Hi Nynke, Volgens mij is het vandaag in NL te warm geweest om te ZPen want jij hebt zo ongeveer een monoloog gehouden Was het fijn bij de rivier? Mn ongi is flink ranzig geweest. Voor gore details verwijs ik je naar het vervroegde overgang topic. Mocht je niet zo geïnteresseerd in mn vaginale ranzigheid zijn, dan zou ik vooral dat topic ff links laten liggen Wat ik wel kan zeggen: kan bijna niet anders dan dat mn cysten zijn gekrompen. Als een mens zo goed ongi kan zijn, MOETEN die cysten wel verdwenen zijn Begin echt toe te leven naar 20 juli: bloedprikken, 21 juli uitslag bloedprikken (schildklier) en hopelijk groen licht voor IVF en dan 22 juli... echo om te kijken of mn cysten weg zijn.... Zo ja... dan.... dan... gaan we eindelijk weer IVFen!!! Wel lekker lastig zo in de zomerperiode. Dan is het op mn werk altijd idioot druk en zijn er vele collega;s met vakantie dus lastig lastig lastig. Maar om mn IVF uit te gaan stellen omdat er mensen met vakantie zijn... ehhh nee echt niet Hopelijk mag ik over een anderhalf week de pil weer laten staan!! Onweert het bij de rest van jullie ook? Heb vanavond na een slaapdient en aansluitend een dagdienst toen ik eindelijk vrij was in mn hema kindertuinzwembadje mn pizza gegeten, boekje gelezen terwijl vriendjelief de hort op is... Nu begint het gezellig te onweren. Neem zo hondjelief maar mee naar bed en stoppen met vechten tegen mn slaap... Morgen weer werken en daarna de finale!!! Zo maar ff spieken of de Duitsland of Urugai (jesuz heo sgreiv je dat ijchenleik? ) 3e is geworden. Welterusten smakje!!
Mogge....jeetje wat is het heet nog steeds.... hier was geen weeralarm nodig geloof ik...viel reuze mee beetje regen en onweer pfffff brengt niet veel afkoeling ben ik bang.. tropical night wel mooi in het water gevallen denk ik ....balen voor al die mensen .... gister gebbq't met familiie verder controle was goed bij de gyn had ik dat al verteld???? cyste op eierstok die er ruim 9 maanden gezeten heeft is weg nu...vocht in buik dus ei is ook al geweest zei ze...verwacht over 2 weken je 1e mestruatie mooi niet donderdagavond kwam het al opzetten pffff en dat met deze hitte..... verder mag ik alles weer doen zei ze dus das altijd goed kweekje genomen van ranzige drek maar was waarschijnlijk van eisprong zei ze over 2 weken uitslag.... ga even snel naar toilet nu en dan huilende luuk troosten kusssssssssssssss
@Maartje: ik sla je verhaal over je ranzige ongi met alle liefde over. maar ik hoop wel dat de cyste weg is en je gewoon kan gaan starten. En dan wel met een mega goed resultaat aub!! Lekker plonsen in je zwembadje. Hebben wij gisteren ook gedaan. Even afkoelen van al die hitte. Is het slapen nog gelukt ondanks de onweer? @Silvia: fijn dat alles goed was bij de gyn. Stomme ongi ook weer. Echt ongi worden met deze hitte is zo niet fijn. @Klingel: is PIP uitverkocht? @Rivier: het was echt heerlijk aan de rivier gisteravond. Sterre kwam nog een schoolvriendinnetje tegen dus die had de avond van haar leven. Ze heeft zelfs nog lekker gezwommen in de rivier. Het was super rustig dus Marijn en Ysa hebben heerlijk kunnen spelen in de speeltuin en papa en mama lekker kunnen kletsen en genieten. @Weer: het is hier ook alweer goed warm. Nu al 26 graden in de schaduw. Wordt weer een hele hete dag dus. Zo het badje maar even bijvullen dan kunnen de kids lekker plonsen. Vanmiddag gaan we naar een vriendin lekker in een groot zwembad plonsen. Dan kunnen papa en mama ook echt zwemmen.
Goedemorgen!!!! Sorry sorry... Ik heb echt dagen mijn comp amper gezien door absurde hitte/drukke programma's/etc. Wel af en toe gelezen dus ga proberen met terugwerkende kracht een rea te geven... @Syl: wat een schatjes!!!!!!! (je kinderen he! ) Wat worden ze snel groot he? Fijn dat alles bij de gyn goed was! Op zich ook fijn dat menstruatie het weer 'doet', maar moment niet zo prettig kan ik me voorstellen... Hoe trekken de beebs deze hitte? En moeders zelf? @Nyn: klinkt weer als heerlijke dagen! Rivier, bbq, kletsen.. mmm... Het goede leven zeg maar! Ging het kletsen ook nog over beeb 4??? Lief dat je om me schreeuwde. Het gaat redelijk goed hier. Was donderdag en vrijdag met de warmte echt heel beroerd de hele dag. Heb nu polsbandjes gekocht die tegen reisziekte en zw.misselijkheid moeten helpen en dat lijkt het ook iets te doen. Placebo of niet, boeit me niet, de scherpe kantjes zijn er wat af. Alleen 's avonds nog niet echt top. Verder is het hier in huis met plat dak niet te harden, dus zitten wij in zwembad en slaapt zoonlief in la garage. @Lau: ongesteld?? Huil!! Je dacht het al he?? En nu dus IVF? Klingel zegt het altijd mooi: kut, maar ook meer kansen... Hoop dat dat voor jou ook geldt!! Lekker wijnen voor jou!! @sik: Sikman bij finale?!??!!?! Hoe gaaf is dat!!!!!! Wat STOM dat jij niet mee mag!! Nou ja, dan maar hier de bloemetjes buiten zetten. Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel toch? Kan me goed voorstellen dat je af en toe even geen zp wil/doet. Je waait maar langs als je daar zin in hebt!! @Sas: zijn er nog piemelijsjes??? @Kling: PIP spul in huis? Weet niet echt bruin wordt tips... Je kan best in gewone zon met zonnebrand. Zonnebank heb ik niet gedaan. Leek me ook extreem licht voor beeb haha. Heb ook nog eens gekeken naar tanning maar volgens mij wordt dat bij zwangeren ook afgeraden Dus kweenie... Verder goed met jou? Ik ben blij dat de zomer vorig jaar iets minder heet was toen ik hoogzwanger was... pffff... @Sas: kijkers geen kopers ws? Spannend! Het klinkt wel als een supermooi huis dat jullie hebben!!! @Sabrien lekker van zon genoten strusivogeltje?? Hoe gaat het verdr met jou/jullie??? @Jo: was bbq leuk?? vast wel! psz klinkt ook als erg leuk wat je daar doet. Behalve dat schoonmaken dan he! Hoe trek je de wachtweken? Duuuuuurt laaaaaang... spannend weer hoor! @Emma: wat stoer geek clomid in shanghai. Dat lijken me zulke moeilijke beslissingen. Maar zo goed voor jullie! Af en toe ook ECHT genieten van iets anders en dan maar maandje wachten. Petje af hoor! Ben benieuwd hoe shanghai is!! @Nyn: sterre weer helemaal beter?? @sas: you sexy lady! @Nyn: nog geslaagd met jurkjes?? @Maartje: uuh ongesteld will do. Sla het uitgebreide verhaal wel even over Maare dan moeten cystes toch wel weg zijn! toch? Ik duim! Ik hoop zoooo dat schildklier goed is de 21e!!!! Nou darlings! Manlief heeft me nodig bij groot kluswerk.. Vanmiddag verjaardag en dan voetbal!! Oh oh ik ben benieuwd!! SMAK!
doe je er ook wat EAU bij??? goedemorgen! inderdaad, veuls te warm om te internetten zeg. ik ga dan ook snel, eh, ja waarheen! buiten=40 graden en binnen is 39 graden, hm ik overdrijf as always maar veul scheult het neut.. BUH! @maartje's ongi: ik sla even over, keej? hoop dat je snel kan beginnen nu in elk geval! smak! @syl: kus voor jullie allen! enne, dank voor de samenvatting, al heeft iedereen t natuurlijk (denk ik) wel gezien ben trouwens wel fan geworden van die forlan seg! @nyn: lekker gerivierd! en vandaag? al bouwnieuws trouwens? wel gillen he! hoe wast met de jurkenjacht??? @jo: hoe voeljoejoe? t wordt spannend!! @emma: lastig om te beslissen, maar denk dat je het wel goed gedaan hebt, zodat je lekker kan genieten daar aan de andere kant van de wereld! spannende reis zal dat worden zeg, whoeiii!! @blijmeis: joehoe! als bandjes helpen, dan ist goed! heb je anders niet die pilletjes met die onmogelijk lange naam? iets met heul veul a's en e's en en ? en wat gaat er geklust worden trouwens????? fijne dag, take care! @hitte: ik kan niet zeggen dat ik meer last dan anders van hitte heb. aangezien ik een wit doosje ben (en heb ) heb ik altijd veel last, maar niet perse meer.. denk dat ik daarvoor nog niet hoogzwanger genoeg ben? @mama: mama gaat goed!! ze is van 55 naar 60 kilo gegaan en ze heeft al een ' uitje ' naar de bieb gemaakt enzo. denk echt dat we de stijgende lijn te pakken hebben nu @PIP: PIP is niet uitverkocht nog haha! maar WAT een gave winkel is de kids factory toch. eigenlijk de enige leuke in NL. vind die andere zaken toch wel wat/erg shabby en gammel vaak hoor. alleen, WAT een aso dure gemene crimineel dure winkel :x heb er dingen gezien (bv een grote lamp van liggend hert, dat er zeker gaat komen) die 25% duurder waren. ja doei! mooie PIPkussens, overtrek (waarvan 2 beebovertrekjes worden gemaakt) en een boel zut gekocht, zoals ook ' den advent (nee, advent was iets met kerst... avent ws ) starters set flesjes ' en heul sexy nipple beschermers, dat leek me ook wel wat. toen ik dat pakte keek klingman zo van ' wat is dat dan ' ik zei: ' wil je niet weten ' nou, toen even langs de japanner! *SUSHI!* maar dan wel zwangerproofe, en doen, leuk contrast, naar IKEA, alleen daar waren we ' geblokkeerd ' dus zonder iets weggerend. zo! en toen wast avond, en 100 graden hier, dus amper geslapen. midden in de nacht ging t eindelijk onweren, maar niet voordat het een half uur had gestormd: nu ligt onze hele slaapkaam en badkaam onder de bloesemdingetjes! ieuw! en ik kan ECHT niet stofzuige nu hoor... wordt t nog wel minder warm komende dagen? vandaag wordt kranten lezen in de tuin (ahhh i love that) en vanaaf voetbal GIL!!!!!!!!! wat zou t worden wat zou t worden? toch geen penaltys he, bibber? wat zegt mijn oranje bol vandaag? hmz........ 1-0 spanje.... 1-1...... verlenging..... 3-1 voor NL! SO! fijne dag allemaal! zweterige kleffe natte gore hete smak!
Warm he?? Nee jij bent inderdaad nog niet hoogzwanger genoeg! Ik was op de heetste dagen vorig jaar iets van 34 weken ofzo en uiteraard kregen (lees: installeerden wijzelf) een nieuwe keuken. Heul oud huis, dus heule scheve muren en oude leidingen. Dus week lag hele vloer eruit en 17 kasten in elkaar zetten en ophangen etc. En zoals ik al zei: muren SCHEEF! Dus was niet grappig. Toen ben ik wel eens jankend op dakterras in stoel gedropt met voeten in bak ijswater haha... En ik hoefde eigenlijk alleen maar het organisatorische stuk te doen... Ach... Maar goed jij evenveel last en dat is ook veel.. Pfffff.... Maare wat ik wou zeggen: kidsfactory leuk maar duur... Hmmm.. Dilemma. Wij zijn of superpraktisch en cheapo tweedenhands. Of we vallen op iets zeer geils hips en superduurs. Meestal wint dan trouwens toch de nuchtere NL'se kant! Oh nee dat wou ik zeggen: wat er nu geklust wordt: een ombouw om de lelleke cv/vensterbank. Maar eerlijk: manlief klust nu vooral alleen. De bikkel met 30 graden in huis (niet overdreven!). Mijn man is behoorlijk geniaal met klussen. *Trots* Dus wordt erg mooi. En dan de rest nog even uch uch. En dan verkopen. en Dit huis is mooi maar niet zo groot, dus tja.. Nou jij lekker kranten en tuinen! Smak!
@blijmeis: goeso dat bmb alleen klust! dat kannie goed, en jij kan straks mooi ijsje serveren en complimentje erbij! @hitte: met 34 weken keuken in elkaar zetten in scheef huis?! DOOS! ja, wel een stoere doos trouwens ! maar my god, dan heb je zeker wel een ijsblokbadje nodig af en toe! respect! @huisverkopen: huil, echt niet leuk he, terwijl je het zelf wil/doet! verwarrend is dat he! en toch hoop ik op kopers en jullie ander prachthuis! @kidfact: alleen daar accessoires gehaald, nou ja en 1 hyperlekker aankleed/waskussenhoesovertrekding (LINGO!), rest wordt lekker HEMAAAAAAAAAA enso. @kruik: elektrisch of ouderwetstisch doen? @babyfoon: met of zonder camara doen? tot zover praktische frummelvragen, nu deel2 krant2 en straks bovenverdieping stofzuigen.. stomme bloesemstorm!
heb ouderwetse kruiken gehaald bij hema... werken goed hoor... babyfoon heb er een metcamera gehaald met Mathijs die gebruik ik nu nog voor Mathijs...(omdat hij een echte boef is) en een dect babyfoon voor de tweeling dus heb er twee... met camera is ideaal als je net als ik helemaal verliefd bent op je beeb...alleen opletten dat je niet de hele tijd op het schermpje gaat gluren hahahaha gestofzogen gedweild gestreken allemaal in deze hitte.. nu worden dusseltrio wakker dus ga ik weer moedertje spelen... pfffffffffffffffffffffff hebben jullie het ook allemaal zo heet?????
Tjongejonge, wat een teleurstelling gisteravond . Maar wat waren ze aan elkaar gewaagd! En toch jammer dat die scheids niet voor buitenspel floot in de actie voor het doelpunt :x. Maar ja, helaas... Iedereen MP!!!!
scheids had moeten fluiten voor Robben hij werd gewoon tegengehouden door die spanjaard grrrrrrrr anders hadden we mischien wel gescoord wie weet. ach ja over 4 jaar weer een kans.. Vanacht hebben Sanne en Luuk voor de eerste keer doorgeslapen tot vanochtend 6 uur hihihihi raar hoor... voor de schieuwnierige mensen heb foto's van het geboortekaartje in mn tweelingalbum gezet.... 7 weken te laat ik weet het maar toch ze staan er nu in hihihihi. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar van mij mag het wel wat afkoelen naar een graad of 22-25 meer dan genoeg dit is niet meer te doen toch pffffff wat een hitte Mp voldaan hoe gaat het met iedereen??????
Goodmorning Heb even geen puf voor een uitgebreide reactie... warm, hoofdpijn, draaierig, misselijk en aan het werk. KATER!!! Ik dacht dat ik niet zoveel gedronken had, maar blijkbaar toch te veel! Ik vroeg vanmorgen nog waar die sinas naast mijn bed vandaan kwam. Zegt Sasman dat ik die heb gepakt om te ontnuchteren Ik heb werkelijk waar geen idee waar hij het over heeft Toen ik over de vloer liep voelde ik in ieder geval aan de plak onder de voetjes dat ik het niet meer zo recht kon houden blijkbaar We zijn niet meer in Eindhoven op de markt gaan kijken. Te druk en te warm. We zijn bij vrienden binnengeploft, was echt prima. Ondanks verliezen :x was het wel weer enorm gezellig! Al hadden we natuurlijk veel liever gehad dat we hadden gewonnen Anyway... ik heb echt een heeeeeerlijk weekend achter de rug! Lekker liggen zonnen en gezwommen. Boekje erbij, drankje erbij en heerlijk aan het natuurwater gelegen! @ Sil, wat een prachtige kids heb je toch! *kijkt verliefd* Fijn dat bij de gyn alles goed was en ook wel fijn dat je weer ongi bent. Het werkt weer! Maar met die hitte is het net even wat minder. Ik was ook ongi vorige week, pfieuw... wat kut met dit weer zeg! @ Maartje, wat hoop ik toch dat die cysten weg zijn en alles goed is! Dat je eindelijk weer kunt beginnen met IVF. Schijt aan je werk, zij hebben ook schijt aan jou! SO! @ Nynke, lekker afkoelen bij de rivier en met Nynkeman kletsen. Klinkt ook heerlijk! Wat moet je anders met dit weer hè en het voelt echt als vakantie vind ik @ al de rest, ik geef jullie een dikke knuffel. Ik weet het even niet meer helemaal maar ik denk wel aan jullie hoor meiden!
@Sas, een KATER en Sinas om te ontnuchteren, hahaha. Als het maar gezellig was! Sterkte voor vandaag @Sikki, al wat gehoord van Sikkiman en hoe finale in real life was?
Ik voldoe ook even snel aan mijn MP!! Gisteren ipv zwembad bij vriendin een WIZ + BBQ bij andere vrienden. Erg gezellig. Daar ook de eerste helft gekeken en toen snel naar huis. Verder ga ik het NIET hebben over de wedstrijd.:x @Jurkjes: 1 jurkje en 1 rokje gekocht. Ze houden hier helaas geen rekening met mensen met grote (.)(.) bij de helft van de jurkjes pasten ze er niet in. Dat gaat nog lachen worden als ik ooit zwanger ben. @Klingel: lekker gewinkeld en mama knapt op. SUPER!! @Sil: lekker zo'n nacht. Ik hoop dat ze het gaan volhouden. @Blijmeisje: armbandjes gekocht. Hopelijk helpt het iets. Misselijk zijn is SO 1900. Met 34 weken een keuken plaatsen Nu niet meer doen hoor. @Bouwnieuws: niets nog. @babyfoon: ik zou er 1 met camera kopen. @kruiken: gewoon ouderwetsen bij de HEMA!!!! @Emma: bijna vakantie!!! @Saskia: oei een kater is niet fijn. Kan je niet optijd naar huis vandaag? @gesprek aan rivier: ging ook over een 4e maar ook over hoe het gaat met ons, hoe we ons hier al thuis voelen etc etc. Zo ik heb 5 kinderen in huis lopen vandaag. Een vriendin heeft sinds vandaag een nieuwe baan en nu pas ik vanochtend en morgenochtend even op haar meiden. Erg leuk maar wel druk. Gelukkig is hun mama NL en hoe ik even geen Frans te praten.
Lekker druk met 5 kids Nynke! Wel fijn dat je lekker Nederlands kan lullen Ik kan niet eerder naar huis vandaag. En sterker nog... vanavond moet ik meteen door, want ik ben ook mylèneconsulente (make-up en huidverzorgingsparty's) en ik heb vanavond dus een party... pfffffff, dat wordt pas zwaar De hele avond leuteren en een gezichtsbehandeling doen. Ik vind het leuk om te doen hoor, want het is mijn hobby, maar vanavond zie ik het even niet zo zitten haha Gelukkig is het bij mijn moeder en komen er alleen maar mensen die ik ken.... en die mij kennen haha
goedemorg... :x @kater: ik heb ook een kater en er geevee niet eens bij gedronken! @wk: :x naja, opzich waardig verloren van de toch wel iets beter spelende spanjaarden (globaal gezien over hele wk) maar die scheids was echt partijdig! enne, is t nationale ' kwartetten met gele kaarten week ' ofzo in engeland? :x @ek: dan maar kampioen over 2 jaar? kan ik barbie ook uitleggen waarom ze op 11.07.10 zo'n herrie aan kop en in buik hoorde @sas: ieks, succes met kater! en ook met party dan! is dat leuk om te doen ja? vertel eens even. ik krijg tupperwarevibraties (HA! woord van de dag als t aan mij ligt ) maar dan is beauty wel even een heul ander, en sexy, onderwerp he! @piemelpartys: ik voel ! een gat ! in de markt daarvoor! op ruilbeurt doen, dames? @nyn: goeso van rokje en jurkje! geen bigboobsjurken daar in france? verbaast me niets met al die petitterige titten. in NL dan maar eens shoppen? en savonds etentje met ons in utrecht? ons restaurantje dan maar meteen? @emma: hoest met JOE? @sil: en daar? ja warm he. trekken ze t allemaal wel? enhoest met jouw hart en hoofd en lijf?? @camera: gaan we idd voor! philips denk ik. moet wel he, als philipsdochter @mama: mama gaat beter, had ik dat al verteld? ze is al een uitje naar de bieb wezen maken en weegt nu alweer 60 ipv 55 en vooral: ze gelooft weer in dat alles goed is en komt en sal blijven! @onweer: jAAAAAAAA heerlijk! *weerhoudt zichzelf om er naakt in te gaan staan* @kast: ja kast! zwaai!
Yes, Klingel! Wat fijn dat het met mama de goede kant op gaat Super!!! Tupperware.... verschrikkelijk Ik vind het zoooo saai. Beauty is veel hipper en leuker! Ik ben ook niet zo'n verkooptrutje, wil ik niet! Ik doe het voor fun, ik vind het gewoon super leuk om bezig te zijn met beauty en om mijn klanten in de watten te leggen met een lekkere behandeling. Echt waar, de spullen verkopen is voor mij een bijzaak. Dus het is vooral een leuke avond met veel gezelligheid en snuffelplezier! Piemelparty heb ik eens gehad, LEUK
@sas: mee eens! beauty is leukleuk! en erbij verkopen ook leuk extraatje toch? @piemelparty: ik wil wel eens een PIEMELWORKSHOP! vertelde laatst vriendin van vriendin over. compleet met voordoen van bepaalde piemel-aanraak-opwind-technieken, onwijs lachen! ijs was meteen gebroken! voor wie van zelfkastijding houdt: herhaling NL ES is NU op 1! @onweer: mijn god de ramen klapperen ervan hier! help!