klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    WEK :$

Komt Sikki ook nog even achteraan gestrompeld :)
    Hele middag in vergadering gezeten.

Maartje, wat is dit nu?!?!?!?!
    Dit mag niet hoor, dit MOET gewoon goed blijven gaan!
    De kaarsjes gaan ook hier aan vanavond!
    Lieverd, ik hoop dat beebje gewoon doet wat ie moet doen en dat is lekker bij jullie blijven.

KNUFFEL!!!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Maar ik denk dat het in Maartjes geval zo is dat haar lijf de beeb als indringer ziet en er alles aan doet om beeb naar buiten te werken, of hartje nou klopt of niet.
    Ondanks dat ik blijf hopen dat beeb over 32 weken kerngezond ter wereld komt, ben ik heel erg bang dat gyn en uber S gelijk gaan krijgen. Maartje heeft natuurlijk het immunologisch probleem :(

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    oja, bij mij kwam het door bloedingen van de baarmoedermond, hebben ze daar bij jou goed naar gekeken????

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Tja, wat je zegt Sas, misschien is het bij Maartje wel anders vanwege dat lichaam maartjebeeb als indringer ziet. Ik hoop alleen dat dit niet het geval is :(.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Alleen met echo naar baarmoedermond gekeken, niet inwendig onderzoek. Volgens gyn bloed uit bm...
    Wat doet dit pijn. Pijn in buik, maar minstens zo veel pijn in hart.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O lieve Maartje... dit is gewoon een regelrechte in- en intrieste ramp!!!!!! :(

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Het is gewoon fucking oneerlijk verdeeld in de wereld.....
    ik last net een stukje dat je bij bloedingen in de baarmoeder uitgaat van een mk maar als er een hartje te zien dat dan de kans heel klein is.... maar ja die mensen hebben natuurlijk geen imuun probleem denk ik :( ik weet het ook niet ik zeg ook maar wat pffffffff

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ach meisje, ik snap dat dit je zoveel pijn doet :(. Het is zo verschrikkelijk oneerlijk dat dit juist jou moet overkomen. Zit je eindelijk op die roze wolk, na zo lang vechten en dan word je in één klap van die wolk geslagen. Ik kan er echt niet over uit waarom, alsof mmmeisjes al niet genoeg verdriet moeten doorstaan :x

MEGAPLET KNUFFEL

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Meisjes ik spring even onder de douche ben er helemaal Naar van....

dikke knuffel voor alle lieve mensen die zoveel steun geven aan liefMaartje...

knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik hoop gewoon zoooooo dat de artsen het fout hebben... Dat je nu ook een keer de uitzondering op de regel bent, maar dan de goede! Ik heb een vriendin die heel veel bloedverlies heeft gehad en natuurlijk is dat heel anders dan bij jou, maar beebje was heel sterk en bleef zitten. Op dat wonder hoop ik nu heel heel erg!!

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Natuurlijk doet dit heel veel pijn.:( Het is ook zo f*king oneerlijk allemaal.
    Het kan idd zo zijn dat het komt door je immunologisch probleem. Dan helpt er heel weinig. Maar ik blijf het een beetje een raar vinden dat de gyn niet even verder heeft gekeken en gelijk uitgaat van een mk. Hoe dan ook, ik blijf nog hoop houden blijf ondertussen de wijnvelden af fikken en kaarsen branden op een goed afloop. Beeb is een bikkel!!

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    maartje wat een k*t zooi weer :(:(:(

sorry dat ik jullie topic scheldend binnen kom vallen, las in het mia topic dat er iets met maartje was dus vandaar dat ik hier even kom meelezen.

maartje ik hoop duim en bid heeeeeel erg hard voor je dat deze bikkel blijft zit meis. dikke dikke knuf ;)

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    maartman handjes op de rug laten leggen??? dat kan "heel lekker" voelen om de pijn te verzachten.
    Kan maartman ook nog IETS doen voor je (uiteraard naast je voeten masseren, drinken brengen, afstandsbediening geven).

Buik/rugpijn wordt daardoor minder. Helaas de hartpijn niet. Ik hoop alleen dat dit een hele tijdelijke hart en buikpijn is... Morgen opstaan en beseffen dat dit gewoon een nare droom is.

ik huil met jullie mee :(
    Kusje en knuffeltje voor allemaal.
    zo oneerlijk...

POSI-POWERRRRRRRRRR jouw kant op!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank jullie wel lieve meiden. Doet me goed. Voor zover ik me nu goed kan voelen.
    Ben nu ook gaan Googlen. Lees dat in BE 'platte bedrust word aanbevolen om te voorkomen dat de bm gaat kuisen'...
    50 procent kans dat het goed blijft gaan... Klinkt beter dan uitgaan van een mk...

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Maartje lieverd.. Hoeveel bloed verlies je nu dan???

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Maartje wat erg! Ik hoop en duim met iedereen mee dat het toch geen miskraam wordt!!! Hele dikke knuffff!!!!

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    13.00 uur: beginnende ongi
    Wc ZH: bruin bloed, oud???
    Onderbroek uitdoen voor echo: veel rood
    Echo staaf: doordrenkt.
    Thuis wc: ongi hoeveelheid
    Opstaan voor utro om 18.00 uur ivm door hektiek niet gedaan: bruin
    Nu: geen idee, moet plassen maar durf niet op te staan...

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    * breekt even in *

Oh Maartje, wat ontzettend oneerlijk allemaal! :(
    Kramp klinkt niet goed, maar ja, je weet maar nooit. Ik kan me goed voorstellen dat je nu ieder beetje hoop op een goede afloop aangrijpt. Dus: HUP in je bed jij!
    En dan duimen, hopen en fikken wij nog even door hier voor jou!!!
    En zo te lezen doen we dat met zeer veel meiden hier ;)

MEGA DIKKE KNUFFEL!!!

* breekt weer uit *

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    * toch nog even aanwezig hier *

Lieverd, ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik had ook behoorlijk veel bloed verloren: mijn onderbroek zat helemaal vol rood bloed en daarna kwam een dik stolsel. Daarna hield het wel gelijk op, dus de bloeding duurde ongeveer 3 uur.

Het KAN dus ook nog goed gaan....
    Maar.... ik had helemaal geen kramp en volgnes mij is kramp niet zo goed. Heb je nog steeds veel last van kramp?

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Maartje, breek ik gisteren nog even voor je in, lees ik nu dit verdrietige en onzekere nieuws.

Ook ik vind het nogal voorbarig en alles behalve hoopgevend van die gyn (pfffff...lig je dan!).

Ik weet dat succesverhalen, succesverhalen zijn en jij nu jou ding beleeft met jouw lijf en vooral jullie beebje maar:

Bij Ruben heb ik ook ontzettend veel bloed verloren, echt heel veel, wc pot vol ineens, vanuit het niets.
    Het bleek een bloeding in de bm. Ik heb nog weken bloedverlies gehad maar Ruben trok zich er niks van aan.
    Ik hoop, echt vanuit mijn tenen, dat jouw kleintje zich er ook niks van aan trekt!

Sterkte (en idd lekker plat als dat goed voelt!).

Elmo

Deel Deze Pagina