@blijmeis: aha, dus als ze t snappen overstappen op avent, precies mijn plan! wat ben je toch een wijsmeis. ja dat ben je! *smak* ohja 4 cc is 40 cc natuurlijk. ik was hier allang niet meer!
Klingel vertel je de volgende keer even of bloemetje nog steeds hevig protesteert of dat ze nu wel wil relaxen in doek?
Mee eens hoor Nyn! Maar omdat kling zei dat Florine niet zo van spenen houdt... Jij bent ook aventmonster he!? Hoorde ik via via hihi.. IQ it is toch!? (hier niet hoor... manlief werkt bij dat ene en dan heb je er opeens heeel weinig van in huis haha)
we gaan eerst oefenen met avent, en zal wel een backupje regelen indien nuby ook niet werkt. komt goed! nee sterker nog, IS al goed! so en nu zal ik stoppen met stomme campinapraat @maartjenieuws: jeetje dat klinkt niet verkeerd... maandag echo ja, maandag ook prikken op hcg en prog enzo he? moet! en nu was ik echt al 10 minuten weg hoor. dus.
dames ik ga nu ook maar weer even huishouden.... Had ik trouwens al verteld dat ik vandaag door alle stress besloten heb om maar om 9.30 ipv 12.30 te stoppen met mn werk en ik dus uit pure UW 3 manden strijkwas weg heb gestreken onderwijl smsen n laptop loeren en nu nog niet klaar ben omdat ik gister niks gedaan heb pfffffffffffffffffffffffffff ga nu dus echt huisvrouwen ILYA
@wijsmeis: hier juist alles van avent OMDAT vader en zwager er werk(t)en! hun (inruil)garantie is ook de beste, was voor mij ook wel doorslaggevend. zo en nu zat ik al aan de thee hoor! crisis schop me even weg hier! nog 14 minuten voor mijn gastvrouwen- mise en place.
Haha maar jij bent ook hormoongevoeliger dan ik! Ik heb een man die zegt: ze zeggen wel dat dat werkt en heeeeeeel goed is voor baby's maar is niet zo! Dat helpt wel! en nou SCHOPP!!
ik zat zo eens te denken (nee nu geen gedicht) dat krampen wanneer lopen misschien ook wel bandenpijn kan zijn?? Of niet? ik had iig heule heftige bandenpijn, alsof mijn onderlijf van mijn bovenlijf werd getrokken.... maar geen bloed is HEUL goed nieuws!!!!! externe echo is ook goed idee!!!! bij 8 weken kan het misschien al wel! @klinkel: smelt!!!!!!!! Mag ik tip geven? avent is niet zo geschikt, zeker niet als bv ook gegeven wordt. speen is kort waardoor zuigreflex niet geprikkeld wordt in de mond. Tit komt veul verder namelijk. tt of bf is "beter".. Of "gewone"speen, kruitvat ofzo. Maar uitzonderingen bevestigen de regel.
Grappig al die verschillende mening over avent, medela, etc etc. Ik zeg altijd: gewoon proberen en werkt iets niet, wat anders proberen. *schopt klingel heel zachtjes achter appel weg* Idd BM, ik ben een vreselijke avent fan. Maar ik ben ook een beetje een bv maffialid
@klingeldingel RESPECT voor je megarea!! En wat een prachtige foto's van jullie meisje!! Wij hebben de BreastFlow gebruikt en zijn sinds een paar weken overgestapt naar de Difrax S flessen. Geen enkele moeite gehad met speen/tepel verwarring en overstappen naar andere flessen. Van medela hebben ze nu ook een speciale speen, de Calma geloof ik. @maartjenieuws, Kijk aan dat willen we horen!!! @hier Lynn nog immer snipverkouden en nu ook heel erg aan het hoesten. Slecht slapen, slecht drinken, dus tel uit je winst Vanochtend bij huisarts geweest, longen klinken schoon. Als ze koorts krijgt of kortademig wordt, terugkomen. Tot die tijd, niks aan te doen. Dus maar verder met de babyneusspray, de Luuf babybalsem en heel veel mamaliefde. LIefs
@Bright: heb je het hoofdeinde van Lynn haar bedje al iets schuin gezet? Je hebt van zwitsal bad spul met Eucalyptus. Dit werkte bij Marijn wel even om goed te kunnen inslapen en te drinken zo net na bad. Sterkte, is nooit leuk zo'n kleine mop die verkouden is.
Hier even heel snel, want ondertussen is er nog niet gestofzuigt en moet ik weer boodschappen doen..... Klingel: wowie, wat een megarea, unglaublich, en de-icen is het ijsvrij maken van de bewegende delen aan een vliegtuig Taliaa: dat schreef ik ook tig blz terug, ik had ook gruwelijke bandenpijn.... Sil: sterkte, voor jou en je vriendin..... positief zijn scheelt de helft. (weet ik, helaas, uit ervaring) Maartje: blijven liggen waar je ligt!!
Nyn, haar bedje staat al schuin in verband met haar Verborgen Reflux. Die slaap zacht met Eucalyptus heb ik wel al aan gedacht, maar is ze niet te jong voor die sterke geur? Misschien morgen toch nog maar even ophalen. Op zich krijgt ze wel lucht, maar ze hoest zo erg. Zit echt veel slijm vast. Laifs
Bright je hebt ook hoestdrank voor baby's he! Dat geven wij als hij heel erg hoest... Rottig is dat he?!
Mag dat dan al BM?? Vind het zo zielig. Ze werd net huilend wakker en was even ontroostbaar. Toch maar weer bij mama op de arm in slaap gevallen en ze ligt nu nog even te slapen.
Heb ze gevonden op internet. De druppels mogen vanaf 0 maanden. Morgen ook maar even naar kijken bij de winkel. Thanx!!!
Hier ook even snel, stelletje kletskonten!!!! @ Lauw, over 2 weekjes TP!!! YEAH! @ Klingel, wauwie wat een prachtig meisje hebben jullie toch in elkaar geknutseld, ook verliefd! @ Maartje, ik krijg weer hoop!! Geen bloed klinkt goed! @ Sil, super dat de arts positief is over vriendin. Keihard knokken en de K verslaan! @ Klingel, omdat Sasman inderdaad maar erg kort koorts heeft gehad en de temp niet boven de 38,5 is gekomen hebben zowel de verpleegkundige als de laborante me verzekerd dat het niet/nauwelijks invloed heeft en dat een zaadanalyse echt echt niet nodig is. Ga ik maar vanuit, in januari gaan we knallen