klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Maartje, nice!!! Die beeb ziet er nu al goed uit :D
    En het wordt btw een jongetje!

@ Loesie, fijn dat het zo goed gaat en dat jullie heerlijk genieten!

@ Sikki, klinkt als een goed plan. Ik kijk elke dag naar mijn geluksolifantje en straal die van jou vanaf mijn huiskamer in met extra geluk! Wat hoop ik dat jij een Maartje gaat doen zeg, 5 dagen na punctie pas tp-en en dan gewoon boven verwachting hartstikke swang gaat zijn!

2. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Sikki, Ik heb je verhaal in mia's topic gelezen. Wat jammer dat S zo chaotisch is zeg!
    Vind het superknap van jullie, hoe jullie ermee om gaan. Je klinkt zo relaxt. Echt petje af meid! Ook al zijn de kansen klein, ik blijf hopen en duimen op toch een sikbeeb!

Maartje, jullie beebje is nu al mooi!!! *smelt*

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Klinkt als een goed plan Sikki! We willen alles weten!! Ben erg benieuwd hoe dit zal verlopen...

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Neeeeeeeeeeeee, dat kan niet. Was net geland op Eindhoven en moest wachten op de taxi naar Schiphol;)

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ow ok hahahahaha... ja je weet nooit natuurlijk ;)

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lief sikki was niet de bedoeling je aan het huilen te maken hoor echt niet. maar vond dat het even gezegd moest worden.

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!

Maartje wat een geweldig nieuws!!! Nu lekker gaan genieten van dit wondertje in je buik!!

Ik ga nu even teruglezen en dan verdere reactie!!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sas: wat lief van manLIEF

Taliaa: lekker cliche: de laatste loodjes......8)

Loesie: lief van je compliment over mijn wereldwonder:). Super dat het goed gaat met Siem, wel zielig van zn verkoudheid, maar het heerst helaas...:(

Maartje: wow, mooie foto!!!:)

Siki: spannend weer en super dat jullie weer vol goede moed beginnen. Omo is zoooooooooo 2010,

Klingel: ik hou de spanning niet meer;)

Sorry voor de korte reactie, heb net een hele dag in een buis op 10km hoogte gezeten en ben echt moe......
    Iig dikke MP!!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sik...je collega is eruit! Geef hem maar een knuf van mij, hihi!

SMAK

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Aaaah heft ie verloren..wat sneu.... maar ja ischien dat ie zich nu weer op zijn werkzaaheden kan richten :D

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Zo nou eerst Sikki...

Lieve Sikki.. Tja wat moet ik zeggen!? Weet het niet zo goed... Waarom niet? Omdat ik een beetje verdrietig word van je berichtjes. En ik hoop zooooo dat dat niet voor jou geldt!
    Ik lees eigenlijk de hele tijd tussen de regels door dat deze laatste poging een manier is om op een goede manier afscheid te nemen. :( En dat er eigenlijk maar weinig hoop op succes is. :( Maar je klinkt zo goed en strijdvaardig! En dat doet mij echt pijn... Snif. Het kan en mag gewoon niet over en uit zijn. Deze poging MOET hem gewoon worden. Ik hoop dat zooooo vreselijk erg! Maar de feiten zijn hard en ik hoor in je toon dat er iets veranderd is in Tibet e.o. ;) en daarom hoop ik dat ik alleen die pijn nu voel en jij je wel ZEN voelt bij dit alles!! Ik heb nog steeds goede hoop dat alle factoren nu supergoed zijn en dit tot een sikkiwonderbeeb leidt!!

KNUFFFFF!!!

Oh enne zie dat Jeroen eruit ligt... Sielig hoor... ;)

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haha, daar sla je de spijker op z'n kop.
    Hij doet niet zo veel......
    En dan op TV zeggen dat ie in z'n hele leven nog nooit zoveel stress heeft gekend dan tijdens deze wedstrijd!
    Duh, misschien een beetje harder werken :D:D:D

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Blijerd, dat lees je eigenlijk wel goed ja....
    Weet zelf alleen nog niet of ik er ZEN of verdrietig onder ben...
    Weet het gewoon niet. Gek hè?
    Alhoewel er wel door Sil d'r berichtje een eenzaam traantje voorbij rolde.

Probeer dit eerst maar eens blanco in te gaan en zien welke inzichten ons het geeft.
    Want echt opgeven is nu nog niet aan de orde.

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *wandelt binnen*

Lieve Sikki, wat moet dit ontzettend moeilijk voor je zijn. Vol goede moed toch nog deze poging in en aan de andere kant je ook zo bewust zijn van wat als... Ik hoop met alles wat ik maar kan hopen dat ICSI nummer 7 jullie geluksgetal wordt en dat jullie droom van een SIkkibeeb nu eindelijk eens werkelijkheid wordt.

Hele hele hele dikke knuffel van ons allemaal.

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedzo sik! Komt tijd komt raad... Je kan het toch niet voorspellen hoe je je gaat voelen dus dat merk je dan vanzelf wel. vooralsnog gewoon blik op oneindig en gaan met die banaan op naar SIKBEEB!!! WHoeii!!! :D

Nyn weer ziek schat?? :( Hele dikke knuffel lieverd! Laat je maar lekker vertroetelen!!

Kling: lekker aan het tutten en kramen etc? Geniet maar heel erg van deze weken!!

Bright wat zielig dat meisje zo van slag was/is. Snel weer de meds erin en later maar opnieuw proberen! Ik merk het nog steeds aan mijn zoontje: ik kan echt weken zeggen dat hij zooo goed in zijn vel zit en dan opeens gaat het allemaal net niet lekker. En dan is het ook zo weer over, net zo vrolijk, weer van alles geleerd, tandje erbij etc. Bijzonder.
    ps je hebt pb!

Loesie: lekker aan het genieten van je kraamweken nu siem weer thuis is? Fijn!!! Gaat alles goed met hem? En jou?

Pip, ja pip hoe gaat het met jou? Nog steeds zo moe en ziek? Knuf!

Sas: wat een leuke verrassing!!! Was het leuk? Ik ben nooit naar holiday on ice geweest maar lijkt me echt een keer leuk! Wanneer ben je jarig?

Sil: ook kleertjes uitgezocht? Ik dan voor beeb 2 maar het is heel gek he? Je ziet allerlei filmpjes in je hoofd voorbij komen aan de hand van die kleertjes... oh ja toen dit en toen dat.. Zwijmel..

LadyZ weer op aarde geland?! :p :D Waar ging de reis heen? Nu weer lekker ontspannen of moet je morgen weer?

Taliaa: werpen jij? Waarom? :( Zo zwanger ben je niet toch? ;) Klote van maagzuur! Hopelijk vannacht weer een goede nacht!!

Lauw: nader jij niet alweer bijna een tp? Of heb ik allerlei belangrijks gemist!? :)

Sabrien: wanneer komt Urby?? :D Gezellig hoor!!!

Emma: vertel eens over trouwplannen!

Uhm uhm uhm.... Dat heb ik onthouden.. Ik lig op bank klaar voor grey's. Drukke werkdag, zoon in bad, uit bad, in bed en nu dus moe. :D Ik groei wel als een tierelier buiktechnisch, wel leuk weer!

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    En dan de rest:

@BM,
    Je hebt PB terug ;)
    Ja, het is wat he met die sprongetjes. En zo ineens kunnen ze weer vanalles. Zucht wat gaat het toch snel.

@Sil,
    Dat lijkt me ook wel even een emotioneel moment om de kleertje op te bergen. Snif....:(

@Taliaa,
    Arme jij met maagzuur uit alle openingen in je hoofd. Jakkie bakkie. NOg een paar weekjes meis.

@LadyZorra,
    Russig aan jij, even bijkomen van verblijf in buis.

@Rest
    Dikke knuf. Ben geloof ik niemand vergeten qua nieuws sinds mijn laatste post. En zo wel, SORRY!!!

@hier,
    Ga lekker op de bank met koffie en dan Grey's kijken en daarna op bed. Slechte nacht gehad. Wordt wat ziekjes denk ik en dochterlief was ook om 2:30 uur even wakker en Brightman om 5:00 uur eruit. Dus weinig slaap voor ikke.

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dames ik ga op de bank hangen morgen weer werken dus om 5.45 mn wekker weer en morgenmiddag naar de tandarts 2 gaatjes boren heb vorige week afgezegd ivm zieke Mathijsje.... maar moet er nu dus aan geloven.... en ik geloof dat ik nog ergens voor naar het postkantoor moest :D:D:D:D:D

mensen slaap lekker allemaal en tot morgen

ilya xxx

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Sikki, ik sluit me aan bij alle mooie en lieve woorden van de ander dames. En de rest heb ik al gezegd in pb.;)

Ik ga mij bedje weer in geloof ik. Nog steeds een kop vol snot en zelfs na teveel paracetamol koorts en koppijn.:( Ben zo klaar met steeds ziek zijn.

Meiden geef de moed niet op. Hoe klein de kansen ook lijken het is en blijft een kans. En elke kans grijpen we aan voor weer een zwanger mmmmeisje.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @sikki, ik ken je nog niet zo goed, dus kan moeilijker tussen de regels lezen. maar bewonder je wel! (ENORM!!!) En alle medisch-technische feiten zeggen me misschien niet altijd, maar plan klinkt goed! en broeden tot dag 5 is goed toch??? zie maartje???? En jij dadelijk dus ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SO!!!

20. Zo, ik breek weer ff in als het mag..

Ik vind jullie toch zo'n bijzonder hecht clubje!

Lieve Maartje (leuke naam, zo heet mijn zusje ook) , ik las dat je een goede echo hebt gehad vandaag? WAUW!

Sikki, ik lees je verdriet tussen de regels door.. Ik hoop toch so dat dit DE poging gaat worden voor je!

Lees dat er ook hier zieken zijn! Beterschap en knuf!

breekt weer snel uit en gaat weer in de stiekemmeeleesmodus zitten...

Deel Deze Pagina