Zo zoon op bed, tosti, kop thee, flair en laptop op de bank. Relaxmomentje. Maartje hoe gaat het?? Nog steeds geen krampen en bloed? Ben je al uit de overweging bank of hartje zien? Sil al nieuws? Heel heel spannend en eng. Zeker met longK. Dat is toch wel een enge. Ik duim heel hard!!! Lauw tp over 2 week!!! Jeeeh!!!! Emma wat raar zeg van de continue bruinverlies. Waarom bel je niet even zhuis? Gewoon omdat het gek is. Ik duim gewoon rustig voor je door hoor! Sikki klaar voor morgen? Ik herkende je bijna niet! Mooie avatar hoor! En je weet.....
Emma, zeker raar dat je dan zo lang bruinverlies hebt. Heeft de arts er al eens wat over gezegd? Blijerd, tja, ik dacht ik doe weer eens een andere. Eens heeft het me geluk gebracht... Dit is trouwens een Green Tara, een Tibetaanse Bodhisattva. Dat is een ook een verlicht wezen, maar heeft itt Boeddha die naar het Nirwana is gegaan, er voor gekozen om op aarde te blijven om de mensen te helpen. Tara heeft verschillende verschijningsvormen en de Green Tara staat voor vruchtbaarheid. Ze staat trouwens ook op ons nachtkastje Meegenomen uit de heilige stad Lhasa. En toeval of niet, toen wisten we nog niet dat deze verschijningsvorm voor vruchtbaarheid stond. Lauw, jaaaaa, EIndelijk een TP in aantocht!!! Is eens wat anders dan Sint Sil, toch, ook jij verdient een knuffel!!! Hier spannend voor morgen. Ben nu al chagrijnig voor het slechte nieuws. En alweer aan het nadenken over de volgende poging Geloof er niet meer in. Maar hoop uiteraard nog wel!
Sikki dank je wel Ook jij een dikke knuf gewoon omdat je het verdiend en soms ook gewoon heel erg nodig hebt hier sms van mn vriendin gehad. ja, zal een lang verhaal kort maken, we gaan ervoor knokken Keihard. de Dokter was positief! xxx nu hoop ik ook echt dat ze dit gaat winnen. Ik heb 2 irl vriendinnen en ik ben niet van plan om de helft te moeten gaan missen!!!!! Over een uurtje gaan we bellen ivm de kinderen die nu nog in huis zijn....dus vanavond weet ik meer....
@Sil: en knokken zal ze. Ik weet het zeker. @Sikki: hoop is goed. En ik ga ervan uit dat jij morgen het tegendeel gaat bewijzen en dat die troep van uberS niet voor slechte bevruchtingen zorgt. SO!!!!!!!!!!!! Super idee van je avatar. Moet en SAL weer geluk gaan brengen. @Lauwtje: over twee weken TP!!!!!!!!!!!!!!! YES!! eindelijk eens even goed nieuws. @Maartje: en hoe is het nu met je? @Emma: steeds maar bruinverlies? Lijf speelt een raar spelletje. i l y a
Sil, wat fijn dat de dokter positief is en dat er geknokt gaat worden!!! Sikki, mooie avatar. En wat toevallig (alhoewel toeval bestaat niet) dat jullie dat beeldje hebben en het voor vruchtbaarheid staat. Moet gewoon goed komen dit keer. Nyn, hoest met jou meis? Gezin helemaal beter? Liefs
hoi lieverds, vandaag verder geen nieuws van maartje? maar geen nieuws is GOED nieuws!!!! en als bloedverlies nu weg blijft, dan zit baby nog lekker in de buik hoor!!!!!!!!!! HET MOET!!!!!!!!!! @silvia, jeetje! knokken!!!!!!!!!! en jij als vriendin bijna net zo hard! jullie gaan ervoor hoor!!!! @emma, bruinverlies vanaf ei? ik ga niet zeggen wat ík denk @lle anderen: dikke knuffel voor iedereen!!!! buikbaby zit nog op zijn plek
schatjes! hier ben ik weer! geen nieuws meer van maartje? hm, bloeden is dus minder, liggen lijkt me goed... kramp ook minder? ik blijf erbij, dat ondanks dat ik bij bloed&kramp altijd aan ' het ergste ' denk nu zowaar een echt serieus lichtpuntje zie: in de vorm van dat KLOPPENDE HARTJE! maar ja.. ik las ook al in maartjes topic bij het onderdeel miskramen dat dat niet perse goed nieuws is/blijft KLOTE! :x beh, moest er echt zo aan denken vannacht, zo kort geleden overkwam het sikki, en ook andere MMMeisjes hebben t gehad die verdomme jaaaaaaaaaaaaren bezig waren voordat ze eindelijk eens op roze gingen.. :x getver wat een ellende, het doet zon pijn! maarrrrrr wij duimen en kaarsen en fikken! voor maart voor maandag, maar morgen ook voor de sikki! en ook voor de heule andere bende! @tailaa de mania: ook voor U! spannend wordt t voor jou het schatje. ben zo benieuwd naar mooie naam van beeb2! ik was gisteren voordat slechtmaartnieuwsstress (LINGO) kwam een MEGArea aan t maken. die klap ik hier nu zo neer. niet schrikken want ik denk dat de rea in 3 berichten moet! @ELMO: schrik alweer van een supermoderator in een uit de voegen barstend topic dat al bijna op 7000 berichten zit ahem. dit weekend klap ik er een sinterpiemeldeel3 in okee? @iedereen: niet schrikken; komt ieieieieieiieieieieeee:
@klingel: ik wacht vol spanning af. @Bright: iedereen weer beter hier. Gelukkig wel zeg. En bij jullie?
lieve Klinkel, jaren moeten wachten, weken om gezeurd, lange eenzame nachten, nu is het toch gebeurT Tot in mijn diepste "ik" geraakt, mijn hart is helemaal vervuld jij hebt mij jouw vriendje gemaakt en ik heb genoeg geluld bij deze wil ik je zeggen, je bedanken uit mijn hart woorden kunnen het niet uitleggen dit is voor mij een nieuwe start voordat je het ggz gaat bellen, me verdenkt van kwalijke zaken stalken of aanstellen ga ik er een eind aan maken. genoeg gezeverd en gedicht, maar dit alles was aan jou gericht ik verander van abab naar aabb maar daar zit jij vast niet mee kom nu maar gauw met jouw megarea, liefst een beetje creabea! HOUDOE
Taliaaaa dinnetje aan de foon gehad tumor zit in de buitenstevertakking van de rechterlong onderin. ze gaat nu in overleg in nijmegen voor een slokdarmonderzoek en dan eventueel meteen de tumor eruit halen indien het te groot blijkt volgt chemo om het kleiner te maken en dan alsnog er later uit te halen.. de dokter was positief en zij dus ook..ze zit vol strijdlust. wel laten ze onderzoeken op erfelijkheid omdat haar beide ouders er aan overleden zijn... dus ze zich zorgen maakt over haar kinderen en broer... pffffffffffffff mn hart is een stukje lichter...
@Sil: veel bel plezier. Ik hoop dat je vriendin goede vooruitzichten heeft. *edit* Ja dus!! Super!! @Sikki: succes met chocoladeletters scoren. Vieren jullie Sint met fam?? @Taliaa: geweldig gedicht!!
Haaaa ik kom weer op het goede moment binnenvallen!! Klingel: megarea zo groot dat wij hem niet meer zien?!!? Taliaaaaa hoest met u? Hoe gaat het met de aardbei? Wordt het beter? Ben je al aan bevallen toe? Wel gek dat je gewoon kan bellen en zeggen 'ik wil morgen graag dank u wel'. Maar ik snap dat dat geen voorkeur heeft, maar toch.. Als de wanhoop echt nabij is! Oooh en ik zie dat klingel eindelijk taliaa tot vriendje heeft gebombardeerd! Nyn: alles kits? Bright: iedereen weer beter? Sil: godzijdank kan ze er voor vechten en is de arts positief! Dat vechten zal ze doen en daar zal jij haar vast en zeker heel hard bij helpen!! Knuf! Sikki wat een mooi verhaal! Vooral dat jullie niet wisten dat ze (?) voor vruchtbaarheid staat. Ik snap je mok en angst en 'wat als' maar ik zet in op goed nieuws!! Maartje: vertel eens!