Halloo.! BM, doe je wel sigtig met jezelf? Sas, mannetje koorts gehad? Ik hoop niet dat het invloed heeft gehad op zaadjes! Maar meestal kan het in zo'n korte tijd toch geen schade aanrichten? Dat is pas later toch? Of zit ik verkeerd? Nouja, in ieder geval, deze icsi gaat hem gewoon worden hoor!! Bright, arme Lynn en dus arme mama En dan ook nog aan de studie. Succes meis! En beterschap met Lynn. LadyZ, leuke werkweek gehad? Tsss zo kan t ook he! Sil, Poehhh fijn zo'n Szoon! Lekker aan het puberen? Lekker makkelijk om jou de schuld te geven zeg! Knuf! Sik, morgen eerste folliemeting. Ik duim voor joe!! Nyn, Jaaaaaaaaaa hoera voor hypotheeeeeek!! Geniet maar lekker van je fles wijn NHNK! Sil, knappe mannen met ontbloot bovenlijf, oke. Maar is het niet een beetje zielig in deze tijd? Denk dat France ook wel wat kouder wordt! BM, aaach lieverd toch! Kan me goed voorstellen dat je je even eenzaam voelt. Maar je hebt ons nog Misschien dan nu even tijd voor BMtijd? Knuf! Klingel, haaaaaii druk dametje! Ik wil niet drammen hoor maarehh.. IK WIL FLORINE SPAM!!!!! So! En nu ga ik thee zetten.
Lauw helaas geen ervaring mee maar komt vast en zeker goed Maartje waar ben jij gebleven ineens? waar zijn alexandra en pat gebleven? pip is ook m.i.a. Pffffffff we dunnen uit zo das niet de bedoeling Klingel ik wilde je net een sms sturen zie ik dat je in het babyrinth bent geweest dus druk mn sms weer weg wnt verwacht megarea van jou en mega update....is het alleen een haai en zwaai tskkkkkkk florinespam willen we zien heb met dit koude weer behoefte aan een beetje bloemige omgevingsaangezichten ( scrabble?) hoe gaat het met florine protesten etc?
Hey dames, Ben wat minder online, laptopadapter heeft het weer begeven en batterij is leeg, dus nu steeds boven op de computer en da's nie handig!!! Dus knuffel voor joelie allemaal! Sas, denk aan je! BM, Sigtig doen! Klingel, handenbindertjes he?! Haha! Lauw, geen ervaring, maar ze zijn vast super! Sil, succes met stiefzoon?! Akkefietje al uit de wereld?! Sik, knuf! Spannend allemaal weer! Rest...niet echt bijgelezen, snorry! Manlief is ziek (koorts/keelontsteking) en Siem heeft/had regeldagen, veel drinken/weinig slapen/veel kramp enz enz, dus een beetje uit z'n doen! Gaat nu wel weer beter, maar ben dus druk druk druk! Oh, Taliaaaaaaaaaaaa, heftig verhaal! Doe ook sigtig en denk aan je! SMAK!!!
Help! Ben een half uur terug van de trap gestuiterd!! Ben nu zo bang voor wat dit met ons kleintje heeft gedaan.... Viel gelukkig wel op handen en knieën maar ik maakte echt een enorme val... :'(
Maartje lieverd bel de gyn of vk en vertel je hele verhaal. Grote kans dat je een echo mag hebben. Het zal weinig tot geen kwaad kunnen omdat je kleine uk nog veilig achter je schaambot ligt. ((knuff))
Thnx... Na dat zou ik het liefst willen maar ben de hele dag (ook morgen) een uur bussen van huis ivm cursus... Ben vandaag en morgen pas na 6 uur thuis...en ze willen vast niet in de avond echo's maken... Voel me zo verrot... Snik
Ik ga een poging doen om even op iedereen terug te reageren. @Taliaa: hoe is het met jou en vooral met die stomme aardbei? @Sikki: ZEN!! Vandaag echo. Ik hoop zo dat er mooi aantal eieren aan het groeien is. Dat moet niet alleen nee, dat EIs ik namelijk. En ik heb de wijnvelden weer aangestoken, je handje vast en steek zo de kaarsjes ook aan. @Lauwtje: ja een tp komt er aan!! Geen ervaring met 4 daagse maar dat klinkt wel als een sterke. Lekker geshopt met je moeder? @Sil: ((knuff)) voor jou voor lastige stiefzoon. Hoe is het met je vriendin? Waarneer krijgt ze de uitslagen van scan etc? Wat doet je DDD het goed zeg!! Wat betreft je vriendin, kan ze niet zaterdag een test doen om te kijken of pregnyl uit bloed weg is? Of is dit ook weer iets doms? Ik bedoel als ze zaterdag een omo test heeft en maandag of dinsdag wel positief weet ze in elk geval dat het niet van de pregnyl is?! Maar ik zou pas van een echt positest uitgaan na maandag. Er zijn testen die namelijk al reageren op 25 hcg en dat zit volgens het rekensommetje toch nog in haar bloed zondag. Veel plezier met Sint op de psz. @Blijmeisje: ben je de avond een beetje doorgekomen? NOg maar 7 dagen werken en dan verlof. Kan je s ávonds wel een beetje uitrusten en bijkomen? Alles voor beeb2 wel in huis of pas in verlof verder met alles? Huis nu inmiddels wel in verkoop of nog druk met klusjes doen? Veel vragen hè? @Saskia: zal je net zien mag je strarten gebeurd er zo iets. Ik hoop zo dat zijn zaadjes er niet onder hebben geleden. Heb je vertrouwen of niet? Zoniet dat zou ik echt een zaadtest EIsen bij he zh. Het zou doodzonde zijn als je een goede punctie hebt gehad en er geen of geen goed zaad blijkt te zijn. Of zeg ik nu iets heel doms? @Bright: hoe is het met Lynn nu? En hoe ging tentamen? @LadyZ: wat een werkdag seg. Ben je nu heel moe? @Hypotheek: dank jullie wel allemaal. Hopelijk vandaag de papieren in orde laten maken en dan snel kunnen tekenen. Bouwen kunnen en mogen we nog niet. De bouwvergunning is nog niet rond. Dat ligt niet aan ons maar aan de terrein eigenaar. Die is een papier vergeten in te leveren. Volgens hun eigen zeggen is dat rond 15 December in orde. En geloof mij jullie willen echt geen foto's van onze Franse bouwlui. Ze zijn super lief en aardig maar daar stopt alles wel. En ik denk dat ik zwanger ben. Kan toch best al drie dagen na EI? Ik ben moe, plas veel en dat komt niet door de drie liter thee die ik drink, en als ik heel hard in mijn titten knijp doen ze zeer. Sorry maar ik word wat melig van sommige topic's.
Lieve Maartje, ik zou toch het zh bellen en vragen of je langs mag/moet komen. Dan maar even curcus onder breken of vanavond langs gaan. Deze onzekerheid is killing. Is er een collega die je kan vertouwen en je evt kan brengen? ((pletknuff)) en heb vertrouwen in je lijf. Uk zit echt veilig en beschermd nu nog. maar ik snap je uw.
Even heel snel illegaal vanaf werk. Maartje ik snap dat je je rot geschrokken bent, maar het kan ECHT geen kwaad voor beebje hoor!!!! Die is ondertussen supergoed ingenesteld en heeft een enorme schokdemper in de vorm van vruchtzak etc. Daarbij nog helemaal supergoed beschermd onder je schaambot. Dus probeer je daar alsjeblieft geen zorgen over te maken!! Gaat het met jou wel goed? Pijn gedaan?? Rustig aan he! En bel anders gewoon even vk of zhuis om je dit door de pro's ook te laten vertellen! Liefs
Oh en dan wil ik sikki ook nog even heeeeeeeeeeeel veel succes wensen!!!! Moet nu gaan, afspraak staat elk moment voor de deur!
Nou afspraak laat het afweten dus heb even tijd over... Sik en Maart had ik al gehad... Sil nog een knuf voor vervelende stiefzoon. ZIt je beetje op 1 lijn met silman? Lijkt me best lastig, zijn kind, jouw probleem.. Pfff. Ik heb zelfde vraag als Nyn: hoe gaat het met vriendin? EN wat groeit het DD goed!! Loesie druk met zieke man en regelend kind... Ze gaan nu ook wat meer huilen he! Doe maar rustig aan, zp komt wel weer... Sas uh had geloof ik gister al gereageerd.. Hoe voel je je? En sasman? Nyn: jeeeeeh wat een vragen! Nog 7 dagen werken inderdaad! Maar wel druk hoor. pfffff. Vandaag loopt mijn directeur de hele middag met me mee. Beetje indruk maken.. Over huis: makelaar gevonden, styliste geweest. Nu zijn we nog druk bezig het huis verkoopklaar te maken. Heel oud huis waar nog een aantal dingen aan moeten gebeuren voor de foto's en bezichtigingen (kozijn opnieuw plamuren- kitten- lakken, plinten moesten nog, vloer op sommige plekken hersteld, wat verfwerk aan de buitenkant.) We hopen dat het over 2 a 3 weken op funda staat. Wel heel spannend want het gaat ons echt aan het hart. Zo'n fijn huis, maar het past gewoon niet. Voor baby alles wel zo'n beetje in huis. Commode staat, kleertjes grotendeels uitgezocht. Veeeeel rompers weggedaan (had er 30!!! maat 50/56 en 30!!! maat 62/68!!!) (ook van alles van schoonzus gekregen). Wiegje staat nog in garage en bedje ook in huis. Verder vrijwel alles nog van zoonlief dus kwestie van neerzetten. Dat doen we pas na de foto's en eventuele eerste bezichtigingen. Verder nog iets?! Oh ja gister ging t wel weer hoor. Wel goed geslapen, was echt extreem moe. En zoon heeft heerlijk bij oma geslapen dus ook fijn.. Fijn dat hypotheek rond is!! Moet nu gaan, sorry rest, volgende afspraak is er gelukkig wel!
Maartje ik denk ook dat beeb helemaal OK is... ik ben met Mathijs gevallen toen ik al een dikke buik had zo hoppa e bovenop maar Mathijs deed het prima(alhoewel is wel een echte stuiterbal geworden nu) maar bel anders voor de zekerheid je gyn of vk en dan mag je vast wel langskomen als ze het niet vertrouwen... en als je heel erg UW hebt nu om beeb dan moet je je cursus echt gaan onderbreken en je na laten kijken want UW is veel en veel slechter voor beeb.... smakkk op joe!!!!!!!! Ego even snel. Net terug van psz geen sinterklaas gezien geen pepernoot zelfs kadootje hebben ze gehad die hingen in een tas aan de muur en dat was het.... toen mocten de papa's en mama's weer gaan na een half uurtje liedjes zingen.... baal er echt van... daarvoor heb ik vrij genomen van het werk en de kinderen vanmorgen het bed voor uitgeplukt pfffffffffffffffffffff. Vriendin moet morgen nog longfunctie test doen en dan vrijdag krijgt ze de uitslag..... mn kaarsje brand voor haar Sikki jouw kaarsje brand ook nog een uurtje en dan zullen we zien hoeveel mijn vuurtje er heeft laten opbloeien ik ga voor een heel positief resultaat
Maartje: mijn moeder heeft een treinongeluk gehad (echt een heeeel heftig ongeluk) en kijk, hier ben ik!! Geen zorgen maken en zowel, hup naar de vk!!! Sikki: spannend! duimen draaien hier!
Sik is MOK :x Follies zijn in 4,5 dag spuiten zo groot geworden dat mogelijk de eisprong er al aan zit te komen. Zijn namelijk al 20 mm en ik ben nog niet eens begonnen met de Cetrotide er bij te spuiten. En daarbij, er waren wel 4 hele follies. Poeh poeh En ook allemaal dus boven de 18 mm. Nu denk ik niet dat ik ooit nog meer dan 4/5 eieren zal produceren, dus ik hoop nu maar dat ze nog niet gaan springen. Bloed is geprikt, over een uurtje uitslag en dan weet ik dus wel of geen punctie op zaterdag. Maartje, ik snap dat je er bang van bent geworden, maar volgens mij zit je beebje er lekker veilig bij! @All, ik maak me er af met een knuffel Ben te MOK met mezelf. Sorry!
:x Kolere zeg. Fijn dat ze goed en gelijk groeien maar een beetje meer en vooral minder hard mag ook wel seg.:x Nu dus wachten op bloed en indien bloed goed al heel snel punctie. Ik hoop dan in elk geval dat alle eieren bevrucht gaan worden. Voor nu maar een megapletknuff voor lieve SIKKI. Stom en mok.:x
MEGAMOK!!!!!!!! nu hopen dat bloed zegt dat punctie wel kan.... 4 folli's niet veel natuurlijk maar er hoeft er maar 1 te zijn die DE SIKKIbeeb word.... en die zit er vast tussen meis dikke knuffellllllllllllllllllllllllllllllll voor joe mok
Thanks lieve meiden! Je laadt je toch iedere keer weer op. En ook al ben ik er op voorbereid, het is toch altijd weer een teleurstelling. Anyway, ik ben net gebeld en de punctie kan blijkbaar doorgaan. Morgennacht de Pregnyl en dan zaterdag P-Day. En maar heel hard hopen dat die jongens nog effe blijven zitten. Want wakker worden uit de narcose met de mededeling 'mevrouw we hebben slecht nieuws al uw eitjes waren al gesprongen' die ken ik namelijk al!!!