Wat een berichten hier!!! Ik word er helemaal naar van Taliaa, wij maar lachen om elkaars aardbeien, maar meid toch, wat een ellende!!! Ik kan me voorstellen dat je bang bent om te bevallen. Hou vol! Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat en ze je kunnen helpen! Wel goed dat je naar de ha gegaan bent!!! Pooh, wil je Talia sterkte wensen? Sil, wat vreselijk van je vriendin. Ik krijg het er koud van. KNUFFEL! Nyn, wat weet jij toch altijd de juiste dingen te zeggen. KNUF!
Ha lieverds, Sil...jeetje zeg...ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat een verschrikkelijk bericht! Wat moet dit ontzettend zwaar voor haar zijn! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal! Nyn, wow...slik/huil/krijs...wat een mooi gedichtje?! Zelf gemaakt? Of zijn er meer mensen die piemelpret hebben?! Taliaa meisje, ik hoop dat het goed met je gaat, voor zover dat kan! Dikke knuffel vanaf deze kant! Voor de rest...ik weet het nie meer...er is weer veel gekletst gelukkig! Ga weer, krijg zo collegaatje op kraamvisite!!! SMAK
Oja, nog eens iets! Iemand nog bonje met de buren gezien?!!? Was bij mij in de straat, hihi!!!! Ken die mensen niet, nooit gezien zelfs...zul je zien dat ik ze nu heel vaak tegen ga komen! Fijn volk hier! haha! SMAK
Ik heb het gedichtje op internet gevonden maar wel helemaal aangepast naar "onze" situatie. O, wat een ellende even zeg allemaal. Ik hoop zo dat we voor dit jaar genoeg ellende hebben gehad en dan het vanaf 1 December alleen nog maar goed nieuws is wat hier geschreven gaat worden. Met op stip een roze test voor Sikki. Sorry lieve meiden, ik gun het echt iedereen en iedereen moet op roze hoe dan ook. Maar ik hoop voor Sikki net even iets meer deze maand.
Wat lief nyn! Ja sikki MOET op ROZE!!!! Loes, ik heb het wel gezien ja! Hahaha ik lig altijd krom om die domme ruzies! Die vent heeft een hekel aan onrecht zegt hij, moet je kijken wat voor verleden hij heeft, is dat geen onrecht?? Smak
Hey meiden, Even snel. Wat lees ik allemaal nare berichten zeg, pffff. @Nyn, Wat een lief berichtje!!! @Taliaa, Arme jij, hopelijk ben je gauw pijnvrij @BM, Als walrus man bespringen?? Ai ai ai @Loesie, Siem verkouden? Gelukkig helpt de neusspray. Zielig he zo'n kleintje. En manlief hier ook in het begin voorzichtig hoor. Nu een stuk makkelijker. @SIl, Wat een k*tnieuws van je vriendin meis. Sterkte. @rest GOtta go, ons juweeltje roept om borst Later meer Laifs
Wat is er weer heerlijk als vanouds gekletst . Ik heb me kapot gelachen om jullie openbaringen over snurken en kwijlen, hahahaha. @Sil, wat erg van vriendin, wat moet deze uitslag vreselijk voor haar en haar familie zijn . Sterkte en een knuffel. @Taliaaaaaa, wat een ellende die aambei . Het is er niet zomaar eentje als je er helemaal voor in het ziekenhuis beland. Sterkte meid en een mega pletknuffel voor joe. @Nyn, ik begrijp je hoor . Ondanks dat ik het mezelf nu ook meer gun dan anderen , gun ik het Sikki toch net even meer . NU is zij aan de beurt, en hopelijk volgt de rest van de babyrinth mmmeisjes inclusief ikke snel daarna . Meisjes, ik weet het verder even niet meer . Knuffel voor iedereen Oh ja, aanstaande maandag IUI nummero 5 . SMAK
Zo ben ik weer. Weet niet voor hoe lang, want Lynn is aan het jengelen.... @Klingeldingel, Nog immer lekker aan het genieten dus. Enne Lynn lachte met 5 weken echt @de rest, Ik dacht ik reageer nog even op iedereen, maar volgens mij heb ik alles wel al gehad. Zo niet, excuse me. Het is niet opzettelijk @hier, Vanmiddag huisje kijken. Eigen huis nog niet verkocht, maar wel alvast even rondloeren natürlich. Morgen fotoreportage van Lynn kijken, hopen dat het mooie foto's zijn geworden. En verder niet veel soeps op program. *zwaait naar Hypo en Hen* Liefs
Oh Sas, vergeet ik jou. Shame on ik. Vandaag laatste werkdag. Lijkt me heel raar als je er al 5 jaar hebt gewerkt. Succes vandaag. Liefs
Haaai zwaai!! Sas heel veel succes/plezier enzo deze laatste werkdag! Heel raar lijkt me dat! Maak er maar wat gezelligs van! Nog geen nieuws van Sil en Taliaa? Moet veel aan ze denken.. Ik hou t even kort want manlief komt zo thuis en dan even de stad in voor kleren voor de man en 5 dec cadeautjes! SMAKKKK!!!
Haaaaaai dames!!!! dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes *huil* Het DDDuo heeft weer eens super geslapen 20.00 uur fles erin en om 06.00 uur vanmorgen wakker gerammeld weer Maar het s weekend dus even kijken og we dit ritme erin kunnen houden Ik heb niet alles terug gelezen alleen wat er na mijn berichtje geschreven is dus dat ga ik straks doen en dan rea ik op iedereen ok lieffies Sas knuffellllllllllllllllllllllllll voor je laatste dag vandaag huilgevoel verder geen plannen dit weekend als alleen veel bellen met vriendin die vandaag een petscan krijgt?????(wat is dat?) en volgende week maandag een bronchoscopie en dan vrijdag krijgt ze alle uitslagen en hoort ze plan van aanpak. Ik hoop dat het te behandelen is met het een of ander..ze is net 37 geworden 2 kinderen.... dus dat moet gewoon lukken kaarsjes branden voor haar hier nu dus dan kan het alleen maar goed komen toch? ga even knuffelen met Mathijs en strijken bleeeeeeeeehhhh tot straks lieffies ilya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sil een petscan is een scan waarvoor je veel water moet drinken en lange tijd stil moet liggen. Hij meet namelijk alle activiteit in het lichaam. Kankercellen zijn actief dus die 'lichten' op. Je moet stil liggen omdat je spieren helemaal ontspannen moeten zijn omdat die anders ook 'oplichten'. Met deze scan kan je heel goed zien waar de kankercellen allemaal zitten..
Whahahahahahahaha LadyZorra!! Zo heb ik de kleine man ook wel eens aangetroffen. Sindsdien maar altijd in de gordels!