Ooh, Maartje toch. Ik lees net alles over dit afschuwelijk nare avontuur dat jullie meemaken Ik hoop zo dat jullie mini-maartjeman blijft zitten waar 'ie hoort te zitten! Sterkte....heeeeel veel sterkte. Wat moet dit moeilijk zijn
*stuurt posipowers richting Maartje en klein maartjebaby in de buik* Nog zo'n meelezersinbraak, je kent me wel niet maar ik jouw verhaaltjes wel wil je sterkte wensen!
Hoi dames ik ben naar huis gegaan vanuit mn werk ik trok het niet meer... geen werk en in gedachten ben ik toch bij Maartje en mijn vriendin die straks om 11.30 die akelige uitslagen krijgt allemaal.... dus nu thuis maar niet steeds achter de pc ga proberen iets nuttigs te doen tot 12.30... Maartje ik denk aan je en alles is al via sms gezegd denk ik mooi beentjes omhoog en laat je maar verwennen door Maartman.. komt het vast helemaal goed Jullie ventje is een Bikkel!!!!!!! denk aan joe..... Nu op aan de strijk en opruim want gisteren niks gedaan door UW hier bij nieuws is mn gsm te bereiken voor de dames die mn nummer hebben i.l.y.a.
Lieve Maartje, schrok enorm toen ik je berichtjes las! Dat kan en mag NIET gebeuren!! Heb vanochtend meteen een kaarsje aangestoken en deze brand nu nog voor jullie!! liefs
Lieve Maartje, fijn dat je de nacht goed bent doorgekomen en het bloedverlies en de krampen weg zijn. Wat iedereen al zegt: jullie beeb is een bikkel en die blijft nog lekker zitten waar hij zit. Mocht je toch voor een echo gaan. Vraag dan aub of ze het eerst uitwendig willen proberen. Op die manier wordt je bm niet nog meer geprikkeld. Als het niet anders kan dan natuurlijk inwendig. Wijnvelden fikken en kaarsjes branden hier.
Maartje, wat een schrik, gelukkig heb je een goede nacht gehad. Ik duim voor jullie en jullie beebje. Die kleine blijft gewoon zitten waar hij zit!!!
Maartje wat fijn dat je de nacht goed doorgekomen bent zeg En zoals iedereen hier al zegt jullie beebje is een echte bikkel Ik denk aan je en duim heel hard voor je Silvia ook knuf voor jou. Wat is er met je vriendinnetje aan de hand ?
Als het goed is is ze nu bij de dokter in het ziekenhuis... we wachten maar af... ik hoop dat het in ieder geval te behandelen is zodat ze toch nog een wat beter vooruitzicht heeft en niet meteen terminaal is....... ik heb nu geen nagels meer over dat kan ik jullie wel zeggen pffffff dank jullie wel voor jullie knuffels maar maar Maartje Sikki en mijn vriendin hebben die posipower meer nodig dan ik maar wel heeeeeeeeeeel lief van jullie ILYA!!!!!!
Pfff lees nu ook van Maartje... Jeetje meis, het mág gewoon niet fout gaan! Laat je vandaag lekker verwennen. Ik denk aan je en hoop dat mini-maartmannetje gewoon blijft zitten!!! Sterkte en knuf! Silvia jij ook veel sterkte met afwachten op nieuws van je vriendinnetje!
Lieve lieve Maartje! Wat lees ik toch allemaal? Wat laat maartbeeb jullie schrikken zeg!! Gelukkig ben je de nacht goed doorgekomen en is het bloeden gestopt! Hartje klopt nog steeds als een tierelier dus ik geloof wel dat maartbeeb over 34 weken ter wereld komt! Totale bedrust en maartman laten lopen, komt helemaal goed! lieverd, vanaf hier een enorm dikke knuffel!!!!!!! Sil, ik denk ook aan jou en vriendin! Hoop zo op goed nieuws! Ik ben gister ongi geworden dus over een week of 2 teeeepeeeeee!!!
@Maartje, fijn dat je de nacht goed bent doorgekomen en dat bloeden en krampen weg zijn. Heel eerlijk heb ik nu wel goede hoop dat Maartbeeb lekker blijft zitten waar hij zit. En dat je maandag een mooi kloppend hartje gaat zien . @Lauwtje, JOEHOEEEEE voor TP over zo'n 2 weekjes . 2011 begint roze voor jullie! @Sil, weet je al wat meer over vriendin. Ik duim voor haar dat het nog te behandelen is. Sterkte! @Sikki, mooie avatar hoor! Hier nog steeds bruine afscheiding . Baal ik wel een beetje van, ook totaal geen spanning van 'zou het', ik weet gewoon vanaf eisprong al dat het niks kan worden :x8). En hoe die bruine afscheiding nou komt . Misschien TE dik baarmoederslijmvlies? SMAK
Emma, Nog steeds bruin?? Raar zeg dat je dat al vanaf Ei hebt. Wanneer mag je officieel testen? liefs