klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sik: zeker! :)
    mag je zo innemen! :D

@bed: speciaal bed uit gekomen wegens edit omdat ik pip en jo door elkaar haalde, dement!

*plof2*

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    buh!

vroeg EN licht is het; irritante combinatie voor dit (nog) avondmens!

@sikki: ik heb van je gedroomd!

je bleek een gesluierde moslima te zijn die predikte voor een huwelijk dat na 25 jaar ontbonden kon worden!

dat verzin je toch niet???

klaas vaak wel! :D

so, en nu weer rap bed in met theetje

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Uh Klingel... 6.00 uur?!?! :$

Hoop dat je nu weer slaapt!

Meisjes allemaal heel veel succes enzo vandaag!

Klootschietkus! ;)

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    MP!!!!
    mogguh Dames hier in ons nieuwe babyrinth...
    ben er helemaal happy mee zag het dusselduowiegje al klaar staan dus kunnen ze heerlijk slapen als mama aan het struinen is door het babyrinth:D

Sorry dat ik er het weekend minder geweest ben maar heb hele slechte nacht gehad met de kids hele nacht huilen etc dus zondagnacht was echt een ramp.
    gister naar het buro geweest en Sanne woog nu 3600 gram en was 50,5 cm
    Luuk woog 3580 gram en was 49 cm
    dus ze zijn allebei in 1 week tijd 400 gram weer aangekomen...we doen het super goed zeiden ze :D.

Taalvouten maak ik heel erg veel.... ben gewoon niet zo goed in taal vroeger wel op school maar nu niet meer vergeet uit gemakzucht de punten komma's hoofdletters etc... That's just me.

Verder ben ik diep en diep droevig... na het goede nieuws van Sanne en Luuk gisteren heb ik ook afscheid moeten nemen van mijn hondenbabe Tessa... zij is gisteren vertokken naar haar nieuwe gezinnetje leuke mensen idem kinderen klikte meteen met Tessa.
    Hoop dat ze het daar heel goed krijgt en dat ze zich verder kan ontwikkelen aangezien ze met haar naar hondencursus gaan en behendigheidstraining gaan doen (wat ik ook zou gaan doen voor ik zwanger raakte )
    Maar gister dus de hele middag en avond in diepe tranen zelfs nu nog als ik in huis kijk is het zo stil geen haren op de vloer geen natte neus tegen mn benen aan...saai eng en lijkt gewoon niet goed te zijn zo. maar het is niet anders en ik heb voor haar die beslissing genomen zodat zij krijgt waar ze recht op heeft..in dit opzicht mag ik niet egoistisch zijn en moet ik aan haar bestwil denken....

zo lekker ego bezig geweest weer.....ik lees straks alles terug even eerst even druk met dusseltrio en strijkwas (alles om niet aan die lege plek in de kamer te denken:()

meiden die vandaag uitreiking hebben of afspraak of smiley's of echo's allemaal veel succes.....

de rest ook allemaal een fijne dag vandaag en een dikke kusssssssssssssssssssssss

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    #45 Nynke, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    Sorry Klingel maar zsp verkleint de tekening automatisch.:(

Je kan vragen of een van de modjes deze link in je eerste bericht wil plaatsen. Als je op de link klikt zie je het plaatje wel in het groot.

Ik ben een beetje blegh. Waarom, omdat Nynkeman waarschijnlijk in September of Oktober 3 weken naar Nederland gaat voor zijn werk. Heel leuk voor hem natuurlijk maar ik zie er als een berg tegenop. Ik ben de laatste 11 jaar nog nooit langer dan 3 nachten zonder Nynkeman geweest. En ik slaap mega slecht als hij er niet is.
    En natuurlijk moet hij gaan is echt geweldig voor hem. Hij krijgt de kans daar om werknemers van Carglass specials te gaan opleiden. Echt iets voor hem en daarom moet hij ook gaan maar buiten het feit dat ik hem vreselijk ga missen ben ik ook stinkend jaloers.:)

Nou ja, komt wel weer goed hoor. Gelukkig komen mijn ouders eind Sepember voor 3 weken. Dus ik hoop dat dat een beetje samen valt met de reis van manlief. Ben ik niet helemaal alleen.

Lieve Sil. wat een verdriet om je lieve Tessa.:( Diep van binnen weet je dat het een goede beslissing is geweest maar dat maakt niet je verdriet nu even niet minder. Huil jij maar lekker.

Wat fijn dat het DDD zo goed groeit. Het slapen gaat niet veel beter zo te lezen?:( Heb je wel wat hulp van fam en Silman?

@Sas: succes met de iui.

@Sikki en Blijmeisje: werkze vandaag.;)

@Klingel: :) ik ga wel alleen soppen in het babyrinth. Al die taalfouten.:)

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    *proost* op het mooie hernieuwde babyrinth!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jeej milkje ;)

@syl: wat moeilijk he, ondanks dat je weet dat je het beste doet afscheid nemen... lijkt me vreselijk!
    gelukkig hebben jullie het wel zo dat er een onwijs lief gezin is waar je ook nog langs kan (hoewel, is dat handig voor tessa nu?) en in elk geval op de hoogte kan worden gehouden he?

hoe gaat t verder met jou en jullie en het DDDuo?

@nyn: bleh is bleh.....
    zo lang zonder man is KLOTE! :x
    (en ook wel weer mooi dat je dat zo voelt, maar das weer een ander verhaal)

enne, je krijgt een soortvan zin om mee te gaan denk ik he, huil?
    *vraagt zich hardop af of dit echt, echt, echt niet mogelijk is*

wat goed dat jij de illu wel hebt kunnen vergroten zeg in die link! :)
    joe PC wiz.
    ik denk dat ik de mods maar niet vraag; want we lezen toch vanaf nu bij he.
    of zouden al die meelezers m beter willen zien :p

@taalVouten: mag jij maken hoor!
    hoewel ik je ook wel wil uitleggen van de stam en de D en de T?
    dan ben je er zo af ;)

maar het gillen over taalVouten is grappiger dan hoe erg t is dat ze gemaakt worden, hoor, althans, als ' de onzen ' het doen :D

moet vaak huilen in de lounge. maar dat komt dan ook omdat ik gewoonweg een hele ZIN niet meer kan lezen..
    ik zal ze eens copy-en hierheen, kunnen we lachen

ohhh gemeen! ;)

@jaloerstopic: had jij t ook gezien ja? wat grappig, je komt onwillekeurig toch in de ergerlijkste topics terecht he.
    en dan maar weer handjes achter de rug om geen reactie te schrijven..... :(

weet je wat ik steeds minder begrijp, maar dat zal echt wel aan mijzelf liggen,
    AL die topics van ' me borsten zijn opgezwolle, kan ik zwanger zijn? '
    ;)

alles KAN!
    dat is het enige antwoord!

maar misschien was ik ooit, 2.5 jaar gelee, ook zo naief? vast wel. en dat is opzich ook wel terecht misschien....
    *doet heul hard haar best zich in te leven*

@blijmeis: werkze!

@sik: zie blijmeis!

@rest: dikke smak!
    hier had dochter de HIK vanmorgen, proest! onwijs grappig!
    echt zo'n ritmische HIK .. HIK .. HIK ..

jammer dat klingman al gevlogen was (letterlijk) want die had zich bescheurd.

hij is er zoeentje die altijd in een stuip ligt bij kleine kindjes/home video's van beebjes enzo.
    dat wordt nog wat..... :D

so, en nu babykamerdenken (JA HET ATELIERRR! :D) en en en .

smak!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) ik heb zelfs gereageerd in het jaloers topic.:)

t/d uitleg: heul graag. Elke keer als ik denk het te snappen klopt het dus weer niet.

ik zag net iemand schrijven: ik denk dat het aan mij LICHT.:(

en de zin: da kank tog niets an doen.:$

Dan maak ik toch liever een d/t fout.

Ik probeer eigenlijk het topic zwanger willen worden te vermijden. Echt, ik snap heel goed dat je graag zwanger wilt worden maar om bij elk pijntje/klachtje na de eisprong al te denken: JA!! ik ben zwanger.:x
    Sorry, maar dan ben ik al 1000 keer zwanger geweest en echt, zoveel kinderen lopen hier toch niet rond.:p

Ik zou heel graag meewillen naar NL met manlief maar dat kan gewoon niet en dus ja even doorbijten dan.
    En idd dat ik hem geen drie weken kan missen zecht:p echt wel wat.

Ik heb je plaatje niet vergroot hoor. Ik heb het orgineel, wat je me stuurde over de mail, gewoon ge-upload.;)

De hik is zo leuk. Zeker als beeb straks nog groter wordt. En wacht maar tot je een voet kan vastpakken of zomaar haar billen in je hand hebt. JA. dat kan echt!!:D

Succes met beebkamerdenken. Zolang je de gedachte van het atelier maar vast blijft houden. Je bent wel een weegschaal.;):D

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo lieve allemaal,

Hierbij dan mijn eerste berichtje hier in deel 2.

Klingel, wat ben jij een geweldige crea bea :D, zo leuk. Alle ingredienten mooi in 1 plaatje, zo vinden we de moed en kracht weer om verder te gaan en zoek ik ook alvast een mooi (nu nog) leeg wiegje uit. SO!!!! Gewoon vertrouwen hebben dat alles wel goed komt!!! En humor dat zal ons door de MMM slepen!!!

Heb nog niet alles bijgelezen, sorry!! Heb het zooo druk!!!

Nynke, bah lijkt me ook vreselijk om mijn man zo lang te moeten missen, hopelijk valt het samen met het bezoek van je ouders!
    Opperdweillinnetje!!!! Knufffffffffffff

Hopelijk mogen we hier weer veeeeeel goed nieuws lezen maar daar gaan we samen voor zorgen!!

Dikke knufffff voor jullie allemaal!

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Geweldig verhaal, Klingel, over je geflirt :D

En mooie tekening, jammer dat ik hem niet in alle details kan zien. Verder houd ik het helaas totaal niet bij in dit Babyrinth II.

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    WAUW Klingel, wat een geweldige tekening van dit babyrinth. En deel 2 voelt goed ;), ik ben wel toe aan wat vernieuwing ;), hopelijk een vernieuwing met veel positiviteit voor alle lieve meisjes hier :).

@Nynke, ach jeetje je mannetje 3 weken moeten missen, lijkt mij ook niet makkelijk, zeker ook omdat hij naar Nederland gaat en je zoooooo graag mee zou willen. Hopelijk komen je ouders zo'n beetje rond de tijd dat hij in NL zit.

MOK, vanmiddag fertiliteitspoli gebeld en we kunnen ECHT niet beginnen met onze 2e IUI. Nou ja, ik had het eigenlijk al verwacht 8) dus dat wordt een maandje 'rust'. Voelt ook niet verkeerd want ik zit de laatste paar weken weer een beetje met mezelf in de knoop, voel me weer een beetje gefrustreerd dat het allemaal zo lang moet duren en er zijn veel traantjes :(, dus eigenlijk is een maandje weer even aan mezelf denken wel goed ;), kunnen wij er de volgende cyclus weer met positieve zin tegenaan :).

Ennnnnnnnnnn, de zomer komt eraan, JOEPIE, eindelijk! Het zonnetje doet een mens ook al goed :).

SMAK

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Emma: maar het blijft wel MOK. Je hebt al lang genoeg moeten wachten om aan de iui te mogen beginnen en dan is één maand rust niet leuk.
    Maar misschien moet je deze maand even op vakantie gaan of een hond kopen. ;):D:p
    Het blijft toch allemaal zo vreselijk oneerlijk. Mensen die zo graag een kindje willen moeten eeuwig wachten en zelfs de mmm in om een kindje te mogen krijgen. En de ander laat het weg halen omdat het even niet uitkomt, raak zwanger door de pil heen en wat al niet meer. Kon je maar zekerheid krijgen dat het ooit zou gaan lukken. Maar helaas is die mogelijkheid er niet.:(
    Kon hier maar uithuilen hoor we vangen je allemaal op.

((pletknuff))

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Jaaaaaaaa, die vakantie gaan we aan werken en heel eerlijk...ik zou nog wel een 3e hond willen, alleen wil vriendje dat niet :D.

En Nynke, bedankt voor je knuffel, doet me goed :)

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Waarneer en waar gaat de reis heen Emma?

3 honden??:$ O, ik wil zo graag een tweede maar dat vindt manlief al niet eens goed.:(
    Wat voor honden hebben jullie eigenlijk? Of heb je dat al eens verteld en ben ik dat vergeten?

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @emma:
    GEEVEE! :x maand geen IUI... :(
    klotige zomerstop....
    *ik ga je heus niet vertellen dat ik daarom naar heerenveen ben gegaan die niet zomerstoppen en je zo een IUI geven!!!*

knuffel van mij!

@nyn: ja! ein hund dabei!
    pour quoi pas?
    hm, ws omdat het beeld dat ik heb van weidse franse velden waarin die beesten dan 24/7 rond kunnen dartelen niet waar is ;)

@wyn: whoohooo! allebei geslaagd pour le wijnbrevet 2 de la wijnacademique neerlandique! :D

@tuin: oui, JE VIENS!!!!

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Doe mij er maar 1 van deze 2, inpakken hoeft niet ik neem hem zo wel mee :D

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    DWEILGEVAAR!!!!
    *smelt*

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Nynke, volgens mij heb ik nog niet eerder verteld wat voor honden ik heb. Wij hebben een kruising Cocker Spaniel en een Hovawart. Pupjes op de foto zijn 2 hovawartjes ;)

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *gritst snel één van de hondjes weg bij Emma*

Nu snel naar school later meer!!!!!!!!!!!!!!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nou meiden, even heel snel een update. Ik zit er even helemaal doorheen :(
    Ik was bang voor de uitslag vandaag maar dat het zo dramatisch zou zijn... er was na bewerking helemaal niets meer over :(:(:( Hoe kan dat nou?!?!?!
    Vorige keer nog 1 miljoen en nu NIETS :(:x
    Morgen heb ik een gesprek met de gyn over hoe we nu verder gaan. Ik snap er echt niks van en ben heel verdrietig. Mannetje is ook heel erg verdrietig, hij wil zelfs een pauze en ziet het niet meer zitten nu. Ik heb me voor morgen ziekgemeld, ik moet echt even tijd hebben om dit te laten zakken.

Deel Deze Pagina