klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    kreeg net sms van klingel die in haard zat met melkmachine :D hoop dat klingman emmer water eroverheen heeft gegooid :D

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Heb hier twee heel boze baby's die een fles willen want ik heb ze laten wachten zodat ze hopelijk dadelijk meteen een hele nacht door slapen ipv vanaaf nog een fles 8) gaat me danig mislukken denk ik maar goed bijna weekend!!!!!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    ga even flesjes maken hoor voor ddd..... bis gleich schatzen

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :$ jij laat DDD wachten en dat alleen maar omdat jij een nacht wil doorslapen??:x Sil toch!!!

:p herkenbaar alleen zal het hoogstwaarschijnlijk niet werken. Sorry.

Wil jij Klingel sms sturen dat ik helaas geen sms-jes kan versturen maar wel aan haar denk en haar mis?:(

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    HALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Beide benen op de grond, maar hoofd nog in de lucht8)

Klingel IN de open haard...had het heeeeeeeeeeeeeeeel koud zeker...

Hoe is het verders met iedereen??
    Zal even poging teruglezen doen...

SMAK!!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    DDDuo op bed met volle buikjes :D
    Klingel je berichtje doorgesmst nyn ;)

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Thanks Sil. Baal zo van mijn telefoon. Kan wel bellen/gebeld worden en sms-jes ontvangen. Zodra ik wil verzenden krijg ik ze weer terug. Niet alleen naar Klingel maar naar iedereen.:(

Blijmeisje: hoe is het met jou? Werkdag weer overleefd? Nog maar drie weken. En bijna December.;)
    Staat het huis nu in de verkoop?

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    graag gedaan hoor meis :D
    Mischien toch een storing met de provider???

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Geen idee waar het in zit. Volgens de site van de provider is er niets met het netwerk aan de hand??
    Komt vast wel weer goed.

hey Lauwtje, hoe is het met jou?

10. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    *loopt babyrinht binnen met mondkapje voor alle bacillen die hier ronddwalen*

:D

Nyn, Alweer druk aan de klus? Kijk maar uit met je gehoest en geproest. Loopt er zo weer uit! ;)
    (he bahh)

Fijn dat kindjes weer wat opknappen, nu jij nog!

Mok van telefoon! Irri is dat he?

Emma, hoe is t met jou? Had je vandaag geen fm? Of zit ik er weer eens naast?

Sikki, Nog niet ongi? :(

Silv IAAAA? Met meer haar op je ... dan op je schedel? :p

LadyZ, hoofd nog in de lucht? Wat zal jij een lange nek hebben zeg!

Nyn, hier alles goed hoor! Vandaag druk gehad op t werk, zag in een flits Klingel nog langsvliegen (had haast), waarop mn collega zei : Jeeeeemig en die heeft een paar weken terug een beebje gekregen *jarlooooooooooooooooooooooooers!!!* hihi :D

Die klingel zit gewoon weer strak in dr velletje

*jarloooooooooooooooooooooooooooooers!!!!

Maandag heb ik een date met gyn! Vandaag assistente aan de lijn omdat ik niet wist hoe laat ik die afspraak had (is langs me heen gegaan volgens mij) wist nog net dat t aankomende maandag is... Nerd.. ;)

SSSSSSSSSSSSSSSSSSmak!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    haaizwaai,
    zit nu zo op de bank dat aambeiertjes een beetje ontzien worden... Ben echt ontzettend zielig...
    maar toch wens ik alle MMMmeisjes dit ook toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! volgend jaar geef ik jullie allemaal topclasses over aambeiertjes en andere ongemakken.(ik doe nu een beetje luchtig, maar je zou me eens moeten zien...;))

@nynke, moet je ff checken of er een nummer is ingesteld voor de sms-service in je telefoon. vervelend joh!
    ik zie nu dat sterre bijna 8 is? shock... verslik... jeetje, wat heb je al grote kids!!!!!!

@blijmeisje, doe jij eens wat rustiger aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga wat minder werken ofsow!!!

@klinkeldebrandweerwinkel, je leert het nooit... in de open haard...

@llemaal, vanavond niks op TV zegt manlief. SEGGGGGG live openhart operatie!!! en laat ik dat nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vinden om te kijken!!!!
    dus... *popcorn* en cu later, morgen meer reactie!
    maar dus nog niet aan het werpen!!!!

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taliaaaaaaa, ik kom effe met een gênante openbaring.
    Ik heb jaaaaaaaren last gehad van die dingen.
    En dat zonder ooit zwanger te zijn geweest :)
    Heb gewoon een erg moeilijke stoelgang en dat maal zoveel jaar, nou dan heb je wat kan ik je zeggen :(
    Een broek vol :)

Anyway, ik zei altijd, ik laat me er wel aan helpen nadat ik kids heb, want die krijg je daar ook van :D
    Maar goed, na jaren ploeteren geen kids, maar al wel jaren tenten van onderbroeken en grote ongemakken.

Ik heb me er begin dit jaar aan laten helpen en mocht tot 2 keer toe terugkomen om me echt te laten verlossen.
    Daarna heb ik de hele winkel met stringetjes leeggekocht :D
    Dus mocht je zover zijn, niet schamen en gelijk laten helpen.
    Had ik jaaaaaren eerder moeten doen!

So, dat was wel weer even genoeg details voor vandaag.

O ja, en nog steeds niet ongi.
    En nee Nyn, wel omo.

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Taliaa: mijn kraam zei dat aambeien niet van kou houden, dus ik zeg met je billen in de sneeuw straks:D

Heb een nieuwe "verslaving" , Neutral's Room Escape Games, irri want ik wil ze af hebben.......

Oh en dat meisje uit dat andere topic, jullie weten wel:(, zij is dus weer zwanger........ (was ook een beetje een mmmeisje) Hoop echt zooooooooooooo dat het goed gaat tussen hun, want zij is echt heel lief. (rijmt ook op naief;))

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik mag het hopen Zorra.
    Zwangere vrouwen slaan is zo mogelijk nog erger!!!

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @sikki: het was ook weer te mooi om waar te zijn natuurlijk. Wonderen zijn echt voor een ander.:(

@LadyZ: oei, ik mag toch hopen dat hij nu zijn handen thuishoudt en dit werkelijk NOOIT meer doet.

@Taliaa: ijsblokjes tegen je aardbeien aan wil echt helpen. En ja ik heb idd al heule oude kids.;):D Maar idd Sterre wordt alweer 8. waar is dat lieve kleine hulpeloze meisje gebleven? Nu is het een pittige tante die vooral goed weet hoe ze het niet wil.:D

@Lauwtje: er loopt helemaal niets uit hoor. Lig keurig nog een kwartier met benen in de lucht en de rest vang ik op want dat vries ik in.:D
    Maandag date met gyn? Goedzo. Tijd voor een tp en een roze test!!

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Schatjes!! Haaaai!! Ik 'moest' uit eten vanavond en nu net weer thuis. In 1 streep door naar bed. Ik beloof morgen WEL op jullie te reageren! :)
    Nyn weer beter?
    Taliaa knuf op aardbeitjes! :D Figuurlijk dan he! ;)

Morgen ECHT meer!!!!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    goedemorgen lieverds!!!!!
    ben rete-dement, dus reageren is lastig! thnx voor de aardbeientips:) ik zal dadelijk met de billen in de sneeuw gaan zitten;) hoewel... hier regent t.
    Ik ga zo naar de huisarts, wieweet kan hij iets doen. maar het lijkt al iets minder te zijn, maar vreselijk wat heeft het zeer gedaan.

@alle meisjes: heeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fijne dag!!!!!!!!!!!
    knuffel

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Talia, succes bij de huisarts. Misschien hebben we wel dezelfde hihi ;)
    Mijn moeder leeft ook mee trouwens. Die woont ook in de S-straat en zei gisteren tegen mij, dat meisje van jouw (hihihihi, niks van mij bij) forum is volgens mij nog niet bevallen want ik ben gisteren met de honden daarlangs gekomen en zag nog geen bord in de straat. Dus ik zei, nee mams dat klopt, anders wist ik dat vast al wel via het forum. Hihihihi, ik vond het wel grappig.
    Je bent overigens wel anoniem hoor, ik heb alleen verteld dat er iemand bij het speeltuintje op het forum zit die momenteel bijna aan het werpen is. Verder geen details en mijn mama deelt zoiets ook nooit met iemand trouwens. Maar toch, ik zou het ook niet fijn vinden als iemand alle details over mij vanaf het forum door zou brieven aan iemand uit mijn buurt.

@ Nynke, you go girl!!! Flink aan de klus tijdens het proesten, goed bezig :D

@ Sikki, nog steeds niet ongi?

Ik ben gisteren naar een door het ziekenhuis georganiseerde training voor IVF-meisjes geweest. Het is een vierdaagse training van 1,5 uur per sessie en het gaat over hoe je om moet gaan met IVF en je gevoel. Het was leuk om kennis te maken met andere mmm-meisjes, maar de training op zich is mij tegengevallen. Het was ontzettend zweverig en ging helemaal niet over je gevoel tijdens ivf. Het ging meer over ademhalen, mediteren en rust pakken tijdens stress. Eigenlijk niet echt iets van opgestoken, maar wel fijn om te kletsen met mede mmm-meisjes.
    Verder ben ik toch echt té nuchter voor dit soort dingen.
    Nog 3x zo'n training, ik ga het wel afmaken. Ik steek er toch vast iets van op en ik wil weten hoe het met de andere meiden gaat. Volgende week donderdag training 2. Dan wordt 's ochtends mijn verstandskies weg gesneden/getrokken/geboord bij de kaakchirug, dus ik hoop dat ik dan aanwezig kan zijn bij die training.

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Taliaaaaa, succes bij de huisarts!

Saskia, een IVF training?!?!?!?!
    Echt nog nooit van gehoord!
    Misschien steek je er wel wat van op ja!
    Alhoewel ik ook denk dat iedereen het anders beleefd.

Hier ongi, dus we zijn weer begonnen.
    *zucht*

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Gisteren 1e FM gehad, was een beetje teleurstellend....er zit maar 1 follikel :(. En daar gebruik je dan hormonen voor ;), die ene follikel had mijn lichaam zelf ook wel kunnen fabriceren!
    Wel vreemd hoor, want de 1e keer dat ik 50IE spoot ging het allemaal veel te snel en had ik 3 follikels, kan je lichaam ook gaan 'wennen' aan hormonen, dus dat je steeds meer moet gaan spuiten voor eenzelfde resultaat :(.

@Sikki, vanaf vandaag dus weer begonnen, we houden met z'n allen je handje weer vast hoor ;)

@Sas, training IVF, nog nooit van gehoord maar wie weet wordt het nog interessant de aankomende 3 keer ;).
    Ben je al begonnen met de pil, wel toch?

@Nyn, klote telefoon. En net als jij mis ik Klingel ook wel. Maar goed, ze heeft een goede reden voor haar afwezigheid :D.

@BM, was het etentje gezellig?!

@LadyZ, hopelijk houd hij nu wel z'n losse handjes in bedwang!

Voor iedereen die ik vergeten ben, dikke kus.

Deel Deze Pagina