Nynke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb je gemist!!!!!!!!!! blij je weer te lezen Samen met Emma in de wachtweken spannend!!!!! komt helemaal goed! Hypotheekmok..is kl*te met grote K bleeeeeeh hoop dat het alsnog snel geregeld word allemaal...en op 15 december dan toch de eerste schop de grond ingaat
Taliaaaa, fijn te lezen dat je er weer bent! Ik hoop dat de boel een beetje tot rust komt en blijft tot de bevalling! Nyn, haai! Nyntijd is fijn! Hier druk aan het spuiten & slikken. En ondertussen nog redelijk ZEN. We shall see... All, haai zwaai en SMAK!
Hooooiii!! Taliaaa, welcome home! Nu maar afwachten tot beebje komt. Ik hoop schnell!! Sil, Pffff spannende dag voor vriendin.. Krijgt ze gelijk de uitslag, of duurt dat even? DDDuo flink gegroeid! Super!! Kan me voorstellen dat je onwijs trots bent! LadyZ, verplicht thuis zitten is zo niet leuk! Gelukkig hoef je je niet vervelen Klingel, jaaa ik ben onwijs gek met mn mams! Ik heb inderdaad mn mams verteld over jullie sorry!! Vertel altijd alles aan mn moeder eigenlijk, maar ze zal nooit wat doorvertellen.. Ze zei inderdaad al: ik heb die kleine meid lekker gezien! hahah ze wou me denk ik jarloers maken. Hoe gaat t met joe en florinebloem? Mn mutti zei dat je ergens in mei begint met werken? Heb je nog even lekker de tijd om heerlijk te genieten! Nynke, Heerlijk wat nyntijd! En nu weer in de wachtweken? Spannend hoor! Sikki, nog redelijk ZEN? Goeso! En alweer druk aan t spuiten en slikken, hihi.. Ook weer ontzettend spannend! Hier vanmorgen naar de gyn geweest. Ik moet bellen zodra ik ongi ben, dan maken we een afspraak voor folliemeting. Dussss ergens in december teepee! Joeppiii.. Heb ook gevraagd om die 5daagse embryo en een cryo. Hij zei dat zien ze dan wel.. Dus tegen die tijd bel ik wel even Zwolle Nu shoppen met moeders! smak!
Aaaarghhhhhh ik word echt stapelhorendol van mn stiefzoon...heb net dus vette bonje met hem gehad.. ben hem nu even spuugzat!!!! ga offline nu heb even geen zin sorry dames..... tot vanavond de rest haaaaaaaaaaaai zwaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en Sikki dit is de laatste keer spuiten en slikken voor je positieve test even doorbikkelen en dan heb je snel je sikkibeeb in je armen
Haai liefies! Ik ben zoooooooooooooo moe!!! Echt extreem druk op het werk met hele zorgelijke dingen (gezinnen) en nou is manlief ook nog 3 dagen weg met zijn werk. Hij vertrok om 7.00, ik om 7.15. Zoon naar de creche, lange dag werken, zoon van crèche, spelen, eten, naar bed, ik eten en nu KAN. IK. NIET. MEER. Morgen weer drukke dag maar gelukkig 's ochtends geen afspraken dus beetje speling en 's avonds slaapt zoonlief bij oma. Niks aan, maar wel handig. Nu zo greys kijken en dan naar bed. Pfff. Zo genoeg ego. Nog 8 dagen werken dus komt goed!! Liefnyn: antwoord op vraag: zie boven! Fijn dat er veel nyntijd is. Ei (onbewust) besprongen dus Spannend meteen weer dan he?! Ik zag mooie spam voorbij komen van Bright, Loesie en Sil!!! Smelt! Emma vandaag IUI gehad!! Veel zaadjes? Toch spannend weer! Hoe voel joe je? Kling: ik snap jou Dikke knuf en jeeh van binnenkort Florinesnuffelen! (sorry van niet snel/altijd sms reactie, maar weet simpelweg niet wanneer ik dat moet doen ) Emma: hoeso wist jij al van 'mijn' lymfklierkanker?!!? Sas, alias kooswerkloos Hoe gaat het? Logisch toch dat je nog erg bezig bent met afscheid en collega's enzo? Alleen maar goed teken, fijn gehad daar! Taliaa: hoe gaat het meis? Pijn te doen? Eerlijk zijn he! LadyZ: nog opgeroepen of lekker thuis? En kan je dan morgen ook nog opgeroepen worden? Lauw: jeeeeeeh bijna teepeeee!!!! Superfijn!!! Wanneer verwacht je ongi? Sik aan de spuiterij? Wanneer heb je FM? Zooooooo spannend voor jullie!!!! Gelukkig jij nog ZEN! Nyn nog steeds hypotheekmok? Nog niet opgelost dus. GROM. Doet tel t alweer?? Bright: alweer beter? En meisje ook? Wel aan het werk of echt even onder de dekens? Rustig aan he! Rest: dikke knuf!
Oh en Loesie: Floris zo lekker?!?! Snap ik niet zoveel van maar hij heeft wel gewonnen! Onze Groninger!! En maartje nog steeds zwanger? Wen er maar aan! Duurt nog wel een paar maandjes! Jo: haaai zwaai!! rustig aan!!
K U T!!!!!!!!!!! Heb niet bijgelezen... Maar kan niet stoppen met huilen. Manlief is nog nooit ziek geweest sinds ik hem ken en nu heeft hij koorts... zo net voor de eerste ICSI... GODVERDOMME!!!!!!!!
Lieve schatten, Sorry voor de verwaarlozing!! Lynn is zo ontzettend verkouden, niet normaal en heel zielig ook. Dus slokt veel van mama's aandacht op. En ik heb morgen tentamen dus aan de studie. Dikke knuf aan Sas voor zieke Sasman, hoop dat hij snel weer beter is. *dept jouw traantjes* Kus op aardbei van Taliaa, fijn dat je weer thuis bent. Knuf aan Sil voor bonje met stiefzoon. Plak hem achter het behang. Sikki alweer druk aan het spuiten en slikken, GO GO GO. Blijmeis moet even rustig gaan zitten en uitrusten. Loesie heeft mooi kereltje!! Nyn in de wachtweken, spannend!! Ladyzorra nog weggeroepen? Lauw ergens in december TP? Super!! ehm ehm ehm sorry weet het niet meer. Moet racen weer naar mijn studie........ Zwaai zwaai zwaai
potverdrie was niet echt het woord wat ik hier neerschreef maar blijkbaar mocht dat andere woord niet We drinken al 2 maanden geen alcohol, eten onwijs gezond, manlief loopt geen halve marathons meer maar beweegt nu gewoon gemiddeld... en dan krijg je koorts! Hetgeen het slechtste is voor het zaad, koorts! Ik ben echt even van slag, het voelt echt alsof het gewoon niet goed mag gaan ofzo... Als de koorts voorbij is, het ziekenhuis maar bellen voor een snelle zaadanalyse en dan hopen dat het zaad niet te veel geleden heeft. Wat voelt dit kut en oneerlijk zeg! We doen en laten alles!!!
Wat ontzettend erg zeg!! Tis echt een slechte dag vandaag voor MMMeisjes... (check Marjah nieuws in vervoegde overgang topic...) Weet ff niets te zeggen om je op te peppen... TroostSMAK
Goede besneeuwde, freezing morgen meisjes! Sas: wat onwijs K*T... iets anders kan ik er even niet van maken..... Ik kan alleen maar hopen voor je dat de zaadjes zich niet zoveel van de koorts hebben aangetrokken, maar of je daar nou wat aan hebt........ sterkte en ik duim.. Sil: hoe gaat het met je mok dag van gister? beetje opgelost...? Bright: hier ook een zielig snotter de snotter mannetje... BM: rustig aan he!!!!! Voor de rest een koude sneeuw smak! Hier gister om 15.55 opgeroepen, mn moeder uit de supermarkt gebeld, want om die tijd naar mn sm (waar ie normaal op maandag is) was geen optie. Heb er 2 uur!! over gedaan, toen nog 2 uur rond getaxied met het toestel op schiphol ivm de-icen en toen werden we opgeroepen dat we niet meer hoefden te vertrekken, dus zijn we maar bij de Burger King gaan eten Dat was mijn werkweek, nu weer vrij tot volgende week maandag. Fijne dag!!
Lieve Sas, hele dikke knuffel!!! Kan koorts zo snel invloed hebben op de zaadkwaliteit?? Ik hoop echt zoooo voor jullie dat het meevalt!!
Halloooooooooooooooooooooooooooo Dames Sas wat ontzettend klote zeg.....Heb je al gebeld? ik weet niet of deze koorts nu al direct effect heeft op het zaad hoor.... vraag het eerst even na vordat je helemaal overstuur raakt meisje.... en jullie gaan voor icsi toch? dan brengen ze de goede zaadcel direct in de eicel in dus mischien valt de schade wel mee voor icsi maar zou het voor ivf wel rampzalig kunnen zijn. Ik hoop dat je ondertussen al gebeld hebt en je goed bericht hebt gehad... mijn duimen draaien voor je Lady wat balen zeg.... beetje rond taxiien op schiphol en dan als troost naar de burger king Taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoest nu met jou????? @Hier heb Silman op zijn werk gebeld gister en mnverhaal gedaan want ik werd echt stapelgek van mezelf en was geen gezellige mama meer voor de andere 3. Dus toen Silman thuis kwam heeft ie zijn zoon goed de wacht aangezegd en als het hem niet bevalt dat ie dan maar bij zijn moeder moet gaan wonen als ie denkt dat het daar beter is... maar dat was dan ook niet zo. Kwam er kort op neer dat mn Szoon 4 euro kwijt was waar hij een kadootje voor moest halen voor surprise. En ik had dat weggepakt volgens hem want hij had het op de kast neergelegd en nu was het weg.dus ik had dat gepakt (werd dus uitgemaakt voor dief in mn eigen huis door een snotneus van 11 jaar:x) Ik was bezig met mn schone strijkwas en ik heb de mand aangepakt en over de grond gegooid en gezegd zie jij hier ergens 4 euro liggen??? nee nou dan zal je het zelf wel hebben want ik zit niet verlegen om jou 4 eurootjes hoor meneertje!!! ja en nu kan ik geen kadoojes halen etc etc etc ik zeg dan moet je maar eens beter voor je spullen zorgen en je rommel opruimen ipv overal neer te gooien ben je huishoudster niet!!! Hij naar boven alweer en meneer komt terug met zijn jas aan om naar school te gaan dus ik kook.ik geef hem 5 euro omdat ie toch kadootje moet hebben voor surprise..nee zegt ie heb het gevonden het lag op mn nachtkastje grrrrrr toen kookte ik helemaal en heb ik de deur dicht gedaan en heb een potje zitten huilen..Arme Mathijs helemaal overstuur omdat ik zo aan het gooien was met de pas gestreken strijkwas... pffff zat er echt doorheen gisteren... maar vandaag weer een nieuwe dag... weet wel dat stiefmoeder zijn niet altijd makkelijk is......
oh ja gisteren Cb geweest met Luuk en Sanne en hier de kopie van mn www op hyves Weer terug van het CB Luuk 8220 gram en 68 cm....Sanne 7830 gram en 66.5 cm wat doen ze het toch super goed ik ben super trots op mijn lieverds. @ nu weer thuis helemaal verliefd aan het zijn op mijn kinderen
Dames ik heb even hulp nodig van jullie met een rekensommetje Ik heb mail contact met iemand die in haar laatste cryo tp zit en dan houd het helemaal op. nu heeft ze pregnyl gespoten 3x 1500 ie... en nu is onze vraag wanneer kan ze testen.... ze heeft me haar schema gestuurd en ik mag dat hier plaatsen.dus please kunnen jullie me even helpen Hierbij de data en hoeveelheden: Zaterdag 20 november om 18.00 uur 5000 IE (om eisprong op te wekken) Dinsdag 23 november tp 1 cryo 7 cellig Dinsdag 23 november om 18.00 uur 1500 IE Vrijdag 26 november om 18.00 uur 1500 IE Maandag 29 november om 19.00 uur 1500 IE (heb 18.00uur niet gehaald omdat ik door sneeuwval 2 uur in de file heb gestaan, grrr.. Maar dat maaakt niet zoveel uit denk ik toch?) De rest van de mail heb ik achtewege gelaten maar daar staat niet veel extra info in hierover alvast bedankt lieve dames