klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    MegaKnuffel voor Sikki

hoe oneerlijk is het verdeeld in de wereld.
    waarom iedereen wel en ikke niet..die gedachten ken ik ook zo goed....het gevoel om hard gillend weg te rennen als je weer eens een bollebuik ziet aankomen of als er in je omgeving weer eens iemand spontaan zwanger raakt.
    Gelukkig heb ik het geluk mogen hebben om mijn wondertjes te mogen krijgen..
    en kan ik nu niet meer echt meepraten over de gevoelens die de mmm met zich meebrengt , omdat het krijgen van je wondertjes alles relativeert (weet niet of het goed geschreven is maar je weet wat ik bedoel)
    Maar als ik diep in mn hart en mmmverleden terugkijk dan begrijp ik precies je gevoelens.. ik voel zo ontzettend met je mee en het liefste zou ik met een toverstokje zwaaien en jou en sikman een dosis magie geven waardoor alles opgelost word , Helaas is dat niet mogelijk dus blijft het bij een hele grote megapletknuffelllll voor jou en sikman...

Moet wel eerlijk zeggen dat ik toch echt het gevoel heb dat er een sikbeeb komt het moet gewoon lukken...
    alles sal reg komen zoals klingel altijd zegt... we houden ons daar aan vast... hoop dat jij dat ook doet

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve sikki!

wat een klotig leeg klotig gevoel :(
    we weten wat je voelt, maar zolang dat gevoel niet vervangen wordt door het ' tochnogreggekomgevoel ' wordt t alleen maar groter :(

het doet zo'n pijn en ik wou dat ik je kon verlichten :(
    maar dat kan ik niet :(
    je ziet overal zwangeren en moeders, overal beebjes en als je er niet naar kijkt dan komen ze wel voorbij op de TV... :(

ik wil je wel een verbod geven lieverd.
    niet meer googlen op ouwe koeien met kalfjes!

nee, niet meer doen!!!
    kwel jezelf niet nogmeer dan de omgeving onbewust al doet... :(

ik snap het wel trouwens hoor,
    het is die craving die dat met je doet..

nu is het weer geduld hebben, alweer.. geevee alsof het hele leven uit wachten bestaat.
    en dan een volgende poging.
    laat deze poging in godsnaam lukken!!!

met meerdere bevruchtingen en wederom mooie cryo's.
    we hebben gezien DAT je het kan.
    jullie kunnen het: bevruchten, en zwanger raken!!!!!!!!!!!!!!!

alleen, de vraag is nu weer wanneer.
    en dat doet pijn..

wou dat ik je kon helpen.. kan ik niet.. mijn banner doet je pijn en deze hele site doet je pijn.

kruip maar weg in jouw speciale geheime holletje, met nieuwe ava en al.
    weet dat wij er zijn, als je wilt mokken, stampen, krijsen, vandalisten, bomaanslagen wilt plannen of wilt piemelen.

lieve dikke grote machteloze knuffel..

♡

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve Sikki,
    Zoveel pijn en zoveel verdriet, en niemand die iets voor je kan doen. Ik wou dat ik het kon. Al is het maar een beetje pijn en verdriet wegnemen. Maar ik zou niet weten hoe.
    Je bent zo vaak zo positief en ontzettend sterk, dat kun je niet altijd zijn. En het komt op de momenten dat je het niet verwacht. Het is niet tegen te houden. En maar goed ook, want het moet er zo nu en dan echt even uit.
    Kruip in je holletje, dit keer zonder dekentje maar met airco. En laat Nynke je sushi en wijn brengen ;)
    Heel veel sterkte Sikki, en weet dat wij er voor je zijn als je wil schreeuwen, schelden, stampen, tieren, janken! Hier zijn heel veel armen en schouders.
    Ik denk aan je en gun jou meer dan wie dan ook een prachtige wonderbeeb!
    MEGA-PLET-KNUF!

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Sikki, wat moet ik zeggen :(. Duik maar even in je holletje. En een MEGA knuffel van mij.

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dat is zo klote, wat we ook zeggen, we kunnen niets DOEN :(

ook niet voor jou emma, of sas, of sab, of alex, of maartje, of zara, of lauwtje, of jo, of enz enz enz :x

tis gewoon lijdzaam afwachten of, en wanneer, moeder natuur zwicht voor al die hulpmiddelen die we aangrijpen.....
    zo oneerlijk.

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ja Klingel daar heb je helemaal gelijk in, het is eigenlijk gewoon afwachten of en wanneer het gaat gebeuren. En persoonlijk vind ik dat het meest frustrerend, als je de garantie krijgt dat je december 2010 zwanger raakt dan weet je dat je gewoon moet wachten tot het december is, maar juist die vraag of het uberhaupt wel gaat lukken en wanneer dan! Continu weer dat wachten, hopen en dan toch weer die teleurstelling, maand na maand na maand :(.
    Zwanger worden kun je niet afdwingen of kopen, jammer genoeg.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    precies, wist je maar DAT je ooit zwanger werd EN bleef, dan was het allemaal nog wel vol te houden....

klote gewoon!!!!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meisjes, jullie zijn allemaal lief!

En helaas begrijpt iedereen hoe ik me voel.

Maar ik ben het hier niet komen melden om zielig te doen hoor!
    Of om jullie allemaal in mineur te brengen!
    (ga vooral door over piemelpraat :D, veul leuker!)
    Ik wilde alleen even melden waarom het zo stil is hier uit het oosten.

Ook zit ik niet der ganzen Tag te sippen hoor, maar het is gewoon zo'n vervelend duiveltje die niet weg te slaan is.
    Ik moet gewoon even de juiste tools vinden om m'n voorgoed weg te jagen.

Dus, terug naar piemelpraat en Sikki springt weer in het hol (met de alarm knop binnen handbereik en bergen sushi en sloten wijn)!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sikki....lieve lieve Sikki...
    Ik weet dat je het niet wilt, maar toch ga ik er ook nog wat over zeggen...Als er eigenlijk nog wat te zeggen valt.

Want zoals sommige al zeiden, wist je maar of je zwanger zult raken of niet. Ik heb ook altijd gezegd, als ik nog een jaar of twee jaar moet wachten, boeit me niet, ALS ik maar weet DAT ik ooit zwanger raak...
    En dat je dat niet weet, dat is zo verschrikkelijk onzeker en dat gevoel knaagt gewoon zo aan je!

En dat is ook heel begrijpelijk...en ook ik wilde dat ik wat voor je kon doen...Was er maar geld nodig oid, dan zouden we direct een Sikkifonds opzetten, als dat zou garanderen dat je zwanger zou raken...maar je kunt niks...en ook dat maakt machteloos.
    Alles heb je (bijna) altijd zelf in de hand.
    Welke opleiding je kiest, welke man je kiest, welke vrienden, wat je wil in het leven, je hebt zoveel keus en dan dit...
    dit wondertje wat je echt zo graag wil...daar heb je gewoon helemaal NIKS over te zeggen...
    Je moet maar afwachten of het je gegeven wordt of niet...
    En dat is zo VERDOMDE oneerlijk!

Helemaal als blijkt dat Betsie van de overburen op haar 18e wel zwanger is geraakt...per ongeluk...Het is gewoon eigenlijk belachelijk dat de natuur dat zo geregeld heeft.
    Het zou zo moeten zijn de je eerst geselecteerd wordt en als blijkt dat jij een thuis hebt met heel veel liefde, dat je pas dan een kindje op de wereld mag zetten...

Want lieve Sikki...het wondertje dat ooit jullie kindje wordt (want ook IK geloof er in!) zal zijn/haar handjes dicht knijpen met een mama en papa als die van hem/haar...
    Want wat komt dat kindje in een warm nestje terecht...
    En wij gaan allemaal mee hopen/duimen/bidden enz enz dat dat kindje er komt! En het komt er...

Knuf van mij...

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sik: ben juist blij dat je t hier neerzet. lucht je hart, naast de piemels!
    het is en/en en niet of/of hier in t babyrinth :p
    @loesie: mooi gesproken schat...

@maartje: ik ben nieuwsgierig maar toch durf ik niet te googlen.. ;)

en nu verder 1 verdieping hoger. kus!

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Sikki,
    Je bent niet zielig aan het doen en ik vind jou ook niet zielig, dus maak je daar aub geen zorgen over. Je bent een topwijf, die nu alleen in een uber-kutte-situatie zit.
    En daar mogen we het best over hebben. Tis gewoon een (Maartje-iaans woord) een klotekutzooi.
    So.
    Maar juli eindigt straks en augustus komt er dan aan. En het schijnt dat dan IVFjes 'gewoon' gaan lukken. DAT heb ik besloten!!
    So.
    Het moet. Verdorie. De tranan springen in mn ogen. Tis gewoon klotekutzooioneerlijkekutzooi. Oh wat zou ik toch graag willen dat we gewoon kunnen geloven dat het goed gaat komen. Dat we een seintje van moeder natuur zouden kunnen krijgen om te horen dat het echt eens goed gaat komen...
    Dikke dusseldorfse smak richting het oosten.

Wha doe niet onschuldig. Jij smeerkees (de 1e klas smeerkees) kent het vast wel. Maar niet in het Nederlands googlen, google het maar op zn engels, dan vind je het vast wel.

--
    Wisten jullie trouwens dat de pil goed voor je libido kan zijn??
    :(;)
    Ooit willen stoppen met de pil wegens ontbreken van libido, maar het schijnt ook zo te zijn als je een gefrustreerd dusseldorfmmmeisjes bent en je aan de pil moet dat dat er voor kan zorgen dat je ff helemaal niet meer denkt IK MOET NU NU NUUUUU ZAAAAAAD!!!!
    Best wel eens relaxed.
    Ik ga slechts 1 detail geven. Na de gezelligheid moest de boor en wat schroeven er aan te pas komen om ons bed weer te repareren :p:D:p
    Whahahahahahaaa wat hebben we gelachen :D:D:D:D:D

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Hallooo snoezepoezen!

Sorry voor zomaar neer kwakken (kwakken?) dat ik ongi ben geworden. Ik doe wel lekker makkelijk maar het is inderdaad gewoon KUT! En ook piemel! :x *grom* Voel me er ook enorm klote onder eigenlijk... Hou me alleen altijd groot. Nergens voor nodig i know ;)

@Klingel, Ja stiekem wijnen onder baas zn tijd, foeii! :$ Jij krijgt dat kinderchampagne dat snap je wel he? :p

En ik ben er altijd wel op wodo maar sta ook veel achter! Ben toevallig morgen vrij... Lekker met mn zwangere vriendinnetje shoppen, gezellig!

Haaaahaaa ik zie P en V al helemaal zitten op de campoeng! P heeft laatst mega tuin afscheidsparty gegeven hoorde ik van goeie bekende assistente! Januari gaat hij weg :( Dussss voor die tijd moet hij me nog maar even bezwangeren! So!

ivf meer kansen ja, hope so! We zullen zien wanneer we kunnen beginnen. Kan me niet snel genoeg gaan nu.. Hoorde gister ook dat een oude vriendin van me zwanger is.. auch! Gun het iedereen van harte, zeker weten. Alleen steekt het soms wel en denk ik : hallooooohooo ik ben eerst aan de beurt hoor! Tssss.. Alhoewel ik dat gevoel totaal niet heb bij mn dinnetje.

En hoe is t met jou?

@Sas, jammer van kijkers niet kopers. Leuke bikini by the way 8)
    Dus lekker (zuip)weekend gehad? Alleen jammer van de kater dan he?

@Sil, L&S doorgeslapen tot 6? Lekker zeg! Gaat het je al wat beter af zonder silman? Mooi geboortekaartje.

@Nyn, Jou leventje daar klinkt echt verrukkelijk! Wat zul je genieten, heerlijk!! Wel jammer dat je titt'n niet in de jurkjes passen.

@Bukkake, Getsie zeg!! Vieze Klingel..

@Jo, iiiiieuw van collega. Lekkereinfo, alsof je dat wil weten zeg.

@Lieve sik, Kruip jij maar lekker in je holletje. Het is ook zo intzettend frustrerend al die bolle buiken en kleine blije kindjes. En jullie staan nog steeds met lege handen. Hoeveel moeite jullie ook doen.. En iedereen om je heen wordt met een poep en een scheet zwanger. Zo niet eerlijk! En lucht je hart hier maar wanneer nodig. Je weet dat dat altijd mag en moet! Meid, een enorme dikke pletknuffel van deze kant.

@Maartje, You naught girl! :$ Beetje bed vernielen met maartman! Tssss :p
    Hoe is het verder, afgezien van het bed?

Lauw gaat naar bed!

Trusten lieve meisjes!!!!!

Kussssssssssss

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Komt een spam aan....
    als iemand niet geconfronteerd wil worden scroll dan gauw naar het volgende bericht.....ik heb daar heel erg veel begrip voor hoor....

knuffellllll voor iedereen

Bekijk bijlage 85409
    eindelijk een foto met mn schatjes... nu nog een waar ook mathijs bij op staat dan ben ik helemaal happy :D helaas lag die al heerlijk te slapen.....

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: ik vind je juist heul zielug.;):D Maar wat Klingel ook al zegt: juist hier kan en moet/mag je dat allemaal neer zetten.

Maar even één ding. Prima dat je in je hol zit en geniet van de wijn en sushi maar die alarmknop gaat wel uit tussen 01.00 uur en 07.00 uur.:x Beetje misbruikmaken van dat ding en mij geen nachtrust gunnen.:x

:p;):D

@Lauwtje: zwanger voor Januari MOET!!

En je hier in het babyrinth groot houden is nergens goed voor dus niet meer doen. Iedereen gilt,stamp en mokt hier een eind weg. Dus jij ook.

@Sil: wat een leuke foto van jou met je DDD.

@All: MP!!

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Silvia, leuke foto van jou met je DDD, echt dubbel geluk in je armen :).

@Maartje, wil ik die seks verhalen allemaal wel weten. Met mijn levendige fantasie eigenlijk liever niet :p. Want tjongejonge wat hebben jullie gedaan dat het bed eronder bezwijkt :$.

Vandaag laatste dagje werken! En dan zo langzamerhand alles in gaan pakken voor Shanghai :). Ik ben echt zooooooo benieuwd naar die stad! Emmaman heeft wel van een collega gehoord dat het daar zo warm is dat als je het hotel uitloopt je binnen 10 seconden drijfnat bent 8).

SMAK

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai allemaal..

Snorrie.. Ik ben echt sjaak afhaak he de laatste tijd? Overdag is het gewoon heel druk thuis of op het werk en 's avonds ben ik zo beroerd... Gister zelfs overgegeven! Bllggh.. Ach het is voor een goed doel, maar ik kom aan weinig dingen toe momenteel. Excuse!

Ik heb ook niet alles heel goed gelezen nu (zit op het werk) laatste dagje! Jeeh! Dan 5 weken vakansie! Jeeh!

Maar lief sik. Alles is al gezegd. En ik sluit me erbij aan. Ik voel je pijn, maar kan niks voor je doen. Toen ik ooit te horen kreeg dat ik nooit kinderen zou kunnen krijgen besefte ik me pas hoe bizar niet te vatten moeilijk dat is. (ik zeg dus NIET dat jij nooit kinderen kan krijgen!!!) ik bedoel juist dat ik toen pas merkte en voelde hoe vaak je jaaaaarenlang geconfronteerd wordt met baby's en zwangeren. Bijna iedereen krijgt kinderen en meestal ook nog meer dan 1. Dat betekent dat je gewoon echt jarenlang continu babynieuws om je heen hebt. Ik vond dat echt verschrikkelijk moeilijk. Hoe erg ik anderen dat ook gunde, ik hield mijn tranen niet binnen. Godzijdank is het bij mij goed gekomen! En dat is voor mij echt nog steeds een zeer groot wonder. En ik heb ook maar relatief kort dat gevoel van 'het is over' gehad gelukkig (3 kwart jaar), maar voor jou en alle anderen meisjes hier is dat gevoel aan de orde van de dag.

Mijn hart breekt als ik maartje (?) (of was het sas??) hoor zeggen dat ze meestal maar een boek koopt als kraamcadeau om maar niet een babywinkel in te hoeven. Je kan het gewoon niet ontlopen. Je kan niet in een grot gaan zitten wachten tot iedereen de zwanger en babyleeftijd gepasseerd is. End at wil je ook helemaal niet. Maar toch.. Wat een pijn elke keer weer! En natuurlijk ben je er niet de hele dag mee bezig, maar juist als het dan op een onverwacht moment weer zo binnenkomt. Auw. :(

Lieve meiden... Zet hem op kanjers! Ik vind jullie echt toppers en we gaan gewoon echt voor kleine baby's voor jullie allemaal! Dikke smak en knuffel!!

@Sil: wat een schatjes!!!!! Geweldig... Jullie zien er alle 3 erg gelukkig uit!

@maartje: uuuuuh doen jullie wel een beeeetje rustig dame?! :D :p nee hoor lekker sekssssssssen!!!

@Lau: ook dikke knuf voor jou! Tuurlijk is ongesteld KLOTE! En IVF eng! En iets waarvan je nooit gedacht had daar terecht te komen. Bah! Maaar... misschien wél de weg voor jullie naar een baby en daar houden we aan vast!!

@Nyn:"nog WIZ-en vandaag??? Of rivieren? Of bbq-en? Trouwens.. Hoop dat ik geen dingen oprakel, maar hoe is t afgelopen met je schoonloeder? :$ Komt ze nog?

@Kling: duizelmeisje, rustig aan... teveel nestelen ook niet goed he! Straks vind je niks meer terug!! ;)

Voor de rest even een megalebberzoen! Ik moet nu echt wat gaan doen... :) Als je mijn effectieve uren van de afgelopen weken optelt dan schaam ik me echt dood, maar deze hitte, zwanger en bijna vakantie helpen gewoon niet..

Fijne dag allemaal!

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    @Emma: jij ook nog 1 dagje! Whoei!! Oei dat is wel heul warm!! Sterkte dan maar! Oh nee... veel plezier natruurlijk... ;)

18. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    hi lieverds,
    alweer warmte en noodweer op komst vandaag! In Enschede en Groningen zijn de daken nog niet eens hersteld en er komt alweer een lading storm, water en hagel aan!!

Sil: wat een verschil tussen de beide DD-babes, is op deze foto ook goed te zien, zeg!

Maartje: dat zal wel hilarisch geweest zijn met dat bed! Ik heb dat dus ook eens gehad op een bed van een ander :). En echt, wij gingen er alleen nog maar op zitten!!

BM: jakkes, nog steeds zo misselijk dus! Maar gelukkig bijna vakantie, dan mag je ook minder productief zijn hoor!

Lauwtje: shanghai, bijna zover, joepie! Ben heel benieuwd hoe je het vindt! Klinkt in ieder geval als een heel avontuur!

hier: beetje UW aan 't worden, toch wel. Veel last van licht-ontvlambaar-heid op het moment. Zal wel van de uruzgan komen, maar zo erg als dit had ik het nog niet eerder. En dat terwijl ik anders altijd last van (.)(.) krijgt van de uruzgan, heb ik dat nu eigenlijk helemaal niet :(. Bij dr V zou ik vandaag hebben mogen bloedprikken, maar ja, nu dus maar wachten tot ik een test kan doen. Zondag ovulatie gehad, dan moet ik zaterdag al wel kunnen testen toch?

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Jaaa Jo! Jou was ik vergeten! Vroeg me al af hoe het met de UW ging.. Maar je voelt je dus wel anders dan anders?! Goed teken!?!? Weet je ik snap ondertussen heel veel van jullie MMM dingen, maar ik snap nooit zo goed waar je qua testdatum bij jullie vanuit moet gaan.. Punctie of tp? En waarom? Dus kan je daar moeilijk in adviseren. Je zit nu 8 dgn na tp? Spannend hoor! Ik hoop het zooooo voor je!!

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Blijmeisje, jij sterkte met je misselijkheid, brrrr. En ook lekker bijna vakantie...5 weekjes HEERLIJK!

Deel Deze Pagina