klingel in het babyrinth- deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Count me in!

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(

Och lieve Maartje en Maartjeman, wat een verschrikkelijk rotnieuws. Sorry dat ik niet eerder hier ben geweest om mee te steunen.

Ik duim en hoop heel hard dat Maartjebeeb gekke dingen uithaalt en lekker blijft zitten waar die zit.

GROEPSKNUF!!!!!!!!!

LIefs

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Maartje ik heb nog even bij vriendin gevraagd. Zij heeft veel gebloed tijdens 2 zwangerschappen. De 2e keer had ze ook krampen en stolsels maar is dus helemaal goed gegaan.

Je vroeg het net dus dacht ik plaats het toch maar...

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ben er echt helemaal naar van..... :(

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

*inbraak*
    Lieve Maartje, wat ontzettend kut is dit :( Wat ontzettend oneerlijk!

Bruin bloed = oud bloed, opzich 'goed' teken.
    Roodbloed bij gyn kan komen door de echostaaf. Als die een adertje raakt bij baarmoedermond kan dat heel snel gaan bloeden. Daarna weer bruinbloed geeft aan dat het een korte bloeding is geweest.
    Krampen zijn wel eng...

Ikzelf heb veel rood bloed verloren (druppelde er echt uit) en dikke stolsels, met kramp. Maar ik zou de kramp niet als HELS omschrijven.
    De eerste 3 maanden van de zwangerschap ben ik zo doorgegaan, wel goed gekomen.

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik kom Maartje even een dikke knuffel brengen.
    Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen.
    Dikke knuffel voor jou!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    bij mij (maar nogmaals, ik wil mijn situatie NIET vergelijken met die van jou, want geen imu-problemen etc etc. maar wil alleen een positief lichtje laten schijnen) gingen de bloedingen als volgt:
    bruin-rood-stolsels-bruin en weg. en vervolgens kwam het later weer terug.
    Met 12 weken heb ik weeën gehad icm bloed en toch is baby blijven zitten.
    eerste 12 weken ook wel krampen, maar nog niet zo hels.

lieve maartje, ga lekker liggen en doe HEUL rustig aan!!! hele, hele dikke knuffel!!!!!

8. rubiootje

rubiootje Actief lid

22 okt 2008
    208
    0
    0
    +++ breekt ook even in ++++

Lieve Maartje, je kent mij niet (lees ik sommige topics mee) maar ik wilde je gewoon even een hele dikke sterkte knuffel geven!!!.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ben er helemaal stil van. Ik ga met de rest van de meiden mee doen en keihard duimen en hele bossen opbranden dat jullie beebje toch blijft zitten. Het is je zooooo ontzettend gegund!!! Dit mag gewoon niet waar zijn!!!. Ik hoop zo dat de arts ongelijk heeft!

++++ breekt weer uit ++++

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve maartje, ik ga slapen. Ik hoop dat jij dat ook een beetje kunt en de krampen + bloed niet erger worden!

Ps zie je hieronder hangen.. Hoe gaat het? Knuff!

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Maartje, wil je even laten weten dat ik aan je denk en voor je hoop en duim.

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Lieve meisjes,

Ik ga naar bed. Spreek jullie allemaal morgen.

Maartje, ik hoop dat jij nog een beetje kunt slapen en dat het morgen allemaal een stuk positiever eruit ziet en je deze nare dag achter je kunt laten met de wetenschap dat jullie Maartjebeeb gewoon is blijven zitten waar die zit.

Liefs

12. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Lieve Maartje,

Een hele dikke knuffel voor jou voor de au in heel je lijf en leven!
    Denk aan je en hoop nog heel klein beetje op een heel klein wondertje........
    Wat heb je afgesproken met arts? Wanneer mag je weer heen voor echo om te kijken?

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Op rug liggend lijkt de pijn stukken minder. Hoop dat dag een goed teken is maar ben bang om op te staan. Maandag hebben we weer een afspraak bij de gyn...
    Laat dit alsjeblieft idd slechts een afschuwelijke nachtmerrie zijn...
    Brrr
    Maartman meld zich morgen ziek, durf nu niet alleen te zijn. Als de krampen van vandaag met beeb nog in buik al zoveel pijn doet, hoe moet het dan zijn als het Beebje echt loskomt?? Brr ben zo bang...

Thnx voor alle lieve reacties!!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Maartje ik wil je voor vannacht een beetje goede nachtrust wensen, is goed voor maartje lijf en baby.........Hou je taai!

15. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Fijn dat Maartman bij je is morgen, zou ook niet alleen willen zijn.
    Bij vmk had ik eerst erg veel krampen en later stolsels/vruchtje (niet zelfde dag) en dat was niet meer pijnlijk.

Maar wil dat het niet zo is bij jou! :(

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    lieve maartbaby: hou je goed vast!!! win dit gevecht!!! en kom pas over 33 weken te voorschijn!!!!!!!!!!!!!!!! het MOET!!!!!!!!!!!!!!

Lieve maartje: ik doe mee aan de groepsknuffel!!!! KNUFFEL meid!!!!!!!!!!! Het MOET gewoon goed gaan, SOW!
    Lekker slapen, hopelijk! en morgen zijn je krampen echt weg en heb je nog wat bruinige afscheiding! HEUS!!!! het zal!!!!

@saskia, nee vanochtend was ik niet bij t zkh, wel gisterochtend?
    hihi, ik spiek ook steeds of ik je zie! je huisje staat er mooi bij trouwens, in de sneeuw:)

LIefss, Taliaa

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ff laatste update voor het slapen gaan: steeds plat gelegen, bloed is nu weg maar wel zodra ik opsta dat ik heel veel pijn heb.
    Durf niet trap te lopen nu dus Maartman heeft me helemaal goed op bank geïnstalleerd en mij en buik kus gegeven.
    Ben ik heel dom dat ik tegen beter weten in hoop dat ik hiermee (met platliggen dus) hoop dat ons jochie blijft waar hij zit...?

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Nee, mijn instinct zegt ook dat rust in alle spannende baby/baarmoedersituaties goed is!
    Doe in deze nare tijd vooral wat goed voelt. Dikke knuffel en je mannetje lekker bij je laten komen vannacht als je je te naar voelt, hij is morgen vrij dus niet bezwaard voelen (ik wil m'n slapende lieverd nooit wakker maken, ookal heb ik hem nodig, vandaar).
    Als je nu geen oog dicht doet, kan hij je dan niet naar boven tillen?

19. natjes

natjes Niet meer actief

lieve maartje, je kent me niet maar via bus topic kregen we het te horen van kling. Wil je heel veel sterkte wensen en hoop echt dat je kleintje blijft zitten! Als jouw gevoel zegt blijven liggen zeker doen! Nu alles proberen om buikje rustig te houden! Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Rest is nooit slecht voor een situatie dus denk dat je er heel goed aan doet.
    Je voorkomt er misschien niks mee maar al is het maar zodat jij weet dat je er alles aan hebt gedaan (nou is er bij een mk natuurlijk sowieso geen sprake van schuld) maar denk dat je me wel begrijpt.
    Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad!
    Elmo

Deel Deze Pagina