Liefnyn, wat naar dat je je zo ziek voelt meis!! Heel veel beterschapsknuffels voor jou!!! @rest Sweet dreams alvast!! Ik ga bedje opzoeken. DIkke smakkerd voor jullie allemaal!!
Ahhhhhhhhh wat lief dat sintgedicht! Krijgt de schommel er ook nog 1 en wat een mooie foto's. Ze is werkelijk wonderschoon gelukt!
Klingel!! RESPECT!!!! Wat een ontzettend goed Sintgedicht!!! Fijn om te horen dat het zo goed gaat in huize Klingel. Ga nu gauw naar jouw album voor spam
Klingel! .......................................sprakeloos.......................... *applause* *met staande ovatie*
haha, klingel, in 1 woord geweldig!!!! Super gedaan! Kreeg er ook wel een beetje tranen van in m'n ogen, want wat hebben we al veel meegemaakt allemaal samen he?! Ik heb met jullie soms nog meer gedeeld (denkt bv aan anaconda en vraagt zich tegelijkertijd af waarom ze het weer oprakelt!) (denkt nu...oh, ik bedoel niet dat ik de anaconda met jullie gedeeld heb, zou wat zijn zeg! Arme loesieman met al die gekke meiden hier!) dan dat ik met mijn vriendinnetjes in real life gedeeld heb. Heb hier gelachen/gehuild/gekrijst/gemokt/gesopt/gegiegeld/geneuzeld enz enz enz enz enz enz... Jullie zijn echt heel bijzonder voor mij geworden en zou echt niet meer zonder jullie kunnen!!! En al mijn kaarsjes bij die meneer waar sil het over had, die je niet mocht kopen, wel krijgen, zijn voor jullie! Voor de meiden die het moeilijk hebben! En niet alleen met het niet zwanger zijn/worden, maar ook voor andere dingen die moeilijk zijn... Klingel toen met zieke mama... Jo's papa die vertrekt... Nyn, die heimwee heeft en zich niet lekker voelt... BM, die kwakkelt en heeeeeeeeeeeel sigtig moet doen! Loesie, toen Siem in ziekenhuis lag (ego he?!) Sil, toen Tessa weg moest... Jo, die afterdip van vakantie had... Sik, die in dubio staat qua wel of geen reis... Bright, waarvan het arme meisje steeds zo sielig is... En al die andere verhalen die ik nu even vergeet...sorry... Enz enz enz enz enz... pppfff...klingel, je gedicht heeft me emo gemaakt, merk je het?! Waar het eigenlijk gewoon op neer komt is: IK HOU VAN JOELIE!!!! *gaat weer in een hoekje zitten en spreekt zichzelf streng toe!*
*Doet staande ovatie, maakt diepe buiging en klapt dr handen rood* Klingel wat een onwijs mooi, emotioneel, grappig en knap gedicht!! Ik kom niet verder dan: ik zat te denken wat de Sint je kon schenken8) Wat een gave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen kan ik Florinespam nog steeds niet zien, we zijn nog geen vriendjes Wil je nog een keer op ja drukken
@ladyzorra, hihi, ik ken het probleem hahaha @klinkeldegedichtenwinkel: heeeeerlijk!!!! en lekker emo!! knuff!!! dat is ongeveer het synoniem van piemelsmak! maar dan de kuise versie!!! @llemaal, belt mijn zus net om iets leuks te doen vanochtend, komt mijn schoonmoeder MOK! (heb een beetje een rare sm, ze bedoelt het allemaal wel goed hoor, maar leukedingenmetjezusistochechtleuker-MOK) Verder heb ik aambeien, en die doen PIJHIJN!!!! kan er niet meer tegen.... hahaha, zo heb ik ook even lekker iets gênants gezegd spreek jullie later weer!
*dweilt het babyrinth en deeld zakdoekjes uit* Klingel wat weer schitterend geschreven. Ik vind jullie allemaal helemaal super en luy you all!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nynke: hoe voel je je nu? Nog steeds een snotbom? Taliaa: balen........ van sm, aambeien en geen Florinespam... mok. Moet straks naar Valencia en heb zoooooo geen zin...
Loesie, hihihihi........ vroeg meteen gisterenavond aan Hubbie wat die van de naam Siem vond. Hij zei meteen DE JONG!!!!!!!!! ja dat vindt ie geweldig natuurlijk hihihihih. Die gekke mannen ook met hun voetbal. Dat is echt zijn lust en zijn leven, naast mij dan , hihihihi. Klingel wat een geweldig gedicht, wat ben jij toch creatief!!!! Chapeau!!!!! En wat leuk dat Urby en ik er samen in voor komen...... Sikki, ik heb zo'n bewondering voor jullie. Jullie blijven strijdlustig en gaan door, al lees ik tussen de regels door ook veel verdriet wat heel erg begrijpelijk is. Maar toch moeten jullie beloond gaan worden, DAT MOET!!!!!!!! Ben je al ongi geworden? Mij lijkt dag 5 emmies ook een heeeeeeeeel goed plan, zie Maartje...... Ik hoop het toch zo, ik hoop het zo, ik hoop het toch zoooooooooooooooooooooooo. Hopelijk kun je de ZEN nog goed vasthouden, het is vaak moeilijk je gevoel uit te schakelen maar soms kun je er op die manier wel beter mee om gaan he? Ik denk in ieder geval aan je en ga meggaaaa duimen en ik wil je laten weten dat ik altijd! voor je klaar sta!!!! KUS. Saskia, spannend voor jullie gaat de ICSI starten!!!!! Hoe voelen jullie je? WHOEEEEEEEEE SPANNEND. Taliaaaaaa, blehhhhh aambeien och germ.... Ga weer back to work!!!!
Taliaa, Curanol al geprobeerd?? Rottig he die aambeien? Ik heb ze nog steeds. Worden wel elke keer minder, maar komen ook snel weer tevoorschijn. Heb het wondermiddel nog niet gevonden... Nyn, Nog snotter de snotter. Of kop al minder vol? Ladyzorra, Alweer weg? Wat lijkt me dat moeilijk om je kereltje elke keer te moeten missen. Liefs
Klingel wauw!! Ik vind het ongelooflijk hoe je het steeds maar uit je mouw schut Echt idd RESPECT!!! En wat een prachtig wondertje is Florine toch!! Vind het nog steeds ongelooflijk: Nee klingel haar hcg was 8 onmogelijk zwanger Dan is klingelken ineens een barbie!! Wauw wat is het jaar toch omgevlogen iig voor ons. Helaas voor sommigen niet en hebben het geluk nog niet wat wij mogen ervaren. Sikki ik duim ook heel hard voor je meid!! Net als voor Sabrien en saskia! xxx
Ook van mij een staande ovatie voor Klingelingelingeding!! ben verder vandaag ff afwezig, beetje boel last van mn RSI-arm dus ff verstandig zijn. SMAK
Hier nog steeds een kop vol snot en koud en warm tegelijk. Marijn is vandaag ook de hele dag thuis. Die heeft twee ogen als een chinees. Hij is zondag geprikt en nu heeft hij daar een allergische reactie op. Dus twee dichte ogen. Hij ziet echt bijna niets en loopt overal tegen aan. Wel jammer dat ik nu niet naar bed kan. Hopelijk lukt dat vanmiddag even.
Elif, knuf voor jou!! 31 weken alweer!! Wat gaat het snel zeg. Maartje, sigtig aan jij. RSI arm niet best. Nynke, ach arme jij en arme Marijn. Hopelijk allebei snel beter. @hier, weer eens niks te doen op mijn werk, dus maar bezig met mijn opleiding. Tentamens komen eraan. Liefs
MAARTJE: ik wilde nog even tegen je zeggen dat ik bij 6w3d ook een echo had en daar hoorde we toen een hartslag van 118bpm, ik kreeg toen ook een compliment, dus deze kleine heeft een top hartje!!!
Weer even ali illegali vanaf het werk @Sikki, ik heb echt enorme bewondering voor jullie vechtlust! Ik hoop met heel mijn hart dat jullie vechtlust beloond gaat worden met een Sikkibeeb...KNUFFEL. @Klingel, WAUW wat een super gedicht . @Nyn, gaat het al wat beter? Beterschapsknuffel. @Sabrien, ben je de dagen al aan het aftellen tot Urby mee naar huis mag? Van het weekend heb ik het pupje van mijn vriendin gezien, maar wat word ik daar hebberig van zeg . Het is dat mijn tas niet groot genoeg was anders had ik haar mee naar huis genomen! @Sas, ICSI is begonnen!!!! Whoeiiiiii! @Taliaa, vervelend zeg die aambeien . Ik weet geen tips, kan je alleen een knuffel geven voor de pijn. @Loesie, ILYT KNUFFEL Nog steeds lekker aan het genieten van Siem.....VAST WEL . @Follikelmeting: morgen de 1e FM, hoop dat er 2-3 eitjes groeien. Alhoewel Emmaman en ik er nu wel samen uit zijn dat IUI waarschijnlijk niet DE manier is voor een Emmabeeb . Maar je weet maar nooit dus we maken de 6x IUI wel af. SMAK