klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Guten morgen ohne sorgen!

Alhoewel, word erg verdrietig van Mia-nieuws :(

Maartje, wanneer echoooooooo?

Sil: GEFELICITEER :D
    Enne kroonluchter, foootooo!
    @post voor Sikki met achterliggende gedachten :)
    Wat lief!!!
    Ik word er helemaal verlegen van.

Lauw: stomme KUTSinterklaas :x
    KNUF!

Jo, gelukkig kat weer terug!!!
    En papsie al veilig dowm under?

Blijerd, hoe dubbel hier in het babyrinth maar voor jou dus een fantastische Sinterklaas. Geniet er lekker van!
    Enne, trouwen? Leuk! Wanneer :D

Nyn, wat lees ik? Schijnt de zon nog steeds bij jullie?
    Maak ons jaloers, hoeveel graden?

Emma, wat heerlijk te horen dat je zoveel afleiding hebt door het trouwen!
    Wat leuk!
    Ik hoop dat je een dikke ronde toeter hebt tegen die tijd net als Loesie!

Sas: thanks voor het lieve olifantje en dito kaartje!
    Hij staat bij de rest van de geluksrelikwieen.
    Naast het kaarsje wat al klaar staat om aangestoken te worden.

Zorra, Taliaa, Bright, ik heb ook hyves :D

Loesie, wat fijn dat alles goed gaat met Siem en jullie lekker aan het genieten zijn!!!

Klingel, hoest met Florine?
    En al praatsessie gepland?

Hier gisteren weer sushi gegeten!
    Alweer?
    Jazeker! Maar dit keer niet bij Yaki (oeps, Yuki ;)) maar bij mijn oude vertrouwde adresje.
    Onder het motto NHNK :D

Verder hebben we de hele Harry Potter reeks gehuurd, want we willen nu toch wel het laatste deel in de bios zien.
    Boeken heb ik al lang geleden gelezen en manlief sinds kort ook en hij is nu eindelijk ook om!
    Heb ooit deel 4 in de bios gezien net nadat ik het boek had gelezen en toen vond ik de film zo stom!
    Ben benieuwd wat ik er nu van vind.

Mijn zus belde gisteren dat ze met haar gezin (met 3 kids van dan 9, 8 en 5) in augustus een maand naar Indonesie gaat.
    Ze hadden een enorm goede ticketaanbieding gezien en konden het niet laten, want onze roots liggen er en ook haar vent is kwart Indo.
    Dus mijn ouders, 'oh wat leuk', dus die hebben ook gelijk dezelfde vlucht geboekt. Ze gaan wel ieder hun eigen weg, maar zullen elkaar daar nog wel ergens ontmoeten. Want hoe leuk is het om met oma in haar geboorteland te zijn.
    Dus bij mij begint het dan ook te kriebelen. Hoe leuk is het om met Sikkifam daar te zijn!
    Maar toen...STEL dat deze poging nu lukt...dan moet ik in augustus bevallen!!!
    En dan is hele Sikki fam weg :$
    :(
    Nou ja, op mijn andere zus na dan.
    Maar goed, hoe raar het ook klinkt, ik HOOP dat iedereen weg is als ik moet bevallen, want dan valt er tenminste wat te bevallen ;)
    Maar toch, je zou bijna denken ik stel de poging nog even 2 maanden uit ofzo...

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.247
    113
    Brabant
    ik hoop dat jij lekker je baby via skype moet showen meid!!!!!!!!! e n dat ze spijt als haren op de hoofd hebben dat ze zover weg zitten van de meest mooie baby ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KNUFFFFFF

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hmm jullie herkennen mijn gezuip en gezeik wel. Mooi so. Lichtelijk gerustgesteld.
    Ladyzorra: Hi Ernie!
    Ik pies voor MvM. Heb afgelopen woensdagochtend nog in flessen van vorige week gepiest en dus vanaf einde van de ochtend woensdag gestart met de nieuwe flessen. Vrijdag een dag weg geweest dus overdag niet verzameld en gisteren ook een dag weggeweest dus overdag ook niet verzameld en toch... Toch heb ik 1 krat vol en van de andere nog weens 2 flessen vol! Heb nog 2 flessen voor t/m woensdag. Volgens mij heb ik dinsdag geen fles meer over om in te piesen ;)

Sikki, morgen is de echo... (heb geen nagels meer over).
    Hoop idd net als (wie schreef het ook alweer) dat je je prachtige beebje via skype webcam moet gaan showen!!!!

Taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Ga eens bevallen ofso! ;)

Bright, ik snap Lynn. Sinterklaas is ook echt eng! Ik heb als kleine Maartje zijnde eens mn broek (zonder luier) volgepoept uit angst toen ik verplicht bij die baardaap op schoot moest :$:(;):D
    Volgend jaar meer geluk ;)

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Kijk da's nog eens een redenatie! Kom op met die taart Sil :D!
    GEFELICITEEERRRRDD!!!

Maartje: heb je het wel verteld bij Freya? Dat je nu zwanger bent? Of durfde je het nog niet aan?
    Bijna echooo, dan wordt 't echt echt!!!!

Bert & Ernie: dorst: das werkelijk de enige aflevering van Bert & Ernie die ik me nog kan herinneren. En ik heb hem ook al vaak nagespeeld ;) hihihi :D

Sikki: HP alle films gehuurd? Dus jullie gaan voor een marathon? Heel weekend opsluiten en HP kijken? Wij zijn gisteren naar de bios geweest, wel een mooie film weer, maar er wordt toch veel weggelaten. En het is wel erg jammer dat we nu weer op part 2 moeten wachten :(.
    Indonesië: wowwiee! Gaaf hoor! Waar gaan ze naartoe in Indonesië?
    Hyves: jij ook? Wij zijn ook nog geen vriendjes...

Taliaa: volgens mij zijn wij ook nog geen vriendjes... pb? En nog geen bevalling op komst dus? Wanneer is de officiele uitgerekende datum?

Nyn: miss joe! Alles zijn gangetje? Al zwanger? :p

BM: gaat gelukkig wel iets beter dus. En ja, jouw lichaam en ik zijn het eens, je moet wel rustig aan doen ;).

Bright: lekker niks dus... is ook lekker!

Klingel: volgens mij vroeg je mij nog een keer over wijnen. Ja, wij drinken en proeven nog volop :D. De supermarktwijngids heb ik op mijn sinterklaaslijstje staan, dus wie weet over 2 weken nieuwe inkoopmogelijkheden ;). Wat een prachtige foto's trouwens! En wat is het een wolk van een baby! Heerlijk! Vooral die in die reistas!!

Rest: knuffel en smak! Ben jullie niet vergeten, maar wel wat jullie op het moment bezighield :).

ego: yep, Jopapa is in Aussie-land aangekomen. Hij belde vanmorgen. Had nog goed geshopt in Singapore en was al goed verwend door de familie in Australië. Bacon & Eggs for breakfast, Oesters for lunch met witte wijn erbij. En hij ging zo BBQ-en, in het zonnetje, bij 29 graden. Grumpff.... :x

Verder een redelijk rustig weekend, eindelijk! En daar was ik wel echt aan toe na een megadrukke werkweek! En nog zo'n week voor de boeg :(.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Grom nieuwe lamp past niet :( dus morgen weer terug brengen snik snif snotter.... ach ja dan mar de ouwe plafoniere eraan gebruik ik toch bijna nooit.... maar wel balen.

Kinderpraat alarm*******

Vanmorgen schoentjes kadootjes voor Mathijs en het dd :D
    Mathijs een vrachtwagen met sleutels die start geluiden maakt :D en het dd een zachte toren van woezel en pip :D verdween meteen in de mondjes :D

Verder lekker zwijmelen op gedachte van 6 maanden geleden :D

Maartje spannend morgen !!!!!!

Sikki indonesie pfff mooi hoor maar laat ze maar mooi beeb zien via skype of sms ze maar een fotootje via je gsm... zal ze leren op vakantie te gaan als jij moet werpen !!!! :D:D:D:D:D:D

Mia erg he ..maar ik blijf voor haar duimen
    vooral na die test

Waar is Klingel en Nynke????

Hebben we elkaar nu ook allemaal op hyves??? gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

euh weet het even niet meer sorry.......

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sikki: dat wordt een camera mee op de verloskamer:D
    En sorry, bij HP films denk ik aan iets heul anders:)

Maartje: jij piesende zwangere bijna echo krijgende meid!!! Ben benieuwd!!:)

Sil: balen van de lamp......grrr

Jo: papa goed aangekomen:) Leuk he Bert en Ernie!

Taliaa: geaccepteerd!:D

Alle andere ZWAAI!!!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dat is deel 8 die we kijken :D

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    :D:D:D:D wil ik wel HP kijken???
    Hp en Jp samen in een Sp of Hp??? oei oei oei:)

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    @Sikki,
    Blijf jij maar lekker in NL, want je gaat je wondertje via Skype laten zien!!! Ga je over een paar jaar maar met wondertje om je roots te tonen :D
    PB over hyves trouwens, hihi.

En HP films vond ik ook zo slecht nadat ik de boeken had gelezen. Hoop echt dat ze de laatste wel goed maken. Gaan over een tijdje heen denk ik als de grootste drukte geweest is. Hou er niet zo van om in van die volle zalen te zitten.

@Maartje,
    Och arme jij, broek vol gepoept. Tis toch wat met die sinterklaas en zwarte piet. Nou ik heb de instelling dat ze niet hoeft als ze niet wil. Ga haar niet dwingen.

@Jo,
    Jopapa in Aussie aangekomen? En wat klinkt dat heerlijk relaxed met 29 graden. Pfff, om jaloers op te worden.
    Succes met je drukke werkweek volgende week.

@Sil,
    Balen van je lamp meis. Hoe kan dat nou niet passen?

@Ladyzorra,
    Zwaai terug!!!

@ rest
    geen nieuws, haha

Liefs

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Special episode:D

11. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    ***Zucht***

Stelletje oversexte piemelaars! :x:x

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heb even snel bijgelezen, maar niet alles onthouden. Maar hier komt een kleine rea van wat ik toch onthouden heb :)

@ Sikki, allereerst een BEDANKT voor jou! Lief kaartje en prachtige roze olifant! Staat bovenop de kast bij souvenirs uit prachtige landen. Goed in het zicht, zodat ik er vaak naar kan kijken! Thanks schattie!
    Je zus naar Indonesië op vermoedelijke bevaldatum? :( Niet uitstellen!!! Beebs komen als ze eigenlijk liever niet op die datum moeten komen, dus juist nu poging!

@ Jo, gelukkig is de kat weer terug! Arm beestje snapt er natuurlijk helemaal niks van :(
    Fijn dat papa goed aan is gekomen en al flink aan het genieten is van lekker eten, drinken en de zon! Klinkt goed!

@ Sil, voetenworkshop... denk je nou echt dat ik aan al die mensen zn voeten ga zitten :D:D NO WAY, moet er niet aan denken hahaha!
    Dat mogen ze helemaal zelf doen. Ik leg het alleen maar uit en deel spulletjes uit, maar zij doen de rest.

@ Emma, hoera voor lekker in je vel zitten! Heel fijn om je even weer helemaal je oude ik te voelen!
    Voorbereiden van een bruiloft is ook de perfecte afleiding. Leuk!

@ rest, ik weet het niet meer...
    maar ILYA!!!

@ all, gisteren is hier de hel losgebroken. Letterlijk, want ik liep gisteren behoorlijk leeg! Zo erg dat ik er echt beroerd van was, misselijk, buikkrampen, pijn in mijn benen en onderrug, en heel erg emo en chaggie. Arme Sasman ;) We zijn gisteren wel een dagje naar Den Haag geweest. Was op zich leuk, maar zat mezelf behoorlijk in de weg. Zeker toen het drukker werd, was ik snel geïrriteerd. Toen hebben we de tram naar Scheveningen gepakt en na een flinke strandwandeling was ik aardig opgeknapt. Daarna een hapje gegeten en weer terug naar huis. Ondanks enorme ongesteldheid was het toch een geslaagd dagje.
    Gisterochtend op de valreep het ziekenhuis nog kunnen bereiken en ik moet morgen met de pil starten. De eerste echo is naar voren geschoven omdat ik anders wel erg lang met de decapeptyl moet spuiten. Ik mag nu 22-12 al op de echo komen. Het gaat eindelijk beginnen!!! :D

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O ja, vraagje nog... ik moet morgen dus met de pil beginnen. Weet iemand of het uitmaakt of je die 's ochtends of 's avonds inneemt.
    Ik begin op 6-12 dus met de deca en die moet ik na 3 uur 's middags spuiten. Dat hebben ze er wel bij verteld, maar bij de pil hebben ze dat niet gezegd. En ik heb er niet aan gedacht om het te vragen.

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Maakt niet uit, Sas.
    Ik zelf nam hem 's ochtends omdat ik dan ook eerder er weer mee klaar was ;)

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Weet het ook niet sas heb nooit de pil hoeven te gebruiken..
    Mischien heel blond(T) van me maar waarom is die pil dan eigenlijk? je probeert toch om zwanger te raken waarom moeten jullie de pil slikken dan??? ik heb werkelijk waar sinds mn 21e verjaardag nooit meer een pil aangeraakt.
    dus ben wel benieuwd eigenlijk ....

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :D Ik is hier maar verwacht geen mega rea. Ik heb vanaf 11.30 tot net aan de wijn gezeten en dat hakt er best in zonder echt eten. :D Wel super gezellig. We hebben gewoon buiten gezeten in de zon. Nu hebben we wel regen maar dat maakt niets meer uit.

Snel wat eten maken en hopen dat dat nog wat wordt. Alles NHNK!!!!!

Morgen meer en nuchtere reactie op jullie.

En Sikki, doe mij even je adres pb-en aub? Wens niet uitstellen. Kinderen komen waarneer je ze net niet verwacht.;)

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee moppies!

Even snel want denk dat ik hier vanavond niet meer ben. Ben gesloopt... Pffff... Even kleertjes uitzoeken was toch wat meer werk. Mijn god wat een hoeveelheid! :$

Maar goed, nu koken/eten/zoon naar bed en dan nog op verjaardagsvisite bij de buurvrouw... Pfff helemaal geen zin in, maar ja even heel snel. Daarna SYTYCD en dan naar bed..

Ik wil alleen Maartje en Sikki heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen morgen!!!!!!

En nyn is beetje tipsie haha!

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haiii!!

Allereerst bedankt voor de lieve knuffels! Jullie zijn skatten! M'n dip heb ik gisteravond weggewijnt! :D Had verjaardag en was erg gezellig!

Taliaa en Bright, ik heb jullie nog niet als hyvesvriendjes. Zal zo even een pb sturen ;)

Emma, fijn dat je je eindelijk weer eens lekker voelt! Vasthouden he?
    In juni trouwen? Leuk!!

Jo, poezenbeest weer thuis gekomen? Is ook wennen voor zo'n beestje..
    Dus paps vermaakt zich al in Aussie?

Sil, gefeliciteerd met DDuo!! Een half jaar alweer!
    Kids de schoen gezet? Mooie kado's gekregen dus?
    Jammer dat lamp niet past :( Wie weet kom je nog een passende tegen.

Maartje, morgen echoooo! Spannend! Wordt vast heul mooi! Hoe laat moet je eigenlijk?
    Je hebt aardig wat kwaaltjes he? Goed teken. :D
    Al flink wat bij mekaar gepiest voor mvm lees ik. Goed bezig!

Bright, Lynn gaat t volgend jaar vast wel leuk vinden. Hoe is t verder?

Sikki, volgepropt met sushi? NHNK?
    Als familie in Indo is ga jij werpen. Wat ikweetniewie zei, beebjes komen altijd op t moment dat t eigenlijk niet kan. Dus wanneer familie in Indo zit! SO!

Sas, leeggelopen gister? Pfff :( Ondanks dat dus wel een leuke dag gehad?
    En morgen beginnen met pil? S'morgens is ok hoor. Ik moest volgens mij op de dag dat ik ongi werd aan de pil.
    Het gaat nu echt beginnen!! Spannend hoor!! Lijkt nog zo lang duren voor eerste echo he? (vond ik tenminste) Maar voor je het weet lig je bij de punctie! Hihi... Waar ik toen ontzettend tegenop zag maar wat me enorm is meegevallen, gelukkig!

Nyn, lekker gewijnt! NHNK!
    Dus jullie kunnen daar nog heerlijk buiten zitten?
    Hier niet hoor, tis kold!

BM, fijne avond, lekker rustig aan doen!

Liefs!!!!!!!!!!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    knuffel voor allemaal, speciaal de nog (!) niet zwangere MMMeisjes...

ik kom morgen (denkhoop ik) uitgebreid megareaen en spammen in album, nu druk weekendje met liefvisite gehad en nu openhaarden met mn liefjes,

KUSDUS!

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t waarom aan de pil ter voorbereiding van een IVF of ICSI:
    Meestal is dit puur ter planning. Dan weet het ZH precies wanneer er gestart gaat worden. Ook kun je gaan pillen omdat je geen natuurlijke cyclus hebt zodat je een startdatum kunt fabriceren. Ook kun je gaan pillen omdat er artsen zijn die menen dat je dan beter kunt starten omdat je dan goed plat ligt. Maar er zijn ook artsen die het geven als je een cyste hebt. Soms gaan cysten namelijk weg door de pil.

@t alle zuipschuiten:
    Goeso!! Dat is nog eens goed bezig :D

@t kleertjes uitzoeken door Blijerd:
    Dat lijkt me een vreselijk leuk taakje!! :D

@t Lauwtje:
    Fijn dat depri mok weer weg is!!

Morgen heb ik om 10.35 uur de echo!!!!!!!!!!
    Vandaag afleidingsmanoeuvre van een liefdinnetje gehad. Is me komen ontvoeren voor een grote boswandeling (voor de zuipschuitjes: NEEEE deze zwangere dit niet aan de boswandelingdrank, maar gewoon echt met neus in de natuur!!) We hebben bijna 2 uur gewandeld!! Hier nog zitten soepen en later nog een film met Maartman gekeken (die film over Facebook) en daarna zoals een goede huisvrouw betaamd gekookt en nu ter afleiding forummen, terwijl Maartman naar zinloosgeweld op tv kijkt: voetbal...

ZenuwSMAK

Deel Deze Pagina