klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Syl, dat lijkt me nou ook echt het lastigste aan een tweeling! Dat als er 1 het opeens het wel heel goed doet (slapen) de ander dan weer niet meewerkt... Zucht. Gelukkig is het een stuk koeler en hopelijk is het vloeien snel weer afgelopen! Anders even langs ha als je het niet vertrouwt??

Kling: haai zwaai jij weet alles al van mij! ;) Ik kom later wel weer even langs, moet nu zoon uit bed halen en dan naar het CB!

Smak voor allen!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sikki, heftig van je schoonouders! Camper dwars door midden :$ Ik ben echt doodsbang voor onweer brrrr!

@ Klingel, hihihihi een smak op je bewegende barbie-buik!!! :)

@ Silvia, lastig als de ene dan zo goed slaapt en de ander dan weer niet! Wat zou het fijn zijn als ze allebei eens een paar nachten goed doorslapen.
    En van het vloeien, ik hoop dat het snel minder wordt en stopt. Als het te heftig wordt wel bellen hè!

@ all, smak voor joe allen! Dagje vrij hier, dus lekker aan het rommelen!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Emma: lekker aan het pakken en dan op vakantie!!!!!!:D

@Saskia,Emma en Maartje rampetampen gewoon omdat het leuk is. En dat is goed!! De stress komt straks wel weer.

@Blijmeisje: is heel misselijk maar heeft wel VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!

Schoonmoeder komt maar is nog steeds aan het mokken.:x

@Sikki: wat een ramp voor je schoonouders zeg.:( Ik heb je hol even schoongemaakt. Een beetje minder zooi mag best hoor. :x Ben verdorie geen schoonmaakmiep hier.:x:D

@Klingel: zijn nu alle kamers en kasten in huis schoon en opgeruimd?

Lekker genieten van je lunch vandaag.

Sorry meiden ik was gisteren druk met feest vieren, rivieren en weekendje weg boeken.
    Gisteren was het de nationale feestdag van Frankrijk dus veel feestjes etc. Daarna lekker afgekoeld in de rivier en s'avons de fles rose leeggedronken die mee was naar de rivier.

En we gaan dit weekend lekker weg!!!!!!!!!!! Vrienden uit Hengelo staan op een camping in de Ardèche en daar gaan we lekker heen. Zaterdagochtend gaan we weg en maandagavond komen we weer thuis.

En goed nieuws!! Maandag gaan ze beginnen met het terrein bouwrijp maken. Ik kreeg gisteren een telefoontje dat het nu toch gaat gebeuren.

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ben ik weer!

@Nynke: JEEH!! Ze gaan beginnen!! Jullie droomhuis in wording! :D Ik zat trouwens te denken.. Jij mag wel naar een afkickkliniek als je zwanger wil worden :p ;) daarbij weten wij het precies als het zo ver is, als de W opeens verdwijnt en het IZ wordt... :D Heerlijk dat jullie een weekendje weg gaan! En ook weer even lekker Nederlands beppen! Heul veel plezier!

@Sikki: :$ boom op camper en huis?!?!?! Camper dus overleden, en hoe ist met huis? En zwembad? ;) En vooral: schoonouders?? Waren ze thuis? Doodgeschrokken denk ik! Jemig. Ik hou helemaal niet van onweer. Zag gister het noodweer in Limburg op tv, Brrrrrr.... Hier viel het al met al errug mee gelukkig!

@rest: gaat alles goed meisies? Vakanties voorbereiden? Seksen op vreemde plekken? Werken? Poetsen? ....?

@Bright: hoest met u? En Brightbeeb? Al wat aan elkaar gewend? Die eerste weken... Ik had nergens oog voor, was alleen maar aan het moederen.

@ego: kom net van CB, zoon is gewoon geen gram(!) aangekomen sinds een maand geleden! :$ Waarschijnlijk hebben ze vorige keer niet goed gewogen en hij is echt aan het tijgeren etc, dus verbrand ook veel..

Ik was vanochtend heul trots op mezelf. (Lang verhaal solly). Ik had vorige week de echo en toen zei die arts dat ik in principe pas met de 20 weken echo weer terug hoefde te komen. Omdat zowel ik als manlief nogal verschrikt keken mochten we tussendoor ook nog een keer komen, 'maar dan doen we eigenlijk niks'. Hij zei 'over 6 weken?', nou daar hebben we 5 van gemaakt en dat is dus de volgende afspraak met 13 weken.
    Maar thuis vond ik het toch wel vreemd, bloeddruk enzo is toch ook wel handig om in de gaten te houden en of het kindje het überhaupt nog 'doet'. Ik dacht dat hij misschien dacht dat ik ook nog bij de vk loop.
    Dus vanochtend gebeld en het hele verhaal verteld, hele aardige vrouw heeft even het dossier erbij gepakt en het was wel echt duidelijk dat ik helemaal medisch ben en dus niet bij de vk loop. Ze doen als het goed gaat ook niet zoveel die eerste 20 weken. Weet ik, maar ja, voor mijzelf wel fijn. Nou goed. Ik vroeg toen of het heel raar was als ik zou vragen om bij dezelfde gyn te lopen als vorige keer. Die was extreeeem vol, maar ze kon me wel bij een stafgyn plaatsen ipv bij de arts-assistent. Nou heel graag zei ik! Dan heb je tenminste elke keer dezelfde en iemand die er verstand van heeft. :D Ja sorry hoor maar ik heb echt een hele complexe medische voorgeschiedenis en veel meegemaakt, ik heb geen zin in een prutser aan mn lijf. Dus nu heb ik een 'echte' gyn en heeft ze de afspraak meteen een week vervroegd! :) Jeeh!

Ik vind dat zoooo moeilijk om in het zhuis echt voor mezelf op te komen. Voor een ander ga ik door het vuur, maar voor mezelf. Vind mezelf dan zo'n drammer en zeikerd... ;) Eind goed al goed dus. Nog 2,5 week en dan weer een echo en dan kan ik ook meteen de 1e 12 weken afsluiten!

Dikke zoen ik ga tukkie doen!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ blijmeisje, goeso!!!! Goed voor jezelf opkomen, heb je echt wel prima gedaan :D

@ Nynke, YES ze gaan beginnen! Spannend!
    Weekendje weg, heerlijk!!! En leuk om je vrienden dan weer te zien. Lekker bijbeppen en genieten dus :)

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ik kon het niet laten... net toch maar even een test gedaan (kruidvat 2 vooor 5 euro). Vandaag is het dag 11 DPO, dag 9 na TP. Helaas weer negatief... :(
    Ik kruip dus ook maar even in een warm hol :(

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Aaaaaah Jo..... :( ^O*^Q#HJKH%^&$GF&*##!()!!!! Oftewel: KUTZOOI! Het kan natuurlijk nog steeds, te vroeg getest/niet met ochtendurine. Maar ik snap dat je er even helemaal doorzit... :( :( :(
    Lieve schat, kruip maar even weg.. En als je ons nodig hebt: hier zijn we he!

SMAK!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    *schuift een glaasje sap in het hol van Jo* :(:(:(

Durf er geen wijn in te schuiven, want het kan nog steeds... I hope so!

9. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dank jullie, lieverds! En zo snel!
    Zit er inderdaad echt even een beetje doorheen... dat had ik niet verwacht, maar die MMM vreet toch aan je, elke keer weer!

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve lieve Jo!

Wat doe je nu toch allemaal?!?!

Ik kan een heel relaas afsteken met je bent te vroeg, het is geen ochtend urine, enz.
    Maar jouw gevoel zegt waarschijnlijk al genoeg.

Desondanks hou ik een sprankje hoop.
    Hopelijk net zoals jij die ook hebt.

Ik weet nog dat je zei dat je het gevoel had dezelfde berg op te wandelen als ik doe.
    Alleen een paar stappen achter mij.
    Dat doen we niet hoor!

Ik heb het pad achter me gesperd.
    Je kunt me met geen mogelijkheid volgen.
    Capice?

En voor nu?
    Kom jij maar heel snel bij Sikki in het holletje.
    Hier is het lekker donker en stil.

*Sikki steekt haar hand uit naar lieve Jo, om haar een arm en schouder aan te bieden*

Meisjes, ben er weer een paar dagen niet.
    Dit weekend gaat Sikki met Siklief naar Amsterdam!
    Hotel Arena is geboekt voor 2 zwoele nachten.
    Morgenavond eten bij Le Garage van Joop Braakinm'nekke.
    Lekker BNers spotten :D
    Zaterdagavond feestje van oud-collegaatje en tussen door WIGS;)!
    (wijn in grote stad)

11. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Och Sikki, jij weet altijd precies te verwoorden hoe het is... Zit ik hier dikke tranen te huilen :( (en dat heb ik echt nooit!)

Dat gevoel van die berg heb ik nog steeds... hij is alleen wel hoog, he? ;)
    Maar als jij mij nou even voorgaat met zwanger worden, dan volg ik jou daarna, goed?
    En voor nu kom ik lekker bij jou in het holletje zitten!

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: :x dat was niet de afspraak. Ondanks je eigen gevoel hou ik nog een beetje hoop. Kruip maar bij Sikki in haar hol. Het is er net weer schoon en fris.;)

@Sikki: klinkt als een heerlijk weekend. Ga lekker genieten en drink er één op mij.:p

Wat een lieve woorden voor Jo.:(

@Blijmeisje: ik ben trots op joe. Soms moet je juist voor jezelf opkomen!!

Tja, ik kan niet geheim houden dat het spiraal eruit gaan of dat ik zwanger ben idd.;) Hmm, toch maar wat minder openhartig worden hier geloof ik.

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heel veel plezier Sikki, dat klinkt weer heerlijk!

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Die Lenneke van Dongen op NL1 doet wonderen! Erg grappig!
    Heerlijk, lekker lachen!

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Fijn Jo! Lachen is fijner dan huilen. Maar huilen mag ook hoor!

Klinkt weer als een heerlijk weekend Sikki! Super! Doe de BN-ers de groeten!

Haai zwaai Nyn!

Ik ga naar bed, ben weer megaberoerd. Bah! Gaat de hele dag goed en dan om 17.00 ineens: blllggghhhh...

Truste!

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Silvia, balen van je heftige ongi’s en beeeeeeeetje jammer dat de twins niet 1 en hetzelfde slaapschema op na houden. Huilen ze elkaar dan niet wakker of heb je ze op verschillende kamers liggen? Hoe dan ook: hopelijk wordt vannacht een betere nacht!! SMAK!!

NYNKEEEE: yeah bouwrijp maken van jullie grond!! Whoehoeee superrrr nieuws!!
    @t spiraal: kan niet vroeg genoeg!! ;) En nee, niet minder openhartig worden, bitte :p

Sikki, heb het verhaal over schoonouders gemist, zo nog ff terugzoeken.

Blij meisje!! Wat goed dat je zo goed voor je zelf bent opgekomen!! Hartstikke goed meid!! En nu dan maar lekker gaan genieten van vele extra keertjes loeren naar beebje!! Tis je gegunt!!
    Oeps, weer megamisselijk… Das minder. Sterkte!!

Lieve lieve lieve Jo… Tuurlijk ben je te vroeg enzo… maar nog meer tuurlijk dat een OMO test ontzettend kut is. Ontzettende klotekutzooi en snap dondersgoed dat je nu naast Sikki wil gaan zitten mokken. Mok maar, en stamp maar… Ik stamp en mok met je mee. Tis gewoon niet eerlijk…
    En ondertussen, ondertussen blijf ik stiekem hopen voor je…
    Klingel had op dag 8 na TP (dus 1 dag voor jouw urine test) een negatieve bloedtest… Alles is nog mogelijk… Ondanks dat je dat waarschijnlijk moeilijk kunt voorstellen na een klotekutzooi OMO…. Ontzettende uber dikke smak voor je.

Sikki, heul veul plezier in Amsterdam!! Amsterdam RULES!!! Hoop dat je het er super leuk gaat hebben!!!
    (enneh ben niet nieuwsgierig ofzo maar had je al een datum voor een meet met uber S?
    SMAK

@t bergverhaal: *verdriet*

@t Lenneke van Dongen: te laat, ben ook wel benieuwd ;)

@@@t EGO:
    Tss.
    Vandaag zei ik tegen een dinnetje dat ik in mn uppie naar DD ga (donderdag). Zegt ze oh maar dan zeg ik mn afspraken toch af, dan ga ik toch mee!?!!!!
    Lief.
    Zegt ze nog wel: maar weet niet zeker of het gaat lukken, maar ga mn best doen.
    Daarna bij skooooonzus:
    Lief he, dat een dinnetje gaat proberen dr afspraak af te zeggen en dan mee gaat. Zegt skooooonzus: Mijn agenda is nog blanco voor donderdag dus anders ga ik gewoon mee, wil niet dat je alleen gaat.
    Zegt vriendlief: ohhh is dat donderdag? Oh ik heb dan toevallig een vrije dag dus ik ga wel mee.

Lol

Dacht ik alleen naar DD te moeten tuffen, staan ineens de lieverds in de ''rij'' ;)
    (vriendjelief zou in eerste instantie niet mee gaan omdat ik het zonde vind om voor zo'n controle vrije dagen voor in te leveren, heb liever dat hij een vrije dag aanvraagt of een bijzonderverlof dag opneemt wanneer ik een FM of een punctie of een TP heb ;) Blijkt hij zoveel overuren te hebben dat hij toevallig roostervrij had gekregen ;) Bof ik ff.)

Verders vandaag naar de tandarts geweest.
    ZEROOOOO gaatjes!!
    Yes!!! (das heel bijzonder voor een meisje zoals ik met mn vele anti-biotica kuren van vroegahh :)
    Helaas moet ik wel een oude vulling laten vernieuwen, maar dat is geeeen nieuw gaatje!! *trots*

Ooit trouwens van blowkarten gehoord???
    Ga ik overmorgen doen *Blij*

SMAK

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ieks ieks ieks!

lieve JO, wat heb je vroeg getest :(
    net zo vroeg als antiek het- met een bloedtest!!!- doet.
    en je weet, ook dan zijn er mensen die nega uitslag hebben maar wel keihard zwanger zijn... ;)

toch ga ik mee met je gevoel, en niet brabbelen over ' geen bloed moed ' dit en dat.
    dus, een heel lieve grote machteloze knuffel.
    we weten hoeveel pijn t doet, en ook dat we m niet kunnen verzachten.
    de enige die dat kan is moeder natuur die blijkbaar doof EN blind is :(

zucht..
    komende dagen hebben we toch hoop en posipower voor jou.
    daarna, indien nodig, samen vergaderen over hoenuverder?

KNUF!!!

@blijmeis: goeso van eens even goed voor jezelf opkomen :x
    je bent geen ' gewoon geval ' en verdient extra controle en care!
    goeso dus, TROTS!
    en knuff op je beroerdheid!! KNUFJE!

@nyn: wauw, gefeli met bouwnieuws! wel updaten he!
    en lekker dagje gehad gisteren, klinkt heerlijk! :)

@sik: GENIETEN jij!!
    WIGS is superrrrrrrrrrrrrr!!!

@rest: nu lekker slapen, na leuk dagje.
    morgen ben ik er niet, ws weekend ook niet!

iets met bruiloft vriendin en in weekend eigen bruiloft laatste dingen regelen enzo.

aldus: HEUL grote knuffel en piemeliefs en smak!
    take care doolhofdinnen!!!!!!!

SMAK!

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @maart: wat hartverwarmend! met zoveel lieverds naar DD, of een selectie ervan!

@DD: ahhh denk ik weer aan die muur met ' onze katten ' erop (zie fotoalbum)

@maart: BLOWkarten?
    als in, pijpen in de oto? :p

@maart: nog steeds niet durven googlen op jouw tip, kan je het niet gewoon uitleggen voordat internet eruit vliegt wegens teveel nastyness????

@maart: geen gaatjes (leuk bruggetje :D) GOESO!

en dan nu echt snurk!

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @klingel:
    *grijns*

@t Klingel:
    Ik herkende die muur de eerste keer in DD van jouw foto :)
    Ik zal straks ook ff een herkenbare foto er op gooien :p

@Klingel:
    Pijpen is auto is altijd goed, maar in zo'n kart schijnen geen ramen en deuren te zitten dus dat is net iets te openbaar voor mij :p

@t Klingel:
    Je googled maar op 2 meisjes en 1 beker
    (English please!)

@t Klingel:
    Morgen veel plezier gewenst!!

@t Klingel:
    Snurkse!!

@t Sikki, net bijgelezen over ouders... Pff wat een schrik zeg!!!
    Getsiederrie!! Sterkte voor hun!!

@t Jo en niet eens Joman ;) LOL ;)

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Deel Deze Pagina