Ik las dit als sex met je chef Goedemorgen.... Hier ook een ps3 en het gaat met vlagen. Soms maanden niet en dan ineens KABOEM favo spelletje!! Mn kleine man is trouwens heeeeel erg verkouden, vind dat gesnotter en gehoest zo zielig....
Gutemorgen! Even snel want we zijn druk bezig met spullen inpakken die de verkoop in de weg staan.. Ik las ook eerst sex chef.. Maar dacht al dat het aan mij lag.. Sil wij zijn vorig jaar of 2 jaar geleden even naar die optocht geweest omdat ze hier voor de deur langskwamen maar vond het eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen hoor... Wel leuk en misschien wel heel leuk voor mathijs! LadyZ beterschap voor Gerodi!
Oh nou vergeet ik helemaal in te gaan op Sil. Sil je hebt heel veel verschillende vormen lymfklierkanker. O.a. Non-Hodgkin en Hodgkin. Non-Hodgkin is over het algemeen een moeilijk te behandelen vorm (zo te horen heeft jouw ex chef een vorm van Non-hodgkin). Ik had een behoorlijk goed te behandelen vorm. Wel een half jaar 2 keer per maand chemotherapie. Maar goed, wat zeggen cijfers? Ik had 80% overlevingskans, maar dat betekent dus wel dat er 2 van de 10 gewoon doodgaan op 23 jarige leeftijd. En die heb ik helaas ook gezien. Dus wat dat betreft moet ik er ook niet te luchtig over doen.. (doe ik meestal wel!)
Goedemiddag dames! HET SNEEUWT HIER!!!! maar het blijft nog niet echt liggen . Vanochtend een positieve ovutest gehad, eisprong dus weer zondag en IUI op maandag waarschijnlijk weer te laat *zucht*. We gaan het voor de zoveelste keer maar weer op eigen krachten proberen . @BM, Op de een of andere manier wist ik al dat jij lymfeklierkanker hebt gehad. Gelukkig ben je alweer 3 jaar schoon en hopelijk blijft dat ook zo voor de rest van je leven . Spulletjes aan het inpakken voor betere kans op verkoop, hebben jullie eigenlijk al wat kijkers gehad? @Sil, Emmaman is verslaafd aan een spel op internet, hij gaat er helemaal in op, haha. Maar ach, als hij het leuk vind is het prima toch, hij heeft gelukkig nog tijd genoeg voor mij . @Sabrien, ging jij vandaag Urby niet ophalen? VEEL PLEZIER en wel ff een fotootje spammen hoor! SMAK
@ Emma, veel plezier met op-eigen-kracht-klussen en alvast succes met de IUI! @ BM, jeetje wat heftig zeg! Gelukkig ben je nu schoon, maar kan me voorstellen dat het heel heftig geweest is en dat je met de controles nog steeds wel zenuwen hebt elke keer. Afscheid van collega's was gek. Het was wel een gezellige borrel en er waren ook collega's die ik niet vaak zag en die normaal vrij zijn op vrijdag. Vind ik zo lief dat ze even komen dan! Ik heb een heel erg mooi cadeau van collega's gehad, prachtige sieraden. Huil!!! Rare droom gehad over collega's dus het ziet me toch wel een beetje hoog, maar dat went wel. Bovendien ga ik ze snel opzoeken!
Haaii! Bright, leuk huis bekeken? Gaan jullie nog een keer kijken? Wat heb je trouwens prachtige foto's van Lynn op je hyves staan! *smelt* LadyZ, beterschap met de kleine man. Zielig hoor.. Sil, Nooit gedacht dat jij een sexchef zou hebben seg!! Ben S. was echt ge-wel-dig!! Dus een zwaar verslaafde man? Hoe ga je daarmee om? Emma, op eigen kracht maar weer aan de klus? Succes maandag met de iui! Hier trouwens geen sneeuw te bekennen.. Sas, afscheid genomen van collega's? Wat lief van mooie sieraden!! Hier vanmiddag roze/rood gespot!! Wordt dus een dezer dagen ongi cyclus van 4 weken.. Daar wordt ik vrolijk van want dat betekend dat de teepee niet rond de kerst valt! Was al bang dat t dan misschien niet door kon gaan..
Jeeeeeeee Lauwtje! Hoe blij je dan ineens met je ongi kan zijn hè... hihihi Op naar een roze begin van het jaar!
BM, heftig!!!! Wat een verhaal zeg!!! Lauwtje, ongi, toch een soort van HOERA! Emma, te laat nu?!?! Ggggggggggggrrrrrr!! Sil, mannetje verslaafd?! Lekker dan! Wij zijn eigenlijk niet van die gamers! In het verlengde wachtbankje is nog een Siem geboren, gezellig he?! Mag ik foto's spammen hier?! Vast wel... Hier ligt ie lekker in z'n box! Bekijk bijlage 110950
Loesie, waaaaaaaaaaaaaaauw!! Sil, Wat zie ik een mooi gelukkig gezinnetje! Grappig hoe de tweeling naar pappa kijkt hihi... Mooi hoor! SMAK! *gaat vanavond wijntje drinken op mijn aankomende ongi*
Dank u...Sil, aaaaaaaaaah happy family! Zucht...zit naar herhaling so you think you can dance te kijken...ik vind die Floris toch zo'n ontiegelijk mooie kop hebben! 18 jaartjes nog maar, dus pedoloesie gaat weer terug haar hok in, maar wauw wat een lekker ding! En hij danst ook nog eens geweldig!!!!! Ik hoor Siem wakker worden...het is soms net een gremlin, die geluidjes, haha! ZWAAI
Oei... heb 6 bladzijden bijgelezen en nog lang niet bij.. . Maar ben zo moei, wil heul graag richting mijn bedje. Heb het ook zo druk gehad de laatste tijd! Werk, vergaderingen, volleyballen, sintshoppen en eten en slapen . Ok genoeg gezeurd en geklaagd, de belangrijkste dingen: Taliaa: sterkte meid! Denk aan joe! Sil: knuffel! Hoe gaat 't nu? (dat heb ik dus nog niet bijgelezen, behalve vanmiddag dat je mega-remi was ) Knuffel!! En kaarsjes branden hier ook! Nyn: wat een lief gedichtje! *huil* Rest: sorry, jullie zijn later weer aan de beurt, SMAK!! Nu richting bedje!
nieuws van taliaa!!!! effe update voor lieve forum vriedninnetjes. Controles en ctg van kindje zijn super. Helaas geen weeeen. Beneden slinkt iets. Chirurg zegt zo doorgaan dan naar huis. maar ze raden aan te blijven tot darmen weer hun werk hebben gedaan. Kijken of e boel het allemaal houdt en hier dan pethidine krijgen. Bevalling wordt nog niet ingeleid. Eerst kijken of ik gewoon kan en maar. Advies is wel ziekenhuis met ruggenprik. Lief taliaa.