt gelukkig. De benauwde lucht is nu weer fris. @Jo: hoe was de bbq? @Sikki: ben je gisteren al begonnen met de bloemetjes buiten zetten? @Maartje: heftige ongi door de primolut of valt het mee? @Saskia: (knuff) @Emma: nog een weekje en je hebt vakantie!!!!!!!!!!!!!! @Sabrien: lekker genieten van je weekend! @Blijmeisje: hoe is het met jou? @Sil: upc geweest? @Lauwtje: hoeveel flessen W zijn er al op? @Klingel: heel veel plezier vandaag en probeer nog wat PIP spullen te laten staan voor een ander ok? Ik ga zo helemaal in mijn alleentje de stad in. Ik wil graag wat zomerjurkjes hebben. De meeste rokjes die ik heb zijn te warm en een kortbroek zit zo niet lekker. Nu moet ik het doen met twee rokjes en één jurkje en dat werkt niet. Heul vervelend.
Sil: wat een schatjes allemaal! Nynke: klinkt goed zo'n salade. Misschien maak ik wel een lekkere salade als lunch. Daar is het echt weer voor ja! BBQ: was best wel weer gezellig. En het wat bleef het lang zwoel buiten! We hebben tot 1 uur buiten gezeten, heerlijk! (En toch maar weer zonder wijn ) Ontbijt: heb net in de kasten gekeken en we hebben eigenlijk niks lekkers meer om te eten als ontbijt. Hmm misschien had ik toch gisteren al naar de supermarkt gemoeten Dan vanochtend gelijk maar doen, hebben we dat weer gehad!
Zo we stonden gewoon op pagina 2!! Is iedereen lekker aan het genieten van de zon? Het is hier weer heerlijk warm en we hebben net met zijn allen in een badje van 1.50 doorsnee gezetten. Heul gezellig en vooral lekker fris. Nu even lekker bijkomen met een groot glas siroop met ijsblokjes!!
Zo ik ben een beetje bijgekomen van het zwemmen en boodschappen doen. Nu ga ik even broodjes halen en een picknick klaarmaken. We gaan lekker picknicken aan de rivier. Daar is het stukken koeler als hier in huis denk ik zo. Kunnen de kids lekker spelen in de speeltuin en papa en mama even kletsen. Fijne avond allemaal.