klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden even een zwaai!
    Mn 2 werkdagen gaan weer beginnen, dus niet zoveel tijd om te zp'en...... Maartje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen bij je echo, geniet ervan!
    Tot snel!!
    SMAK!

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, succes morgen en vooral GENIETEN!!!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je wel meiden!!!
    Ik ben heel zenuwachtig... Als het goed zit ga ik vreselijk genieten... Maar tot die tijd ben ik heeeeeeeeel nerveus!!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.250
    113
    Brabant
    @maartje, morgen heerlijk naar je wondertje kijken!!!! Succes met wachten en slapen vannacht! hoe laat mag je? (of heb ik er zo naast gelezen??) Oh hihi, 's ochtends dus:) Ik zit om die tijd bij de vk, dus we gaan beide van het hartje genieten, DEAL?????

@nynke, zuiperd;) wat zal jij afkickverschijnselen krijgen wanneer zwanger!:)

@llemaal, pfft ben gesloopt. Sinterspel gehad met mijn familie en niet alle neefjes en nichtjes worden even consequent opgevoed (net omschreven he? ik bedoel eigenlijk meer: een etter is het) En ik kan er echt niet tegen, verschrikkelijk.. maar goed, nu ff lekker dutten op de bank
    !!!

Liefss

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Maartje, heel veel succes morgen!!!

@ pil, inderdaad wat Maartje zegt. Ik moet de pil gaan slikken omdat ziekenhuis een betere planning kan maken daardoor en ook omdat eigen cyclus dan meteen al helemaal plat ligt.

Ik ben vanmiddag ook ontvoerd! Door Sasman :D
    Hij heeft me meegenomen naar Holiday on ice en daarna tapas eten in de stad. Alvast voor mijn verjaardag. Ik ben 16 december pas jarig, maar het kwam zo uit. Was een erg fijne middag :)

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Maartje: heeeeeel veeeeel succes morgen!!!!!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Maartje heel veel succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sas gezellig lijkt me mooi holiday on ice ben er echter nog nooit geweest krijg niemand zover om met me mee te gaan :D

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sorry meiden maar ik ben alweer ziek. Koorts en een kop vol snot. Ik heb wel gelezen maar ga even niet uitgebreidt terug reageren.

Saskia: lief van je mannetje.

Sikki: ook hier nog even: heel veel succes vandaag. En denk erom: EIs, met slagroom, een Sikkibeeb!!;)

Maartje: spannende uren nu. Maar jij gaat een geweldig mooi knipperlichtje zien. SO!!

Taliaa: ga jij eens bevallen ofzo.:p

LadyZ: werkze.

Blijmeisje: wat een werk altijd kleren uitzoeken. En dan weer wegzwijmelen bij alle herinneringen die boven komen. *huil*

Jo: fijn dat kat weer terug is en papa veilig is aangekomen.

Klingel: zie meel en huilen om Sinterklaas mag.

Lauwtje: dip weg gedronken!! Heel goed. NHNK!!:D

Sil: vandaag vrij? Hoe is het met Matthijs zijn plekjes? Nog gefleiciteerd met half jaar DDD.

Emma: waar is u en hoe is het met u?

Iedereen die ik vergeten ben: ((knuff))

Knuff voor alle lieve mmmmeisjes waarvoor deze maand en December nu niet de makkelijkste en leukste maand is. Ik hoop, EIs en bid dat jullie volgens jaar in November allemaal een beeb hebben of dan wel zwanger zijn!!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.250
    113
    Brabant
    goedemorgen,

sas: wat lief van je man!!!!!:):) En lekker zeg, tapas!
    Nynke, oeioei, beterschap! (en nee, ik ga nog niet bevallen!)
    Klinkel: maak eens vriendjes ofsowwwww..... (nou vraag ik het niet meer hoor, wordt bijna gênant!) 11 december is kinderdictee? ik doe mee hoor;)

moet gaan, bel gaat

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
  11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    #5811 Bright, 22 nov 2010
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
    Snelle zwaai, ben aan het werk.

Nyn, beterschap meis!!!!

Maartje, over een kwartiertje heb je je echo!! Heel veel succes en lekker gaan genieten!!

Sikki, jij ook succes vandaag.

Sas, wat lief van je mannetje!! Holiday on Ice vind ik ook zo leuk.

Wie ging er nou ook nog maar weer naar HP?? Hoe was ie??

Sil, lamp al terug gebracht? En hoest met je kereltje? Al beter?

Emma, waar is oe? En hoe ist met oe?

Taliaa, bevallen jij!!

Lauw, goezo van dip wegdrinken. :D

Loesie, lekker aan het genieten van Siem?

Klingel, wacht op Florine spam!!

Wie vergeet ik nu?.....
    LadyZ, hoest met oe?

eh... ik weet het echt niet meer!!!!

@hier,
    Ons juweeltje helemaal van slag!! We waren begonnen met de medicatie af te bouwen, maar dat was toch niet zo'n goed idee. In combinatie met tandjes en een sprongetje had ze daar toch behoorlijk last van. Hartverscheurend aan het huilen, pfff. Zo zielig. Dus medicatie maar weer op normale dosis gedaan. Over 2 maandjes maar even weer proberen.

Verder niet veel nieuws eigenluks :D

Liefs

Liefs

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Bright, das sielug!!! :(
    Dan kun je inderdaad de medicatie maar gewoon even aanhouden.

@ Nynke, veel beterschap!

@ Maartje, extra duim voor joe nu!

@ meselluf, nog maar 3 daagjes werken!!!!!!!! :D

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hihihihihi gewijzigd je bericht :D dacht al dat had ze net toch gestuurd :p

Mathijs weer aardig opgeknapt maar was onwijs aan het huilen toen ik hem op de creche achterliet.. elke keer als ik hem breng huilt ie maar als zijn tante hem brengt dan is er niks aan de hand 8):(

Bright wat zielig zeg voor arme Lynn:(
    Kindjes krijgen ook zoveel tegelijk te verduren bahhhh!!
    en ze kunnen het alleen uiten door te huilen hartverscheurend echt waar...

Maartje ligt nu gespried in de stoel te huilen van de aanblik van een mooi knipperlichtje!!! dat moet gewoon... vind het superspannend voor haar

Sikki onderweg naar uber S nu denk ik. ook super spannend meteen een goed aanvalsplan instellen en gaan met die banaan zodat ze via skype beeb moet showen volgend jaar!!!!

Klingel hoe bevalt dat dingetje nu? is ze er al aan gewend? heb je al geschommeld in looprek?

Hier gisteren alle kleertjes uitgezocht oude van Mathijs die Luuk weer aan kan dat was leuk.
    Maar de kleertjes van Luuk en Sanne die ze niet meer aan kunnen ( sommige niet eens aangehad )
    dat was zielig voor mama koste me weer wat traantjes.. van deze kleertjes moet ik echt afstand doen want er komt geen beeb meer die ze ooit aan zou kunnen.
    Dan heb ik een pakje in mn handen van Sanne maatje 44 wat haar toen gewoon nog te groot was...:)nu een half jaar later maat 68 :$
    dus was wel even emo voor mij... nu een goed doel zoeken voor de kleertjes want weggooien vind ik zonde.

Lamp brengt Silman straks terug... waarom ie niet past? klinkt raar he maar we hebben een gipsplaten plafond.en de vorige bewoners hebben de lampaansluting helemaal uit het plafond gezaagd , Is op zich niet erg voor plafoniere maar als ik er de mooie lamp neer hang hangt ie helemaal uit het midden en loop je er constant tegen aan!!!
    Dus plafoniere blijft hangen en mischien ooit een nieuw plafond erin dan kijk ik wel weer voor een mooie lamp :D

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Nog geen nieuws van Maartje????

*zucht* waarom duurt de tijd zo lang!!!

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sil, ik vind het ook zoooooooooo spannend, ben er ook al de hele morgen over aan het denken.............

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Erg is dat he ;)
    Ergste vind ik wel dat Maartje dar in spanning binnenkomt en dat de gyn dan uitloopt een half uur ofzo..dan zit je daar met je goede gedrag helemaal peentjes te zeten van de spanning tot je an de beurt bent.
    Maar als alles nu goed is met de echo (wat zo is natuurlijk) dan moet ze nog bloed laten prikken en krijgt ze allemaal info mee over afspraken en de zwangerschap etc...en een nieuwe afspraak met de gyn dus duurt wel even voor we iets horen denk ik ;)

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Maartje: duim...duim...duim...
    Kom op met dat goeie nieuws, dan kan ik weer aan 't werk! ;)

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik moet even eten maken voor Mathijs en Silman voor lunch ik hoop als ik terug bn goed nieuws te lezen hier.....

19. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Hoooooooooooooooiii!!

MAARTJE!!!!!!!!!!!! Ben zoooooo benieuwd naar echofoto van maartbeeb!! :D

Nyn, beterschap schat!

Sas, lief van mannetje!

Bright, wat zielig voor Lynn!

Sikki, heel veel succes vandaag met nieuw strijdplan voor sikbeeb!

Sil, arme mathijs.. Jij emo moment gehad met kleertjes uitzoeken? Kan ik me voorstellen, gaat ook zo hard he..

Sabrien, haaii! Hoe is t met jou? Plannen voor beeb enzo?

Klingel, het wordt weer eens tijd voor florinemelkmachinespam!!
    Hoe is t verder?

Smakje!!!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.250
    113
    Brabant
    ik kwam meteen even spieken, maar nog geen nieuws dus... heeft ze ook niemand gesmst ofzo????

pffft... spannend hoor!!!

Heb mega brakke nacht gehad (maagzuur in mond, keel en neus hebben is geen pretje, dus daarna bijna niet meer geslapen) gelukkig heeft isab uitgeslapen en kon ik nog eventjes tukken.
    2e verkoudheid is alweer present, dus al met al vind ik mezelf behoorlijk zielig!

Ennuh: willen jullie nu OPHOUDEN over werpen en andere enge dingen *drukt benen stevig tegen elkaar*. NIET LEUK!!!!!!! Ben er nog NIET klaar voor!!!!!
    DUSSSSSSSS

maartjestaartje kom ons eens leuk nieuws brengen!!!!

Deel Deze Pagina