klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma, iedere cyclus kan je lichaam weer anders reageren op dezelfde hoeveelheid hormonen.
    Het ligt er maar net aan hoeveel follies er bij aanvang van de cyclus klaarliggen en wat de kwaliteit is.
    Ik denk niet dat je lichaam kan 'wennen' en daarom minder reageert.
    Zo spuit ik al een aantal behandelingen dezelfde dosis, maar heb toch iedere keer weer een ander aantal eicellen.
    Dus wees niet ongerust!
    Maar ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in 1 follikel.

KNUFFEL!

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ach so, klinkt logisch Sikki ;). En gelukkig maar want was al bang dat ik steeds meer moest gaan spuiten!

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haaaaaaaaaai schatjes!! Was ik wieder!! :D

Belofte maakt schuld dus hier komt ie:

Klingel schat wat een mooi gedicht!! Wat fijn dat jullie zo superbombastisch gelukkig zijn en dat jullie er ook allebei weer uberglitterig bijlopen! :D Vraag me na sms van gister af hoe dichtbij faillissement ondertussen is! ;)

Loesie ook al zo emo... Hoeft jezelf niet streng toe te spreken hoor.. Beetje emo mag best! :)

Klingel: je moet echt even Taliaa d'Amaliaa en LadyZ accepteren als vriendjes hoor! Dat zijn ze namelijk nog NIET en ze durven t nu ook niet meer te vragen... ;)

Ben ik de enige die elke keer even raar opkijkt bij de afkorting sm :( :D

Taliaa: rare sm dus.. mmmm toch nog iets leuks met zusje gedaan? En aambeien dus he.. Mok. :x wat zei dok??

Nyn: we luv u 2!

LadyZ: 'moet straks naar valencia en heb zooooooo geen zin....' Aah kijk zo klink je echt als een gooische tut! :D :D ;)

Wow aambei confessions! Bright ook al en nog steeds. Zooo blij dat dat me bespaard is gebleven.. Tenminste sort of ;)

Elif alweer 31 weken!!! WHOEI!!!

Maartje sigtig met RSI arm!!! Gaat t alweer beter??

Nyn nog steeds ziekjes... :( en Marijn als een chinees! Wat zielig! Heeft/had hij ook pijn? Dikke knuf voor jullie!!

Bright: weer niks te doen op werk??? Nou wil ik echt bij jou werken! :D Haha.. Maare opleiding dus. Hoeveel uur per week doe je dat? En doe je dat in werktijd?

Emma: lastig lastig dat je eigenlijk geen vertrouwen hebt in IUI maar toch nog even door moet gaan.. Blik op oneindig, er niks van verwachten en het zien als 'normale' maanden tot IVF?? Makkelijk gezegd.. I know... :(

Lauw: tell me! What's the plan!?

Loesie heeft Sophie gehad! Wil ik ooooook!!!! ;)

Sil dikke knuf voor auw kaak!!

Loesie ook al naar tandarts... :( Enne siem zo spugen? :( hou je hem een tijdje rechtop na de voeding? Helpt de nieuwe speen? Anders even bij CB overleggen...

Bright ook al ziekjes? Alweer wat beter?? Knuf!

Haaaaai Jo voetbalvrouw!! :D

Nyn is aan de klus! Whoeiii!! Enne Sterre ook nog een bult.. Nou gaat lekker bij jullie.. Gelukkgi knappen jij en Marijn weer wat op. En wat enorm MOK van telefoon! Dikke knuf!!

Sikki moest van lijf eerst nog een OMO hebben voor ze echt los kan.. :( :x

*duikt onder door veel flauwe humor en piemelgeweld* :D

Sil nog gelukt met doorslapen na fles uitstel manoeuvre?

Hee daar is Ladyz weer uit Valencia! Hoe was t?

Nyn: huis nog niet in verkoop. Heel druk bezig met de laatste klussen dus hopelijk duurt het niet lang meer..

Ah Lauw gaat maandag naar de gyn! Spannend!!!

Taliaa genoten van de operatie?? Dikke knuf voor echt zielig zijn!!!

Ah kijk dar hebben we Sik ook al met een aambei confession! :D

LadyZ: las van weer zwanger van dat meisje... Ik hoop en duim en alles dat ze er samen uitkomen en dit nooit meer gebeurt!

Taliaa was het niet de tip voor aardbeien om maandverband in de vriezer te leggen en dan tegen billen aan?!!?

Vriendin aan de deur!! later meer!!!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Haaaaaaai

Tweeling om 20.00 uur de fles gegeven en op bed gelegd en vanmorgen om 06.00 uur moest ik ze nog wakker maken :D:D:D
    heerlijk!!!!!!!!

Nyn moest van klingel vragen of je geen overdure rekening voor smsen met bepaalde babyrinthvriendin bent vergeten te betalen whahahahaahahahaha...
    maar ik had laptop al uit dus kon niet meer op zp :( dus zeg ik het nu even :D

sorry voor ego reactie die nu komt maar moet het even kwijt

Ik heb een vriendin die last had van der rug..gaat naar de reumatoloog en die stuurd haar voor foto's ... op foto's zien ze een vlekje op de longen dus hup door een mri scan maar werd er gezegd is geen K en niet kwaadaardig.volgende week zou ze de uitslag krijgen..
    Nu belde het ziekenhuis gisteren op dat ze vandaag met spoed zich moest melden bij de longarts :$ haar beide ouders zij overleden aan longkanker binnen een jaar tijd.
    ze wilde niks zeggen aan de foon alleen dat ze zich moest melden vandaag om 15.00 uur en dat er iets zat maar ze wilde niet ontkennen dat het K was.....
    Ik zit me nu toch in de rats meiden... ze heeft 2 kleine kinderen is 37 jaar....het mag toch niet zo zijn dat zo'n jong iemand dat kan krijgen bleeeeeehhhh... ik baal als een stekker en ik kan de tijd wel dood kijken zo langzaam gaat het nu.

sorry voor ego

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Was ik weer!

En zie nu dat ik eigenlijk al klaar was met mega-rea...
    Vriendinnetje kwam langs met wie ik gister heb gegeten. Ze vertrekt morgen voor 3 maanden naar Australië dus nog even dag zeggen. En nu is ze weg. Snif. Ook met mijn bevalling. Dubbel snif.

Maar goed nog even:

Sil: ooooeeeeeh wat een eng bericht!! Dat soort telefoontjes wil je NIET van het ziekenhuis hebben. Klinkt niet goed inderdaad. Hoop dat je snel wat hoort en dan het liefst een beetje goed nieuws aub! Vertel je hier ook nog even dan? Knuf in ieder geval voor het wachten!!

Emma: 1 folli... Hmmmm. Kan me voorstellen dat je baalt. Goede vraag van wennen aan hormonen, maar zie dat ons oppersik al ontkennend antwoord heeft gegeven.

Sik: ongesteld... Tja klote van niet zwanger natuurlijk, jeeh van beginnen maar ik hoor ook een 'oh jee van weer beginnen'. Toch wel heel spannend he!? De druk is zooo groot. Pffff... Ik heb echt respect voor je hoor meis! En ook voor sikman natuurlijk...

Ego: doe ik rustig aan? Mwah. Gaat het goed? Mwah. Ik wil wel, maar hoe dan?!?! Alles meer dan slapen, eten, zoon verzorgen, werken en huis beetje op orde houden is teveel. Dus zo'n etentje gister heb ik eigenlijk veel zin in en was ook erg gezellig, maar is eigenlijk te veel. Werken kan ik mee stoppen maar heb dan toch de komende weken nodig om af te ronden dus echt nog even 3 weken doorzetten (lees: 9 dagen!!). Dus het gaat best ok, maar iets rustiger zou niet verkeerd zijn. (Beetje jammer dus dat manlief volgende week 3 dagen weg is met het werk... ;) )

Maar goed vanochtend moest ik naar het CB met de kleine man. Dat is dus niet zo geweldig voor mij. Het viel al middenin zijn normale slaaptijd, dus jengelig en veel tillen enzo. Daar deed hij het heel goed, tot de prikjes. Deze waren wel echt heeeeeeuuuuuuul zielig! De vorigen gingen heel goed, maar nu moesten ze in zn armen dus ik kon hem niet zien en moest hem in de houdgreep houden en dan weet ik ook nog dat deze prikjes extra pijn doen. Zo overstuur. Ik had echt tranen in mn ogen. :( Nu ligt meneer al 2 uur te slapen en kan ik niet meer lopen. ;) Auw... Ik hoop dat hij nog even slaapt. Verder niks meer vandaag!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Blij meis een dikke knuffel voor jou..
    Mathijs gaf geen kik bij die sputen in zijn armen :D een echte bikkel...maar in de benen schreeuwde hij alles bij elkaar poeh wat een longen heeft dat kind :D

Tis moeilijk he zwanger zijn last hebben van alles en nog wat en dan nog een dreumes erbij hebben...pffff als ik er nu aan terug denk weet ik ook niet waar ik het van gedaan heb :D ;) het gaat gewoon en je doet je ding want je moet toch door...
    Maar zwaar is het zeker.....
    respect voor jou en voor Taliaaaaaa ook natuurlijk

Emma balen zeg voo maar 1 follikel maar.............. e is er maar 1 nodig want je raakt deze ronde gewoon zwanger!!!!!! de roze golf golft vrolijk door zp heen her en der zie je roze voorbijkomen...dus daar horen onze meiden hier zeer zeker bij als mooi toefje boven op de berg :D:D:D:D:D:D

Sikki bleeeeh bloederige zooi weer aanwezig ...maar wel ok want kunt weer starten je hebt gisteren de allerlaatste omo test gezien de volgende is knal roze mn boedha word weer gewreven elke dag ;)

Klingel waar blijf je nu?????? je zou vandaag megarea geven ??????
    Heb dringend behoefte aan bloemenfoto's ;)

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Iemand trouwens nog DE tip tegen snurken?!? Om een echtelijke crisis te voorkomen... ;)
    Manlief deelde mij gister namelijk mee dat ik echt IETS moet doen omdat hij het zo echt niet meer trekt... :) Maar ja... wat?!?! En we hebben geen logeerbed...

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    OORDOPPEN voor blijman :D:D:D:D

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    uuuuuuh ja die draagt ie dus al weeeeken! En toen zei hij gister ook nog dat het oordoppen zijn voor (of eigenlijk tegen) extra hard lawaai... :) Uch..

Het erge is dat hij soms zegt dat ik snurk terwijl ik denk dat ik wakker ben! Dan word ik echt boos: Jonge ik slaaaaap niet eens!!! :x :D Wel dus, dat heb ik dan weer geleerd, je slaapt eerder dan je zelf denkt haha.

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @aambeien of wildgroei zoals ik ze noem ;)
    Ik ben na de geboorte van Mathijs geopereed aan mn gaatje :)
    was geen gaatje meer te zien alleen maar uitstulpsels vanwege het kei en keihard persen, omdat meneer besloot dat de hemel veel leuker was om te bekijken dan zijn mama's kont ;).
    zat onder de aambeien en zelfs zo erg dat mijn sluitspier dus niet meer goed afsloot.... dus je kan wel raden wat er van tijd en wijle wel eens voorkam :) geheel ongecontroleerd hoor. kon geen windje meer laten gaan zonder dat er meer uitkwam:( schaamde me dood echt waar!!!!
    Zh geweest en meneer de chiurg schrok zo en zei maar mevrouwtje toch we zetten u meteen op d lijst en u word zo snel mogelijk geholpen!!! week later lag ik in de ok..... owowowowowowow wat een pijn gehad aan mn poeperdje zeg :) heel mn sluitspier was gereconstrueerd en mn aambeien weg gehaald :D dus ik kon weer glad poepen hihihihi.
    Tot ik zwanger raakte van het DDDuo pfffff en daar aren ze weer die mooie wildgroei bleeeehh en nu ook som nogweleens ook vanwege moeilijke stoelgang.... maar ik heb zalf van de dokter en die verdoofd ideaal!!!!!! kan je zo vragen mag je ook gebruiken tijdens zwangerschap Taliaaaaaaa!!!

meiden ik ga even eten voorbereiden en als ik iets weet dan laat ik het weten ok....blijf druk met duimen nu brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente

Jups Silman klaagt ook altijd dat ik aan het snurken ben terwijl ik echt denk dat ik nog wakker ben hahahahahaha..
    Maar als je doodmoe bent dan snurk je zowiezo al heel snel hoor blijerd... je bent zwanger us ook dat veroorzaakt snurken... denk toch dat ie er maar even 10 weken tegen moet bikkelen :D:D:D:D

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    gil!

ik ben er, geloof ik!

sorry van verwaarpiemelzaadlozing-
    hebben hier deze week elke dag kraamvisite en daarbij vandaag ook nog een florinewilalleenmaaraandeTIETmachine :( dus ik kan gewoonweg niets anders doen dan met mijn tiet in de haard aan de florine zitten!

;)

edoch, ik ga nu beetje bijlezen en wie weet kan ik kleine mini mega rea plaatsen!

:)

.............

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat mevrouw Klingel zich zo komt melden.:D

*edit* ze is er al.:p

Aambeien: ik heb ze ook gehad en er zit er nog 1, maar niet zo erg als jullie zeg.:$

Snurken: zeggen dat hij niet moet zeuren omdat jij zijn kind draagt en anders oordoppen en slapen op de bank. SO!!:p

Blijmeisje moet echt wel sigtig en rustig doen. Is heul moeilijk maar toch doen. Nog 9 dagen is te doen als je maar heul sigtig en rustig doet.
    Kus voor BMzoontje.:( Prikken zijn MOK.

Sil is op van de UW. Kan ik me voorstellen en er brand hier een kaarsje voor goed nieuws.
    Goed van DDD en lang slapen seg.

Sikki is ongi en het geweldige feest mag weer beginnen.:( Joepie de poepie seg. Als je nou weet dat het deze keer helemaal gaat lukken prima. Maar dit is een poging van erop of eronder en dat is megaMOK.
    Maar we houden de moed erin. Sikki heeft niet veel moed meer maar wij wel dus dat komt goed. ((MEGAPLETKNUFFEL))

Emma maar een folikel? :x WEl alle folikels op een stokje zeg. dat is niet wat we willen. Ik EIs een tweede en derde en wel NU.

Taliaa zo veel last van aardbeien? Das mega mok en ik hoop zo dat de ha iets heeft voor die stomme dingen.

Iedereen die ik niet heb gehad: MP en UPDATE over hoe en wat waarneer en waarom!!

Hier druk met eizoeken en klussen. Kindjes zijn weer oke en ik ook bijna.

Verder druk met boos zijn op hypotheek meneer.:x Geen zorgen mevrouw alles komt goed. Nie dus!! Komt wel weer goed maar is nu niet goed en dat is heul erg stom.:x

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hihi Sil, jij ook al een openaambing ;):D

Wist je dat ze bij het MST zelfs een aambeienspreekuur hebben?
    Ja echt!
    Op de locatie in Oldenzaal.
    Zit een man de hele dag sterretjes te kijken.
    Met aardbeien dan :D

Maar ik voelde toen gelijk een heel stuk gene van me afvallen.
    Met als ultieme verlichting ook een heel stuk van wat anders :)

Lang leve de spastische darmen :(

Klingel, haaaaai!

Je valt net in bij de leuke onderwerpen :D

Blijerd, tegenwoordig hebben ze toch van die neusstickers die goed schijnen te helpen?
    Ik kan er zelf af en toe ook wat van.
    Inclusief kwijlen :)
    Viel eens bij een vriendinnetje op schoot in slaap en toen zei ze nog 'niet kwijlen!'.
    Toen ik wakker werd had ze een hele natte warme plek op d'r schoot :D
    OK, nu ophouden met openbaringen Sik :$

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Silvia, klinkt enorm eng van vriendin! En in een jaar tijd beide ouders verloren aan longkanker?! Mijn god :( Wat verdrietig zeg!
    Ik duim heel hard!

@ BM, snurken... (nog) geen last van. Sasman doet het heel af en toe en zegt dan ook als ik er iets van zeg: Ik sliep nog niet, dus kan niet. Uhuh, kan wel lieverd want je sliep WEL!
    Dus dat deel was herkenbaar, voor de rest niet zo herkenbaar.

@ Sikki, DD-avontuur gaat weer beginnen... brrrr! Ik hou je handje vast meid!

@ Emma, 1 follie.. jammer :( maar het kan echt genoeg zijn ;) Toch snap ik mok om maar 1 follie. Met de hormonen verwacht je gewoon meer.

@ ivf-training, ik had er ook nog niet van gehoord maar de verpleegkundige lichtte me in tijdens de intake. Wordt zo'n 6x per jaar gedaan voor nieuwe IVF-meisjes. Ik vind het wel een prachtig initiatief moet ik zeggen. Ook al vond ik training 1 niet bijzonder nuttig, het is wel een feit dat ze aan ons denken, met ons bezig zijn en weten dat het een stress-volle periode is.

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh jeeeh! Piemelkling is in tha house! :D

Kom maar door met je update van foto's en vooral: ACCEPTEER TALIAA EN LADYZ ALS VRIENDJE!!!!! ;)

Nyn haaaaai!!! Hypotheekman stom?!?! :x Weet je waar zn huis woont?! ;) :D Zoontje is trouwens wakker en erg vrolijk. Dus vooralsnog geen last van prikjes... Maar deze geven op de iets langere termijn klachten (lees: komende dagen - 1,5 week)

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ja Sil, KNUF op vriendin!
    Het is nu 15 uur geweest.
    Heb je al wat gehoord???

Nyn, pasen is nog lang niet hoor :D

En hypotheek zorgt toch niet voor vertraging?

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    HA! :D
    Sasman kan ook enorm kwijlen en mag dus noooo weeeee op mijn schoot in slaap vallen :D:p

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahahahaha Sikki!!! Nou ik snurk dus alleen maar als ik zanger ben (godzijdank!) maar ik kwijl dus ook vreselijk als ik zwanger ben.... :) Vorige zwangerschap legde ik echt een washandje onder mijn mond omdat ik anders een drijfnat kussen had! :) Uch...

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ieks AAMBEIEN!
    :x

*stuurt mod verzoek dit duivelse doolhof te sluiten*

@taliaaa en zorra: heb ik toch allang geaccepteerderdet?
    niet?
    :(

ga meteen kijken en spammen en en en arghhhhhhhhh tijdnood!!!!!!!!!!!!!!!!

tietsmak!

PS 16 meelezers? werkelijk.
    ik ga echt toegangskaartjes invoeren hoor. 1 euro per pagina, of 1 chocoladepiemel per 2 paginas!

:D

Deel Deze Pagina