Maartje sms Hartje klopt nog , maar veel bloed en kramp. arts zegt dat het naar alle waarschijnlijkheid een miskraam word......... ben er stil van
Wat lees ik allemaal van Maartje Wanneer is ze in godsnaam dan gevallen??? Sorry dat vind ik niet direct terug Pffffff hoop dat alles goed is!
Ja schat dat was echt uuuuuuuuuuuuuuuureb F5!!! En een heleboel hele bezorgde meisjes waar alle doemscenario's voorbij kwamen. Toen deed ik besluiten mijn bevalling maar niet live te doen hihi...
:xGVD!!!!!!!!! Ik blijf hopen dat dit beebje heel sterk is en net zo'n bikkel als zijn moeder is. MOET.
Hartje klopt nog, maar het gaat waarschijnlijk een mk worden. Het ziet er volgens de arts heel slecht uit, heel veel kramp met nog meer bloed. Volgens arts geen link met vallen, maar dat is vast troostend bedoeld... Wat doet dit pijn in hart en buik...
brok in keel. arts zegt dat t ws een mk wordt? maar hartje klopt nog? klopt goed? is het niet eerst geen hartje en dan bloed? sorry voor enge vragen maar ik bedoel dus, bloed komt dus toch pas nadat t mis is al? en hartje is nog? of ga ik nu toch nog tegen slecht voorgevoel in zoeken naar een lichtpuntje? ??
Wat is die mmm toch oneerlijk!!!!!!!!!!!!!! BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SCHREEUWWWWWWWW, GILLLLLLLLLLLL, GVD GVD
Hartje klopt nog stevig, gezien en gehoord. Beebje is opgemeten als 8 weken en 3 dagen, gisteren als 7 week en 2 dagen.. Komt door verschil in meten van artsen. Zonder krampen en zonder bloedverlies was het goed geweest, maar ik verlies zoveel bloed dat lichaam het echt aan het afstoten is... Zit nu te denken m'n prednison op te hogen maar weet niet..
Lieve maartje....we duimen dat deze Bikkel zichzelf stevig vasthoud aan zijn mama en je hier over 8 maanden lachend aan terug kan denken met je Bikkel in je armen *ik huil met je mee*
Zijn daar geen medicijnen voor?? (sorry ben blonT en heb hier weinig verstand van.....) Kan prednison helpen???