hihihihihi Lady.... normaal weet ik het zelf ook allemaal wel maar ik weet niet hoe het zit met die 5000IE of die ook meetellen etc ik snap er echt geen hol meer van zo raar het is net alsof je gewoon alles vergeet op het moment dat je je beloning in de armen hebt... voel me een beetje dom nu terwijl ik het altijd wel zo goed weet.... dus vandaar dat ik het de dames hier vraag.... Hoe is het met jou vandaag Lady? lekker weekend heerlijk hoor ben jaloers.... Morgen met Mathijs mee naar de psz want sinterklaas komt ben benieuwd is de 1e x dat ie hem gaat zien hihihi fototoestel bij de hand en knippen maar
EGO!!! Echt niet bijgelezen, sorry voor extreme verwaarlozing... Hier is de koorts gelukkig onder controle nu. Rust en paracetamol hebben hun best gedaan. Ik heb het ziekenhuis gebeld en omdat de koorts niet heel hoog is geweest en het niet lang heeft geduurd, hoeven we geen nieuwe analyse. Het zou niet tot nauwelijks effect op het zaad hebben. Helemaal gerust ben ik er niet op. Koorts is gewoon ontzettend slecht, maar ik vertrouw maar gewoon op het ziekenhuis en hoop dat we niet heel erg teleurgesteld gaan worden na de punctie. Koorts (en andere negatieve invloeden) hebben trouwens vrijwel direct effect op het zaad en na 3 maanden is hier niks meer van te merken. Ik heb Sasman vandaag thuis gehouden van het werk, verplicht! Normaal ben ik niet zo streng hoor! Het was waarschijnlijk een reactie op oververmoeidheid. Hij heeft veel te veel hooi op zijn vork genomen van het weekend door vrienden te helpen met hun dak en heeft nu zo intense spierpijn en is zo moe, dat zijn lichaam het er even niet mee eens is. Hij moet vandaag nog paracetamol in blijven nemen en regelmatig temperaturen, maar net was zijn temperatuur 36,6 dus dat is erg netjes!
Sas gelukkig is de koorts gezakt..... nu hopen dt het mooi laag blijft... beterschap in ieder geval voor je mannetje...
Deze meelezer zag de vraag van Silvia d'r vriendinnetje en omdat ik toch niks beters te doen had ben ik even gaan tellen Heb 't uit mijn hoofd gedaan, dus hier en daar op heel getal afgerond. Za 20/11 5000 Zo 21/11 2500 Ma 22/11 1250 Di 23/11 625+1500=2125 Wo 24/11 1062,5 Do 25/11 530 Vrij 26/11 265+1500=1765 Za 27/11 880 Zo 28/11 440 Ma 29/11 220+1500=1720 Di 30/11 860 Wo 1/12 430 Do 2/12 215 Vrij 3/12 107 Za 4/12 53 Zo 5/12 25 Ma 6/12 12,5 Di 7/12 6 Wo 8/12 3 En wanneer ze moet testen. Ja, dat moet ze zelf weten. Waar zij zich prettig bij voelt. IK zou op pakjesavond een digitale CB doen. 2 dagen later eventueel een kv 2 v 5 testje. Ik ben overigens uitgegaan van een halfwaardetijd van 24 uur. Er wordt ook wel eens beweerd dat de halfwaarde tijd langer zou zijn. Bij mij persoonlijk is ie korter Goed, nu moet ik de honden uitlaten, dus ik breek weer uit! Veel succes voor je vriendin!
Dank je wel lieve Annedore ik dacht ook zo rond die koers maar ik twijfelde een beetje en wil niet dat ze zich optrekt aan wat ik zeg en dat het dan nog te vroeg zou zijn maar dinsdag is helemaal veilig want dan is het om en nabij de 6. dan zou ik het ook op zondag doen.... ik geef het haar door en dan mag ze zelf beslissen wat ze wil
Sil, ik zou zeggen: niet te vroeg testen!!! Ik had de laatste keer 7 dagen na de laatste Pregnyl 1500 EH nog een licht positieve test. Nu kun je je afvragen of dat dan wel van de Pregnyl was, maar ik ga er toch maar van uit! Knuffel voor joe of akkefietje met stiefzoon! Sas, wat een stress lieverd! Ik snap dat je er niet gerust op bent. Maar je zou toch denken dat ze het in het ziekenhuis wel weten... In ieder geval heeft ie niet lag en hele hoge koorts gehad, dus wellicht valt het allemaal mee. Toch jammer dat ze geen zaadtest willen doen. Misschien zelf maar zorgen dat de boel goed doorgesmeerd is Zorra, lekkere werkdag Blijerd, hoe vaak moeten we nog zeggen dat jij rustig en sigtig moet doen :x SIGTIG JIJ!!! Talia, vandaag weer controle? All, toedels!!!
Sikki!!!!! spannend morgen 1e FM hoe laat mag je op audiencie komen bij Uber S???? mijn duimen draaien overuren hier hoor. (wil graag kaarsje aansteken voor goed resultaat morgen)
Op verzoek dan ook hier Morgen om 11.45 uur de eerste FM weer. Nyn, handje klaar? Sil, kaarsje klaar?
Duimen draaien overuren, kaarsjes branden en wijnvelden staan in de fik. Dit MOET de poging gaan worden. Ik EIs een zwanger Sikki en wel dit jaar. Lieverd ik snap dat je ons niet wil "lastigvallen" maar dat moet je wel doen. We leven met iedereen mee dus ook met de 7e poging van jou. (is mijn geluksgetal 7) Al ga je er nog 300 doen elke poging weer sta ik klaar en ben ik er ook voor jou. Sorry meiden, maar ik sta stijf van de hypotheek stress. Als het goed is worden we vandaag gebeld of alles in orde in. KUT franse lui die van alles zeggen en niet nakomen. Ik leef echt mee maak kan het even niet opbengen om te reageren. Alles hangt af van de rothypotheek.
Even een reactie op de Pregnyl vraag, volgens mijn artsen zit pregnyl zo´n acht dagen in je lichaam, dus dan is 5 december echt te vroeg.
O nee. Lief hypotheek, lief hypotheek! FRANSE KUTLUI :x Enne, import niet meegerekend uiteraard. Trouwens, was altijd al meer fan van de spaanse en argentijnse wijn , dus fikken die velden
De velden fikken voor Sikki morgen!! De bossen mogen geblust worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de hypotheek is rond!!!!!!!!!!!!!! Ik voel me echt 10 kilo lichter. Vanavond gaat er toch echt een fles wijn open.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa nyn gefeliciteerd!!!!!!! nu de buldozers en franse bouwvakkers van stal en bouwen met die hap wij willen resultaat zien!!!!!!! paar mooie mannen met ontbloot bovenlijf en spijkerschortje om mag ook hoor
@Mariska het ligt aan de hoeveelheid pregnyl dat gespoten word..pregnyl halveert elke 24 uur dat is een feit, alleen was mijn vraag hoe het precies zit met die 5000IE voor de eisprong maar we zijn er al uit dank je wel voor je reactie
Hee schatjes... Even snel! Sas wat fijn dat koorts gezakt is en ziekenhuis geen reden tot paniek ziet!!! Ik hoop dat jezelf dat gevoel ook kan krijgen en met een goed gevoel de 1e icsi ingaat!!! Nyn: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!! Gelukkig!!! Wat een stress kan dat geven he?!?! Ooh wat fijn voor jullie, nu gaat het ECHT beginnen!! Sik ik had ook al gevraagd wanneer FM was, wel antwoorden! Foei! :x Ik sluit me helemaal bij Nyn aan, boeit ons niks of het poging 1, 7 of 648 is... Dus melden!!! En gillen, krijsen, zennen, uwen en alles wat u maar wilt! Hier even heel zielig momentje. manlief is 3 dagen weg en woensdag pas mijn moeder altijd op maar dan brengt manlief hem. Dat kon dus nu niet dus nu slaapt hij daar. Niet erg. Maar ik haal hem net van de creche, zie hem een half uur, spullen pakken en met oma mee en het voelt opeens zooooo alleen in huis. Moest echt heel erg huilen.. Zal wel goedkomen, maar het kwam even heel erg binnen. Komt ook door vermoeidheid denk ik... JAHAAAA SIK IK DOE WEL RUSTIG!! (maar hoe?!) Nog 7 dagen, maar heb echt teveel zorggezinnen waar ik het nu heeeeel druk mee heb. Moet toch echt even, kindjes mogen niet de dupe van mijn verlof worden en is ook leuk trouwens. (qua werk dan he!)
Hahaha, die werkdagen komen weinig voor hoor... Vandaag drukkies, maar goed iig lekker vrij. Leuk sinterklaas! Sil papparazzi Sas: toch beetje vertrouwen in het zh hebben....anders maak je jezelf zo gek. Sterkte! Sikki: hier ook draaiende duimen! Nynke: WAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, neem voor mij ook een slok PROOST en maak veel foto's van werklui met ontbloot bovenlijf!!! BM: rustig jij!!! en huilen mag, lekker de schuld aan die hormonen geven!
:x wil net van de schommel in de babyrinth piemelen, maar de oven piept en florine ook, dus ik moet weer gaan nog voor ik 1 piemel heb bijgelezen SMAK op jullie, snel (?) terug! mis jullie!